vladf Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Eu cu power 2ct n-am avut niciodata emotii, pe ploaie nu ma dau iar daca le incalzesc bine probabil duc mai mult decat poate mobra (si eu). Sport Touring am avut BT021 pe fata si Diablo Strada pe spate. BT021 n-as recomanda nimanui, pur si simplu incalzita era mai putin aderenta decat 2ct-ul rece, as spune ca e chiar periculoasa in caz ca ai nevoie vreodata de aderenta. Diablo Strada mi-a placut, are aderenta decenta, se inclina suficient pentru un mers putin mai "grabit" in conditii de siguranta si are o durata de viata enorma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 E cea mai mare pacalela ca Pilot Power 2CT are aceeasi compozitie pe mijloc la fel ca Pilot Power. Asa am crezut si eu minciunica, imreuna cu un prieten ne-am luat amindoi cite un set de 2CT, in 2006 cind era o mare reclama agresiva la 2CT, cind se difuza MotoGP. Amindoi am constatat ca-i o mare teapa, in realitate e mult mai dur, nu are aderenta pe accelerare agresiva la fel de buna la PP. Derapa in draci, mai prost si ca celebrele Pirelli Corsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) E cea mai mare pacalela ca Pilot Power 2CT are aceeasi compozitie pe mijloc la fel ca Pilot Power. Asa am crezut si eu minciunica, imreuna cu un prieten ne-am luat amindoi cite un set de 2CT, in 2006 cind era o mare reclama agresiva la 2CT, cind se difuza MotoGP. Amindoi am constatat ca-i o mare teapa, in realitate e mult mai dur, nu are aderenta pe accelerare agresiva la fel de buna la PP. Derapa in draci, mai prost si ca celebrele Pirelli Corsa. Deci acum se leaga ce-am zis mai sus, ca mi-a fugit curu pe ud (cu 2CT pe spate) , in linie dreapta, la o acceleratie infima (spre zero)... Editat Iulie 14, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 La fel am auzit si vazut si eu, oameni care cu Pilot Power faceau stoppie, cu 2CT franau si mergeau taras cu frana fata. Majoritatea spun ca e mai reusit pentru uz necivilizat Pilot Power-ul original, e primul cauciuc cu care se facea wheelie pe udatura si Denis zice ca baietii mergeau la Amckart 1.07 cu acelasi Pilot Power...daca am inteles eu bine. Motocicleta actuala a "venit" de la fostul proprietar cu un Pilot Power vechi de 6 ani, am fost cu el la Secuiesc, dar atunci chiar am dat doar ture de circuit sa invat ca era prima daca si stiam ce podoabe de cauciucuri am, insa nu mi-a facut surprize neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Denis zice ca baietii mergeau la Amckart 1.07 cu acelasi Pilot Power...daca am inteles eu bine. Ai auzit tu ceva insa, referitor la timpii pe amkart cu pilot power, ai inteles o lecuta gresit. Lucrurile au stat in felul urmator. Noi, o gasca mai mare, eram la amkart, ne dadeam pe tarasa la birfa In timpul asta a venit un prieten comun de la Buzau, cursier si el. Eu i-am spus sa intre si el in pista insa el a spus ca nu o face, ca are pe motor ( cbr1000rr ) pilot power ( cam tocite pe mijloc ) si ca nu sunt bune. Prieteni fiind, l-am rugat sa mi-o dea o sesiune sa vedem cit de `proaste` sunt. Am intrat cu ea si am purces la teste. La iesire, deja imi formasem o opinie foarte pozitiva, chiar imi placeau si nu neaparat gripul efectiv ci cum se aplecau si cit de progresiv pierdeau aderenta. Cind am vazut si timpii/tur ( 1:11 -12 ) am ramas si mai suprins. » Post actualizat in 14 Jul 2014 17:59 Cum plm sa mergi cu pilot power pe circuit? Am scris mai sus cum iar cine stie ce inseamna 1:11 pe amkart apreciaza si mai mult gumele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 deci aruncati supercorsele,si bagati PP uri pe mobre ))) Glumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Culmea ca in afara multi merg cu PP pe circuit si se descurca... desi feedback-ul in general referitor la PP e de la bun in sus la noi situatia sta invers si sunt puse in oala cu "gunoaiele". Cel putin pentru mine PP pe strada sunt excelente, inca n-am incercat circuitul dar sper sa ne intalnim la Targu Secuiesc vara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Culmea ca in afara multi merg cu PP pe circuit si se descurca... desi feedback-ul in general referitor la PP e de la bun in sus la noi situatia sta invers si sunt puse in oala cu "gunoaiele". Cel putin pentru mine PP pe strada sunt excelente, inca n-am incercat circuitul dar sper sa ne intalnim la Targu Secuiesc vara asta. vrei sa pocesti SV ul? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Sper sa nu fie cazul, facem naked la nevoie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 PP-ul normal, cat si 2CT-ul au fost niste gume extraordinare pt strada. Cum s-a spus si mai sus, cel mai mult am apreciat modul progresiv in care pierdeau aderenta... dadeau un feedback foarte bun. Mi se parea imposibil sa cad cu ele pe amckart de exemplu, pt ca pur si simplu te anuntau dinainte ce urmeaza sa se intample. Ca minus, dupa 7-8 minute mi se parea ca incepeau sa-si piarda din calitati si derapam mult mai mult, pt ca probabil se incalzeau prea tare. PP3 in schimb, sunt niste mizerii ordinare, pe strada cel putin. Pe amckart n-am mai ajuns de cativa ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 PP3 in schimb, sunt niste mizerii ordinare, pe strada cel putin. Pe amckart n-am mai ajuns de cativa ani... Argumenteaza, te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Argumenteaza, te rog De ce, esti proaspat posesor de PP3 ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Eu vreau PP3, de ce sunt mizerii pentru strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Eu nu mai inteleg nimic JAGI tot ne cearta ca nu punem D211 sa mergem la aprozar cu motorul, acum Denis & co. ne spun ca PP is the real deal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Asa se intampla cand se dau sfaturi pe net, protagonistii necunoscandu-se intre ei. Fiecare presupune ca cel cu care vorbeste se da "tare", acum trebuie definit ce inseamna acel tare pentru fiecare. Aici vine frumusetea circuitului. Aici poti sa evaluezi, vezi de pe margine, auzi cum accelereaza-franeaza cutarica, il vezi cum se inclina, apoi poti sa-i dai un sfat pertinent. De aia multora pe care ii cunosc le spun ca e ok ca si-au luat PP sau SportSmart, pentru ca i-am vazut cum merg si stiu ca nu vor ajunge sa le depaseaca limitele pana tocesc setul respectiv de anvelope. De aia tot recomanda lumea 211 GPRacer, ca nu stiu cum se da protagonistul ,asa ca "mai ales din vorbe pe net" ti se pare ca merge tare, e normal sa-i recomanzi un cauciuc in care ai toata increderea. De ce Jagi zice mereu de cauciuc aderent? Pentru ca indiferent de nivelul de skill, chiar si mergand doar pe strada, tot vei avea o situatie in care va trebui sa franezi violent ca sa eviti un accident. Si atunci diferenta intre a pierde fata si a te duce taras e data de un cauciuc aderent/moale pe fata. Cam asta e sinteza discutiilor...zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 (editat) Eu nu mai inteleg nimic E foarte usor, pe strada se merge cu cauciuc de strada, de la cel mai longeviv la cel mai aderent. Pe circuit, in functie de nevoile fiecaruia, de la cauciucuri de strada si pista gen 211, pilot supersport/cup, supercorsa SP/SC pina la slikuri. Editat Iulie 15, 2014 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 eram ironic/glumet mai sus, nu ma bagati in seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 De ce, esti proaspat posesor de PP3 ? ) Sunt de 6000 de km posesor de PP3 si pot detalia plusurile si minusurile acestui pneu destul de bine zic eu. E usor sa arunci cu noroi, mai bine discuti pro si contra pe argumente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 @Zimbrutza detaliaza te rog. Eu am mers 3 sezoane pe 2CT si pentru stilul meu de mers sunt relativ Ok, n-am intrat in situatii critice sa simt nevoia sa le schimb, dar probabil am un stil de mers mai "batranicios". Pe Amckart (ca circuit nu stiu cat e) s-au descurcat bine vs skillul meu. Vroiam sa aflu din topic niste good points/to improve fata de 2CT sau/ alte branduri care produc anvelope pe aceeasi gama ca cele mentionate de mine. Daca sunt feedback-uri care se muleaza pe ce am zis eu mai sus, as fi recunoscator sa le citesc Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Sunt de 6000 de km posesor de PP3 si pot detalia plusurile si minusurile acestui pneu destul de bine zic eu. E usor sa arunci cu noroi, mai bine discuti pro si contra pe argumente Pai... si care e parerea ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Pai... si care e parerea ta? La sfarsitul anului trecut m-a intrebat cineva pe PM si i-am dat raspunsul de mai jos: " Ce sa zic... in cateva cuvinte, sunt foarte multumit de ele, cand se vor duce sunt sanse mari sa imi iau tot d-astea, daca imi voi pastra acelasi stil de iesiri, ca sa zic asa. Le am de la inceputul sezonului, de prin aprilie si am mers cu ele undeva la 4-5 mii de km, daca nu ma insel. Tin sa spun ca ce ma surprinde acum la ele este longevitatea, Ce-i drept nu am prea bagat autostrazi, drumuri drepte si nici circuit (deloc). Pentru numarul asta de kilometri ma asteptam ca la un cauciuc comercializat ca un pneu de 'forja stradala' sa aibe deja o uzura foarte mare. Ei bine, cauciucurile s-au pastrat foarte bine, uzura e abia vizibila. Din acest punct de vedere mi-au depasit asteptarile. Desigur depinde si de stilul fiecaruia si mai ales de tipul motocicletei. Este un tip aici pe forum care a uzat un set undeva la 6000 pana la martorul de siguranta. Motocicleta mea fiind mai saraca in cuplu ajuta si ea la prezervarea pneului spate. Sunt convins ca un V2 de 1000 ar fi tocit pneul intr-un sezon intreg. Ceea ce mi-a placut din prima a fost rapiditatea cu care se incalzeste. Aderenta pe uscat mi se pare extraordinar de buna. Eu fiind si mai disperat cu setarile suspensiei si cu presiunea merg mereu cu presiunea recomandata de producator pentru diverse scenarii: Cand merg cu mai multi prieteni la plimbari, merg cu 2.3 spate si 2.3 fata, nu mai mult. Singur si in cazuri de drumuri virajate scad spatele la 2.1 si cand au mai scazut temperaturile am ajuns la 1.9 spatele si 2.1 fata. fiind 2CT+ am auzit si ca se poate scadea pana la 1.5 spatele doar pentru circuit. Cu pasager insa nu m-am simtit deloc bine pe franare cu pneul, il simteam foarte moale (chiar daca crescusem presiunea la 2.4). Aici nu pot spune ca e pneul sau furca sau stilul meu de franare cu pasager. Din acest punct de vedere, mi se pare ca reactioneaza normal la presiuni diferite, fara sa ofere surprize neplacute (presiune mai mare -> stabilitate buna, aderenta buna, presiune mai mica -> un pic mai instabil dar aderenta mai buna). Revin iar la longevitate, mi-am asumat mereu ca mergand cu presiunile astea mai mici (sa zicem) o sa uzez mai repede cauciucul insa am fost placut surprins de ce bine se pastreaza in continuare. Concluzia mea e ca aderenta pe uscat e excelenta. Vara cand asfaltul e fierbinte efectiv simti ca poti face orice cu motocicleta, Fata nu mi s-a blocat niciodata pe franare si cred ca am dus aderenta pe franare la limita. Pe ploaie nu am cum sa fac un review pentru ca de obicei 'ma prinde' ploaia, nu merg efectiv pe ploaie. Si cand ma prinde merg mai incet. Eventual cand sunt suficient de fleasca ma opresc. Nu am echipament adecvat de ploaie, nu fac touring in adevaratul sens al cuvantului. Dar cand s-a intamplat sa ma prinda ploaia, cu mersul responsabil n-am avut nicio problema. Pe circuit n-am fost dar din cate am citit review-uri la straini, oamenii care fac track days la nivel amator au fost foarte incantati. Fiind un cauciuc de strada, mai devreme sau mai tarziu, cauciucul se va supraincalzi si va deveni uleios. Asa ca daca vrei sa te duci la Monza si sa intri in curba cu 170 probabil ar trebui sa te gandesti la cauciucuri dedicate de pista. La Amckart, desi e un circuit mic, solicita f mult pneurile si la un moment dat banuiesc ca se vor supraincalzi in cazul unor sesiuni sustinute. Userul Legnakrad a mers pe Amckart cu Pilot Power 3 si a spus ca i-au placut foarte mult si chiar a scos un timp mai bun decat cu Dunlop GP Racer D211. Ce a venit ca o surpriza neplacuta a fost acum la sfarsit de sezon cand am avut niste iesiri matinale pe la 7-8 dimineata cand temperaturile erau de 5 grade. Pot spune cu mana pe imina ca primii kilometri au fost un cosmar. La cea mai mica schimbare de directie simteam ca alunec, am avut inima ca un purice. totusi asta imi spune ca sunt cauciucuri menite pentru mers sportiv. Ele ofera aderenta pe o plaja f buna de temperaturi, de la caldut in sus. (minim 10 grade) Pe de alta parte, ar fi fost mai rau cu cauciucuri de pista, unde pe strada te chinui sa le incalzesti si sa mentii temperatura optima. Pe strada cel mai bun e un pneu de strada, nu unul de pista, iar pentru asta cred ca este cel mai bun cauciuc de pe piata pentru segmentul asta. Pirelli Diablo Rosso Corsa am inteles ca e o mizerie, Dunlop Sportsmart se incalzeste greu si pe ploaie e periculos. Singurul pneu despre care am citit ca e la fel de bun ar fi Dunlop Sportmax Q3, dar care nu se gaseste la noi in tara. Ar mai fi Bridgestone Battlax S20, despre care nu stiu prea multe si Michelin Pilot Power 2CT care multa lume l-a laudat, inclusiv si eu, iar Pilot Power 3 e superior din toate punctele de vedere. Mai mult de atat nu prea am ce spune. Cel mai bine cauti review-uri pe youtube. Vorba aia, o poza face cat 1000 de cuvinte, iar un film face cat 1000 de poze. Cele bune, Alex " Deci asta e parerea mea de la sfarsitul anului trecut. Anul asta pot sa adaug: punctul 1. Am inceput sezonul cu 2.1 fata 1.9 spate si pe masura ce s-a mai incalzit si am adunat kilometri cu presiunea asta pot sa zic ca e nasol la mers normal, prin oras -> manevrabilitate compromisa. Am crescut la 2.3 fata, 2.2 spatele si reactioneaza altfel directia, nu pot sa exprim in termeni tehnici, oricum mult mai bine. punctul 2. Imediat dupa iernat, m-am dus odata pe Amckart fara sa verific presiunea (cred ca era mult prea mica). La mers incet am reusit performanta sa albastresc maxim cauciucul si sa devina un pic uleios. A doua oara (si ultima cand am fost pe Amckart) asfaltul era mult mai cald (>30 de grade in aer) cu 1.9 bar in pneu spate la acelasi ritm nu s-a mai albastrit, nu au ramas urme pe el, era ca si cand as fi mers pe strada. Cei drept prima oara se simtea ca pe sine, era super aderent, a doua oara nu l-am mai simtit asa... punctul 3. La inceputul sezonului imi fugea fata in lateral la schimbari bruste de directie si la tranzitii stanga-dreapta. Am scris si pe forum aici. Cu un pic de greutate pe fata, schimbat pozitia si intarit furca n-am mai avut probleme. De asemenea, poate a rezolvat problema si ca am mai umflat cauciucul la 2.3 bar sa reduc efectul deformarii carcasei. Eu dau vina mai mult pe suspensie nu pe aderenta pneului, care la frana se comporta foarte bine. punctul 4. mers pe ploaie sustinuta, mers decent, fara nicio problema. punctul 5. un prieten cu R1 si-a luat PP3 la sugestia mea, desi incantat comparativ cu ce avea inainte, imi zicea ca rupe aderenta pe accelerare puternica in primele 2 trepte, oricat de incalzit ar fi. Minusuri: Nu pe frig, atentie la presiune, nu 150 cai la roata Plusuri: Aderenta f buna pe uscat, buna pe ud, durabilitate Sunt curios care e punctul de vedere al lui Trotinel, cu miaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Am spus ca sunt niste mizerii, pt ca pur si simplu sunt inferioare 2CT-ului. Nu sunt nici pe departe la fel de aderente si cel mai tare ma deranjeaza faptul ca nu dau nici un fel de feedback, te trezesti in cap pe rezervor cand ti-e lumea mai draga. Erau sa ma puna pe jos de zeci de ori, prin highsideuri aparute din neant, la un mers deloc agresiv/brutal, ci doar o viteza maricica pe viraje. @Iorghe: n-a spus nimeni ca Jagi n-are dreptate, eu cel putin l-am sustinut de fiecare data cand am avut ocazia. 2CT-urile de exemplu, in viziunea mea, intra la cauciucuri moi. D211 mi se par extreme pt un incepator sau cineva care pur si simplu nu merge sportiv/tare, pt ca n-o sa le aduca in temperatura niciodata. Ca o comparatie, cine a mers pe 2CT si D211, stie cam cat de greu se incalzesc cele din urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 La sfarsitul anului trecut m-a intrebat cineva pe PM si i-am dat raspunsul de mai jos: " Ce sa zic... in cateva cuvinte, sunt foarte multumit de ele, cand se vor duce sunt sanse mari sa imi iau tot d-astea, daca imi voi pastra acelasi stil de iesiri, ca sa zic asa. Le am de la inceputul sezonului, de prin aprilie si am mers cu ele undeva la 4-5 mii de km, daca nu ma insel. Tin sa spun ca ce ma surprinde acum la ele este longevitatea, Ce-i drept nu am prea bagat autostrazi, drumuri drepte si nici circuit (deloc). Pentru numarul asta de kilometri ma asteptam ca la un cauciuc comercializat ca un pneu de 'forja stradala' sa aibe deja o uzura foarte mare. Ei bine, cauciucurile s-au pastrat foarte bine, uzura e abia vizibila. Din acest punct de vedere mi-au depasit asteptarile. Desigur depinde si de stilul fiecaruia si mai ales de tipul motocicletei. Este un tip aici pe forum care a uzat un set undeva la 6000 pana la martorul de siguranta. Motocicleta mea fiind mai saraca in cuplu ajuta si ea la prezervarea pneului spate. Sunt convins ca un V2 de 1000 ar fi tocit pneul intr-un sezon intreg. Ceea ce mi-a placut din prima a fost rapiditatea cu care se incalzeste. Aderenta pe uscat mi se pare extraordinar de buna. Eu fiind si mai disperat cu setarile suspensiei si cu presiunea merg mereu cu presiunea recomandata de producator pentru diverse scenarii: Cand merg cu mai multi prieteni la plimbari, merg cu 2.3 spate si 2.3 fata, nu mai mult. Singur si in cazuri de drumuri virajate scad spatele la 2.1 si cand au mai scazut temperaturile am ajuns la 1.9 spatele si 2.1 fata. fiind 2CT+ am auzit si ca se poate scadea pana la 1.5 spatele doar pentru circuit. Cu pasager insa nu m-am simtit deloc bine pe franare cu pneul, il simteam foarte moale (chiar daca crescusem presiunea la 2.4). Aici nu pot spune ca e pneul sau furca sau stilul meu de franare cu pasager. Din acest punct de vedere, mi se pare ca reactioneaza normal la presiuni diferite, fara sa ofere surprize neplacute (presiune mai mare -> stabilitate buna, aderenta buna, presiune mai mica -> un pic mai instabil dar aderenta mai buna). Revin iar la longevitate, mi-am asumat mereu ca mergand cu presiunile astea mai mici (sa zicem) o sa uzez mai repede cauciucul insa am fost placut surprins de ce bine se pastreaza in continuare. Concluzia mea e ca aderenta pe uscat e excelenta. Vara cand asfaltul e fierbinte efectiv simti ca poti face orice cu motocicleta, Fata nu mi s-a blocat niciodata pe franare si cred ca am dus aderenta pe franare la limita. Pe ploaie nu am cum sa fac un review pentru ca de obicei 'ma prinde' ploaia, nu merg efectiv pe ploaie. Si cand ma prinde merg mai incet. Eventual cand sunt suficient de fleasca ma opresc. Nu am echipament adecvat de ploaie, nu fac touring in adevaratul sens al cuvantului. Dar cand s-a intamplat sa ma prinda ploaia, cu mersul responsabil n-am avut nicio problema. Pe circuit n-am fost dar din cate am citit review-uri la straini, oamenii care fac track days la nivel amator au fost foarte incantati. Fiind un cauciuc de strada, mai devreme sau mai tarziu, cauciucul se va supraincalzi si va deveni uleios. Asa ca daca vrei sa te duci la Monza si sa intri in curba cu 170 probabil ar trebui sa te gandesti la cauciucuri dedicate de pista. La Amckart, desi e un circuit mic, solicita f mult pneurile si la un moment dat banuiesc ca se vor supraincalzi in cazul unor sesiuni sustinute. Userul Legnakrad a mers pe Amckart cu Pilot Power 3 si a spus ca i-au placut foarte mult si chiar a scos un timp mai bun decat cu Dunlop GP Racer D211. Ce a venit ca o surpriza neplacuta a fost acum la sfarsit de sezon cand am avut niste iesiri matinale pe la 7-8 dimineata cand temperaturile erau de 5 grade. Pot spune cu mana pe imina ca primii kilometri au fost un cosmar. La cea mai mica schimbare de directie simteam ca alunec, am avut inima ca un purice. totusi asta imi spune ca sunt cauciucuri menite pentru mers sportiv. Ele ofera aderenta pe o plaja f buna de temperaturi, de la caldut in sus. (minim 10 grade) Pe de alta parte, ar fi fost mai rau cu cauciucuri de pista, unde pe strada te chinui sa le incalzesti si sa mentii temperatura optima. Pe strada cel mai bun e un pneu de strada, nu unul de pista, iar pentru asta cred ca este cel mai bun cauciuc de pe piata pentru segmentul asta. Pirelli Diablo Rosso Corsa am inteles ca e o mizerie, Dunlop Sportsmart se incalzeste greu si pe ploaie e periculos. Singurul pneu despre care am citit ca e la fel de bun ar fi Dunlop Sportmax Q3, dar care nu se gaseste la noi in tara. Ar mai fi Bridgestone Battlax S20, despre care nu stiu prea multe si Michelin Pilot Power 2CT care multa lume l-a laudat, inclusiv si eu, iar Pilot Power 3 e superior din toate punctele de vedere. Mai mult de atat nu prea am ce spune. Cel mai bine cauti review-uri pe youtube. Vorba aia, o poza face cat 1000 de cuvinte, iar un film face cat 1000 de poze. Cele bune, Alex " Deci asta e parerea mea de la sfarsitul anului trecut. Anul asta pot sa adaug: punctul 1. Am inceput sezonul cu 2.1 fata 1.9 spate si pe masura ce s-a mai incalzit si am adunat kilometri cu presiunea asta pot sa zic ca e nasol la mers normal, prin oras -> manevrabilitate compromisa. Am crescut la 2.3 fata, 2.2 spatele si reactioneaza altfel directia, nu pot sa exprim in termeni tehnici, oricum mult mai bine. punctul 2. Imediat dupa iernat, m-am dus odata pe Amckart fara sa verific presiunea (cred ca era mult prea mica). La mers incet am reusit performanta sa albastresc maxim cauciucul si sa devina un pic uleios. A doua oara (si ultima cand am fost pe Amckart) asfaltul era mult mai cald (>30 de grade in aer) cu 1.9 bar in pneu spate la acelasi ritm nu s-a mai albastrit, nu au ramas urme pe el, era ca si cand as fi mers pe strada. Cei drept prima oara se simtea ca pe sine, era super aderent, a doua oara nu l-am mai simtit asa... punctul 3. La inceputul sezonului imi fugea fata in lateral la schimbari bruste de directie si la tranzitii stanga-dreapta. Am scris si pe forum aici. Cu un pic de greutate pe fata, schimbat pozitia si intarit furca n-am mai avut probleme. De asemenea, poate a rezolvat problema si ca am mai umflat cauciucul la 2.3 bar sa reduc efectul deformarii carcasei. Eu dau vina mai mult pe suspensie nu pe aderenta pneului, care la frana se comporta foarte bine. punctul 4. mers pe ploaie sustinuta, mers decent, fara nicio problema. punctul 5. un prieten cu R1 si-a luat PP3 la sugestia mea, desi incantat comparativ cu ce avea inainte, imi zicea ca rupe aderenta pe accelerare puternica in primele 2 trepte, oricat de incalzit ar fi. Minusuri: Nu pe frig, atentie la presiune, nu 150 cai la roata Plusuri: Aderenta f buna pe uscat, buna pe ud, durabilitate Sunt curios care e punctul de vedere al lui Trotinel, cu miaru' Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Mersi, cam aceeasi experienta o am si eu cu acest cauciuc pe Hornet '08. Am fost destul de multumit de 2CT si mi-as fi luat acelasi lucru, numai ca 2CT-urile au dungile pentru evacuarea apei pana in buza cauciucului si, pentru un motiv care nu imi este clar, marginea anterioara a dungii scadea si cea posterioara se marea pana cand incepuse sa fuga predictibil spatele in fiecare curba pe Amckart. Solutia era simpla, PP3 nu mai are dungile pana in marginea cauciucului asa ca am scapat din start de asta. Am facut vreo 20km pe strada dupa care imediat pe Amckart si am ramas suprins cat de repede se incalzeau in comparatie cu 2CT: http://imgur.com/YAZtru5 (chiar dupa primele ture - circuit gumat de karturi). Ceea ce am observat eu: 1. fata de 2CT opuneau rezistenta la intrarea in curba dupa care aveai senzatia ca motocicleta cade. 2. motorul mult mai stabil odata aplecat 3. se incalzesc mai repede decat 2CT (vizibil la mana) 4. franeaza mai bine decat 2CT (mult mai greu sa blochez spatele, nu mi s-a blocat fata deloc) Pentru Hornet, parerea mea e ca sunt cel putin ok. In schimb, Z1000 mi-a venit cu S20 si as fi vrut sa le schimb cu PP3 (pentru ca le cunosc). Asa ca da, si eu sunt curios cum se comporta pe un miar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Azi la ora 13:00 ==> Au tinut si astea cam 3000 km Azi la ora 17:00 ==> Sper ca astea sa duca macar 5000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.