JAGI Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 BT R10 .2 spate si un cauciuc fatza/sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 R10 sunt cauciucuri foarte bune dar un set 120-180 costa aproape 400 de euro. Daca bugetul nu e problema, le schimba dupa un sezon si merge doar cand e cald si uscat, sunt o alegere foarte buna. Daca nu... nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Dunlop SportSmart ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Salut, Depinde cum mergi, pentru un sport touring poti opta la Michelin Pilot Road 2/3 dar nu face prostia sa schimbi dimensiunea celui din spate cu 180.55.17, orice ti-ar spune vanzatorul. Bafta. Am sa iau fata/spate Michelin sau Dunlop sau...chiar nu stiu de care,oricum le schimb pe ambele. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) Stie cineva ceva despre Brigestone bt003rs ? Sunt constrans sa schimb gumele. Am gasit o taietura in cauciucul spate (pp2ct)...acum cativa ani am facut o exlozie... tot pp2ct... Ma c a c in ele, trebuie sa le schimb, cu toate ca mi-au placut ...daca iau in calcul anduranta si aderenta. Stau la campie, am 250km pana la curbe. Merg destul in linie dreapta, mi-e mila sa iau brigestone r10, ca exemplu. SportSmart ?! Nu-mi place ca trebuie sa umblu cu manometrul dupa mine si sa caut vulcanizari sa reglez presiunea. Editat Ianuarie 14, 2014 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Nici 003RS nu e o guma de care sa iti bati joc pe autostrada. Ce motocicleta ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Nici 003RS nu e o guma de care sa iti bati joc pe autostrada. Ce motocicleta ai? zzr1400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 In nici un caz 003RS. Motocicleta ta e puternica si grea si consumi spatele ala imediat. Iti trebuie o guma din clasa celor mai durabile. Dunlop Roadsmart (2) Pirelli Angel Bridgestone BT023 (sau T30) Mai sunt variante si de la Michelin si metz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) In nici un caz 003RS. Motocicleta ta e puternica si grea si consumi spatele ala imediat. Iti trebuie o guma din clasa celor mai durabile. Dunlop Roadsmart (2) Pirelli Angel Bridgestone BT023 (sau T30) Mai sunt variante si de la Michelin si metz. Prea "tari"!; caut ceva aproximativ ca pp2ct. Ce zici tu, sunt mai touring. Editat Ianuarie 14, 2014 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) Da, nu sunt gume moi. Daca nu e problema ca se consuma prea repede, poti pune Sportsmart sau GP racer. Dintre gumele performate, GP racerul e cel mai durabil. Nu ai de ce sa stai cu manometrul dupa tine, are carcasa rigida si nu trebuie umflat sau dezumflat periodic. Cred ca poti sa mergi cu 1.7 pe spate pe ZZr1400, fara probleme. Editat Ianuarie 14, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 http://www.superbike.co.uk/product-reviews/dunlop-sportsmart2/ Un review la noul SportSmart 2. Intareste cam ceea ce cred si eu despre SportSmart1, cine chiar se da sa se uite in alta parte. Iar asta a avut TC si ABS asa ca surprizele au fost mai putine decat daca le-ar fi avut pe o motoreta fara ajutoare tehnologice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 R10 sunt cauciucuri foarte bune dar un set 120-180 costa aproape 400 de euro. Daca bugetul nu e problema, le schimba dupa un sezon si merge doar cand e cald si uscat, sunt o alegere foarte buna. Daca nu... nu Nu poate sa mearga si pe frig si uscat? La recomandarea mea, un corporatist si-a luat asa ceva. Sint bestiale pe orice vreme, comparativ cu cauciucurile cu care motoreta R1 a venit echipata din fabrica. Chiar sint moi cind afara sint 10grd. Nu vorbim de bani aici, oricum, cauciucurile moi sint cel mai ieftin CASCO. Multi nu inteleg asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Eu cred ca exagerezi putin dar bine ar fi sa fie asa cum zici tu. Nu am avut R10 si nu stiu cat de smechere sunt si la rece si la cald. Deocamdata nu am vazut inca anvelopa care sa fie super performanta si-si. Cauciucuri moi pe vreme (strict parerea mea) rece sunt doar gumele de ploaie de curse. Parca sunt D212 la 30+ si soare. Se ridica 954 pe-o roata la iesirea din viraj, pe strada. subiect nou: de ce dracu nu foloseste aproape nimeni slickuri bridgestone? Sunt mai ieftine decat Dunlop. proaste sigur nu sunt. Editat Ianuarie 15, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Prea "tari"!; caut ceva aproximativ ca pp2ct. Ce zici tu, sunt mai touring. haide bre, mai scuteste-ma.... cand va vad cu textele astea cand STITI ca nu impingeti guma aia la limita...ma bufneste rasul... Vad o gramada de raceri carora nu le mai ajung gumele,toti vor supercorsa/ R10 / D211/d212 .... Crede-ma, la ce faci tu, si Angel ST/GT sau RoadSmart 2 inca e prea mult.... prea tari cica ))) Am avut anu trecut un Angel ST pe spate (SH) si am fost foarte multumit de el, avea aderenta pana in capat inclinat,niciodata n-am simtit sa alunece, sa piarda aderenta.. Acum mi-am luat Angel ST fata/spate.. Dar na, tu probabil esti un racer cu pedigree si nu te incurci cu RoadSmart2 sau Angel ST..... Nu poate sa mearga si pe frig si uscat? La recomandarea mea, un corporatist si-a luat asa ceva. Sint bestiale pe orice vreme, comparativ cu cauciucurile cu care motoreta R1 a venit echipata din fabrica. Chiar sint moi cind afara sint 10grd. Nu vorbim de bani aici, oricum, cauciucurile moi sint cel mai ieftin CASCO. Multi nu inteleg asta. Mai da-o-n .... Inteleg tot tam-tam ul asta cu incurajarea de a lua gume noi, dar deja o iei pe aratura.... Daca ar fi dupa tine,am alerga toti cu supercorsa si R10 pe orice anotimp.... asta din partea ta....care cati km ziceai ca ai facut anu trecut pe STRADA? Nu confunda strada si nevoile de pe strada cu circuitul... Cine mai citeste ce scrii poate chiar o sa creada ca un set nou de R10 o sa-l salveze in orice situatie, e un fel de anti-wheelie / launch control / abs / traction control.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 ................ Am avut anu trecut un Angel ST pe spate (SH) si am fost foarte multumit de el, avea aderenta pana in capat inclinat,niciodata n-am simtit sa alunece, sa piarda aderenta.. ........... Vezi ca dau jos un Pilot Power de pe fata, tot SH, bun (2008), o sa fii mai multumit decat cu Angel, vrei sa ti-l trimit? Probabil la tine mai tine 3000km!Moca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Vezi ca dau jos un Pilot Power de pe fata, tot SH, bun (2008), o sa fii mai multumit decat cu Angel, vrei sa ti-l trimit? Probabil la tine mai tine 3000km!Moca! Nu mersi Niko, Pilot Power nu mi-au placut niciodata, dar apreciez ironia ta ieftina. Mi-am pus Angel noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Angel sunt prafaleteee, si pensionarii aluneca cu ele. Cu orice guma poti sa te apleci blana daca il incingi vreo 2 ore. Iar la franari pun pariu ca transpiri bine Eu am PP3 pe fata si Pilot Road 2 pe spate. Road nu mai cumpar niciodata(desi in primii 2000km a fost sa zicem acceptabil), iar de la pp3 m'as fi asteptat la mai multe stoppie-uri, dar se pare ca sunt si astea orientate spre durabilitate Urmatoarea guma spate in primavara va fi Qualifier Q2, fata o mai tin. Pentru fata la urmatorul schimb cred ca o sa merg pe vreun GP. Cea mai buna guma pe care am avut'o pe fata a fost Qualifier RR. PP3 e mai slab decat ala, dar probabil mult mai durabil(cred ca o sa'l schimb si p'asta cu toceala 30%) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 hardKnot: de ce spui ca-s prafalete Angel-urile? Q2 am acum pe fata si confirm ca e o guma ok.... Qualifier RR ala e ceva derivat din D211? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Qualifier RR nu se mai fabrica si au fost un model care se facea concomitent cu GP Racer d209 si la aparitia lui D211 nu l-au mai fabricat. Decupajul semana destul de bine cu cel de pe d209. gumele de america, precum Q2 de exemplu (al carui decupaj seamana izbitor cu D211) nu sunt acelesi cu cele de europa - Qualifier 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Cesar: eu credeam ca Q2 e omologul lui SportSmart . Nu e asa? (Q2 cu qualifier 2 nu prea au treaba, nu?) intreb si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 ..... Cea mai buna guma pe care am avut'o pe fata a fost Qualifier RR...... Am avut si eu 2 seturi pe ZX9, foarte bune gume de strada, pacat ca nu se mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 haide bre, mai scuteste-ma.... cand va vad cu textele astea cand STITI ca nu impingeti guma aia la limita...ma bufneste rasul... Vad o gramada de raceri carora nu le mai ajung gumele,toti vor supercorsa/ R10 / D211/d212 .... Crede-ma, la ce faci tu, si Angel ST/GT sau RoadSmart 2 inca e prea mult.... prea tari cica ))) Am avut anu trecut un Angel ST pe spate (SH) si am fost foarte multumit de el, avea aderenta pana in capat inclinat,niciodata n-am simtit sa alunece, sa piarda aderenta.. Acum mi-am luat Angel ST fata/spate.. Dar na, tu probabil esti un racer cu pedigree si nu te incurci cu RoadSmart2 sau Angel ST..... Mai da-o-n .... Inteleg tot tam-tam ul asta cu incurajarea de a lua gume noi, dar deja o iei pe aratura.... Daca ar fi dupa tine,am alerga toti cu supercorsa si R10 pe orice anotimp.... asta din partea ta....care cati km ziceai ca ai facut anu trecut pe STRADA? Nu confunda strada si nevoile de pe strada cu circuitul... Cine mai citeste ce scrii poate chiar o sa creada ca un set nou de R10 o sa-l salveze in orice situatie, e un fel de anti-wheelie / launch control / abs / traction control.... Casco nu-i obligatoriu pt oricine, e facultativ. Oricum, pina nu mergi tu personal pe el,... . Crezi ce vrei. Ma adresam acelora care isi permit efectiv un ban in plus. Daca omul poate cheltui 2000euro/an in anvelope, de ce nu ar face-o? Pentru ca te superi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 @Adrian - de ce? pt ca e un cauciuc hard compound, touring. se incalzeste greu si face fff multi km, dar ofera si aderenta de touring. Din experienta mea nu foarte vasta cu gumele, astea touring se si "coc" foarte repede. De ex. pilot road 2u meu spate avea aderenta bunicica desi nu excelenta in primii 2000-2500 km, ca dup'aia sa se transforme intr'o chestie care arata ca un cauciuc aproape nou, dar in cele mai multe cazuri sa se comporte ca un cauciuc megavechi si prost depozitat.Sportmax SportSmart si Sportmax Qualifier 1-2-3 sunt vreo 4 gume diferite :blbl:@cesar - da, dunlop are obiceiul de a nu fi foarte original in profiluri Stiu ca multi plang dupa Qual RR pe'afara. Cat despre ce vreau sa pun pe spate, ma refeream de fapt la Sportmax Q3 adica al 3lea qualifier. Sincer sper sa il gasesc si pe la noi in primavara, pt ca imi place profilul mult de tot.. asta pe langa reviewurile foarte bune pe care le are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Cunosc destui oameni pe lumea asta , mai saraci de bani, dar care-si cumpara delicatese scumpe. Altii, sint foarte dornici de ceva nou, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) @cesar - da, dunlop are obiceiul de a nu fi foarte original in profiluri Stiu ca multi plang dupa Qual RR pe'afara. Cat despre ce vreau sa pun pe spate, ma refeream de fapt la Sportmax Q3 adica al 3lea qualifier. Sincer sper sa il gasesc si pe la noi in primavara, pt ca imi place profilul mult de tot.. asta pe langa reviewurile foarte bune pe care le are. Asta e pagina cu anvelopele de europa. http://www.dunlop.eu/dunlop_uk/mc/tyres/on_road/index.jsp Q3 este mai mult ca sigur pentru piata americana. Cu Sportsmart sau GP racer sigur nu dai gres daca iti echipezi cu asa ceva pe motocicleta. Un GP racer endurance te poate tine 10.000 pe SV. Editat Ianuarie 15, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.