B.B. Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Era si normal, cam multe "gaps" in povestire: 1 - 300 la ora, lol, toti reisarii merg cu 266,7 si se cred cu 300 2 - pneu explozie umflat cu 2,2 doar ca era Ntec care nu exista pe vremea aia 3 - nu a cazut 4 - o bucata de pneu l-a lovit in spate.. foarte plauzibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Era si normal, cam multe "gaps" in povestire: 1 - 300 la ora, lol, toti reisarii merg cu 266,7 si se cred cu 300 2 - pneu explozie umflat cu 2,2 doar ca era Ntec care nu exista pe vremea aia 3 - nu a cazut 4 - o bucata de pneu l-a lovit in spate.. foarte plauzibil Iarasi ai inceput sa derapezi intro discutie care a fost doar la obiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Fata e ok, spatele lasa-l 1.5 ca sa ti se incalzeasca si sa ai pata de contact buna. Daca esti incepator si zici canu vrei sa mergi tare poti sa bagi si 1.7 in roata spate. Daca mergi insa cand e frig, baga 1.5 pentru ca D211 GP nu se incalzesc foarte repede mai ales daca mergi cuminte. Numai bine! Koitza Giucu, nu le mai umfla deloc! Cauta la librarie banda dublu adeziva si lipeste pe circumferinta pneului, am auzit ca ajuta la plecarea de pe loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Nu. Nu e bine deloc. Lasa reisarii sa bage cat vor ei si sa vrobeasca dupa ureche, tu baga cat spune producatorul mobrei. Daca nu esti obisnuit sa pleci de pe loc poti rupe aderenta cu orice pneu si orice presiune, invata sa o controlezi. Cauciucurile pe care le ai acum, cat de vechi sunt? cuciucurile care le am acum sunt dunlop d211 gp racer si au fost date pe pista si sunt cam uzate pe partea dreapta si au 1an... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Iarasi ai inceput sa derapezi intro discutie care a fost doar la obiect. Tu ai derapat de la inceput cu istorii de 2 lei fara nici un continut adevarat si fara nici o morala. daca eram un moderator adevarat si nu un troll spuneam: "pune presiunea pe care o recomanda producatorul motocicletei" "daca ai probleme invata sa mergi cu motocicleta sau schimba pneurile mai vechi de 15 ani" si inchideam topicul. Exact ca si uleiurile in plm, are manualu in fata unde scrie 10W-40 si el face topic sa intrebe ce ulei sa puna... cuciucurile care le am acum sunt dunlop d211 gp racer si au fost date pe pista si sunt cam uzate pe partea dreapta si au 1an... Daca au fost date pe pista arunca-le la gunoi si cumpara altele bune, si pune presiune cat ti-a recomandat producatorul. Pneurile date pe pista desi par OK sunt COAPTE. Numai bine.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Cel mai simplu, sa mearga fiecare cu cat zice honda si apoi sa scada presiunea pana la cat zice lumea pe forum. Dupa asta sa decida singur cum e mai bine. 2,5 cu 2,9 simteam toate denivelarile si rupea aderenta spatele intr-o veselie. 2,2 -2,3 cel mai bine mi s-a parut mie. sub 2 se simte ciudat pe curbe si la denivelari facute de tiruri pe asfalt, parca se balangane in lateral. Nu mi-a placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 cuciucurile care le am acum sunt dunlop d211 gp racer si au fost date pe pista si sunt cam uzate pe partea dreapta si au 1an... D211 GP racer se incalzesc mai repede decat D211 GP dar nu se incalzesc la fel de tare. GP racer se incalzesc bine dar GP se incing. Le-am folosit pe amandoua pe aceeasi pista si am observat diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Topicul closed: ce urmeaza dupa nu mai luati in considerare, intra in categoria ABERATII. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) Tu ai derapat de la inceput cu istorii de 2 lei fara nici un continut adevarat si fara nici o morala. daca eram un moderator adevarat si nu un troll spuneam: "pune presiunea pe care o recomanda producatorul motocicletei" "daca ai probleme invata sa mergi cu motocicleta sau schimba pneurile mai vechi de 15 ani" si inchideam topicul. Exact ca si uleiurile in plm, are manualu in fata unde scrie 10W-40 si el face topic sa intrebe ce ulei sa puna... Esti moderator dar si participant la o discutie. O conditie necesar ca sa porti o astfel de discutie, este sa recunosti pana unde ai experienta si pana unde iti poti da cu parerea. Daca ai mai putina experienta, intelept este sa acumulezi si tu, ca sa poti apoi sa participi la astfel de discutii fara sa ai ca argument doar indicatiile de pe bascula ale motocicletei. Daca ar fi sa tratam in aceeasi nota, n-as putea sa imi pun pe motocicleta decat doua marci de anvelope , asa cum scrie in manualul de service. Corect? Editat Noiembrie 7, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 o sa bag 2.1 fata si 1.8 spate....va multumesc frumos pt raspunsuri mi-au fost de un real ajutor(am mai invatat ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Cel mai simplu, sa mearga fiecare cu cat zice honda si apoi sa scada presiunea pana la cat zice lumea pe forum. Dupa asta sa decida singur cum e mai bine. 2,5 cu 2,9 simteam toate denivelarile si rupea aderenta spatele intr-o veselie. 2,2 -2,3 cel mai bine mi s-a parut mie. sub 2 se simte ciudat pe curbe si la denivelari facute de tiruri pe asfalt, parca se balangane in lateral. Nu mi-a placut. Si eu am simtit exact la fel. Asa mergeam si eu solo, 2,2 fata si 2,3 spatele. Daca aveam pasager bagam cam 2,5 pe spate si era foarte bine. E un compromis foarte bun. Dar nu aveam NTEC. Acu' am NTEC . O sa experimentez la anu' sa vedem cum se simte. Cesar pune si tu un link cu recomandarea Dunlop pentru NTEC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) http://www.dunlopracing.com/Pressures.pdf D211 GP si GP racer (GP-A) sunt tot Ntec, anvelopa spate, asa cum am mai zis. Nu e nici o diferenta la reglajul presiunii fata de slick-uri Convertor Editat Noiembrie 7, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) Esti moderator dar si participant la o discutie. O conditie necesar ca sa porti o astfel de discutie, este sa recunosti pana unde ai experienta si pana unde iti poti da cu parerea. Daca ai mai putina experienta, intelept este sa acumulezi si tu, ca sa poti apoi sa participi la astfel de discutii fara sa ai ca argument doar indicatiile de pe bascula ale motocicletei. Daca ar fi sa tratam in aceeasi nota, n-as putea sa imi pun pe motocicleta decat doua marci de anvelope , asa cum scrie in manualul de service. Corect? Aici trebe sa ti dau dreptate...in timp lucrurile evolueaza,ce scrie in cartea tehnica sunt la momentul respectiv target urile in materie !Asa ca o chestie...am metzeler fata -spate,presiune fata 2,2 spate 2,5,le incalzesc nitel si merg brici,se lipesc de asfalt! Editat Noiembrie 7, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) In site-ul Dunlop EU am gasit urmatoarea chestie despre NTEC: http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/Images/2011_Sportmax_flyer_EUEN_tcm386-95887.pdf "Riders talk about ‘the edge’. At trackdays, the edge is the di erence between an everyday ride and a truly memorable experience. Dunlop’s ingenious NTEC pressure-adjust system provides that edge. NTEC Technology allows the rider to optimise the tyre by adjusting inflation pressure. For dry track days, deflating the NTEC tyre will deliver predictable and tenacious handling on the limit. Back on the road, re-inflating to the manufacturer’s recommended pressures will reward the rider with class-leading levels of grip and performance. If you’re interested in lowering your track times without compromising your road safety – and without buying two sets of tyres – NTEC is almost certainly the most cost-e ective option." Deci astia zic sa cobori presiunea pentru circuit dar sa-l umfli la loc pentru strada. La loc pana la cat? A gasit careva un tabel cu presiuni pentru strada?La NTEC? Editat Noiembrie 7, 2011 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) Deci astia zic sa cobori presiunea pentru circuit dar sa-l umfli la loc pentru strada. La loc pana la cat? A gasit careva un tabel cu presiuni pentru strada?La NTEC? E una dintre cele mai tari strategii de marketing posibile Ce ziceam eu aici: Dunlop face tot la ei pe site o precizare care sa-i acopere legal - daca mergi street level, pui ce te indeamna stickerul de pe bascula. Mai sus de 1.7 n-am folosit pe curbe si 1.9 pe autostrada. Ntec sunt doar gume pentru motociclete sport. Implicit cine le cumpara stie ca a achizitionat o guma performanta cu care sa se dea tare. Mersul tare si durabilitatea nu fac casa buna impreuna. De aici inainte, fiecare intelege ce vrea. Editat Noiembrie 7, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 2.5 cu 2.9 nu e cumva in cazul rularii cu pasager ? la mine asa arata ...si 2.5 cu 2.5 mers solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 E una dintre cele mai tari strategii de marketing posibile Ce ziceam eu aici: Mai sus de 1.7 n-am folosit pe curbe si 1.9 pe autostrada. Pai da, dar cu aceasta precizare Gogutza iese de pe circuit unde a mers cu 1,5 spate si baga 2,5, merge pe autostrada si moare. Crezi ca nu erau mai atenti la a mentiona sa nu cumva sa se umfle la 2,9 cauciucul NTEC daca se constata ca nu rezista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Pe cauciucurile de moto nu scrie ca pe alea de masina presiunea maxima la care pot fi umflate? Cauciucul mai bubuie si daca e taiat in ceva, nu doar de la presiune si temperatura. La cate cuie si cioburi sunt pe la noi pe strazi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Pai da, dar cu aceasta precizare Gogutza iese de pe circuit unde a mers cu 1,5 spate si baga 2,5, merge pe autostrada si moare. Crezi ca nu erau mai atenti la a mentiona sa nu cumva sa se umfle la 2,9 cauciucul NTEC daca se constata ca nu rezista? Habar n-am. Eu nu mai iau de mult timp in seama indicatiile de pe bascula. Acum trei ani cand mi-am luat D209, si eu am fost foarte reticent la recomandarile de presiune scazuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Belbody aberezi in continuare cu ceea ce recomanda producatorul motocicletei. Intra si tu pe alte forumuri de ex din america unde baietii chiar se dau si vezi ce recomanda. Daca bagi 2.9 te faci pilaf. Iti zic asta din proprie experienta, ptr ca am bagat presiune prea mare in cauciucuri, nu aveam 2.9 aveam cam 2.6 mi-a fugit spatele la 180 de km/h intr-un viraj si totul din cauza presiunii pentru ca nu se incalzea cum trebuie si nu se aseza cum trebuie pe strada ptr ca era mult prea rigid. Numai dintr-un mare noroc am reusit sa scap cu viata din cauza alegerii gresite a presiunii pneurilor si nu te gandi ca ma dadeam cu opinci de cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Cauciucul mai bubuie si daca e taiat in ceva, nu doar de la presiune si temperatura. La cate cuie si cioburi sunt pe la noi pe strazi... Vorba ta, la faza cu explozia mi-e greu sa cred ca a fost presiunea aia de vina, mai ales ca nu exagerase prea mult. O fi luat vreun cui sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Adevarul e undeva la mijloc, Honda recomanda aceeasi presiune si fara pasager, si cu pasager: 2.5 fata cu 2.9 spatele. Personal mi se pare cam dubios. In schimb la un Suzuki am vazut pe bascula fara pasager 2.5 fata\spate, ceea ce mi se pare cel mai rezonabil. Am mers pe 600RR-ul meu cu 2.9 , 1.9, 2.3 cam toata plaja de presiune. Sub 2.3 nu mi-a placut, motocicleta nu mai era asa prompta la schimbarile de directie si nici nu am simtit aderenta mai mare. In schimb la 2.9 mai rupea aderenta in accelerari bruste, cam riscant... dar cand am avut pasager a fost ok. Pt mers zilnic si singur ii pun pe fata 2.3 si spate 2.5, f multumit si recomand. Precizez ca aceste presiuni au fost testate pe cauciucul cu care vine motocicleta din fabrica (Pilot Sport). Daca ai cauciucuri destinate utilizarii pe circuit si mergi cu ele pe strada, nu ar trebui sa ne intrebi presiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Belbody aberezi in continuare cu ceea ce recomanda producatorul motocicletei. Intra si tu pe alte forumuri de ex din america unde baietii chiar se dau si vezi ce recomanda. Daca bagi 2.9 te faci pilaf. Iti zic asta din proprie experienta, ptr ca am bagat presiune prea mare in cauciucuri, nu aveam 2.9 aveam cam 2.6 mi-a fugit spatele la 180 de km/h intr-un viraj si totul din cauza presiunii pentru ca nu se incalzea cum trebuie si nu se aseza cum trebuie pe strada ptr ca era mult prea rigid. Numai dintr-un mare noroc am reusit sa scap cu viata din cauza alegerii gresite a presiunii pneurilor si nu te gandi ca ma dadeam cu opinci de cauciucuri. Eu am mers cu 2,9 pe circuit cu vaca de VFR si nu mi-a alunecat nimic. Pneurile mele sunt dunlop sportmax qualifier de 180 pe spate cumparate in luna aprilie, noi. Eu la o mobra cu 230kg nu as merge altfel. La un SS de 600, da, as merge cu 2.0. 2.2. Initial am mers cu 2.2 cu acelasi VFR si mi s-a topit pneul in draci si a facut gogoloaie, cu 2,9 nu a avut mai nimic si nici n-am simtit vreo diferenta, din contra, am scos timp mai bun. La loc pana la cat? Pai scrie tot acolo: "Back on the road, re-inflating to the manufacturer’s recommended pressures " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 pai in Romania si merge pe strada ca si pe circuit, deci nu iti mai raci gura de pomana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Pe cauciucurile de moto nu scrie ca pe alea de masina presiunea maxima la care pot fi umflate? Cauciucul mai bubuie si daca e taiat in ceva, nu doar de la presiune si temperatura. La cate cuie si cioburi sunt pe la noi pe strazi... Poate stiu eu gresit, dar nu tocmai de aia s-a trecut la tubeless? ca sa nu bubuie? Cauciucurile din prezent, tubeless, NU explodeaza, se dezumfla. Dar, iarasi, poate ma insel eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.