Nyt Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Salut, ce presiune imi recomandati pt. mers sportiv pe cheia cu pasagera? (170 kg in total). Am f2 cu suspensiile reglate spre hard si dunlop sportsmart noi. Baga un 2.1 fata si un 1.9-2.0 spate. Mobra o sa se comporte bine.Incalzeste gumele progresiv inainte de a te da la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 La Dunlop, Ntec sunt următoarele gume: KR, D212 Gp pro, D211 Gp, D211 Gp Racer, D209 Gp Racer, Sportsmart. Fenta e că doar pe gumă spate este Âştanțat ntec, deci spatele se umflă puțin deÂşi ambele gume față spate sunt prezentate că folosind tehnologia asta la ei pe site Sportsmart aici: http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_SportSmart.jsp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Nu sunt singurul care a mers pe presiunea recomandata de mine si mobra pe langa ca, s-a comportat foarte bine nu a avut nici o problema cu uzura gumei. Sa pui presiunea data de producator pt tipul de mobra e o tampenie tinand cont ca deobicei ar trebuii sa bagi un 2.5-.2.9 la mersul cu pasager (in cazul unei sportive) ceea ce nu ar insemna decat o bataiala fara rost si o aderenta scazuta. Dar fiecare cu ale lui. P.S:Cand vorbim de pasagere eu ma gandesc la o persoana pe la 50-55kg si nu una la vreo 80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 @Cesar.. acu ceva vreme ziceau ca doar d211 are ntec... o sa incerc si eu sportsmart la urmatorul schimb desi bridgestonurile S20 sunt senzationale... Sunt foarte bune sportsmart, sunt si cu mijlocul mai tare decat lateralele... Dar ai dreptate, pe motocicleta mai grea si bagaje, pasager, trebuie presiune mai mare. Eu in locul tau as lua-o progresiv incepand de la 1.8 -1.9, in varianta full incarcat, si la opriri as verifica spatele la felul in care arata uzura si temperatura gumei. Daca se simte instabila as mai creste-o. 1.5 e valabil doar la sportive, mers solo pe curbe. La drumuri drepte, autostrazi, etc, si eu bagam 1.7-1.8 spatele ca sa nu-l topesc imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Nu, nu cunosc gumele. D211 Gp sunt slickuri decupate, îți rupi gâtul cu ele daca plouă sau e frig. D211 gp racer sunt de stradă excelente, cele mai bune gume sport pe care am mers. Sunt decente si pe ploaie, foarte bune si pe circuit la nivel hobby si track day. Daca ai multă autostradă de străbătut orientează-te la ceva mai durabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Eu la mobra de ~120 kg, viteza max 120, cauciucuri no name fata 2,75 x 18 si spate 3,50 x 16 ce presiune sa bag? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Eu la mobra de ~120 kg, viteza max 120, cauciucuri no name fata 2,75 x 18 si spate 3,50 x 16 ce presiune sa bag? Ti s-a raspuns mai sus: Cel mai bine baga cat spune cartea tehnica. Daca nu o ai vezi ca o gasesti pe net. Succes ! E valabil si la scutere. Editat Septembrie 27, 2012 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 mentionez ca nu am carte tehnica, si nici nu se gaseste pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 mentionez ca nu am carte tehnica, si nici nu se gaseste pe net Imposibil... Oricum, la mobre exista undeva pe bascula sau pe interiorul unei carene un abtibild pe care-ti scrie chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 A mea e o chinezarie care nu se sinchiseste de reglementarie internationale.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 A mea e o chinezarie care nu se sinchiseste de reglementarie internationale.... PS Vezi ca cica "Mai poate fi gasita in lume sub urmatoarele denumiri: Yamasaki YM50-8b, Keeway Leone Diavolo 50, Barton Fighter, etc". Cauta, poate gasesti, totusi, manual. Sau ala e siteul tau?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Ala e citat de pe topicul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Imposibil... Oricum, la mobre exista undeva pe bascula sau pe interiorul unei carene un abtibild pe care-ti scrie chestia asta. Cum in interiorul unei carene? Pai dai jos carenele sa vezi ce presiune sa pui in roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Cum in interiorul unei carene? Pai dai jos carenele sa vezi ce presiune sa pui in roti? Dosul era mai potrivit, don' profesor? Si ce-are sa dai o carena jos? La mine, pentru cultura ta generala, una se da jos cu cheia de contact. Si are pe ea o eticheta cu date tehnice, ceva... Nu mai stiu exact ce, nu m-am uitat decat o data, de curiozitate, ca stiu mobra pe dinafara de mult. Dar eticheta aia exista... Si carena se da jos in 5 secunde. PS Vezi ca productia de mobre cu ceva carene nu s-a oprit la CBR. Deci exista carene la care iti ia mai putin de 2 ore sa le dai jos si sa le pui la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Salutari! Am si eu o nelamurire, poate ma puteti ajuta cu pareri; Am un BMW F650ST din 1996 cu cauciucuri mai vechi. Vreau sa le schimb dar m-am izbit de o problema: cauciucurile conform carte tehnica sint fata: 100/90R18, spate: 130/80R17. Cand m-am uitat, cel de fata e alta: 110/90R19. Cum influenteaza siguranta si stabilitatea, modul de rulaj al rotilor, etc. cauciucurile care sint neconforme din cartea tehnica? Ce ziceti daca cauciucul din spate schimb cu una de 150/70R17? M-as bucura daca dati cu pareri si sugestii. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 nu are nimic...parerea mea k roata de fata este schimbata...uiate doar sa iti incapa un cauciuc ceva mai lat...sa nu iti atinga undeva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 De schimbat il schimbi, dar la un ITP nu o sa treci. Sau la un control ARR iti ia talonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 da...dar eu circul cu cel dupa spate 190 cand in carte scrie 180...se poate sa fie probleme la itp..si la un control mai amanuntit al politiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 si eu tot 190 in loc de 180 cat e in carte am....dar nu pot sa modific in carte dimensiunea ,pentru ca urmeaza sa merg sa fac si revizia si daca se poate sa fac si modificarea acum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 ar trebui sa mearga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Salutari! Am si eu o nelamurire, poate ma puteti ajuta cu pareri; Am un BMW F650ST din 1996 cu cauciucuri mai vechi. Vreau sa le schimb dar m-am izbit de o problema: cauciucurile conform carte tehnica sint fata: 100/90R18, spate: 130/80R17. Cand m-am uitat, cel de fata e alta: 110/90R19. Cum influenteaza siguranta si stabilitatea, modul de rulaj al rotilor, etc. cauciucurile care sint neconforme din cartea tehnica? Ce ziceti daca cauciucul din spate schimb cu una de 150/70R17? M-as bucura daca dati cu pareri si sugestii. Bafta! e posibil pe fata sa ai roata de F650 normal, nu ST...si spun asta ca ziceai ca in carte ai roata pe 18...F-ul normal are 19 pe fata, deci asa as deduce eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 19 respectiv 18 este diametrul in toli al rotii. probabil ca a fost schimbata roata cu tot cu cauciuc. Daca nu ma insel ST avea roata pe 18 spre deosebire de celelalte variante de F care o aveau pe 19. La RAR o sa te puna sa schimbi roata cu tot cu cauciuc. Poate poti imprumuta una numai pt RAR apoi ti-o pui la loc pe a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 cel mai bn marca banul cuiva la rar si treci fara probleme sa nu te mai chinui cu schimbatul rotii!!si eu am avut probleme q franarea si q bani s.a rezolvat:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 ok, anul trecut am cumparat motorul. am fost la rar pt. indentificare. nu era nici o problema. ulterior am constatat problema cu roata si m-am mirat (dar m-am si bucurat) ca nu era problema. in 2014 o sa am iar de mers la rar. pana atunci m-am gandit sa fac schimbul. si la rar vom vedea... la control in trafic cred ca mai rar opresc motoare... cine stie poate o sa am "norocul" de ma opresc si atunci am belit-o..... dar totusi sa revenim putin la influenta rotilor cu dimensiuni necorespunzatoare: stabilitatea motorului mai ales in curbe si la franari? acela din spate. alta intrebare: 150/70 inseamna: inaltimea cauciucului este 70% din latimea ei? adica 150*0.7=105? la cauciucul meu existent la 130/80: 130*0.8=104. deci cele doua cote au o diferenta de 1mm. ..... ce parere aveti?.... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 150 este latimea..70 inaltimea si R.. marimea jantei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.