Cesar Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Cele mai longevive gume de circuit cu care poti sa mergi si pe strada sunt Dunlop D211. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 k3 face pe centru un sant,se aplatizeaza chiar de la inceputuri daca mergi pe strada cu ele ,aplatizarea e vizibila cu ochiul liber... Daca vrei gume super bune raport calitate pret pune cum a zis Cezar, d211 gp racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosh22 Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Salutare, vreau sa mi schimb si eu gumele pt prima data, am motorul de doi ani, cauciucurile au fost noi, niște continentaluri, am vreo 4000 de km cu ele si cel de pe spate e aplatizat rău pe mijloc. Am vazut pe preurimoto o oferta la Dunlop, cu ocazia asta as pune si mai lat pe spate, adică de 190 fata de 180 cat am avut. Ce ziceți de prețurile din linkul de mai jos, sunt ok? Nu merg eu foarte sportiv dar pe curbe îmi place sa ma las cand le găsesc. http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58h-190-50-17-73w-du629676-7169 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Salutare as pune si mai lat pe spate, adică de 190 fata de 180 cat am avut. Nu merg eu foarte sportiv dar pe curbe îmi place sa ma las cand le găsesc. Salut! Nu face prostia de a pune 190 inloc de 180 (cat scrie in carte), mai ales daca-ti place pe curbe...motocicleta nu va mai fi la fel de (bine) manevrabila. Vezi ca oferte mai au si anvelopemoto.eu, si vulcanizare moto sa le montezi Daca-ti plac gumele mai flexibile iti recomand michelin pilot power, eventual 2ct, daca iti plac gumele mai rigide e bine ce ai pus tu in link dar pe dimensiunea corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Salutare, vreau sa mi schimb si eu gumele pt prima data, am motorul de doi ani, cauciucurile au fost noi, niște continentaluri, am vreo 4000 de km cu ele si cel de pe spate e aplatizat rău pe mijloc. Am vazut pe preurimoto o oferta la Dunlop, cu ocazia asta as pune si mai lat pe spate, adică de 190 fata de 180 cat am avut. Ce ziceți de prețurile din linkul de mai jos, sunt ok? Nu merg eu foarte sportiv dar pe curbe îmi place sa ma las cand le găsesc. http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58h-190-50-17-73w-du629676-7169 Am pus eu qualifer-e d-astea simple de la oferta si sunt decente, peste nevoile de strada. Nu am decat 1000km cu ele asa ca nu stiu ce sa spun despre longevitate dar asta e oricum o chestiune subiectiva, depinde mult de motor, stil de condus, etc. Cauta 180/55! 190/50 nu sta bine pe jeanta de 5.5, se bombeaza un pic cam tare si afecteaza in mod negativ comportamentul pe curbe. Mai bine mai pui niste bani si iei un set de sportsmart-uri, mie mi-au placut foarte mult, insa repet, strict pentru strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 S-a mai spus de nspe mii de ori, cele mai bune gume pt jantele de 5.5tzoli sint 190/55 sau 180/60. 180/55 sint cele mai slabe (nu neaparat proaste). In nici un caz 190/50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 uita de qualifier ,uita de 190/50 pe orice janta,lasa oferta asta pt altcineva . pune 180/55 daca vrei sa nu ai probleme cu politia sau 190/55 daca chiar vrei sa pui 190 else.. pirelli supercorsa 180/60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosh22 Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Atunci, judecând după sfaturile voastre si după bugetul meu limitat o sa merg pe astea http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58h-180-55-17-73w-du629676-7168 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 La Cesar gasesti aceelasi tip de anvelope cu vreo 50 lei mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Am o rugaminte daca se poate pt cei care au pe fata Dunlop d211 slick 120/70/17 sa-mi spuna si mie in cm/mm cat este circumferinta cauciucului,va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Salutare, poate s-a mai intrebat, poate s-a mai si raspuns, recunosc ca n-am stat sa caut in jdemii de posturi... cine stie si vrea sa raspunda, multumesc anticipat.. ce speranta de viata pot avea de la niste dunlop-uri pe un cruiser? modelul exact este K555, motorul este Honda Magna, si stilul de mers este unul 'foarte cumintel'.. citesc pe net reviewuri care ma cam sperie, is unii care se plang ca dupa 5000 mile (aprox 8000 km) se duc, fara sa o faca pe zmeii, respectand presiunea tot timpul, etc. Altii storc din ele 12k mile.. La cat is de ieftine (not) parca am o retinere sa iau ceva ce nu m-ar tine niciun an... Am citit ca Metzeler ar tine mult mai bine, dar din pacate acum schimb doar fata, spatele ii tot Dunlop si am inteles ca e bine sa fie la fel fata si spatele, deci nu prea pot trece pe alt brand decat cand voi schimba ambele deodata. Spatele imi e chiar ok inca.. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Nu tin mult, e adevarat. Un prieten a scos ceva mai mult de 12k dar a mers cu spatele pana la atze, chiar si de alea trecuse. Iar altul l-a pus anul trecut, si dupa aprox 3-4k e deja patrat, uzura pronuntata pe centru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 (editat) Am o rugaminte daca se poate pt cei care au pe fata Dunlop d211 slick 120/70/17 sa-mi spuna si mie in cm/mm cat este circumferinta cauciucului,va multumesc. Daca te ntereseaza cand nu este uzat : diametrul este (84 mm x 2 )+ 17 toll . diametrul intra in crcumferinta de 3,14 ori .... deci 3,14x D .transforma si tu toli in mm/cm ... goagal stie precis PS: 70% din 120 mm = 84 mm http://www.sigemo.ro/7-anvelope Editat Iulie 7, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 chiar daca au aceeasi dimensiune 120/70/17 profilul difera de la un producator la altul ,am depistat ca circumferintele difera ,am 3 cauciucuri acasa 120/70/17 1x bridgestone bt... 2 x dunlop - un d211 gp racer si un d212 gp pro toate cu circumferinte diferite multumesc mult oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Pe CBR F4 merge sa pun 120/60 cu 190/55? Normal stiu ca se foloseste 120/70 cu 180/55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 (editat) Merg puse fara probleme. Dpdv legal, e cu virgula. Politia te opreste si se uita SI la caucicuri numai daca ii dai cox, mergi agresiv cu zgomot, sau vede ca ai numarul pus la misto. Am un Dunlop D212GP PRO Soft , uzura dreapta 50% pe partea dreapta, uzura pe centru si stinga maxim 15%. Tine garantat 3000km pe strada mers tare (nu autostrada). Editat Iulie 26, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Facem abstractie de partea cu legea/politie. Ma interesa daca se modifica mult ciclstica sau comportamentul motocicletei; ma "ingrijoreaza" combinatia inaltime 60 pe fata cu latime 190 pe spate, tras pe janta de 180. Ma gandesc ca asta ar face motocicleta sa fie cu botul putin mai coborat si spatele usor ridicat; cat de sesizabila e treaba asta in mers, nu stiu. Alta nedumerire ar fi ce compozitie sa aleg. As vrea ceva mai moale, mai aderent, dar care sa ma tina totusi un sezon (aprox 8K km +/-); pana acum ar fi asa: * Michelin Power Cup Evo - 120/60 cu 190/55 * Pirelli Diablo Rosso 2 - 120/70 cu 180/60 Care din cele doua variante sunt un compromis mai bun pentru mers pe strada, mixt. In principiu, folosesc motocicleta ca mijloc de transport in timpul saptamanii si in weekend plimbari pe afara; ca stil/viteza, de la moseste la "forja", legal limit to top speed - dar in principiu merg normal, nu obisnuiesc sa "concurez" pe strada. Moto CBR F4. Cat de repede se uzeaza genul asta de anvelope si ce aderenta au la temperaturi scazute; de obicei, daca nu imi rup oasele sau nu se strica harbu', ma dau all year round, mai putin cand ninge... sau chiar si atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 190/55 e construit sa se potriveasca si pe jante de 5.5 tzoli. 180/60 e si mai bun. 180/55 e cam depasit. Fata daca e coborita 1cm face ca motoreta sa ia mai usor virajele, dar indicat e sa pui un 120/70 si eventual sa cobori fata moto din prinderile furcilor din juguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Aha, am inteles. Si de a doua parte a postarii, ce parere/sfat ai? Avantaje/dezavantaje cauciucuri de pista pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Te las pe tine sa te prinzi . Stii cum e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Facem abstractie de partea cu legea/politie. Ma interesa daca se modifica mult ciclstica sau comportamentul motocicletei; ma "ingrijoreaza" combinatia inaltime 60 pe fata cu latime 190 pe spate, tras pe janta de 180. Ma gandesc ca asta ar face motocicleta sa fie cu botul putin mai coborat si spatele usor ridicat; cat de sesizabila e treaba asta in mers, nu stiu. Alta nedumerire ar fi ce compozitie sa aleg. As vrea ceva mai moale, mai aderent, dar care sa ma tina totusi un sezon (aprox 8K km +/-); pana acum ar fi asa: * Michelin Power Cup Evo - 120/60 cu 190/55 * Pirelli Diablo Rosso 2 - 120/70 cu 180/60 Care din cele doua variante sunt un compromis mai bun pentru mers pe strada, mixt. In principiu, folosesc motocicleta ca mijloc de transport in timpul saptamanii si in weekend plimbari pe afara; ca stil/viteza, de la moseste la "forja", legal limit to top speed - dar in principiu merg normal, nu obisnuiesc sa "concurez" pe strada. Moto CBR F4. Cat de repede se uzeaza genul asta de anvelope si ce aderenta au la temperaturi scazute; de obicei, daca nu imi rup oasele sau nu se strica harbu', ma dau all year round, mai putin cand ninge... sau chiar si atunci daca vrei sa pui 190/55 pe janta de 5.5" pune DUNLOP gp racer/gp pro si alege fata 120/70 ,daca pui 120/60 si spatele 190/55 muti greutate pe roata de fata si trebuie sa compensezi din setarile suspensiilor (cbr f4 nu cred ca sta foarte bine la acest capitol ),masoara circumferinta cauciucului noi cu 190/55 ,masoara din centru unde se pune bascula in cadru pana la axul de la roata spate si vezi cati cm ai acum ,masoara si cand pui 190/55 si vezi ce trebuie sa faci » Post actualizat in 27 Jul 2015 06:20 Vezi ca Michelinul este sensibil la presiunea din cauciuc ,un lucru bun este ca o sa observi imediat daca ai pus bine sau nu dupa cum apare uzura pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmilian Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Va salut. As avea nevoie de un sfat. Vreau sa achiziționez doua cauciucuri , respectiv fața/spate pentru Honda cbr 1100xx 2003. Momentan am pe mobra Pirelli Angel GT 120/70ZR17 si 190/50ZR17 .. Menționez ca as avea nevoie de niște cauciucuri pentru ploaie, având in vedere zona unde circul, si temperatura nu tocmai prietenoasa, 13-15 grade.. Acum am gasit 2 variante spre care as opta respectiv Dunlop Sportmax Qualifier D209 sau Bridgestone Battlax BT014 .. Păreri pro/contra? Sfaturi in legătura cu alte tipuri de cauciucuri pentru ploaie? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Dunlop Sportmax Qualifier D209 sau Bridgestone Battlax BT014 .. niste vechituri ! daca vrei sa tina bine pe ploaie ia michelin pilot road 3 sau 4, pe uscat sunt similare cu angelurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Va salut. As avea nevoie de un sfat. Vreau sa achiziționez doua cauciucuri , respectiv fața/spate pentru Honda cbr 1100xx 2003. Momentan am pe mobra Pirelli Angel GT 120/70ZR17 si 190/50ZR17 .. Menționez ca as avea nevoie de niște cauciucuri pentru ploaie, având in vedere zona unde circul, si temperatura nu tocmai prietenoasa, 13-15 grade.. Acum am gasit 2 variante spre care as opta respectiv Dunlop Sportmax Qualifier D209 sau Bridgestone Battlax BT014 .. Păreri pro/contra? Sfaturi in legătura cu alte tipuri de cauciucuri pentru ploaie? Mulțumesc Tu mergi cu motorul pe ploaie la 13-15 grade?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmilian Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Superbec - Mulțumesc, o sa arunc o privire sa vad Ce gasesc. Yo4ghx - da, de ce nu?! Sub 10 nu prea ies, dar in rest , nu am treaba. In zona in care sunt(uk) 5 din 7 zile ploua, asa ca .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.