Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta înseamnă ca in Romania nu se practica spala la militie si la itp. :))) hai sa fim serioși nu asta ma interesează . Legea nu e lege daca nu o respecta toti. Deci păreri legate de anvelope ..

eu am pus cauciuc mai mare. Nu am patit nimic nici la ITP nici cand m-a oprit Politia....dar am patit pe sosea.....Am modificat ciclistica motoretei. Se comporta ca o basina...

 

Proiectantii si producatorii motoretei, nu degeaba au scris acele dimensiuni pe talon

Link to post
Share on other sites

În condiții normale de rulare ( exclus circuit și mers pe o roată) cam cati km s-ar parcurge cu un set de Michelin pp 2ct?

Cel putin 6000km, se poate si mai mult(9000km), dar depinde de stilul tau de mers,de faptul daca ai pasager mai mereu,de presiunea corectă etc.

Link to post
Share on other sites

 

Ok si atunci dc 1000 au 190 pe roata ? Dc nu merg tot pe 180 ca la 600.. Explicatie ?

» Post actualizat in 30 Dec 2015 08:37

Mai tine si de marketing treaba cu alegerea gumelor de echipare stoc , in sensul ca fabricantii mai trebuie sa schimbe ceva le ele de la un am la altul ca sa justifice vesnica dezvaluire ca noul model este cu totul nou.

» Post actualizat in 30 Dec 2015 08:39

Vrei guma care sa te faca sa te simti mai bine in mers sportiv pe curbe , pune guma mai inalta dar e posibil simti disconfort mai devreme , la drum lung.

» Post actualizat in 30 Dec 2015 08:40

Guma mai lata nu are nici un sens.

Link to post
Share on other sites

Cele mai bune dimensiuni pentru motocicleta ta sunt cele recomandate de fabrincant. Au ingineri piloti de incercare deci este clar

Numai bine

multe s-au schimbat in bine

190/55/17 este si varianta mea. Ar trebui sa ofere o inclinare mai rapida pe viraje. Cat despre 65,sigur mi-ar atinge aripa spate. Multumesc mult de raspuns!

Nu am scris 65 am scris bridgestone 190/650/17 (racing tires) care este echivalentul a 190/55

Edited by cmd
Link to post
Share on other sites

Daca pui un 180/55 la o moto de 1000cc, acel cauciuc se va toci mult mai repede din cauza cuplului sporit al motorului. Strict tehnic se poate folosi si 180/55 insa scade siguranta in exploatare. Nu toti merg touring la consum, mai trag de gaz si in viraje.

 

Ce se poate monta in locul unui 180/55/17 avind rezultate mai bune inclusiv asupra ciclisticii:

 

180/60 -cel mai bun upgrade

 

190/55/ (A NU SE CONFUNDA CU PREISTORICUL 190/50).

 

Daca faceti schimbarea, aveti in vedere inlocuirea foii de pe roata spate cu una cu cel putin 1 dinte in plus . Daca roata atinge aripa spate, se adauga la lant inca un link (2 zale) pt ca roata sa se duca mai in spate. In felul asta se imbunatateste comportamentul la iesirea din viraje, exista mai multa tractiune ,

Link to post
Share on other sites

Articolul 100 din Codul Rutier indică faptul ca:

Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice:

6. conducerea unui autovehicul care are montate anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decât cele prevăzute în certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori sunt uzate peste limita admisă;

 

Deci ramai la 180.

in noile taloane (al meu este din 2014) nu mai sunt trecute dimensiunile anvelopelor, doar in CIV, asa ca doar aia de la itp pot comenta daca ai alta dimensiune de guma pe moto, asa ca poti pune ce guma vrei.....

Link to post
Share on other sites

"doar aia de la itp" ce inseamna? Banuiesc ca te refereai la RAR... adica aia care fac identificarea, supracontrolul la itp (cand iti blocheaza mobra pe stand si vin sa verifice ei) si, uneori, controale in trafic impeuna cu politia.

Nu mai zic ca, daca i se pare in neregula, si politistul care te opreste are dreptul sa-ti retina talonul si sa te trimita la RAR pt verificare.

Edited by Geo_ZGA
Link to post
Share on other sites

Test de gume enduro: http://www.motorradonline.de/motorradreifen/enduroreifen-im-test-11080-r-19-15070-r-17/664934

 

Conform Motorrad.de Michelin Anakee III sunt cele mai rele iar Pirelli Trail II ar fi cele mai bune.

Eu nu vad nicio guma enduro in testul ala.

Link to post
Share on other sites

Daca pentru Motorrad si pentru tine alea-s cauciucuri enduro, n-am cum sa va contrazic. :)

Cred ca din toti cei care au un motor capabil de off-road doar vreo 5% (si sunt indulgent) le scot pe coclauri; majoritatea enduro-touring fac doar touring. In .ro e mai usor sa te duci in padure dar prin Europa civilizata daca ai coborat de pe asfalt risti amenzi usturatoare. Pneurile pentru enduro-touring au urmat evident acelasi trend, marea majoritate a mobrelor vin din fabrica cu pneuri 80/20 sau 90/10 sau mai nou 95/5. Asa ca testul asta zic eu ca e util, cel putin pentru aia 95% care nu se duc pe coclauri.

My $0.02

Link to post
Share on other sites

Nu zic ca testul nu-i util, insa termenul enduro e folosit gresit. Gumele alea nu-s stabile nici macar pe un macadam putin mai afanat, mai ales daca-s puse pe vaci grele. Am facut odata un test cu un V-Strom care avea montate Tourance (si alea au ceva profil) si alunecam ca naiba pe pietris mai mare, pe cand aceleasi Tourance se comportau decent pe KLE.

Link to post
Share on other sites

Nu zic ca testul nu-i util, insa termenul enduro e folosit gresit. Gumele alea nu-s stabile nici macar pe un macadam putin mai afanat, mai ales daca-s puse pe vaci grele. Am facut odata un test cu un V-Strom care avea montate Tourance (si alea au ceva profil) si alunecam ca naiba pe pietris mai mare, pe cand aceleasi Tourance se comportau decent pe KLE.

Tourance am avut pe Transalp si prin noroi cam dau rateuri, insa pe un pietris sau ceva mai solid se comporta OK (dupa parerea mea) pentru ce capacitati off-road au.

Pe GS am avut Heidenau K60 care s-a comportat bine, ba am si scos ceva mai multi km din ele, insa le-am inlocuit cu Michelin PR4 pentru ca si eu ca si restul detinatorilor de dual-sport, ma duc prea putin pe drumuri neumblate si prefer un cauciuc silentios si care sa se descurce bine pe asfalt si pe ploaie. Si pe Michelinurile alea cred ca o sa le inlocuiesc in primavara cu Pirelli-urile astea de au castigat testul :).

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Ajutati-ma va rog cu un sfat. Am un CB500 din 94. Sunt incepator si pe langa echipament, ar cam trebui sa imi iau niste anvelope. Cea de pe fata arata foarte bine dar...are DOT: 2009, asa ca ar cam trebui sa o schimb. Spatele e din 2013 si e un Metzler.

As vrea sa achizitionez o anvelopa de la Mymoto, moto24 pentru ca sunt din brasov si pot verifica dot-ul.. Moto va fi folosita pentru plimbari scurte, prin oras, in apropierea orasului. Nu voi pune piciorul jos (decat daca pun moto cu totul, ceea ce nu imi prea doresc.


» Post actualizat in 08 Jan 2016 21:05

Revin cu cateva info. Se pare ca anvelopa spate nu e din 2013 ci din 2012. Se observa niste crapaturi. Ce spuneti? Trebuie schimbata, asa-i? Am pus 2 poze cu fata si 1 cu spatele....

 

Ce parere aveti despre anvelopemoto.eu? vad ca au niste preturi interesante....

post-91113-0-56200600-1452287039_thumb.jpg

post-91113-0-81172000-1452287040_thumb.jpg

post-91113-0-72237100-1452287041_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut baieti! o intrebare de incepator.. Vreau sa schimb cauciucurile la batrana mea.

A mea are dimensiunea cauciucului de 160/60/17. Daca ii pun 170/60/17 ar fi diferente mari la ciclistica,viteza sau alti factori influentabili?

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Ajutati-ma va rog cu un sfat. Am un CB500 din 94. Sunt incepator si pe langa echipament, ar cam trebui sa imi iau niste anvelope. Cea de pe fata arata foarte bine dar...are DOT: 2009, asa ca ar cam trebui sa o schimb. Spatele e din 2013 si e un Metzler.

As vrea sa achizitionez o anvelopa de la Mymoto, moto24 pentru ca sunt din brasov si pot verifica dot-ul.. Moto va fi folosita pentru plimbari scurte, prin oras, in apropierea orasului. Nu voi pune piciorul jos (decat daca pun moto cu totul, ceea ce nu imi prea doresc.

» Post actualizat in 08 Jan 2016 21:05

Revin cu cateva info. Se pare ca anvelopa spate nu e din 2013 ci din 2012. Se observa niste crapaturi. Ce spuneti? Trebuie schimbata, asa-i? Am pus 2 poze cu fata si 1 cu spatele....

 

Ce parere aveti despre anvelopemoto.eu? vad ca au niste preturi interesante....

Anvelopa spate eu as schimba-o ,pare imbatranita.Eu am comandat 1x set Michelin Pilot Road 4 pentru viespe de pe motoemotion.ro, te poti uita si acolo, baietii sunt foarte ok, anvelopele au sosit azi cu DOT 2015.

Bafta!

Edited by Hornet H
Link to post
Share on other sites

Ce parere aveti despre anvelopemoto.eu? vad ca au niste preturi interesante....

cumpara numai ce au pe stoc, vei afla numai prin telefon si le veiavea a 2a zi, altfel te vor aburi cu saptamanile. Ca pret / dot, nu cred ca-i poate bate cineva in Romania.

» Post actualizat in 18 Jan 2016 07:54

Daca pentru Motorrad si pentru tine alea-s cauciucuri enduro, n-am cum sa va contrazic. :)

+1

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...