Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, ce presiune imi recomandati pt. mers sportiv pe cheia cu pasagera? (170 kg in total). Am f2 cu suspensiile reglate spre hard si dunlop sportsmart noi. :cheers:

 

Baga un 2.1 fata si un 1.9-2.0 spate. Mobra o sa se comporte bine.Incalzeste gumele progresiv inainte de a te da la ele. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La Dunlop, Ntec sunt următoarele gume: KR, D212 Gp pro, D211 Gp, D211 Gp Racer, D209 Gp Racer, Sportsmart. Fenta e că doar pe gumă spate este Âştanțat ntec, deci spatele se umflă puțin deÂşi ambele gume față spate sunt prezentate că folosind tehnologia asta la ei pe site

 

Sportsmart aici: http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_SportSmart.jsp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Nu sunt singurul care a mers pe presiunea recomandata de mine si mobra pe langa ca, s-a comportat foarte bine nu a avut nici o problema cu uzura gumei. Sa pui presiunea data de producator pt tipul de mobra e o tampenie tinand cont ca deobicei ar trebuii sa bagi un 2.5-.2.9 la mersul cu pasager (in cazul unei sportive) ceea ce nu ar insemna decat o bataiala fara rost si o aderenta scazuta. Dar fiecare cu ale lui.

 

P.S:Cand vorbim de pasagere eu ma gandesc la o persoana pe la 50-55kg si nu una la vreo 80. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cesar.. acu ceva vreme ziceau ca doar d211 are ntec... o sa incerc si eu sportsmart la urmatorul schimb desi bridgestonurile S20 sunt senzationale...

 

Sunt foarte bune sportsmart, sunt si cu mijlocul mai tare decat lateralele... Dar ai dreptate, pe motocicleta mai grea si bagaje, pasager, trebuie presiune mai mare. Eu in locul tau as lua-o progresiv incepand de la 1.8 -1.9, in varianta full incarcat, si la opriri as verifica spatele la felul in care arata uzura si temperatura gumei. Daca se simte instabila as mai creste-o. 1.5 e valabil doar la sportive, mers solo pe curbe. La drumuri drepte, autostrazi, etc, si eu bagam 1.7-1.8 spatele ca sa nu-l topesc imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu cunosc gumele. D211 Gp sunt slickuri decupate, îți rupi gâtul cu ele daca plouă sau e frig. D211 gp racer sunt de stradă excelente, cele mai bune gume sport pe care am mers. Sunt decente si pe ploaie, foarte bune si pe circuit la nivel hobby si track day. Daca ai multă autostradă de străbătut orientează-te la ceva mai durabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu la mobra de ~120 kg, viteza max 120, cauciucuri no name fata 2,75 x 18 si spate 3,50 x 16 ce presiune sa bag?

Ti s-a raspuns mai sus:

Cel mai bine baga cat spune cartea tehnica. Daca nu o ai vezi ca o gasesti pe net.

Succes !

E valabil si la scutere.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e o chinezarie care nu se sinchiseste de reglementarie internationale....

PS Vezi ca cica "Mai poate fi gasita in lume sub urmatoarele denumiri: Yamasaki YM50-8b, Keeway Leone Diavolo 50, Barton Fighter, etc". Cauta, poate gasesti, totusi, manual. Sau ala e siteul tau?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum in interiorul unei carene? Pai dai jos carenele sa vezi ce presiune sa pui in roti? :laugh:

Dosul era mai potrivit, don' profesor? Si ce-are sa dai o carena jos? La mine, pentru cultura ta generala, una se da jos cu cheia de contact. Si are pe ea o eticheta cu date tehnice, ceva... Nu mai stiu exact ce, nu m-am uitat decat o data, de curiozitate, ca stiu mobra pe dinafara de mult. Dar eticheta aia exista... Si carena se da jos in 5 secunde.

 

PS Vezi ca productia de mobre cu ceva carene nu s-a oprit la CBR. Deci exista carene la care iti ia mai putin de 2 ore sa le dai jos si sa le pui la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutari!

 

Am si eu o nelamurire, poate ma puteti ajuta cu pareri;

Am un BMW F650ST din 1996 cu cauciucuri mai vechi.

Vreau sa le schimb dar m-am izbit de o problema: cauciucurile conform carte tehnica sint fata: 100/90R18, spate: 130/80R17.

Cand m-am uitat, cel de fata e alta: 110/90R19.

Cum influenteaza siguranta si stabilitatea, modul de rulaj al rotilor, etc. cauciucurile care sint neconforme din cartea tehnica?

Ce ziceti daca cauciucul din spate schimb cu una de 150/70R17?

 

M-as bucura daca dati cu pareri si sugestii.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Am si eu o nelamurire, poate ma puteti ajuta cu pareri;

Am un BMW F650ST din 1996 cu cauciucuri mai vechi.

Vreau sa le schimb dar m-am izbit de o problema: cauciucurile conform carte tehnica sint fata: 100/90R18, spate: 130/80R17.

Cand m-am uitat, cel de fata e alta: 110/90R19.

Cum influenteaza siguranta si stabilitatea, modul de rulaj al rotilor, etc. cauciucurile care sint neconforme din cartea tehnica?

Ce ziceti daca cauciucul din spate schimb cu una de 150/70R17?

 

M-as bucura daca dati cu pareri si sugestii.

 

Bafta!

 

e posibil pe fata sa ai roata de F650 normal, nu ST...si spun asta ca ziceai ca in carte ai roata pe 18...F-ul normal are 19 pe fata, deci asa as deduce eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 respectiv 18 este diametrul in toli al rotii. probabil ca a fost schimbata roata cu tot cu cauciuc. Daca nu ma insel ST avea roata pe 18 spre deosebire de celelalte variante de F care o aveau pe 19. La RAR o sa te puna sa schimbi roata cu tot cu cauciuc. Poate poti imprumuta una numai pt RAR apoi ti-o pui la loc pe a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, anul trecut am cumparat motorul.

am fost la rar pt. indentificare.

nu era nici o problema.

ulterior am constatat problema cu roata si m-am mirat (dar m-am si bucurat) ca nu era problema.

in 2014 o sa am iar de mers la rar.

pana atunci m-am gandit sa fac schimbul. si la rar vom vedea...

la control in trafic cred ca mai rar opresc motoare... cine stie poate o sa am "norocul" de ma opresc si atunci am belit-o.....

 

dar totusi sa revenim putin la influenta rotilor cu dimensiuni necorespunzatoare: stabilitatea motorului mai ales in curbe si la franari? acela din spate.

 

alta intrebare: 150/70 inseamna: inaltimea cauciucului este 70% din latimea ei?

adica 150*0.7=105?

la cauciucul meu existent la 130/80: 130*0.8=104.

deci cele doua cote au o diferenta de 1mm.

 

..... ce parere aveti?....

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...