Jump to content

Recommended Posts

https://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-street-radial-promotie/

Le voi folosi pe un supermoto de 600,universale pentru orice sezon,asfalt preponderent.

 

 

si te duci la munca cu mobra? sau ce faci mai exact,cati km/an ?

 

alea nu-s gume de sm ... sunt bune pt un commuter obosit sau un fel de "touring" de 600

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-street-radial-promotie/

Le voi folosi pe un supermoto de 600,universale pentru orice sezon,asfalt preponderent.

La pretul de fata se adauga + 100 lei pentru marimea mea.

Acum replica cea de toate zilele: "Se merita? "

Gasesc altundeva mai ieftine si mai bune ca astea?Daca da,unde? (Precizez ca sunt din Timisoara,daca are cineva anvelope la preturi bune,marimile 120/70ZR17 58W si 160/60ZR17 69W nu ezitati sa ma contactati pe privat :) )

Ce sfaturi imi dati,sa mai astept sa ne infigem in iarna mai bine ca mai scade scoru la ele?

Astea sunt bune/durabile/etc/etc? le are cineva?

Astept pareri,multumesc :)

 

daca mergi cu el asa cum se merge normal cu un supermoto nu le vad bine

 

macar pe fata pune ceva putin mai moale, gen pilot power 3 sau sportsmart 2 max, alea sunt destul de ieftine

 

vezi cu ce imperechezi sportsmart 2-ul, e mai ingust decat in mod normal si are peretele foarte inalt (merge bine cu ceva gen conti attack sm pe spate, dar daca iti iei ala pe spate mai bine iei aceeasi fata)

Edited by prafrau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cineva care să fi folosit PIRELLI ANGEL GT?

Că tot e la modă, întreb pentru un prieten! :D

Cică sunt sport touring, iar unii ar mai intra și pe pistă cu ele, atât de grozave ar fi.

 

Folosește cineva atât cât să dea un feedback pe aici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cineva care să fi folosit PIRELLI ANGEL GT?

Că tot e la modă, întreb pentru un prieten! :D

Cică sunt sport touring, iar unii ar mai intra și pe pistă cu ele, atât de grozave ar fi.

 

Folosește cineva atât cât să dea un feedback pe aici?

intra pe pista sa admire peisajul , asa de bune sunt ...

 

asa de turing cuminte nu-s neaparat rele pe K12

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt ok pentru strada,in special pe ud , dar nu au aproape nici o treaba cu pista.Eu am avut angel simplu parca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred că le va încerca un amic pe un MT07.

Pe K12 încă mai sunt prezenți pitici cu Dunlop uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cineva care să fi folosit PIRELLI ANGEL GT?

Că tot e la modă, întreb pentru un prieten! :D

Cică sunt sport touring, iar unii ar mai intra și pe pistă cu ele, atât de grozave ar fi.

 

Folosește cineva atât cât să dea un feedback pe aici?

Am avut pe VFR un set de Angel GT, nu au vrut sa se consume nici dupa 3 sezoane :)) 20k km+ pe urma le-am dat jos, inca mai mergeau un sezon. Pe ploaie n-am avut niciodata probleme cu ele.

Acum am pus ceva mai moale si sunt mai multumit, bridgestone battlax bt 16 pro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o galma pe lateral la cauciuc spate. Oricum trebuia schimbat,e uzat, am de schimb, dar nu m-am confruntat niciodata cu asa ceva. Daca mai merg cu el, ce se poate intampla? Face Bum sau Poc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma omoara d212 (la bani) as vrea sa schimb cu ceva mai ieftin dar asemanator calitativ (aderenta)

Mobra o folosesc pt mers stradal (mers, nu dormit) dar din pacate nu mai sunt in tema cu noile modele de gume

Am mers pe d211 si d212, sincer mai mult mi-a placut 211

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt un SV 650 din 2001 ce cauciuc recomandati? Merg distante scurte vara, de vreo 80 km, maxim vreo 170 km/h. In curbe sunt foarte atent, nu ma inclin prea tare :rusinica:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dunlop Roadsmart 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma omoara d212 (la bani) as vrea sa schimb cu ceva mai ieftin dar asemanator calitativ (aderenta)

Mobra o folosesc pt mers stradal (mers, nu dormit) dar din pacate nu mai sunt in tema cu noile modele de gume

Am mers pe d211 si d212, sincer mai mult mi-a placut 211

 

Avand aceeasi problema, am schimbat ultimul cauciuc spate dupa ~ 3500 km, am trecut la Sportsmart 2 MAX care zic ei ca e pozitionat ca un cauciuc foarte bun pt strada si ocazionale trackdayuri la nivel de hobby, nu sa bati recordurile pe circuit, si i-au imbunatatit durabilitatea cu 22%. Il am de putin timp, vreo 1300km, si deocamdata sunt multumit. Sper sa ma tina 5500-6000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand aceeasi problema, am schimbat ultimul cauciuc spate dupa ~ 3500 km, am trecut la Sportsmart 2 MAX care zic ei ca e pozitionat ca un cauciuc foarte bun pt strada si ocazionale trackdayuri la nivel de hobby, nu sa bati recordurile pe circuit, si i-au imbunatatit durabilitatea cu 22%. Il am de putin timp, vreo 1300km, si deocamdata sunt multumit. Sper sa ma tina 5500-6000 km.

In sfarsit paulica ti-ai luat si tu gume nu rahaturi.

 

+1 pt sportsmart2 max

Edited by Ribo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supercorsa a fost o varianta ieftina la D211/D212 pentru mine. Numai sa ai grija pe ud, parca-s mai rele decat slick-urile :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supercorsa a fost o varianta ieftina la D211/D212 pentru mine. Numai sa ai grija pe ud, parca-s mai rele decat slick-urile :))))

Cand vreodata sunt mai ieftine supercorsele ?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh, cand faci treaba cu Balamuc, se poate! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 pt sportsmart2 max si de la mine.


4000 km, 3 trackdayuri (la nivel de hobby pe tg secuiesc) s-a comportat intodeauna foarte bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cat au evoluat gumele de strada acum, eu n-as mai pune D212GPRacer (inlocuitor al D211) pe motorete de viteza pe strada. SportSmart2 se apropie mai mult de adevar. Faptul ca gumele cu valente "race" tin super bine cand sunt calde, da, aia deja o stie toata lumea, problema e cum se comporta reci si cat de bine pot sa te scape de unele belele pana se incalzesc. Si uneori, mai ales vara, reci tin mai bine decat unele gume street, din cauza de compound moale. Aici iar poate porni o discutie interminabila, pt ca foarte multi au impresia ca simt guma cand ei de fapt au doar o impresie :) Iar de SF-uri cu 2.5&2.9 iarasi abandonam pt ca pe presiuni din alea n-ai ce gaz sa deschizi, ci doar te tranporti ca un carucior cu butelii.

De-aia pentru mine "d211 soft fata" a fost multi ani cred ca cea mai buna guma de mers stradal pt cineva care merge agresiv pe strada si mai ciupeste cate un trackday de hobby. Supercorsele se incalzesc si ele, dar un pt cam tarziu. Ajungeam la munca pana erau calde.
Eu am un obicei retardat dar simplu pentru a testa gumele cand temperatura de la zi la zi variaza mai mult decat 1-2-3grade. Cand plec de acasa in general (toamna, vara, ploaie), ies cu motoreta din parcare si ii trag un stoppie in primii 100m pana la colt. In cazul asta, functie de cum se comporta guma(vobleaza, nu vobleaza, vobleaza si rupe aderenta, rupe si revine, trage intr-o parte etc.), vezi cam pe unde esti cu aderenta in ziua aia. Sunt gume care se lipesc mai bine cand sunt calde, dar n-apuci sa le incalzesti in timp util si e cam degeaba.
Treaba cu stoppie in 100m se poate aplica si pt guma spate, cand pleci de acasa in prima curba de la colt deschizi gazul tare cand esti aplecat. Daca moto fuge de sub tine.. cam pe acolo ai aderenta, cel putin pentru prima jumatate din drumul tau (ma refer la oras). Poti sa mai testezi o data faza si inainte sa ajungi la destinatie sa vezi daca mai rupe aderenta la fel de repede, sau cand o rupe.
Functie de cum iti raspunde asfaltul si functie de stilul de mers iti alegi gume, pentru ca trebuie sa iei in cosiderare si faza ca le fei brusca, spre exemplu frana de urgenta. Mare atentie la faza cu "unele gume race reci pot sa tina mai bine decat unele gume street". Dar platesti pentru compoundul ala soft.


Motoretele cu ABS sunt excluse de la discutie. Cu KTM-ul merg si la 4 grade si apuc frana cu 4 degete fara nici cea mai mica greata :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa incalt cu un set de sportsmart2 max in primavara sa vedem ce spune mobra, la pret vad ca este diferenta mare, sper sa nu fie la fel si diferenta de calitate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa incalt cu un set de sportsmart2 max in primavara sa vedem ce spune mobra, la pret vad ca este diferenta mare, sper sa nu fie la fel si diferenta de calite.

 

Diferenta se vede cind deschizi gazul rapid si maxim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ca pe strada eu zic sa stai potol :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am primit o oferta foarte buna pentru un Dunlop Sportmax Roadsmart II 160/70 ZR17 TL 73W, doar ca are DOT 2013. Ar fi 200 ron, nou. Se merita?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...