Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

Eu nu mai inteleg nimic :(

JAGI tot ne cearta ca nu punem D211 sa mergem la aprozar cu motorul, acum Denis & co. ne spun ca PP is the real deal :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se intampla cand se dau sfaturi pe net, protagonistii necunoscandu-se intre ei. Fiecare presupune ca cel cu care vorbeste se da "tare", acum trebuie definit ce inseamna acel tare pentru fiecare.

 

Aici vine frumusetea circuitului. Aici poti sa evaluezi, vezi de pe margine, auzi cum accelereaza-franeaza cutarica, il vezi cum se inclina, apoi poti sa-i dai un sfat pertinent.

 

De aia multora pe care ii cunosc le spun ca e ok ca si-au luat PP sau SportSmart, pentru ca i-am vazut cum merg si stiu ca nu vor ajunge sa le depaseaca limitele pana tocesc setul respectiv de anvelope.

 

De aia tot recomanda lumea 211 GPRacer, ca nu stiu cum se da protagonistul ,asa ca "mai ales din vorbe pe net" ti se pare ca merge tare, e normal sa-i recomanzi un cauciuc in care ai toata increderea.

 

De ce Jagi zice mereu de cauciuc aderent? Pentru ca indiferent de nivelul de skill, chiar si mergand doar pe strada, tot vei avea o situatie in care va trebui sa franezi violent ca sa eviti un accident. Si atunci diferenta intre a pierde fata si a te duce taras e data de un cauciuc aderent/moale pe fata.

 

Cam asta e sinteza discutiilor...zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mai inteleg nimic :(

 

 

 

E foarte usor, pe strada se merge cu cauciuc de strada, de la cel mai longeviv la cel mai aderent.

 

Pe circuit, in functie de nevoile fiecaruia, de la cauciucuri de strada si pista gen 211, pilot supersport/cup, supercorsa SP/SC pina la slikuri.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce, esti proaspat posesor de PP3 ? :))

Sunt de 6000 de km posesor de PP3 si pot detalia plusurile si minusurile acestui pneu destul de bine zic eu.

E usor sa arunci cu noroi, mai bine discuti pro si contra pe argumente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zimbrutza detaliaza te rog.

Eu am mers 3 sezoane pe 2CT si pentru stilul meu de mers sunt relativ Ok, n-am intrat in situatii critice sa simt nevoia sa le schimb, dar probabil am un stil de mers mai "batranicios". Pe Amckart (ca circuit nu stiu cat e) s-au descurcat bine vs skillul meu.

Vroiam sa aflu din topic niste good points/to improve fata de 2CT sau/ alte branduri care produc anvelope pe aceeasi gama ca cele mentionate de mine.

 

Daca sunt feedback-uri care se muleaza pe ce am zis eu mai sus, as fi recunoscator sa le citesc :)

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de 6000 de km posesor de PP3 si pot detalia plusurile si minusurile acestui pneu destul de bine zic eu.

E usor sa arunci cu noroi, mai bine discuti pro si contra pe argumente

 

Pai... si care e parerea ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... si care e parerea ta?

 

La sfarsitul anului trecut m-a intrebat cineva pe PM si i-am dat raspunsul de mai jos:

 

"

Ce sa zic... in cateva cuvinte, sunt foarte multumit de ele, cand se vor duce sunt sanse mari sa imi iau tot d-astea, daca imi voi pastra acelasi stil de iesiri, ca sa zic asa.

Le am de la inceputul sezonului, de prin aprilie si am mers cu ele undeva la 4-5 mii de km, daca nu ma insel.

Tin sa spun ca ce ma surprinde acum la ele este longevitatea, Ce-i drept nu am prea bagat autostrazi, drumuri drepte si nici circuit (deloc).

Pentru numarul asta de kilometri ma asteptam ca la un cauciuc comercializat ca un pneu de 'forja stradala' sa aibe deja o uzura foarte mare. Ei bine, cauciucurile s-au pastrat foarte bine, uzura e abia vizibila.

Din acest punct de vedere mi-au depasit asteptarile.

Desigur depinde si de stilul fiecaruia si mai ales de tipul motocicletei. Este un tip aici pe forum care a uzat un set undeva la 6000 pana la martorul de siguranta.

Motocicleta mea fiind mai saraca in cuplu ajuta si ea la prezervarea pneului spate. Sunt convins ca un V2 de 1000 ar fi tocit pneul intr-un sezon intreg.

Ceea ce mi-a placut din prima a fost rapiditatea cu care se incalzeste. Aderenta pe uscat mi se pare extraordinar de buna. Eu fiind si mai disperat cu setarile suspensiei si cu presiunea merg mereu cu presiunea recomandata de producator pentru diverse scenarii: Cand merg cu mai multi prieteni la plimbari, merg cu 2.3 spate si 2.3 fata, nu mai mult. Singur si in cazuri de drumuri virajate scad spatele la 2.1 si cand au mai scazut temperaturile am ajuns la 1.9 spatele si 2.1 fata. fiind 2CT+ am auzit si ca se poate scadea pana la 1.5 spatele doar pentru circuit. Cu pasager insa nu m-am simtit deloc bine pe franare cu pneul, il simteam foarte moale (chiar daca crescusem presiunea la 2.4). Aici nu pot spune ca e pneul sau furca sau stilul meu de franare cu pasager.

Din acest punct de vedere, mi se pare ca reactioneaza normal la presiuni diferite, fara sa ofere surprize neplacute (presiune mai mare -> stabilitate buna, aderenta buna, presiune mai mica -> un pic mai instabil dar aderenta mai buna). Revin iar la longevitate, mi-am asumat mereu ca mergand cu presiunile astea mai mici (sa zicem) o sa uzez mai repede cauciucul insa am fost placut surprins de ce bine se pastreaza in continuare.

Concluzia mea e ca aderenta pe uscat e excelenta. Vara cand asfaltul e fierbinte efectiv simti ca poti face orice cu motocicleta, Fata nu mi s-a blocat niciodata pe franare si cred ca am dus aderenta pe franare la limita.

Pe ploaie nu am cum sa fac un review pentru ca de obicei 'ma prinde' ploaia, nu merg efectiv pe ploaie. Si cand ma prinde merg mai incet. Eventual cand sunt suficient de fleasca ma opresc. Nu am echipament adecvat de ploaie, nu fac touring in adevaratul sens al cuvantului. Dar cand s-a intamplat sa ma prinda ploaia, cu mersul responsabil n-am avut nicio problema.

Pe circuit n-am fost dar din cate am citit review-uri la straini, oamenii care fac track days la nivel amator au fost foarte incantati. Fiind un cauciuc de strada, mai devreme sau mai tarziu, cauciucul se va supraincalzi si va deveni uleios. Asa ca daca vrei sa te duci la Monza si sa intri in curba cu 170 probabil ar trebui sa te gandesti la cauciucuri dedicate de pista.

La Amckart, desi e un circuit mic, solicita f mult pneurile si la un moment dat banuiesc ca se vor supraincalzi in cazul unor sesiuni sustinute. Userul Legnakrad a mers pe Amckart cu Pilot Power 3 si a spus ca i-au placut foarte mult si chiar a scos un timp mai bun decat cu Dunlop GP Racer D211.

Ce a venit ca o surpriza neplacuta a fost acum la sfarsit de sezon cand am avut niste iesiri matinale pe la 7-8 dimineata cand temperaturile erau de 5 grade. Pot spune cu mana pe imina ca primii kilometri au fost un cosmar. La cea mai mica schimbare de directie simteam ca alunec, am avut inima ca un purice. totusi asta imi spune ca sunt cauciucuri menite pentru mers sportiv. Ele ofera aderenta pe o plaja f buna de temperaturi, de la caldut in sus. (minim 10 grade)

Pe de alta parte, ar fi fost mai rau cu cauciucuri de pista, unde pe strada te chinui sa le incalzesti si sa mentii temperatura optima. Pe strada cel mai bun e un pneu de strada, nu unul de pista, iar pentru asta cred ca este cel mai bun cauciuc de pe piata pentru segmentul asta. Pirelli Diablo Rosso Corsa am inteles ca e o mizerie, Dunlop Sportsmart se incalzeste greu si pe ploaie e periculos. Singurul pneu despre care am citit ca e la fel de bun ar fi Dunlop Sportmax Q3, dar care nu se gaseste la noi in tara.

Ar mai fi Bridgestone Battlax S20, despre care nu stiu prea multe si Michelin Pilot Power 2CT care multa lume l-a laudat, inclusiv si eu, iar Pilot Power 3 e superior din toate punctele de vedere.

Mai mult de atat nu prea am ce spune. Cel mai bine cauti review-uri pe youtube. Vorba aia, o poza face cat 1000 de cuvinte, iar un film face cat 1000 de poze.

Cele bune,

Alex

"

Deci asta e parerea mea de la sfarsitul anului trecut.

Anul asta pot sa adaug:

punctul 1. Am inceput sezonul cu 2.1 fata 1.9 spate si pe masura ce s-a mai incalzit si am adunat kilometri cu presiunea asta pot sa zic ca e nasol la mers normal, prin oras -> manevrabilitate compromisa. Am crescut la 2.3 fata, 2.2 spatele si reactioneaza altfel directia, nu pot sa exprim in termeni tehnici, oricum mult mai bine.

punctul 2. Imediat dupa iernat, m-am dus odata pe Amckart fara sa verific presiunea (cred ca era mult prea mica). La mers incet am reusit performanta sa albastresc maxim cauciucul si sa devina un pic uleios.

A doua oara (si ultima cand am fost pe Amckart) asfaltul era mult mai cald (>30 de grade in aer) cu 1.9 bar in pneu spate la acelasi ritm nu s-a mai albastrit, nu au ramas urme pe el, era ca si cand as fi mers pe strada.

Cei drept prima oara se simtea ca pe sine, era super aderent, a doua oara nu l-am mai simtit asa...

punctul 3. La inceputul sezonului imi fugea fata in lateral la schimbari bruste de directie si la tranzitii stanga-dreapta. Am scris si pe forum aici. Cu un pic de greutate pe fata, schimbat pozitia si intarit furca n-am mai avut probleme. De asemenea, poate a rezolvat problema si ca am mai umflat cauciucul la 2.3 bar sa reduc efectul deformarii carcasei. Eu dau vina mai mult pe suspensie nu pe aderenta pneului, care la frana se comporta foarte bine.

punctul 4. mers pe ploaie sustinuta, mers decent, fara nicio problema.

punctul 5. un prieten cu R1 si-a luat PP3 la sugestia mea, desi incantat comparativ cu ce avea inainte, imi zicea ca rupe aderenta pe accelerare puternica in primele 2 trepte, oricat de incalzit ar fi.

Minusuri: Nu pe frig, atentie la presiune, nu 150 cai la roata

Plusuri: Aderenta f buna pe uscat, buna pe ud, durabilitate

Sunt curios care e punctul de vedere al lui Trotinel, cu miaru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus ca sunt niste mizerii, pt ca pur si simplu sunt inferioare 2CT-ului. Nu sunt nici pe departe la fel de aderente si cel mai tare ma deranjeaza faptul ca nu dau nici un fel de feedback, te trezesti in cap pe rezervor cand ti-e lumea mai draga. Erau sa ma puna pe jos de zeci de ori, prin highsideuri aparute din neant, la un mers deloc agresiv/brutal, ci doar o viteza maricica pe viraje.

 

@Iorghe: n-a spus nimeni ca Jagi n-are dreptate, eu cel putin l-am sustinut de fiecare data cand am avut ocazia. 2CT-urile de exemplu, in viziunea mea, intra la cauciucuri moi. D211 mi se par extreme pt un incepator sau cineva care pur si simplu nu merge sportiv/tare, pt ca n-o sa le aduca in temperatura niciodata. Ca o comparatie, cine a mers pe 2CT si D211, stie cam cat de greu se incalzesc cele din urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sfarsitul anului trecut m-a intrebat cineva pe PM si i-am dat raspunsul de mai jos:

 

"

Ce sa zic... in cateva cuvinte, sunt foarte multumit de ele, cand se vor duce sunt sanse mari sa imi iau tot d-astea, daca imi voi pastra acelasi stil de iesiri, ca sa zic asa.

Le am de la inceputul sezonului, de prin aprilie si am mers cu ele undeva la 4-5 mii de km, daca nu ma insel.

Tin sa spun ca ce ma surprinde acum la ele este longevitatea, Ce-i drept nu am prea bagat autostrazi, drumuri drepte si nici circuit (deloc).

Pentru numarul asta de kilometri ma asteptam ca la un cauciuc comercializat ca un pneu de 'forja stradala' sa aibe deja o uzura foarte mare. Ei bine, cauciucurile s-au pastrat foarte bine, uzura e abia vizibila.

Din acest punct de vedere mi-au depasit asteptarile.

Desigur depinde si de stilul fiecaruia si mai ales de tipul motocicletei. Este un tip aici pe forum care a uzat un set undeva la 6000 pana la martorul de siguranta.

Motocicleta mea fiind mai saraca in cuplu ajuta si ea la prezervarea pneului spate. Sunt convins ca un V2 de 1000 ar fi tocit pneul intr-un sezon intreg.

Ceea ce mi-a placut din prima a fost rapiditatea cu care se incalzeste. Aderenta pe uscat mi se pare extraordinar de buna. Eu fiind si mai disperat cu setarile suspensiei si cu presiunea merg mereu cu presiunea recomandata de producator pentru diverse scenarii: Cand merg cu mai multi prieteni la plimbari, merg cu 2.3 spate si 2.3 fata, nu mai mult. Singur si in cazuri de drumuri virajate scad spatele la 2.1 si cand au mai scazut temperaturile am ajuns la 1.9 spatele si 2.1 fata. fiind 2CT+ am auzit si ca se poate scadea pana la 1.5 spatele doar pentru circuit. Cu pasager insa nu m-am simtit deloc bine pe franare cu pneul, il simteam foarte moale (chiar daca crescusem presiunea la 2.4). Aici nu pot spune ca e pneul sau furca sau stilul meu de franare cu pasager.

Din acest punct de vedere, mi se pare ca reactioneaza normal la presiuni diferite, fara sa ofere surprize neplacute (presiune mai mare -> stabilitate buna, aderenta buna, presiune mai mica -> un pic mai instabil dar aderenta mai buna). Revin iar la longevitate, mi-am asumat mereu ca mergand cu presiunile astea mai mici (sa zicem) o sa uzez mai repede cauciucul insa am fost placut surprins de ce bine se pastreaza in continuare.

Concluzia mea e ca aderenta pe uscat e excelenta. Vara cand asfaltul e fierbinte efectiv simti ca poti face orice cu motocicleta, Fata nu mi s-a blocat niciodata pe franare si cred ca am dus aderenta pe franare la limita.

Pe ploaie nu am cum sa fac un review pentru ca de obicei 'ma prinde' ploaia, nu merg efectiv pe ploaie. Si cand ma prinde merg mai incet. Eventual cand sunt suficient de fleasca ma opresc. Nu am echipament adecvat de ploaie, nu fac touring in adevaratul sens al cuvantului. Dar cand s-a intamplat sa ma prinda ploaia, cu mersul responsabil n-am avut nicio problema.

Pe circuit n-am fost dar din cate am citit review-uri la straini, oamenii care fac track days la nivel amator au fost foarte incantati. Fiind un cauciuc de strada, mai devreme sau mai tarziu, cauciucul se va supraincalzi si va deveni uleios. Asa ca daca vrei sa te duci la Monza si sa intri in curba cu 170 probabil ar trebui sa te gandesti la cauciucuri dedicate de pista.

La Amckart, desi e un circuit mic, solicita f mult pneurile si la un moment dat banuiesc ca se vor supraincalzi in cazul unor sesiuni sustinute. Userul Legnakrad a mers pe Amckart cu Pilot Power 3 si a spus ca i-au placut foarte mult si chiar a scos un timp mai bun decat cu Dunlop GP Racer D211.

Ce a venit ca o surpriza neplacuta a fost acum la sfarsit de sezon cand am avut niste iesiri matinale pe la 7-8 dimineata cand temperaturile erau de 5 grade. Pot spune cu mana pe imina ca primii kilometri au fost un cosmar. La cea mai mica schimbare de directie simteam ca alunec, am avut inima ca un purice. totusi asta imi spune ca sunt cauciucuri menite pentru mers sportiv. Ele ofera aderenta pe o plaja f buna de temperaturi, de la caldut in sus. (minim 10 grade)

Pe de alta parte, ar fi fost mai rau cu cauciucuri de pista, unde pe strada te chinui sa le incalzesti si sa mentii temperatura optima. Pe strada cel mai bun e un pneu de strada, nu unul de pista, iar pentru asta cred ca este cel mai bun cauciuc de pe piata pentru segmentul asta. Pirelli Diablo Rosso Corsa am inteles ca e o mizerie, Dunlop Sportsmart se incalzeste greu si pe ploaie e periculos. Singurul pneu despre care am citit ca e la fel de bun ar fi Dunlop Sportmax Q3, dar care nu se gaseste la noi in tara.

Ar mai fi Bridgestone Battlax S20, despre care nu stiu prea multe si Michelin Pilot Power 2CT care multa lume l-a laudat, inclusiv si eu, iar Pilot Power 3 e superior din toate punctele de vedere.

Mai mult de atat nu prea am ce spune. Cel mai bine cauti review-uri pe youtube. Vorba aia, o poza face cat 1000 de cuvinte, iar un film face cat 1000 de poze.

Cele bune,

Alex

"

Deci asta e parerea mea de la sfarsitul anului trecut.

Anul asta pot sa adaug:

punctul 1. Am inceput sezonul cu 2.1 fata 1.9 spate si pe masura ce s-a mai incalzit si am adunat kilometri cu presiunea asta pot sa zic ca e nasol la mers normal, prin oras -> manevrabilitate compromisa. Am crescut la 2.3 fata, 2.2 spatele si reactioneaza altfel directia, nu pot sa exprim in termeni tehnici, oricum mult mai bine.

punctul 2. Imediat dupa iernat, m-am dus odata pe Amckart fara sa verific presiunea (cred ca era mult prea mica). La mers incet am reusit performanta sa albastresc maxim cauciucul si sa devina un pic uleios.

A doua oara (si ultima cand am fost pe Amckart) asfaltul era mult mai cald (>30 de grade in aer) cu 1.9 bar in pneu spate la acelasi ritm nu s-a mai albastrit, nu au ramas urme pe el, era ca si cand as fi mers pe strada.

Cei drept prima oara se simtea ca pe sine, era super aderent, a doua oara nu l-am mai simtit asa...

punctul 3. La inceputul sezonului imi fugea fata in lateral la schimbari bruste de directie si la tranzitii stanga-dreapta. Am scris si pe forum aici. Cu un pic de greutate pe fata, schimbat pozitia si intarit furca n-am mai avut probleme. De asemenea, poate a rezolvat problema si ca am mai umflat cauciucul la 2.3 bar sa reduc efectul deformarii carcasei. Eu dau vina mai mult pe suspensie nu pe aderenta pneului, care la frana se comporta foarte bine.

punctul 4. mers pe ploaie sustinuta, mers decent, fara nicio problema.

punctul 5. un prieten cu R1 si-a luat PP3 la sugestia mea, desi incantat comparativ cu ce avea inainte, imi zicea ca rupe aderenta pe accelerare puternica in primele 2 trepte, oricat de incalzit ar fi.

Minusuri: Nu pe frig, atentie la presiune, nu 150 cai la roata

Plusuri: Aderenta f buna pe uscat, buna pe ud, durabilitate

Sunt curios care e punctul de vedere al lui Trotinel, cu miaru'

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, cam aceeasi experienta o am si eu cu acest cauciuc pe Hornet '08.

Am fost destul de multumit de 2CT si mi-as fi luat acelasi lucru, numai ca 2CT-urile au dungile pentru evacuarea apei pana in buza cauciucului si, pentru un motiv care nu imi este clar, marginea anterioara a dungii scadea si cea posterioara se marea pana cand incepuse sa fuga predictibil spatele in fiecare curba pe Amckart.

Solutia era simpla, PP3 nu mai are dungile pana in marginea cauciucului asa ca am scapat din start de asta.

Am facut vreo 20km pe strada dupa care imediat pe Amckart si am ramas suprins cat de repede se incalzeau in comparatie cu 2CT: http://imgur.com/YAZtru5 (chiar dupa primele ture - circuit gumat de karturi).

Ceea ce am observat eu:

1. fata de 2CT opuneau rezistenta la intrarea in curba dupa care aveai senzatia ca motocicleta cade.

2. motorul mult mai stabil odata aplecat

3. se incalzesc mai repede decat 2CT (vizibil la mana)

4. franeaza mai bine decat 2CT (mult mai greu sa blochez spatele, nu mi s-a blocat fata deloc)

 

Pentru Hornet, parerea mea e ca sunt cel putin ok.

 

In schimb, Z1000 mi-a venit cu S20 si as fi vrut sa le schimb cu PP3 (pentru ca le cunosc). Asa ca da, si eu sunt curios cum se comporta pe un miar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, de ce nu intelegeti ca daca vreti 150cai la roata, va trebuie cauciucuri aderente? Si cind va iese tractorul cu remorca de=a curmezisul strazii, va trebuie toata forta de frinare posibila. Ma adresez acelora care merg cu mult, mult peste viteza legala pe strazi. Celor cuminti , le sint de ajuns orice cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi la ora 13:00 ==> attachicon.gif1903021_812907045396470_5056691133055281062_n.jpg

 

Au tinut si astea cam 3000 km :)

 

 

 

 

Azi la ora 17:00 ==> attachicon.gif10405669_813033102050531_3713485026646056188_n.jpg

 

Sper ca astea sa duca macar 5000 :)

 

Ce parerea ai legat de aderenta oferita de Angel gt? :)

Eu am deja 5000 Km facuti si nu se vede uzura mai deloc pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parerea ai legat de aderenta oferita de Angel gt? :)

Eu am deja 5000 Km facuti si nu se vede uzura mai deloc pe ele.

Nu am apucat sa fac decat vre'o 10 km cu ele .

In weekend am planificat o iesire de vre'o 350 km ... asa ca revin atunci cu impresii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ai facut la suspensie modificarile despre care ti-am zis?

» Post actualizat in 18 Jul 2014 13:30

Se pare ca pe dreapta te inclini mult mai usor si stai mai confortabil decat pe stanga unde nu incalzesti guma suficient de bine iar pe masura ce indrepti motocicleta incerci sa compensezi deschizand gazul cat mai repede.

Pe stanga anvelopa e considerabil mai rece decat pe dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai facut la suspensie modificarile despre care ti-am zis?

» Post actualizat in 18 Jul 2014 13:30

Se pare ca pe dreapta te inclini mult mai usor si stai mai confortabil decat pe stanga unde nu incalzesti guma suficient de bine iar pe masura ce indrepti motocicleta incerci sa compensezi deschizand gazul cat mai repede.

Pe stanga anvelopa e considerabil mai rece decat pe dreapta.

Poate circuitul are mai multe viraje de dreapta...zic si eu prostie :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un final am facut asa :

preloadul scos de tot si dat 180 grade in spate (adica o jumatate de tura) ~puteam sa dau si 1/4 de tura in spate...

rebound 5 clickuri fata de strans de tot ,(fata de 7 data trecuta )

compresia 5 clickuri

pe spate nu am facut nimic ,am lasat cum aveam :

compresie 13, rebound 12 clickuri

Pe stanga nu ma simt bine cum ma simt pe dreapta .

Asa este Georgica sunt mai putine viraje de stanga fata de dreapta insa cred ca puteam compensa asta daca ma simteam in largul meu ca pe dreapta .

Cu toate ca plec din parcare cu 76-78 grade temp cauciucurilor ajung cu ele inapoi @ 56 ,temperatura asfaltului a fost de 26grade si au fost nori mai tot timpul ,nu a fost asa cald

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi la ora 17:00 ==> attachicon.gif10405669_813033102050531_3713485026646056188_n.jpg

 

Sper ca astea sa duca macar 5000 :)

 

Astea la 5000 incep sa se lase, intre 10 si 15 de mii incep sa functioneze in parametrii :)

» Post actualizat in 18 Jul 2014 15:07

Cu toate ca plec din parcare cu 76-78 grade temp cauciucurilor ajung cu ele inapoi @ 56

 

Cum ar spune un Basarabean; `slap the damn bitch` :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe stanga nu ma simt bine cum ma simt pe dreapta .

 

Se vede pe anvelopa spate

» Post actualizat in 18 Jul 2014 15:11

Cu toate ca plec din parcare cu 76-78 grade temp cauciucurilor ajung cu ele inapoi @ 56 ,temperatura asfaltului a fost de 26grade si au fost nori mai tot timpul ,nu a fost asa cald

 

Masuratoarea ai facut-o pe ambele flancuri sau pe mijlocul gumei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...