tropojo Postat Ianuarie 15, 2018 Share Postat Ianuarie 15, 2018 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutzzradu Postat Februarie 1, 2018 Share Postat Februarie 1, 2018 Ce sa aleg dintre michelin pilot road 3 si pirelli angels ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lyvyu83 Postat Februarie 1, 2018 Share Postat Februarie 1, 2018 Nu stiu cat de bune sunt preturile la http://www.chemtraders.ro/ un metzeler roadtec 01 190/50/17 este 867 lei. La anvelopemoto. Eu acelasi cauciuc este 675lei iar la gumi7 este 412 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCO_Roosty Postat Februarie 8, 2018 Share Postat Februarie 8, 2018 E vreo diferenta intre cauciucuri care sunt fabricate in alte tari?de exemplu am comandat Dunlop Sportsmart 2 max care sunt fabricate in Anglia in loc de Franta,cele fabricate in Japonia am inteles ca sunt nasoale.Multumescm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 8, 2018 Share Postat Februarie 8, 2018 E vreo diferenta intre cauciucuri care sunt fabricate in alte tari?de exemplu am comandat Dunlop Sportsmart 2 max care sunt fabricate in Anglia in loc de Franta,cele fabricate in Japonia am inteles ca sunt nasoale.Multumescm Dunlop is a brand of tyres owned by various companies around the world. Founded by pneumatic tyre pioneer John Boyd Dunlop in Birmingham, England in 1889, it is owned and operated by Goodyear Tire and Rubber Company in North America, Europe, Australia and New Zealand.[1] In India the brand is owned by Dunlop India Ltd. whose parent company is the Ruia Group.[2] In Asia (Japan, China, Indonesia, Thailand and Russia), Africa and Latin America (except Mexico) by Sumitomo Rubber Industries.[3] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 La Gumi7 cred ca sunt cele mai mici preturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 De precizat ca gumi7 trimite din Bulgaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 (editat) Stie cineva daca Pilot Road 5 a aparut pe la vreun dealer/vanzator din RO?Pe net nu gasesc decat PR4.Multumesc Editat Februarie 9, 2018 de Kosh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviucu77 Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 anvelopemoto.eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Multumesc.Cand cautasem eu, erau de negasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviucu77 Postat Februarie 17, 2018 Share Postat Februarie 17, 2018 Metzeler Roadtec 01 sau Michelin Road 5? PR 4 au fost bune, deci sunt asteptari mari si de la Road 5... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider18 Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 https://www.olx.ro/oferta/dunlop-180-55-17-gp-racer-d212-IDapWll.html nu ii anuntul meu dar poate intereseaza pe cineva pretul zic eu ii bun » Post actualizat in 07 Mar 2018 20:54 Am o intrebare legate de rotatia cauciucurilor striatia cauciucului de pe fata nu ar trebui sa fie la fel ca si cea de pe spate ,am atasat 2 poze sa se inteleaga , motorul din imagine nu ii al meu dar asa is montat si la mine ,is ok asa cum is poze? am mai pus 2 poze cum is ok ca in poza 1 sau 2 » Post actualizat in 08 Mar 2018 04:47 . » Post actualizat in 08 Mar 2018 05:50 Ma-m documentat si am inteles dece striatile de pe cauciucul de fata is invers fata de cele de pe spate ....nu am bagat niciodata de seama am crezut ca vine ca si la masina ,dar omul invata cat traieste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Ai indicator cu directia in care trebuie montata guma si pe lateralul lor ps: sa le uzezi sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider18 Postat Martie 8, 2018 Share Postat Martie 8, 2018 Multumesc. Da am vazut ....doar ca obisnuit ca la masina striatile de pe gume sa fie la fel si in fata si in spate ... dupaia ma-m documentat si am vazut ca difera la motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Cu foarte multe pagini înainte am întâlnit destul de frecvent părerea cum că anvelopa spate de dimensiuni 190/50 e o porcărie; că e o anvelopă pentru autostrăzi drepte și deloc bună pentru curbe... De ce ar fi chiar așa? Nu vorbim de pistă ci de sport touring de stradă! La mine anvelopa recomandată este exact dimensiunea asta. Bine, merge și 180/55, dar întrebarea se refera la dimensiunea respectivă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Cu foarte multe pagini înainte am întâlnit destul de frecvent părerea cum că anvelopa spate de dimensiuni 190/50 e o porcărie; că e o anvelopă pentru autostrăzi drepte și deloc bună pentru curbe... De ce ar fi chiar așa? Nu vorbim de pistă ci de sport touring de stradă! La mine anvelopa recomandată este exact dimensiunea asta. Bine, merge și 180/55, dar întrebarea se refera la dimensiunea respectivă! (sper sa nu fi inteles gresit intrebarea ta) Cred ca acele comentarii se refereau la motorete de 600 care au din fabrica 180 pe spate. Si de aici mai departe unii schimba cu 190 pentru look. Pui pe motoreta ta marimile cu care vine din fabrica, in cazul 1000/1000+ cmc 190 sau cat e. Pentru ca fiind diferenta de cilindree difera si jantele si implicit marimile de anvelope. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 E mereu un compromis intre grip si handling. Explicatii pe intelesul oricui gasesti in video-ul de mai jos: » Post actualizat in 16 Mar 2018 15:05Nu mai pot edita acum, dar se pare ca am pus acelasi clip ca in postul anterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Totusi cred ca am vazut pareri specifice despre 190/50 si in mod special despre treaba cu 50 in loc de 55, cum ca ar fi de rahan si nu inteleg de ce! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 (editat) Totusi cred ca am vazut pareri specifice despre 190/50 si in mod special despre treaba cu 50 in loc de 55, cum ca ar fi de rahan si nu inteleg de ce! Colegu, treaba este destul de simpla. 190/55 este putin mai tuguiat dacat 190/50 si prin urmare se simte instant cum te apleci pe curbe parca mai rapid si natural ,probabil si pentru ca fiind mai inalt un pic are acelasi efect ca atunci cand lasi fata mai jos din juguri cu cativa mm. Editat Martie 16, 2018 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 @Tornada, daca sunt puse pe aceeasi janta, da, ce zice Goe ma sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 Totusi cred ca am vazut pareri specifice despre 190/50 si in mod special despre treaba cu 50 in loc de 55, cum ca ar fi de rahan si nu inteleg de ce! Cel mai bine intelegi daca chiar le folosesti pe aceeasi moto pe amindoua dimensiunile. Dupaia o sa ingrosi numarul celor ce combat 190/50. E simplu, cei ce recomanda, chiar au mers pe amindoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 Eu am inteles ca oamenii nu recomandau sa se utilizeze 190 pe mobre neechipate standard cu dimensiunea asta, tu ai inteles ca pur si simplu 190 e de rahan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 (editat) si pe frane si gaz ai mai putin cauciuc in contact cu drumul, sa nu uitam. Am incercat sa raman la varianta cea mai simpla si clara.Daca mai bagi si alte detalii ajungi la discutii interminabile ... » Post actualizat in 19 Mar 2018 09:26 Eu am inteles ca oamenii nu recomandau sa se utilizeze 190 pe mobre neechipate standard cu dimensiunea asta, tu ai inteles ca pur si simplu 190 e de rahan. Incearca si experimenteaza si o sa vezi ca nici ideea aia nu este chiar asa de wow.Are la baza mai mult motociclitul online decat realitatea. Editat Martie 19, 2018 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 Daca stai la Brasov sau toata ziua esti pe circuit si pe curbe clar 190/55. Daca esti din zona de ses si mergi mult pe drept, nu ai pretentii sportive, atunci 190/50 e bun. Se patrateste un pic mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 Asta-i buna, de fapt e mai patrat din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.