alex.alexey Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Petic sau cu snur dinala? Care e mai ok? Presupun ca peticul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Petic, snuru ala e mai mult sa iti faci tu rapid carpeala si sa iti vezi de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandan Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Salut! Am un pilot power 2ct aproape nou . Am luat un cui si vreau sa stiu daca se mai poate face ceva ,petic sau? Mai pot avea incredere in el daca este reparat? Salut . la fel am patit si eu .. am luat o caia in el ,la Brasov . la prima vulvanizare mi-a pus snur si asa am mes pana l-am terminat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Deci se poate repara. Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Revin cu o întrebare: pe cartea de identitate la alte anvelope scrie pentru Axa 2 dimensiunea 195/50/17; exista dimensiunea asta? Este posibil să fie o greșeală? La service-ul lui Tibi (vad ca posesorii de bmw îl știu) mi se spune ca în documentația lor pentru modelul meu de motocicleta apar dimensiunile 180/55 și 190/50... Wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) Depinde mult de gaura. In general merge cu snur si uiti de el, alteori mai umfli din cand in cand, alteori trebuie sa pui petec, alteori nici mama petecului nu mai tine. Vezi poza de mai jos. Un surub nu foarte mare, dar a intrat in diagonala. Primul snur a tinut vreo 600km, apoi a inceput sa sufle usor. Al doilea a tinut 2000km, apoi a inceput sa sufle rau. Cu al treilea deja pierdeam 1 bar intr-o ora. La vulcanizare, s-a dovedit ca surubul sau sula din kitul de pana rupsese o sarma din armatura cauciucului. Am pus petec, dar rasufla. Am pus si al doilea petec peste, tot sufla. A trebuit sa schimb cauciucul. Deci, cum ti-e norocul, YMMV Editat Iunie 15, 2016 de asdglasfk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Revin cu o întrebare: pe cartea de identitate la alte anvelope scrie pentru Axa 2 dimensiunea 195/50/17; exista dimensiunea asta? Este posibil să fie o greșeală? La service-ul lui Tibi (vad ca posesorii de bmw îl știu) mi se spune ca în documentația lor pentru modelul meu de motocicleta apar dimensiunile 180/55 și 190/50... Wtf? Mergi pe 180/55-17 sau 190/55-17. Nu-ti recomand 190/55 decat daca vrei sa mergi extra-batraneste. E geometria de carcasa cea mai "lenesa" iar pata de contact pe inclinare e mai mica decat la 180/55 sau 190/55. 195/50-17 nu am auzit sa existe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Probabil nu recomanzi 190/50. Ai scris tot 55. Mulțumesc Cesar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Revin cu o întrebare: pe cartea de identitate la alte anvelope scrie pentru Axa 2 dimensiunea 195/50/17; exista dimensiunea asta? Este posibil să fie o greșeală? La service-ul lui Tibi (vad ca posesorii de bmw îl știu) mi se spune ca în documentația lor pentru modelul meu de motocicleta apar dimensiunile 180/55 și 190/50... Wtf? In carte ai trecut doar un singur tip recomandat de producator, nu cred sa fie 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Probabil nu recomanzi 190/50. Ai scris tot 55. Mulțumesc Cesar! Scuze, asa este. Nu-ti recomand 190/50-17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 In carte ai trecut doar un singur tip recomandat de producator, nu cred sa fie 2. 180 este cel trecut in carte, iar la mentiuni am trecut "alte anvelope" 195/50 bla-bla... Intentionam sa il pun pe cel mai lat posibil din punct de vedere legal. Cautand dimensiunea 195, mi-am dat seama ca gasesc doar de masina si nicicum moto.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Pune 180. 190/50 e exact ce ti-a spus Cesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Deci am urmatorul traseu pentru weckend, mai exact transalpina... si drumul pana acolo Datele problemei: F4i sport cu anvelope dunlop sportsmart 2 75kg soferul, fara pasager 2.2 fata cu 1.6 spatele este ok? ( cu precizarea ca ultimile 5 zile asa foloseam 2.5 fata cu 2.9 spatele ca m-am luat dupa eticheta..) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Nu e ok, mergi cu 2+, nici 2.9 undeva pe la mijloc sa ai un feedback placut de la guma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapy22 Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 dupa ce am recitit mai atent acest topic am inteles ca sportsmart 2 nu este NTEC, deci prin urmare un 2.2 fata cu 2.5 spatele suna ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 2,2 fata, 2 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Cum o simti mobra mai bine, la unii le plac gumele bomba la altii mai moi.De ex eu bag 1.9/2 pe fata si spatele pana in 2.2 cu pasager 2.2 - 2.5/6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Revin cu o întrebare: pe cartea de identitate la alte anvelope scrie pentru Axa 2 dimensiunea 195/50/17; exista dimensiunea asta? Este posibil să fie o greșeală? La service-ul lui Tibi (vad ca posesorii de bmw îl știu) mi se spune ca în documentația lor pentru modelul meu de motocicleta apar dimensiunile 180/55 și 190/50... Wtf? Mi-am lămurit problema la RAR. Dimensiunea 195 era trecuta greșit. Mi-au operat modificarea gratuit la 190, DAR 50 și nu 55 . Cică la 55 îmi da eroare senzorul ABS. Așa că rămân cu 180/55 și la mențiuni 190/50 (deși preferam 55). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 La RAR ti-au spus ca vei avea eroare la ABS? Eroarea posibila ar fi din controllerul de ABS dar softul accepta o diferenta intre frecventele de citire pe coroanele de pe cele doua roti. Cel mai sigur este sa testezi cu un 190/55 SH daca vei avea eroare in bord cu acea dimensiune. Iti pot imprumuta o astfel de guma pentru probe, fara sa te coste ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Mulțumesc! Să termin treaba cu actele și fac o vizita la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 (editat) Masoara circumferinta cauciucului actual 180/55/17 montat pe janta ta ,se poate sa gasesti un producator care are o anvelopa spate putin mai mica in circumferinta gen bridgestone si care sa mearga fara probleme 190/55/17. Merita sa incerci un 190/55/17 poate nu o sa-ti faca probleme ! Succes Editat Iunie 16, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMotoCiuc Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 a cumparat careva cauciucuri de pe www.cauciucurimoto.ro ? au cele mai scazute preturi, dar trebuie platit anticipat. transportul este gratuit. vreau sa stiu daca sunt seriosi...... » Post actualizat in 17 Jun 2016 07:00Se dau oamenii si pe circuit cu PR4. Sunt 2CT, sunt bune pe ploaie, sunt bune in general. Pe moto de 260 de kg fata m-a tinut 22.000 km, iar spatele 17.000 km. Vad acuma cat o sa tina GT-urile puse pe o moto de 300 de kg. sa inteleg ca PR4 GT fata de PR4 ar fi mai bune, dar din ce privinte? ca de pe site-ul michelin nu-mi dau seama de diferente. » Post actualizat in 17 Jun 2016 07:01 a cumparat careva cauciucuri de pe www.cauciucurimoto.ro ? au cele mai scazute preturi, dar trebuie platit anticipat. transportul este gratuit. vreau sa stiu daca sunt seriosi...... » Post actualizat in 17 Jun 2016 07:00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 (editat) Omule, tu ai motocicleta sport usoara si vrei sa-ti iei gume tari pentru motociclete de 350+ de kg? Editat Iunie 17, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMotoCiuc Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Omule, tu ai motocicleta sport usoara si vrei sa-ti iei gume tari pentru motociclete de 350+ de kg? vreau sa iau gume bune. pr4 dar nu stiu care e diferenta intre cele strandard si cele GT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 gt`urile sunt de "cursa lunga" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.