Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 La asa promotie... mai bine iei D211 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 La asa promotie... mai bine iei D211 nu se putea ... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Omu a cerut pareri nu preturi. Tu doar nu te-ai putut abtine Decret! D211 incomparabil mai smecher decat p3, pt o diferenta f mica in plus fata de astea Editat Aprilie 1, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Omu a cerut pareri nu preturi. Tu doar nu te-ai putut abtine D211 incomparabil mai smecher decat p3, pt o diferenta f mica in plus fata de astea. ai tu vreo problema cu ce i-am oferit eu ?, ca nu inteleg de unde atata ranchiuna !!!... ...si astept si eu o oferta din partea ta pentru un D211 cu acea diferenta mica...imi trebuie set cu 190 spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Baross, cred ca n-ai inteles ideea: colegu yoz a cerut pareri, nu preturi, oferte, etc. Taraba e in alta parte, de ce nu te rezumi doar la aspectele tehnice. D211 nu e cauciuc de oameni cuminti, spatele 190 vine doar pe 55 Editat Aprilie 1, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) cu tot respectul, cred ca PP3 nu sunt in aceiasi clasa cu D211. Poate cu Sportsmart, Diablo Rosso Corsa sau chiar Qualifier II. Michelin-ul mai are si Pilot Power Supersport. E cauciuc de strada, in primul rand Editat Aprilie 1, 2013 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 cred ca PP3 nu sunt in aceiasi clasa cu D211. Nu este. E mai putin performant si sint sigur ca e proiectat sa functioneze la temperaturi mai scazute. In consecinta aderenta maxima e mai mica decat la D211 sau Supercorsa (care sunt cam pe la acelasi nivel, ambele anvelope de strada). Asta nu inseamna ca nu e un cauciuc bun, ti-am zis, eu n-am mers. Sigur sunt foarte bune mai ales cand sunt noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 :o Nu-mi spune ca franezi cu spatele!! Nu-mi zi ca ti se ducea taras fata ca ar fi prea gogonata. Vezi,vezi?Cum nu sunt atent si nu scriu 100% clar si citet cum se gaseste cate un detectiv din asta de forum sa caute omisiuni. Da, fata se ducea taras, dar pe vremea aia franam cu tot ce aveam. Abia apoi am descoperit cauciucurile mai aderente si placutele de frana mai eficiente, mi-am intarit si suspensia fata si astfel am franat cu incredere cu fata mult mai eficient decat franam inainte cu fata+spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 cu asta pot sa iti dau dreptate si eu. din cauza ca (la mobra mea) suspensia fata era prea moale roata tindea sa topaie in loc sa se infiga cauciucul si sa adere pe franare, iar in lipsa abs-ului se poate bloca si duce taras. asta am patit eu... Dupa servisarea furcii si reglajele corespunzatoare, cu aceleasi pneuri, aveam cu totul alta frana fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 SC-1 e soft si SC-2 e medium. cum se poate face diferenta intre SC1 si SC2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 sunt stantate pe cauciuc devile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 salutare. Un prieten incepator cu un F3 vrea sa-si cumpere gume noi si il interesa un sfat , vrea ceva mai mult pt touring + ca el cu mai mult de 100km/h nu merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 daca are bani, michelin pilot road 3. daca nu are bani, pirelli diablo. parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 mersi de reply, PR3 am auzit ca este o guma foarte buna touring cred ca prea buna pt ce-si doreste el, acum are motocicleta incaltata cu ceva enduro-stradal, nu am vazut insa marca, este multumit de ele dar parca nu-si au locul pe F3... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 daca are bani, michelin pilot road 3. daca nu are bani, pirelli diablo. parerea mea MIchelin pilot road 3 este extraordinara alegerea in cazul acesta,am pipait unele noi noute intr-un magazin am ramas cu un sentiment placut ,erau "moi" pirelli diablo sunt SINE DE TREN alege pilot road 3 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 salutare. Un prieten incepator cu un F3 vrea sa-si cumpere gume noi si il interesa un sfat , vrea ceva mai mult pt touring + ca el cu mai mult de 100km/h nu merge... Orice incepator, si nu numai, sa isi puna cauciuc din gama moale pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanlts Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Care sunt cauciucurile care ofera cea mai mare aderenta ? Nu ma intereseaza ca durata ci doar aderenta sa fie cat mai mare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Pe uscat (strada): Dunlop D211 GP racer, Pirelli Supercorsa SP Track oriented (dar street legal): D212 GP Pro, Pirelli Supercorsa SP cand e foare cald si bine incalzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Care sunt cauciucurile care ofera cea mai mare aderenta ? Nu ma intereseaza ca durata ci doar aderenta sa fie cat mai mare ... Pe uscat, pe ploaie, unde? Un cauciuc e bun pentru una din cele doua. Daca le face pe amandoua, atunci sacrifica putin din fiecare. Cauciucurile street race sunt cele mai aderente pentru strada, asta daca reusesti sa le incalzesti suficient. Depinde de stilul de mers. Cateva cauciucuri foarte bune sunt Dunlop Sportmax Sportsmart, Michelin Pilot power 3, Pirelli diablo corsa, Pirelli dragon supercorsa pro, Michelin pilot power 2ct, Bridgeststone S20, Metzeler M5 sau M3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Pe uscat (strada): Dunlop D211 GP racer, Pirelli Supercorsa SP Track oriented (dar street legal): D212 GP Pro, Pirelli Supercorsa SP cand e foare cald si bine incalzite. dar se potrivesc astea pe multistrada? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Pe multistrada 1100 si 1200 se potrivesc. pt 620 nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) greseala mea, am avut falsa impresie ca are roata fata mai mare de 17 inci, si cea spate mai ingusta de 190 (ca la R1200GS) Editat Aprilie 3, 2013 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 salutare. Un prieten incepator cu un F3 vrea sa-si cumpere gume noi si il interesa un sfat , vrea ceva mai mult pt touring + ca el cu mai mult de 100km/h nu merge... poa' sa-i puna ce gume o vrea, tot o mizerie de motoreta e! )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeoNinoLino Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Salut băieți, am și eu câteva întrebări legate de anvelope moto pentru un proiect și sper că mă puteți ajuta cu câteva răspunsuri.În mare, cam ce anvelope preferați pentru motociclete (producător)? SH sau noi? Când le alegeți la ce vă gândiți prima oară, la preț, la calitate sau la producătorul care nu v-a dezamăgit anterior? Pentru a le achiziționa apelați la dealeri locali/naționali sau le comandați din străinatate? Câteva exemple de locații/siteuri cu prețuri pe măsura calității?Și acum să vă spun câteva despre proiect - în prezent sunt student al unei facultăți de business și mi-am ales ca subiect de licență prospectarea pieței de anvelope pentru 2 roți (m-am gândit să îmbin utilul cu plăcutul, cum ar veni ) și m-am gândit că voi sunteți cea mai de încredere sursă când vine vorba de anvelope, n-are niciun rost să mă duc la un dealer să-mi „toarne” speechul comercial.Simțiți-vă liberi să vă faceți de cap cu topicul meu, orice informație e binevenită! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.