Sari la conținut

Postări Recomandate

Cu foarte multe pagini înainte am întâlnit destul de frecvent părerea cum că anvelopa spate de dimensiuni 190/50 e o porcărie; că e o anvelopă pentru autostrăzi drepte și deloc bună pentru curbe...

 

De ce ar fi chiar așa?

 

Nu vorbim de pistă ci de sport touring de stradă!

La mine anvelopa recomandată este exact dimensiunea asta. Bine, merge și 180/55, dar întrebarea se refera la dimensiunea respectivă!

(sper sa nu fi inteles gresit intrebarea ta) Cred ca acele comentarii se refereau la motorete de 600 care au din fabrica 180 pe spate. Si de aici mai departe unii schimba cu 190 pentru look.

 

Pui pe motoreta ta marimile cu care vine din fabrica, in cazul 1000/1000+ cmc 190 sau cat e. Pentru ca fiind diferenta de cilindree difera si jantele si implicit marimile de anvelope.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E mereu un compromis intre grip si handling. Explicatii pe intelesul oricui gasesti in video-ul de mai jos:

 


» Post actualizat in 16 Mar 2018 15:05

Nu mai pot edita acum, dar se pare ca am pus acelasi clip ca in postul anterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Totusi cred ca am vazut pareri specifice despre 190/50 si in mod special despre treaba cu 50 in loc de 55, cum ca ar fi de rahan si nu inteleg de ce!

Colegu, treaba este destul de simpla. 190/55 este putin mai tuguiat dacat 190/50 si prin urmare se simte instant cum te apleci pe curbe parca mai rapid si natural ,probabil si pentru ca fiind mai inalt un pic are acelasi efect ca atunci cand lasi fata mai jos din juguri cu cativa mm.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi cred ca am vazut pareri specifice despre 190/50 si in mod special despre treaba cu 50 in loc de 55, cum ca ar fi de rahan si nu inteleg de ce!

Cel mai bine intelegi daca chiar le folosesti pe aceeasi moto pe amindoua dimensiunile. Dupaia o sa ingrosi numarul celor ce combat 190/50. E simplu, cei ce recomanda, chiar au mers pe amindoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

si pe frane si gaz ai mai putin cauciuc in contact cu drumul, sa nu uitam.

Am incercat sa raman la varianta cea mai simpla si clara.Daca mai bagi si alte detalii ajungi la discutii interminabile ...

» Post actualizat in 19 Mar 2018 09:26

Eu am inteles ca oamenii nu recomandau sa se utilizeze 190 pe mobre neechipate standard cu dimensiunea asta, tu ai inteles ca pur si simplu 190 e de rahan.

Incearca si experimenteaza si o sa vezi ca nici ideea aia nu este chiar asa de wow.Are la baza mai mult motociclitul online decat realitatea.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Stiti pe cineva care are cauciucuri noi cu dot vechi sau aecond stare ff buna cu dot vechi?

 

Am nevoie de o marime 100 90 19 talon alb. Sau masura imediat apropiata de ex 110 80 90 19. Talon alb... Dotul nu ma intereseaza. Nu merg cu viteza luminii in curba de 90gr pe ploaie.!!!

 

Astept va rog PM ca , cu siguranta nu mai gasesc topicul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

caut zilele acestea sa imi cumpar un set de gume pentru o Yamaha TDM 900,

dimensiunile fiind 160/60/R17 si 120/70/R18.

 

Am gasit aceste 2 anvelope la gumi7.ro:

 

http://www.gumi7.ro/ro/tire/100899/METZELER-ROADTEC+Z8+INTERACT-120-70-R18.html

http://www.gumi7.ro/ro/tire/97976/METZELER-ROADTEC+Z8+INTERACT-160-60-R17.html

 

 

Aveti ceva pareri sau sfaturi despre acest model, Roadtec Z8 Interact ?

Sunt ok cei de la gumi7, aveti experienta cu ei ?

 

Ce alte gume de sosea mi-ati recomanda, experiente pro-contra, sau ce alte magazine ?

Exista vreun model de gume de touring - soft offroad, gen Anakee, pentru dimensiunile mele ?

 

Am vazut ca foarte putine magazine au optiunea sa cauti un set de gume dupa modelul moto...

 

Mersi mult, astept parerile voastre !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O varianta buna de viraje ar fi Dunlop SportSmart 2 MAX. Cu astea te mai intelegi si cand e umed pe jos, nu danseaza precum D211 sau D212 care-s facute doar pentru vreme cu soare si asfalt uscat.

Daca vrei sa fii sigur pe timp de ploaie dar si ceva viraje, atunci incearca Pirelli Scorpion Trail 2 sau Metzeler Tourance Next.

Niciodata un cauciuc bun de ploaie nu va fi la fel de bun precum un caciuc de viraje pe uscat, asa ca mereu va trebui sa faci un compromis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat la pirelli scorpion trail 2, pacat ca nu exista si pentru roata fata la mine...

atunci alege Dunlop SportSmart 2 MAX, eu cam asta am luat pentru un CBR500R 2016 si sunt chiar multumit pe viraje chiar si pe timp de ploaie.

https://anvelopemoto.eu/model-2017-dunlop-sportsmart-2-max/

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Dunlop/SportSmart-2-Max.htm


» Post actualizat in 12 Apr 2018 08:38

Acum am niste Dunlop, imi scapa modelul, le-am avut de noi, au tinut 2 ani si vreo 10 K km, dar in ultimii 2-3K de km si-au pierdut complet elasticitatea, si fug ca naiba si pe uscat :)

oricum toate anvelopele isi pierd din proprietati odata cu trecerea timpului. Daca ai un compound soft, in timp va deveni mai greu de incalzit, nu vei avea aceeasi aderenta ca unul nou,. Daca vei avea unul hard, atunci va deveni opinca la franare si mai mult vei aluneca decat vei dori sa franezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca banii nu sunt o problema pentru tine: Continental RoadAttack 3. sunt orientate spre asfalt pentru mers mai tare. Mai bune si pe uscat si pe ud decat ScorpionTrail2
Daca vrei un pic de off road (drum de tara, pietruit, etc) + mers sprinten asfalt: Pirelli Scorpion Train 2.
Pentru orice altceva deja tre sa te bagi la crampoane. Pe iarba/campie/noroi etc danseaza si Scorpioanele de nu se vad.

Daca mergi exclusiv asfalt cu 1km de drum de pamant pana la manastirea nu situ care (drum pe care ai putea sa-l faci cu orice naked), poti sa iei Dunlop sportSmart 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca si parere despre gumi7 nu pot zice decat de bine. am cumparat pana acum peste 10 cauciucuri de la ei. Sunt din Bulgaria, de aceea si durata mai mare de livrare, in jur de 7 zile au durat comenzile la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...