Sari la conținut

Honda Crosstourer


Postări Recomandate

Da, da, daaaa... Si NASA tot studiaza probleme si amana lansarile, sa nu se mai faca de cacao...

Probabil "noul" GS o sa rezolve problema cadrului care se rupe daca pe motocicleta se afla 2 pasageri si se circula pe off-road, si poate o sa aiba vreo optiune noua, gen oglinzi cu dezaburire... In rest, aceeasi motocicleta.

KTM, o sa lanzeze modelul cu cupa de excavator atasata. O motocicleta la care mentenanta se face la orele de functionare, ca la utilaje. E buna un sezon, apoi trebuiesc schimbate "consumabilele". Adica piston, cilindru... Dupa parerea mea KTM-ul e ideala pentru competitii. O gramada de putere si nervozitate, lucururi necesare in competitii, acolo unde dupa fiecare etapa demontezi tot motorul sa il verifici. Dar nu e o motocicleta cu care as pleca la drum lung.

Suzuki au avut mare succes cu V-Strom-ul. Motocicleta e fantastica pe sosea, si a demonstrat ca se poate face si off-road cu ea, dar limitat din cauza rotilor.

Aprilia, cu Caponord nu a dat gres, dar cred ca din cauza problemeleor la instalatia electrica si mai ales a componentelor electronice, a pierdut multi clienti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 537
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu prea imi dau seama unde bateai...

 

In gura lu' Harea nu ne mai uitam prea mult ca stim deja ca bate campii cat incape.

 

Dar tu ce ai vrut sa zici cu asta???

GS < 2005 = ok

GS > 2006 = need new one

 

Ce stii tu despre schimbarile de model? Cu ce difera 2005 de 2006? Dar 2007 de exemplu?? :scratch:

 

De fapt, e inutil... si off-topic aici pe deasupra. Rau e ca scriem sa ne aflam in treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In gura lu' Harea nu ne mai uitam prea mult ca stim deja ca bate campii cat incape.

 

Dar tu ce ai vrut sa zici cu asta???

GS < 2005 = ok

GS > 2006 = need new one

 

Ce stii tu despre schimbarile de model? Cu ce difera 2005 de 2006? Dar 2007 de exemplu?? :scratch:

 

De fapt, e inutil... si off-topic aici pe deasupra. Rau e ca scriem sa ne aflam in treaba...

inainte de 2005 = R1150

dupa 2005 = R1200

 

Doar asta voiam sa zic. Sunt radical diferite R1150 de R1200 si voiam sa subliniez ca cele vechi erau comparabile cu AT iar cele noi... mai de puf asa.

 

...cam cum va fi XTourer-u asta. Cross- din CrossTourer vine de la faptu ca mergi dintr-o parte intr-alta a continentului, in regim de TOURING evident. Nu Enduro. Pentru aia iti trebuie ceva mai spre Chamsinu lu jumba.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde va intalniti voi 3 (sau 4) e jale. Pe topicul de GSA numai despre GSA nu vorbeati, aici numai despre Honda nu vorbiti. :banana:

Daca o mai dau pe ulei sterge-mi posturile :huh:

 

Gata, Honda e honda, GS e cel mai tare, ST e mai tare ca GS iar Crosstourer le bate pe toate. Am zis si ies din discutiile astea!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CrossTourer mie-mi spune ca e un model care face trecerea de la asfalt la off-road, model polivalent, asa cum zicea cineva mai sus. Un model touring cu care poti merge sustinut pe autostrada, dar poti parasi totusi strada fara sa-ti faci prea multe griji. Stiu ca multi viseaza la aptitudini de motocicleta de motocros, dar majoritatea posesorilor de enduro-touring nu prea se aventureaza in afara asfaltului sau cel putin in afara drumurilor nebatute. La ce bun o motocicleta pur-sange off-road daca posesorii nu ar folosi-o la adevaratul ei potential?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CrossTourer mie-mi spune ca e un model care face trecerea de la asfalt la off-road, model polivalent...

 

:goodposting:

 

De acord... nici io nu inteleg de ce tot comenteaza unii atat, ba ca de ce nu e roata de 21", ba ca de ce multi nu ies cu ele de pe asfalt etc. Mi se pare extrem de simplu: daca asta se cere, daca acest concept tip GS/ST/CT multumeste din ce in ce mai multi oameni, care e problema?? Exista si motociclete bune de enduro cu 21", exista de toate, fiecare alege ce-i place.

Eu am ales GS pur si simplu ca mi-a placut... alt motiv, ca atunci cand eram cu touringul anterior, mergand des la munte, ma tot tenta sa ajung la diverse cabane sau in diverse alte locuri unde ma simteam limitat de ceea ce aveam atunci.

(Aceeasi discutie penibila se poarta si pe tema SUV-urilor, unde toti proletarii ii considera automat manelisti pe TOTI posesorii, desi in realitate, multora dintre ei le curg balele dupa unul)

 

Hai sa lasam preconceptiile astea si sa ne luam fiecare linisti ce ne place sau ce ne permitem, fara a latra la luna. X-(

 

Aiurea, cea mai buna smecherie e sa ai 2 mobre : asfalt + off.

Asta depinde de la caz la caz... daca faci enduro mai serios, da, e logic ce spui.

 

Eu insa, de exemplu, imi mai doresc un K1300S. Dar stiu clar ca daca mi-l iau, indiferent cu care din cele doua as fi plecat la un moment dat, sigur m-as gandi ca mai bine eram cu cealalta, ba ca una mergea mai bine pe drum prost, ba ca cealalta era mai buna pe strada... :tempted: Iar sa tin doua, in conditiile in care 5-6 luni pe an ar sta in garaj...

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea celor cu suvuri sunt manelisti. That's a fact ;) Cum ai vrea sa-i numim? intelectuali? La ce-ti trebe un SUV? Sa zicem un x5? ala d-abia urca pe pajiste. Si oricum nu-l vad io pe ala de-si ia x5,q7 sau cayenne sa se duca la magadan cu ele. Pana si popescu a trebui sa ia trenu', ce drq.

 

Zic de 2 mobre pentru ca e cel mai ok. Una off adevarata (gen WR) merge s-o folosesti cam tot timpul anului (off se intelege) in caz ca asta vrei. Aia pe sosea merge ok 6 luni (poate mai mult). Asfalt pur si off pur. Ceva intre n-o sa te satisfaca niciodata cu adevarat. Inca lucrez la varianta off desi cam stiu ce as vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

un x5? ala d-abia urca pe pajiste.

Buddule, tu esti un baiat destept care stii sa filtrezi informatia si nu halesti chiar orice, sper ca n-ai pus botu' la vrajeala lui Jeremy Clarkson, care a incaltat X5-ul ala cu gume de vara, a udat pajistea de pe colina aia, sa-l faca de ras in fata Rover-ului ala!

Stii doar ca ala are mare boala pe BMW :grinbandit:

Daca la asta ai batut apropo.. :laugh:

Nu e chiar asa, dar cu celelalte ai dreptate..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buddule, tu esti un baiat destept care stii sa filtrezi informatia si nu halesti chiar orice, sper ca n-ai pus botu' la vrajeala lui Jeremy Clarkson, care a incaltat X5-ul ala cu gume de vara

Ala a fost x6 ;)

 

Crede-ma, am fost cu x5 pe pasune :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ bud Asta cu proprietarii de suv si manelistii e deplasata. Si eu conduc CU PLACERE un Cayenne si nu am nici o treaba cu manelele. Cat despre motivele pentru care o persoana si-ar cumpara suv, iti pot enumera cateva, f. obiective. Dar cred ca nu e cazul. Bafta multa !

 

"Manelisme", e un fel de a spune. Ideea e ca sunt niste masini putin inutile. Vrei touring - iti iei un combi, vrei off road - iti iei un defender, vrei viteza - iti iei un evo10, vrei oras - iti iei un cooper. Cand iti iei un X6 sau ceva asemenea si te dai prin oras sau pana la mare, la ce categorie te incadrezi, nu la "manelisme"?

Nu vreau sa te jignesc pe tine sau altcineva. E doar o opinie :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ bud Asta cu proprietarii de suv si manelistii e deplasata. Si eu conduc CU PLACERE un Cayenne si nu am nici o treaba cu manelele. Cat despre motivele pentru care o persoana si-ar cumpara suv, iti pot enumera cateva, f. obiective. Dar cred ca nu e cazul. Bafta multa !

Nu este o discutie legata de moto, dar chiar sunt curios care ar fi cele cateva motive obiective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Locuiesc in zona de munte si tractiunea integrala face toti banii; 2. Garda la sol mare; 3. Un plus de vizibilitate; 4. Protectie sporita, in caz de impact, atat pt sofer cat si pt pasageri; 5. Capacitate de tractare mare fata de un turism. Cam astea ar fi cele obiective . Si subiectiv, placerea de a il conduce, mai ales pe trasee virajate si in modul sport.

 

@zigzag Pt mine Cayenne-ul are din toate cate un pic. De asta imi place.

 

Din cand in cand mai conduc un ML(e in familie, dar nu-mi apartine, nu mi-l permit inca) si iti dau dreptate in cele enumerate de tine...mai ales la punctul 5. Am o rulota si stiu ce inseamna capacitate de tractare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, ai dreptate, X6..!

Tot un drac, toate-s la fel..

Oricum, interesanta pasiune, sa mergi la pascut cu X-urile.. :rolleyes:

My point exactly :D Nu era al meu (nici nu cred ca mi-as lua vreunul - platesc taxe de ma-ndoi) si in afara de sosea nu exceleaza la nimic altceva. A, ba da, comfort de nabab.

 

@ bud Asta cu proprietarii de suv si manelistii e deplasata. Si eu conduc CU PLACERE un Cayenne si nu am nici o treaba cu manelele. Cat despre motivele pentru care o persoana si-ar cumpara suv, iti pot enumera cateva, f. obiective. Dar cred ca nu e cazul. Bafta multa !

 

Majoritatea, gospodare. Majoritatea in Romania. Nu stiu cum sta treaba in Italia sau Spania, aici sunt f. rare (taxe imense). Sa-ti traiasca cayanu' !

 

1. Locuiesc in zona de munte si tractiunea integrala face toti banii; 2. Garda la sol mare; 3. Un plus de vizibilitate; 4. Protectie sporita, in caz de impact, atat pt sofer cat si pt pasageri; 5. Capacitate de tractare mare fata de un turism. Cam astea ar fi cele obiective . Si subiectiv, placerea de a il conduce, mai ales pe trasee virajate si in modul sport.

 

@zigzag Pt mine Cayenne-ul are din toate cate un pic. De asta imi place.

 

Unde locuiesti nene?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era gata-gata sa cred ca am gresit topicul... Ce pana mea e cearta asta cu masini pe topic de moto? Un singur regret am la capitolul moto, ca inca nu s-a inventat ceva asemanator transmisiei Quatro pentru motociclete. Au tot incercat variante cu transmisie pe ulei la roata fata, cu lant, dar degeaba.

Reveniti la subiectul in cauza. Mie mi-ar placea sa vad o comparatie intre Crosstourer si Tenere. Pentru ca el mi se pare "adversarul" direct. Din punctul meu de vedere, cred ca Yamaha are mai multe calitati de off-road decat Crosstourer-ul. Asa cum spunea cineva mai sus, Cross-ul din nume nu vine de la off-road. Poate ne lamureste un posesor de Yamaha, care sunt partile bune si rele la noul Tenere, sa putem compara cele 2 modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai exista user-ul bogdan harea care de un an si ceva ne tot spune de punctele forte ale noului Tenere. Acum asteptam un posesor sa ne spuna si de punctele slabe ale noului Tenere. Mie teama insa ca asteptam degeaba din doua motive: 1. nu exista puncte slabe ale noului Tenere si 2. nu exista alt posesor de noul Tenere. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...