Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tocmai am achiziționat Michelin Pilot Road 3, £197 setul. Daca nu voi fi mulțumit de calitatea lor, următorul set voi încerca Metzeler Z8.

Mulțumesc

 

pana la gumele astea mersul pe ploaie a fost o gluma.. dupa ele nu a contat, plus ca franeaza incredibil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am luat un cauciuc SH foarte bun Bridgeston Exedra G701 cu dimensiuni 120-90-17 64S.

Intrebare: pe cauciuc scrie deasupra sagetii de directie front use only. Sa interpretez ca inscriptia arata doar directia de montaj al cauciucului sau ca utilizarea este numai pentru roata din fata? Eu am nevoie pentru roata spate (roata de transalp). Caracteristicile de incarcatura si viteza sunt similare cu cele ale cauciucului spate pe care vreau sa il schimb. M-am interesat putin pe net dar nu am gasit nimic concludent si as vrea sa intreb pe cineva mai priceput ce parere are.

 

Multzam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am luat un cauciuc SH foarte bun Bridgeston Exedra G701 cu dimensiuni 120-90-17 64S.

Intrebare: pe cauciuc scrie deasupra sagetii de directie front use only. Sa interpretez ca inscriptia arata doar directia de montaj al cauciucului sau ca utilizarea este numai pentru roata din fata? Eu am nevoie pentru roata spate (roata de transalp). Caracteristicile de incarcatura si viteza sunt similare cu cele ale cauciucului spate pe care vreau sa il schimb. M-am interesat putin pe net dar nu am gasit nimic concludent si as vrea sa intreb pe cineva mai priceput ce parere are.

 

Multzam!

 

Nu e in regula, chiar la aceeasi indici de viteza si incarcare design-ul carcasei cat si structura gumelor sunt diferite, spatele are functie tractoare (principala) iar fata de franare. Tocmai de aceea gumele au sens de invartire. Pe de alta parte si desenul canalelor de dispersie a apei este complementar si pentru mersul pe ploaie nu este recomandata desperecherea gumelor (folosirea de tipuri/modele diferite fata-spate). Mai plastic vorbind, inchipuie-ti niste solzi de peste... cum se simt cand treci cu mana intr-un sens si in sens invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am luat un cauciuc SH foarte bun Bridgeston Exedra G701 cu dimensiuni 120-90-17 64S.

Intrebare: pe cauciuc scrie deasupra sagetii de directie front use only. Sa interpretez ca inscriptia arata doar directia de montaj al cauciucului sau ca utilizarea este numai pentru roata din fata? Eu am nevoie pentru roata spate (roata de transalp). Caracteristicile de incarcatura si viteza sunt similare cu cele ale cauciucului spate pe care vreau sa il schimb. M-am interesat putin pe net dar nu am gasit nimic concludent si as vrea sa intreb pe cineva mai priceput ce parere are.

 

Multzam!

daca indicele de greutate este suficient pt transalp, teoretic ar trebui sa o montezi cu sageata invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e in regula, chiar la aceeasi indici de viteza si incarcare design-ul carcasei cat si structura gumelor sunt diferite, spatele are functie tractoare (principala) iar fata de franare. Tocmai de aceea gumele au sens de invartire. Pe de alta parte si desenul canalelor de dispersie a apei este complementar si pentru mersul pe ploaie nu este recomandata desperecherea gumelor (folosirea de tipuri/modele diferite fata-spate). Mai plastic vorbind, inchipuie-ti niste solzi de peste... cum se simt cand treci cu mana intr-un sens si in sens invers.

 

daca indicele de greutate este suficient pt transalp, teoretic ar trebui sa o montezi cu sageata invers

 

Merci de raspunsuri. O sa merg pe varianta safe. Imi iau altul si o sa fiu atent pe viitor. Numai de bine va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va intre in cap:

 

" Va rugam sa retineti, totusi, ca printr-o buna pastrare a cauciucului de-a lungul timpului, proprietatile specifice ale materialului se imbunatatesc, deoarece compusul din cauciuc poate intari anvelopa si se elimina stresul rularii imediate."

 

Sursa pe e-mail de la www.cauciucuridirect.ro .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va intre in cap:

 

" Va rugam sa retineti, totusi, ca printr-o buna pastrare a cauciucului de-a lungul timpului, proprietatile specifice ale materialului se imbunatatesc, deoarece compusul din cauciuc poate intari anvelopa si se elimina stresul rularii imediate."

 

Sursa pe e-mail de la www.cauciucuridirect.ro .

 

WTF????...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se refera la cauciucurile intre 3-5 ani vechime(NOI). Alea sunt mai bune ca sunt s-au intarit si tin mai mult. :10: E ca la vin.

e baiatul ala din cluj cu rocket 3 care le tine in pivnita minim 5 ani

 

cel mai misto e un sh de 20 de ani, e ca piatra, m-am chinuit o ora sa dejantez unul

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am vazut la un baiat cu "un miar" din 2003...anvelope cu DOT 2003..Sau poate 2004. Nici nu conteaza. M-a trecut un fior pe sira spinarii :D

eu am vazut la un baiat cu un gsx r de 750 (modificat streetfighter), cauciuc de enduro de spate montat pe fata invers :crack: :crack: . si acum regret ca nu am facut poze, nu ma crede nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am vazut la un baiat cu "un miar" din 2003...anvelope cu DOT 2003..Sau poate 2004. Nici nu conteaza. M-a trecut un fior pe sira spinarii :D

daca merge "la consum" este ok, frecarea este mai mica :)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare colegi, am si eu o intrebare la care as dori sa imi raspunda cineva care chiar cunoaste. Ce presiune se recomanda la un dunlop gp 212 pro 3 pe spate si un d 212 pro pe fata..Mentionez ca am 92 kg si vorbesc de un kawasaki zx9r, intreb pentru ca eu unu sunt satul de cat am cautat si sunt tot felul de variante. Ma intereseaza pentru mers pe strada si cateodata cu prietena, dar mai rarut.

 

Deschid acest topic deoarece sunt complet bagat in ceata, am citit pe forum ca scrie la dunlop d 212 chiar si 1.5 pe spate, altii spun 2.5, adica este o diferenta foarte mare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu scrie pe un sticker undeva pe bascula motocicletei?

 

La mine la Yamaha FZ1S 2009, am 2.5 pe fata si 2.9 pe spate.

 

Uite si un producator care spune acelasi lucru, dand acest detaliu

 

post-70685-0-28617300-1441716853_thumb.jpg

 

 

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu scrie pe un sticker undeva pe bascula motocicletei?

 

La mine la Yamaha FZ1S 2009, am 2.5 pe fata si 2.9 pe spate.

 

Uite si un producator care spune acelasi lucru, dand acest detaliu

 

attachicon.gifUntitled-1.jpg

asta am citit si eu cu 2.5 fata si 2.9 spate dar mi se pare enorm, am bagat presiunea asta si sincer nu ma simteam in siguranta, aluneca cand trageam de gaz ( vorbesc de niste cauciuce sh mai vechi), dar aceleasi cauciuce cu presiune 1.9 fata si 2.1 pe spate se comportau bine.....deci asta cu 2.5 si 2.9 cred ca iese din schema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimpotriva. Eu pot sa-ti spun cand presiunea pe spate imi scade la 2.5 sau sub, dupa cum imi drifteaza coada pe franare mai agresiva. Cu 2.9 nu am aceasta problema.

Experienta din primii 400 km cu motocicleta, pe Valea Oltului, cu presiune sub 2.5, la o depasire pe ud la 100/h nu o mai povestesc.

 

Dar e ok daca tu te simti mai in siguranta cu 2. O fi efect placebo la mine, sfatul constructorului. ;)


» Post actualizat in 08 Sep 2015 13:05


asta am citit si eu cu 2.5 fata si 2.9 spate dar mi se pare enorm, am bagat presiunea asta si sincer nu ma simteam in siguranta, aluneca cand trageam de gaz ( vorbesc de niste cauciuce sh mai vechi), dar aceleasi cauciuce cu presiune 1.9 fata si 2.1 pe spate se comportau bine.....deci asta cu 2.5 si 2.9 cred ca iese din schema

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...