Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Am un F3 si as dori sa-i schimb si eu anvelopele si sunt foarte indecis, mentionez ca acum 2 ani si acum 1 an am ajuns, in fiecare an 1 weekend, la Bacau, Speed Park, anul asta nu stiu, ideea e ca as dori niste anvelope bune mai mult pentru strada (dar nici pe circuit sa dea cu mine de pamant), sa nu se toceasca repede si un pic si de ploaie :) ...pe cine am intrebat mi-a zis de Metzeler, dar stiu ca producatorul face mai mult pentru circuit (asa stiu eu...). In domeniul moto chiar nu stiu ce sa aleg, nu stiu nici unde caut si mai ales unde sa le montez/echilibrez ...

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SP se incalzeste mult mai repede decat SC, fiind conceput pentru strada si rar cate un track-day. Asta in plus fata de ce a zis Jagi.

"Se incalzeste" inseamna ca i se ridica temperatura. Un cauciuc se incalzeste doar daca se deformeaza mecanic, cu cit se deformeaza mai mult, adica cu cit merge mai repede , se incalzeste. Dpdv al incalzirii nu e nici o dif intre SP si SC, au aceeasi carcasa. Un SC2 tine la rece cel putin la fel de bine ca un SP. SP-ul e mai dur si aluneca mai devreme. La fel, pe caldura, fiind mai dur, daca se incalzeste mai mult, aluneca ca o coaja de banana. Foarte multi rideri sint in eroare cu "incalzirea" cauciucurilor de strada. Un cauciuc race omologat si pt street, sft, mediu-soft, are megaaderenta la rece, asta comparativ cu un cauc stradal bun. Cu cit e mai moale, este mai aderent dar tine mai putini km. Nu exista cauc sa tina mult si sa aibe aderenta mare. Imbatrinirea se vede si la cauc stradale, dupa 3-4 luni, apar crapaturi de imbatrinire vizibile.Un cauc stradal bun, e bun cind e nou, dupa citeva luni nu mai are nici de departe aderenta care o avea la inceput. La fel e si la cele race.

» Post actualizat in 24 Jun 2015 09:52

Daca iti permiti financiar, cauciucurile gen SC1 SC2, Metz K1, K2, BT R10 sint ideale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 24 Jun 2015 09:52

Daca iti permiti financiar, cauciucurile gen SC1 SC2, Metz K1, K2, BT R10 sint ideale.

@Dandrei

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi'am facut de lucru azi dupa cum se vede in pozele care le voi atasa la final

 

Dilema pe care o am este urmatoarea - uzura pneului este intre light si moderate (are maxim vre'o 3000km rulati). Eu l'as schimba cu totul dar bejetii de la un service cunoscut (retea nationala ..nu dam nume :hug: ) zic ca e pacat de el si ca mai bine sa'l rezolvam cu un snur pe interior si niste apa sfintita :crack: si n'ar avea ce sa maraie . Treaba e ca uneori (mai des) imi mai scapa mana'n gaz si ma mai trezesc cu viteze (legale evident) de 200+ . Tine panarama aia de snur sau am sanse sporite ma transform in fertilizator biologic prin vre'o aratura in camp ?

 

post-47493-0-95557700-1435248042_thumb.jpgpost-47493-0-40611400-1435248052_thumb.jpg

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... fiind cam apropiate la pret sunt intre michelin pilot 4, din pacate trebuie sa caut bine pentru ca am vazut ca sunt de 3 tipuri pentru strada si vreau sa vad diferenta, iar de racetec k3, imi plac, vad ca sunt tot cam la fel la duritate dar tind sa cred ca michelin ar fi mai bun pe ploaie si vad ca peste tot scrie ca uzura lor ar fi redusa cam cu 20% fata de alte marci... dificil ...

 

Cautam cautam. Multumesc de ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k3 face pe centru un sant,se aplatizeaza chiar de la inceputuri daca mergi pe strada cu ele ,aplatizarea e vizibila cu ochiul liber...

Daca vrei gume super bune raport calitate pret pune cum a zis Cezar, d211 gp racer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreau sa mi schimb si eu gumele pt prima data, am motorul de doi ani, cauciucurile au fost noi, niște continentaluri, am vreo 4000 de km cu ele si cel de pe spate e aplatizat rău pe mijloc. Am vazut pe preurimoto o oferta la Dunlop, cu ocazia asta as pune si mai lat pe spate, adică de 190 fata de 180 cat am avut. Ce ziceți de prețurile din linkul de mai jos, sunt ok? Nu merg eu foarte sportiv dar pe curbe îmi place sa ma las cand le găsesc.

http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58h-190-50-17-73w-du629676-7169

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

as pune si mai lat pe spate, adică de 190 fata de 180 cat am avut. Nu merg eu foarte sportiv dar pe curbe îmi place sa ma las cand le găsesc.

 

 

Salut!

Nu face prostia de a pune 190 inloc de 180 (cat scrie in carte), mai ales daca-ti place pe curbe...motocicleta nu va mai fi la fel de (bine) manevrabila.

Vezi ca oferte mai au si anvelopemoto.eu, si vulcanizare moto sa le montezi

Daca-ti plac gumele mai flexibile iti recomand michelin pilot power, eventual 2ct, daca iti plac gumele mai rigide e bine ce ai pus tu in link dar pe dimensiunea corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreau sa mi schimb si eu gumele pt prima data, am motorul de doi ani, cauciucurile au fost noi, niște continentaluri, am vreo 4000 de km cu ele si cel de pe spate e aplatizat rău pe mijloc. Am vazut pe preurimoto o oferta la Dunlop, cu ocazia asta as pune si mai lat pe spate, adică de 190 fata de 180 cat am avut. Ce ziceți de prețurile din linkul de mai jos, sunt ok? Nu merg eu foarte sportiv dar pe curbe îmi place sa ma las cand le găsesc.

http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58h-190-50-17-73w-du629676-7169

Am pus eu qualifer-e d-astea simple de la oferta si sunt decente, peste nevoile de strada. Nu am decat 1000km cu ele asa ca nu stiu ce sa spun despre longevitate dar asta e oricum o chestiune subiectiva, depinde mult de motor, stil de condus, etc.

 

Cauta 180/55! 190/50 nu sta bine pe jeanta de 5.5, se bombeaza un pic cam tare si afecteaza in mod negativ comportamentul pe curbe.

 

Mai bine mai pui niste bani si iei un set de sportsmart-uri, mie mi-au placut foarte mult, insa repet, strict pentru strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai spus de nspe mii de ori, cele mai bune gume pt jantele de 5.5tzoli sint 190/55 sau 180/60. 180/55 sint cele mai slabe (nu neaparat proaste). In nici un caz 190/50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uita de qualifier ,uita de 190/50 pe orice janta,lasa oferta asta pt altcineva .

pune 180/55 daca vrei sa nu ai probleme cu politia sau 190/55 daca chiar vrei sa pui 190 else.. pirelli supercorsa 180/60

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte daca se poate pt cei care au pe fata Dunlop d211 slick 120/70/17 sa-mi spuna si mie in cm/mm cat este circumferinta cauciucului,va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

poate s-a mai intrebat, poate s-a mai si raspuns, recunosc ca n-am stat sa caut in jdemii de posturi... cine stie si vrea sa raspunda, multumesc anticipat..

 

ce speranta de viata pot avea de la niste dunlop-uri pe un cruiser? modelul exact este K555, motorul este Honda Magna, si stilul de mers este unul 'foarte cumintel'.. citesc pe net reviewuri care ma cam sperie, is unii care se plang ca dupa 5000 mile (aprox 8000 km) se duc, fara sa o faca pe zmeii, respectand presiunea tot timpul, etc. Altii storc din ele 12k mile..

 

La cat is de ieftine (not) parca am o retinere sa iau ceva ce nu m-ar tine niciun an...

 

Am citit ca Metzeler ar tine mult mai bine, dar din pacate acum schimb doar fata, spatele ii tot Dunlop si am inteles ca e bine sa fie la fel fata si spatele, deci nu prea pot trece pe alt brand decat cand voi schimba ambele deodata. Spatele imi e chiar ok inca..

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tin mult, e adevarat. Un prieten a scos ceva mai mult de 12k dar a mers cu spatele pana la atze, chiar si de alea trecuse.

Iar altul l-a pus anul trecut, si dupa aprox 3-4k e deja patrat, uzura pronuntata pe centru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte daca se poate pt cei care au pe fata Dunlop d211 slick 120/70/17 sa-mi spuna si mie in cm/mm cat este circumferinta cauciucului,va multumesc.

Daca te ntereseaza cand nu este uzat : diametrul este (84 mm x 2 )+ 17 toll . diametrul intra in crcumferinta de 3,14 ori .... deci 3,14x D .transforma si tu toli in mm/cm ... goagal stie precis :)

 

PS: 70% din 120 mm = 84 mm

http://www.sigemo.ro/7-anvelope

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca au aceeasi dimensiune 120/70/17 profilul difera de la un producator la altul ,am depistat ca circumferintele difera ,am 3 cauciucuri acasa 120/70/17

1x bridgestone bt...

2 x dunlop - un d211 gp racer si un d212 gp pro

toate cu circumferinte diferite

 

multumesc mult oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...