Sari la conținut

Postări Recomandate

Am si eu nevoie de un sfat. Ce cauciucuri sa imi iau la motoreta - honda cbr 600 rr. Cred ca in momentul de fata am pe ea Michelin Pilot Power 2CT, dot 2014 fata, dot 2012 spatele. Am fost mulțumit de ele. Precizez ca nu am veleități de pilot de curse :)

 

 

D211

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt novice, am o teama de fata. Prefer sa simt ca pierd aderenta pe spate decat sa ma infig cu fata. Tot am impresia ca ma dau de'a berbeleacu daca nu franez asa cu spatele.

 

Exact asta am tot vrut sa spun de mai mult timp... ca ideea precum ca gumele ultra-performante (scumpe si cu viata scurta) NU sunt (neaparat) o necesitate pe strada, in special in cazul incepatorilor sau a motoarelor cu suspensiile varza. Ce diferenta sa faca o guma de top in cazul unei franari de urgenta sau altei situatii neprevazute... daca pilotului ii e frica de frana de fata si mai mult, abuzeaza de cea de spate sau nu are reflexele sa reactioneze in timp util la ceva neprevazut? Franarea de urgenta NU este cea mai buna solutie in cele mai multe cazuri de situatii neprevazute... dar asta e alta cutie a Pandorei pe care nu vreau sa o deschid, cel putin nu acum si nu aici.

 

Puneti-va fratilor orice gume decente, NOI... si invatati sa conduceti! Apoi invatati sa interpretati comportamentul gumelor, al motocicletei dar mai ales adaptarea la conditiile specifice cum ar fi calitatea asfaltului, complexitatea traseului, etc. si nu in ultimul rand, starea de spirit de moment. Eu unul am zile in care topesc efectiv gumele pe margini si zile in care nu deschid gazul decat 2 cm... Si nu mi-e rusine sa o recunosc!

 

Recent, am avut o discutie despre gumele Dunlop cu reprezentantii firmei la TT (Isle of Man) si ghiciti ce gume mi-au recomandat pentru varsta si (presupusa) experienta pe doua roti si motorul din dotare? Nu, nu D211...

 

post-11356-0-51951200-1467231412_thumb.jpg

 

 

 

P.S. (@bayer - imi cer scuze ca te-am citat pentru a evidentia un punct de vedere subiectiv)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recent, am avut o discutie despre gumele Dunlop cu reprezentantii firmei la TT (Isle of Man) si ghiciti ce gume mi-au recomandat pentru varsta si (presupusa) experienta pe doua roti si motorul din dotare? Nu, nu D211...

 

D212? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roadsmart 3?

Baietii erau pe 'sales'?

Sunt f misto, m-am lasat pe ele binisor la viteze mici (40-60 km/h) si n-au schitat absolut nimic, incalzite doar de temperatura de afara. Cu vaca, care nu e chiar un monument de manevrabilitate :))

Eu sunt multumit de alegerea facuta cu Roadsmart 3, acum sa le vad cum se comporta si in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca s-a discutat despre dunlop sportmax gpr 300 dar foarte putin .

Oferta de la anvelopemoto.eu de 650 lei m-a impins sa le comand .

Eu am nevoie de 120/70/17 fata si 180/55/17 spate .

Legat de - for small displacement sport bikes, nu stiu cum sa o interpretez . Eu trebuie sa le pun pe triumph daytona 955i, greutate 200 kg , care circula 90% in oras .

Pe siteuri nu am gasit decat reviewuri de la moto pana in 500cmc .

Aveti vreo idee ? Are cineva pe moto asa ceva ?

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumparati cauciucuri de la http://www.mynetmoto.com/

 

am primit azi o comanda, de la ei un cauciuc are 3 saptamani (2616) iar altul un an si jumatate (4714) si bineinteles ca ar costa mai mult returul decat cauciucul in sine.

Recomandare de la om patit: mergeti pe variante locale unde puteti refuza din start cauciucuri semi-coapte la pret de noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca presiunea ce o aveai la cauciucurile dinainte, considerand ca nu ti-ai luat acum prima mobra. Apoi poti sa mai scazi/cresti, sa vezi cum te simti cel mai bine.

 

In alta ordine de idei, acum vreo trei zile am vazut un individ plecand fericit pe un R1 pe care tocmai isi montase un cauciuc spate din... 1997!!! Ce dreaq sa mai zici... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca era 1997 si nu 2007? Nu ca 2007 e "proaspat", dar totusi,...

Cele din "secolul trecut" au dot din 3 cifre, fata de astea cu 4 cifre. Am avut si eu o pereche, la donatii, le-a luat cineva pt o comunista.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, codul a fost "descifrat" de cel care a montat cauciucul. Eu am ajuns cand el pleca, si nu am recunoscut profilul, mi s-a parut ciudat. Motorul era cu nr. de Italia, ma gandesc ca o pregatea de vanzare, catre un fazan local :( Asta e cel mai trist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-i schimb anvelopele FZ-ului.

 

Regim de mers: odata la 2-3 saptamani, 200-300 km, tare si curbe, nu fac touring si nu ma dau in oras.

 

Am de ales intre:

- D211 Gp-Racer S (fata) + M (spate) la 1470 lei setul

 

sau

 

- Pilot Supersport Evo la 1200 lei setul

 

Ma intereseaza aderenta vs. longevitate vs. pret.

 

Deocamdata am pe fata Supercorsa SC2 DOT 13 (sau 14, am uitat) cu vreo 4-5000km si are destul de mult pana la indici, are sens sa-l schimb? N-am simtit niciodata ceva dubios cu el, nici pe franari nici pe curbe dar ma gandesc ca un set intreg ar face pereche mai buna.

 

Mersi!

 

LE: As vrea sa vorbim argumentat, fara raspunsuri deosebit de scurte.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine fata m-a tinut 3 ani, am mereu D211M pe fata. Nu stiu daca as pune S. Deci tine cu siguranta 10,000km, cred ca poate tine si 15,000km.

Pe spate as pune D211E (Endurance), poate o tine un pic mai mult. In functie de stilul de mers si asta te tine intre 5000-8000km.

Asta cu intrari ocazioale pe circuit, nivel amator.

De tinut tin foarte bine, nu pot sa compar cu Michelin SupersportEvo ca nu am avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare, am pus ochii pe un set de anvelope Dunlop sportmax GPR 300 insa nu stiu mare lucru despre ele. Pana acum am avut pe motorete numai Michelin. Poate cineva care a avut sau are aceste anvelope sa-mi dea niste sfaturi?...merita sau nu pentru ca pretul e foarte ok.

Mentionez ca vreau sa le pun pe o Honda cbr F4i.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ! anul de fabricatie trebuie sa fie de maine! adica cauciucurile sant cele mai proaste! inclusiv cele de la frane! cele de la radiator sau cele de la ulei sau de la benzina nu? ascult argumente! nimeni nu spune ce spun fabricantii ! dar ce spun fabricantii? de cauciucuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ma baieti e normal asa ceva???? Nu am mai vazut sa se duca un cauciuc chiar asa neuniform.

e normal daca iti place sa faci stanga din 3 drepti

 

ia o sfoara,ruleta si 2 caramizi , vezi pe youtube cum se verifica aliniamentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...