superbec Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 hadriane n-am mers cu Niko dar sunt sigur ca-ti intoarce casca in cap pe orice bucata de asfalt tot rahatul care-l mananci despre Niko ... parca vorbesti despre tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 hadriane n-am mers cu Niko dar sunt sigur ca-ti intoarce casca in cap pe orice bucata de asfalt tot rahatul care-l mananci despre Niko ... parca vorbesti despre tine hahhaah pai n-ai mers cu Niko,dar esti SIGUR ca-mi intoarce casca )) cum vine asta?) mai nou ne comparam in functie de cata ranchiuna avem pe userul X? gen daca tu-mi pari printre cei mai boi de aici (si vorbesc serios acum), asta inseamna ca te percep si printre cei mai prosti motociclisti? (ca skill) ?) interesanta analogia ta....dar total irelevanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Nu,pentru ca discutia a cotit-o cate o latura in care astia care investesc intr-un cauciuc nou si moale , motoare sport cat mai usoare pentru ca se dau mai tare si tin totusi sa nu se imprastie sunt niste fitzosi si niste incapabili,pentru ca altii mai buni se dau cu niste coji vechi, cu niste locomotive pe roti si le mai dau si fum in nas primilor! Asa arata discutia de pe margine! In primul rand: The Mentalist? pe bune? ) Tu nu ai nici o legatura cu motociclismul, un motociclist adevarat o sa stie sa aprecieze orice "locomotiva" chiar daca e din anii 70, sa stii ca s-au facut mobre legendare de-a lungul timpului...chiar daca nu au 160 kg si 180 de cp cum au motoarele din ziua de azi...ele, "locomotivele" au mult caracter, cu toate astea sunt sanse maxime ca o "locomotiva" cum conduc eu sa existe si sa functioneze si peste 40 de ani. Nu stiu ce "pilotezi" u, dar pentru un e-peen cat mai mare banuiesc ca e ceva ss 1000+. In al doilea rand, cati km ai bagat cu Angell-uri? din moment ce esti asa doxat sigur ai bagat cu ele cateva ture bune Gumele astea au fost testate pe circuite si scoteau timpi cu 1s mai putin in comparatie cu gumele super sport. Tinand cont ca nimeni nu se da pe drumuri ca si pe circuit, secunda aia e irelevanta. Acum ma scuzati ca mi-am permis aroganta de a-mi posta parerea despre niste gume care le consider excelente pentru mersul pe drum, acum merg sa ma dau o tura cu locomotiva ca si asa stau langa gara Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 am vazut pe filmarile lui Denis cat de ''tare'' mergi tu Niko (asta daca nu fac o confuzie,dar nu cred ca fac).... pe bucatile drepte ce mai miscai ceva in spate, in rest, nici praful starnit de rotile lor nu-l miroseai.... Ai fi vreun pui de "baiat de mures" si tu )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Gata, desi pendulam ce cauciucuri sa iau, din clasa sport-touring sau street-sport, m-am hotarat.... SportSmart2 , de abia astept sa le montez pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Gata, desi pendulam ce cauciucuri sa iau, din clasa sport-touring sau street-sport, m-am hotarat.... SportSmart2 , de abia astept sa le montez pe mobra mare greseala ai facut , o sa-ti dea astia fum pe serpentine cu angel gt , muhahhahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Cum lumea nu argumenteaza, am cautat singur un articol despre Sportsmart2 si am gasit o fraza scrisa parca raspuns pentru the mentalist si nu numai: "on the same bike with the same suspension settings, is the kind of thing that forum know-it-alls forget to do when they’re dishing out pearls of Yoda grade bullshit about tyre choice." http://www.superbike.co.uk/product-reviews/dunlop-sportsmart2/ Editat Aprilie 8, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 .................... Acum ma scuzati ca mi-am permis aroganta de a-mi posta parerea despre niste gume care le consider excelente pentru mersul pe drum, acum merg sa ma dau o tura cu locomotiva ca si asa stau langa gara ................. Aroganta a fost sa spui ca tu cu locomotiva ta si cu cauciucuri touring te tii dupa ORICE vitezana si nu te faci de ras... Cum lumea nu argumenteaza, am cautat singur un articol despre Sportsmart2 si am gasit o fraza scrisa parca raspuns pentru the mentalist si nu numai: "on the same bike with the same suspension settings, is the kind of thing that forum know-it-alls forget to do when they’re dishing out pearls of Yoda grade bullshit about tyre choice." http://www.superbike.co.uk/product-reviews/dunlop-sportsmart2/ Tu ai citit ce am zis eu de-a lungul timpului despre SportSmart? De ce zici ca fraza parca e scrisa pentru mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Asta o crezi tu si cu tourerii tai cu ebonite incaltati care nu va bagati niciodata cu baietii mai rai ca ,vezi-Doamne, aia oricum sunt niste dementi! Cu vacile alea si incaltati cu Angelu' vostru numai daca ati incerca sa va tineti dupa cei care chiar se dau pe serpentine ati fi in sant in prima curba, oricum nu v-ati mai intalni cu ei decat la plecare ca dupa primele doua viraje ar fi good-bye Angel! serios vorbesti? ...de ce nu au iesit vitezanele Reginele Alpilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 serios vorbesti? ...de ce nu au iesit vitezanele Reginele Alpilor? Pentru ca in Alpi sunt viraje stranse ac de par unde niste motociclete cu un cuplu mai mare sunt mai placute si pozitia gen naked sau enduro-touring este favorizanta. O vitezana e proiectata pentru altceva, nu pentru a fi regina Alpilor. Alegeti oameni buni cauciucurile cu creierul vostru, fiecare producator are o descriere a gamei pe care o vinde, uitati-va in oglinda si fiti rezonabili in evaluarea skill-ului personal. Cine merge la touring isi ia din gama de touring, cine merge combinat strada+ circuit isi ia din gama sport-hypersport, cine merge la circuit isi ia din gama track-day si race. Game over. Recomand de asemenea mai ales tourerilor care isi iau cauciucuri de lemn motociclete cu ABS. Iar celor care nu au ABS dar mai franeaza mai tare un cauciuc mai moale pe fata. O spun toti cei care se mai pricep in topic, eu sunt doar unul care a incercat si el si vede ce propovaduiesc cei care se mai pricep e cam adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Recomand de asemenea mai ales tourerilor care isi iau cauciucuri de lemn motociclete cu ABS. Iar celor care nu au ABS dar mai franeaza mai tare un cauciuc mai moale pe fata. O spun toti cei care se mai pricep in topic, eu sunt doar unul care a incercat si el si vede ce propovaduiesc cei care se mai pricep e cam adevarat! eu cred ca tu nu ai oglinda in casa, sau daca ai, nu te uiti in ea:)) auzi,RECOMANDA EL )) a preluat niste sintagme ca un papagal (cauciucuri de lemn / eobonite/etc) si vine el sa ne spuna ce sa ne luam si cum sa ne dam )) Nu mai bine ii lasi pe aia care chiar stiu cu ce sa mananca sa dea sfaturile astea? (nu stiu, Denis, Jagi, etc ) Vii tu un NIMENI, un PUNCT , un PIXEL pe harta virtuala si desfiintezi categorii si brand uri de cauciuc... Cred ca Pirelli cand o sa scoata urmatorul model de gume touring trebuie sa se consulte cu tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Of Doamne, la ce discutii s-a ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 cred ca ploua mult pe la voi pe acolo ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Cum lumea nu argumenteaza, am cautat singur un articol despre Sportsmart2 si am gasit o fraza scrisa parca raspuns pentru the mentalist si nu numai: "on the same bike with the same suspension settings, is the kind of thing that forum know-it-alls forget to do when they’re dishing out pearls of Yoda grade bullshit about tyre choice." http://www.superbike.co.uk/product-reviews/dunlop-sportsmart2/ "What the new tyre did was make the same job much easier." "I’d reached my limit on the old version and didn’t go any quicker on the new one." Cred ca trebuie citit tot, nu scos din context. Problema de pilot, nu de cauciuc. 1% dintre motociclistii stradali inteleg comportamentul unei anevlope. Cei mai multi spun "tine bine" sau "nu tine" sau "am cazut dar nu stiu de ce" Daca oamenii de abia stiu sa mearga, cum naiba sa isi dea cu parerea despre cat de buna e o anvelopa(mai exact la ce e bun cauciucul X sau Y)? Am intalnit si cazuri absolut absurde de idioti ( ) care au schmbat D212 cu pilot power pentru ca a cazut cu D212 umflat la 2.9!!!! si a facut high side in rond la alba iulia. La presiunea aia guma ntec nu se incalzeste si nu tine (presiunea recomandata de Dunlop este 1.3 bari !!!). Oameni buni, va certati degeaba, parerea mea Editat Aprilie 9, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Tu ai citit ce am zis eu de-a lungul timpului despre SportSmart? De ce zici ca fraza parca e scrisa pentru mine? Tocmai ca nu am vazut scris de tine "de-a lungul timpului" despre sport smart, cel putin nu pe topicul asta. Editat Aprilie 9, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Alegeti oameni buni cauciucurile cu creierul vostru, fiecare producator are o descriere a gamei pe care o vinde, uitati-va in oglinda si fiti rezonabili in evaluarea skill-ului personal. Cine merge la touring isi ia din gama de touring, cine merge combinat strada+ circuit isi ia din gama sport-hypersport, cine merge la circuit isi ia din gama track-day si race. Game over. Recomand de asemenea mai ales tourerilor care isi iau cauciucuri de lemn motociclete cu ABS. Iar celor care nu au ABS dar mai franeaza mai tare un cauciuc mai moale pe fata. O spun toti cei care se mai pricep in topic, eu sunt doar unul care a incercat si el si vede ce propovaduiesc cei care se mai pricep e cam adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 eu fac turing cu pilot power. de ce? pt ca aia 20 km de curbe in din 200 merita! ma batea gandu sa pun pilot road, doar oare se lipesc la fel de bine ca astea? nu stu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Tocmai ca nu am vazut scris de tine "de-a lungul timpului" despre sport smart, cel putin nu pe topicul asta. De ce mi-ai pus in ghilimele,nu e corect? Ai citit mereu topicul asta, adica ai participat la discutii si tii minte ce a zis fiecare despre un cauciuc sau altul? Hai sa vedem cum e cu review-ul ala: "Sharing the same pressure as the old tyre, straight-line comfort was noticeably better. Bumps and ripples in the road that were previously beamed into my contact points on the old tyre were much harder to pick up on now. The road was the same, it just felt smoother. I have no doubt that if you’ve been commuting on the old SportSmart and you switch to the new one, you’d feel the same difference I did." Normal ca la aceeasi presiune o sa simta chestia asta pentru ca cel vechi are carcasa rigida NTec,cel nou nu. Deformatii mai mari la cel nou,confort mai mare la denivelari. Pe circuit uscat: "I lasted two and a half laps before I stopped thinking about warming them up and started focusing on riding as fast as I could. Even during warm up, I got that feeling that the pressures were too high, despite knowing they were track ready. I was struggling to get a feel for what was going on. Giving the tyre the benefit of some heat worked and despite feeling a little detached, we cracked on. I formed the opinion that this wasn’t a tyre with outright track performance in mind and the tyre did little to change my mind. It was good, but nothing special." "If track-riding performance sits above road manners on your priority list, I think you might be better off looking at something else. Now would be a good time for me to mention the outrageously good GP212." Exact parerea mea despre SportSmart vechi, se incalzesc greu si apoi tot mai ai cate o surpriza, nu e un cauciuc de circuit care sa-ti dea siguranta 100%. Mult mai slab si decat GPRacer. Apoi hai sa vedem cat de obiectiv e testul pentru noi! Adica testezi cat de bun e un cauciuc cu Traction Control si ABS pe motocicleta? Si spui ca se aprind beculetele alea ca becurile de Craciun? Mari testeri! Pui presiune intr-un NTec la fel ca intr-unul normal si te astepti sa se comporte la fel? Ma cam p.. pe el de review! Am pe spate SportSmart Ntec (SportSmart), pentru mine ramane un cauciuc mediu spre bun, se incalzeste DOAR daca ai presiune mica in el (gen 1,5 strada - 1,3 circuit), mai scapa chiar si pe acceleratie din cand in cand, pe curba tine daca doar "mergi" pe marginea cauciucului, daca vrei sa si accelerezi face surprize. Am mai scris asta dar mi-a fost mai lene sa caut in urma decat sa mai scriu inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Sportsmart 2 nu mai este Ntec. Probabil au constatat si ei ca, guma de pe calea de rulare + carcasa Ntec nu rezulta intr-o combinatie tocmai fericita de rigiditate mecanica si aderenta. Sportsmart 1 nu se incalzeste tare pentru ca nu e gandit sa se incalzeasca tare. Gumele care functioneaza foarte incins sunt slick-urile sau cauciucurile apropiate de acestea (chiar daca sunt street legal). Totusi carcasa Ntec e proiectata pentru o anvelopa care functioneaza cel mai bine la temperaturi mari - vezi Gp racer, D211GP, D212 GP Pro, KR. Au revenit la carcasa normala, mai flexibila pentru o anvelopa de strada, nu de curse. Editat Aprilie 9, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Sportsmart 2 nu mai este Ntec. Probabil au constatat si ei ca, guma de pe calea de rulare + carcasa Ntec nu rezulta intr-o combinatie tocmai fericita de rigiditate mecanica si aderenta. Sportsmart 1 nu se incalzeste tare pentru ca nu e gandit sa se incalzeasca tare. Gumele care functioneaza foarte incins sunt slick-urile sau cauciucurile apropiate de acestea (hiar daca sunt street legal). Totusi carcasa Ntec e proiectata pentru o anvelopa care functioneaza cel mai bine la temperaturi mari - vezi Gp racer, D211GP, D212 GP Pro, KR. Au revenit la carcasa normala, mai flexibila pentru o anvelopa de strada, nu de curse. Pai si zic ca au facut bine, o sa vedem ce zic baietii care si-au luat SportSmart 2 ca stiu deja cativa, poate au miscat in directia buna. Eu doar am dat feedback-ul meu de pana acum cu SportSmart1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Trendul pornit de Dunlop cu carcasele foarte rigide a fost urmat si de Pirelli si Bridgestone. De fapt, Bridgestone nu poate fi acuzat ca s-a luat dupa Dunlop, pentru ca ambii producatori sunt furnizori in MotoGP. Pirelli in WSBK furnizeaza gume cu carcase mai rigide dar campionii la aspectul asta au fost Dunlop. Se pare insa ca, pentru compozitii de strada care sa tina si la rece si la cald si pe ploaie, daca nu folosesti compozitie foarte performanta pentru calea de rulare, o carcasa rigida e un minus. De exemplu, la montaj, se simte ca s-a rigidizat carcasa - S20 bridgestone si Supercorsa V2 pirelli sunt mai rigide decat versiunile de anvelope sport din generatiile anterioare (si implicit mai dificil de montat). Drept confirmare, puteti urmari si recomandarile de presiuni in pneuri ale acestor producatori, raportat la modelele anterioare. Valorile au scazut. Michelin a ramas singurul producator care face aceleasi carcase flexibile. Parerea mea e ca au ramas mult in urma. Editat Aprilie 9, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 eu fac turing cu pilot power. de ce? pt ca aia 20 km de curbe in din 200 merita! ma batea gandu sa pun pilot road, doar oare se lipesc la fel de bine ca astea? nu stu... Pilot road 2 am avut si s-au lipit chiar nesperat de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 .... O vitezana e proiectata pentru altceva, nu pentru a fi regina Alpilor. ..... ... ei bine, nu vreau sa intru in detalii cu tine pentru ca nu are rost pentru restul....am o vorba ......profesionistii au proiectat titanicul......... arca un amator....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Pilot road 2 am eu pe spate. E genul de guma care tine 1 milion de km si are aderenta doar in primii 2000. Fuge spatele rapid, pe ploaie centrul e ca patina pe gheata prin oras.. lateralele hai sa zic ca sunt puutin mai ok, dar era sa'i trag un highside frumos la Natiunile Unite pe gume calde/asfalt cald la 35 la ora.. ...daca puneam d'asta si pe fata, aveam ceva imprastieri la activ pe franare la ora asta. am avut noroc ca am primit sfatul "fata moale" atunci cand nu stiam destule despre gume ca sa decid asta singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Meditati la ideea urmatoare: Incepatori, adica cei ce nu au reflexe moto prea dezvoltate- cauciucuri moi. Veterani, care se dau pe orice vreme, drum- ce cauciuc vor ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.