Zimbrutza Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 De curiozitate, un pneu spate Diablo Supercorsa SP ce durata de viata (masurata in mii de km) ar avea in utilizare preponderent stradala? Rezista 4-5 mii de km acest pneu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 depinde de greutatea, cuplul si modul in care este utilizat motorul. 4-5000 de km pe un 600 sunt realizabili la un mers preponderent conservativ cu forjele ocazionale. dar daca pui genunchiu' jos pe cheia dus-intors de 4-5 ori... ) bine, acum depinde si cum pui genunchiul jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 De curiozitate, un pneu spate Diablo Supercorsa SP ce durata de viata (masurata in mii de km) ar avea in utilizare preponderent stradala? Rezista 4-5 mii de km acest pneu? ce sens are sa pui supercorsa pe GSR si pe spate? la cat costa unul aproape ca-ti iei un set de hypersporturi care te vor tine garantat mai mult si ai mai multa aderenta pe frig si pe ploaie in rest cum zice Fesu.. la mers "conservativ" poate te tine 4k dar il tocesti de pomana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 de ce sa nu pui? am pus eu un sh spate 2012 la 130 ron ff bun. nu trebuie sa fie neaparat 150 e ca sa pui o guma buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 am montat pe spate o guma 180/60/17,am observat ca mobra taie curba.se inclina mai repede decat 180/55/17 si ....se aseaza mult mai bine pe....poponeata(v)a.cu a veche ma arunca pe exterior cu 60 se duce imediat pe interiorul virajului si trebuie sa schimb trasa.exemplu.curbele alea largi de la saftica abordate la 120/130km/h ..asa mai chill.cu 55 ul.motorul se iesea din curba la marginea benzii..cu 60 azi a taiat curba mai.mai sa ma infig in parapetul pe pe mijlocul dn-ului.....care dintre voi ati mai avut 180/60/17 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Trebuie sa mergi mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 E clar ca inchizi mai rapid virajul la viteza aia. Esti mai inclinat decat cu gumele dinainte. Poti merge mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Aha,merci.Mi se pare foarte interesanta guma asta de 60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Pentru gama de anvelope Dunlop pentru piata europeana trebuie sa te uiti aici: http://www.dunlop.eu/dunlop_uk/mc/ Posibil sa fie o anvelopa pt piata americana. http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/ Pe pagina asta gasesti Q3 dar nu gasesti D212 de exemplu. A aparut Sportsmart2 si pe pagina europeana. Sunt curios care va fi pretul in RO si cum e comparativ cu ce ofera concurenta in gama pneurilor sport de strada, in speta Michelin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Sunt interesante si dimensiunile pe care le vor produce: 110/70 (de obicei puteai monta doar caiuciucuri de nivel mediu ca performanta) si 180/60. http://www.dunlop.eu/dunlop_uk/mc/tyres/on_road/Sportsmart2.jsp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Sunt interesante si dimensiunile pe care le vor produce: 110/70 (de obicei puteai monta doar caiuciucuri de nivel mediu ca performanta) si 180/60. http://www.dunlop.eu/dunlop_uk/mc/tyres/on_road/Sportsmart2.jsp probabil e facut pentru cbr500RR si vor sa atace 500cc cups oricum nu's motociclete interesante cu 110 pe fata. ai mers pe sportsmart2? sper ca au facut ceva cu aderenta la rece si pe ploaie, sportsmart 1 nu-s deloc impresionante la capitolul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Nu am mers. Gumele sunt practic nou scoase. Cel mai probabil voi avea ocazia sa le testez la primavara. Ploaie nu am prins cu Sportsmart deci nu prea am ce sa zic. Am prins pe GP racer d209 si d211 si s-au comportat onorabil. Se vedea si de pe desenul anvelopelor ca nu-s facute pentru ud. pe margini nu au decupaj deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 astea-s preturile la mine, cam scumpe 120/70- 112euro 180/55- 164E 190/55- 172E poate le incerc la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 pretul e comparativ cu Sportsmartul actual si cu Pilot Power 3, ceea ce e de laudat. Pentru ca am citit topicul de la inceput (deh e vineri) (de fapt primele 15 pagini pana ati dat-o in legea frecarii uscate) am gasit un filmulet oficial de la Michelin legat de vechea disputa '2.5/2.9 sau nu' http://www.youtube.com/watch?v=30lEZkD0J8M ca sa fie acoperiti legal, probabil ca n-or sa recomande acelasi lucru si pentru mers pe strada, insa binenteles efectul va fi acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 ................sportsmart 1 nu-s deloc impresionante la capitolul asta. Nici eu nu sunt deloc impresionat de sportsmart1. Ma asteptam mai mult de la cauciucul asta, am crezut ca inlocuieste Qualifier RR care a fost un cauciuc bun. Dar cu toata tehnologia NTEC si alte bla bla-uri mie mi se pare chiar periculos la rece, merg cu 1,3-1,4 si pe strada, doar-doar sa se deformeze si sa prind incredere in el. Pe circuit s-a comportat bine, l-am incalzit mereu 2 ture. Dar pe strada nu mi se pare deloc de laudat. De exemplu mi se pare un cauciuc de strada mult mai prost decat Michelin Pilot Power/2ct. De la anul revin la GP Racer 211 si strada si circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Salut am si eu o intrebare daca stie cineva sa-mi spuna si mie daca sunt bune cauciucurile astea PIRELLI RACING STREET - DIABLO ROSSO CORSA - 18055-17 (73W) as vrea sa cumpar o pereche .. si nu prea am gasit detalii despre ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Salutare tuturor, Rog sa fiu iertat daca s-a mai discutat pe vre-un topic. Vreau sa schimb anvelopa fata si vreau sa aleg intre Michelin si Bridgestone. Ma intereseaza foarte mult sa am aderenta maxima pe orice vreme, nu numai pe asfalt uscat. Si mai ales pe viraje... Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 La ce modele te-ai gandit? Intre BT016 si Pilot power.Aleg power ul de la Michelin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Ai comparat seria 3 cu A6. Pentru initiator: daca vrei sa ai aderenta maxima pe viraje , schimbi ambele gume. Daca ai o ebonita patrata pe spate , degeaba pui fata noua , tot o buturuga o sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 La ce modele te-ai gandit? Intre BT016 si Pilot power.Aleg power ul de la Michelin BT016 nu se mai fabrica de vre-o 2 ani, oricum era mai bun decat pilot power (subiectiv) Bridgestone S20 daca te dai repejor, pe cbf vei merge 8-10k km cu un "spate" Cauciucurile se schimba oricum pereche, degeaba ai aderenta pe fata daca spatele fuge cand ti-e lumea mai draga. Michelin sunt cu ~20% mai scumpe fara un motiv anume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 cum spune disabled_cata gumele se incalzesc in acelasi timp nu stiu daca are o mare importanta firma, noi suntem obisnuiti sa punem ce scrie manualul dar eu cred ca honda suporta si altceva mai ieftin si la fel de bun sau poate mai bun , eu am avut michelin pilot sport care imi dadeau voie sa ma joc spre deosebire de bridgestone care sunt foarte bune dar mai mult pentru turing ,cand le-am schimbat am sunat pe cel care ma ajutase nu stiam ce se intampla in viraje se apleca singura , din cauza bugetului acum am metzeler m 4 care sunt foarte bune am luat anul trecut de black friday 370 lei dot 2009 nou fata de michelin care era undeva la 600 -650 lei bucata, din cate am auzit eu se face michelin la brasov e adevarat ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Nu stiam ca Bt016 nu se mai fabrica.Eu am cumparat motorul incaltat cu BT016,care nu mi-au dat un feeling foarte bun.Deh a fost si la inceput O chestie imi amintesc,nu am pierdut aderenta la roata spate pe demaraj cu BT-ul.Fata blocata la 35-40 si nu am cazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Cartea utilajului meu recomanda Michelin Pilot Road sau Bridgestone BT57 si nu stiu la care sa ma decid pentru ca diferenta de pret intre ele nu este semnificativa (intre Road 3 si BT57). Aveti o alta recomandare pentru HONDA CBF 600? Pe spate am un Pirelli relativ nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrinceanu Andrei Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eu stiu ca normal e sa ai pereche pe motocicleta , nu x pe fata si y pe spate . Tu nu te incalti intr-un picior cu un pantof si in celalalt picior cu alt pantof , unul poate avea talpa mai inalta decat celalalt etc . Iar daca vrei : "aderenta maxima pe orice vreme, nu numai pe asfalt uscat" iti recomand michelin pilot road 3 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.