Korben Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Angi, fanatismul anti-bmw este generat de fanatismul pro-bmw manifestat in detrimentul discutilor despre alta marca Am avut curiozitatea sa arunc o privire pe topicul fanaticilor si mi-am dat seama ca poluarea topicurilor non-bmw de catre cativa bmw-isti nu are absolut nicio legatura cu motocicletele in sine, ci cu oamenii La felul in care se porcaiesc unii pe acel topic, nu ma mai mira nimic Majoritatea iesirilor de anul trecut le-am facut in tandem cu un amic cu bmw, si el este fanatic, dar cu el am putut sa discut zile intregi despre asemanari, diferente, calitati si defecte, fara sa ne porcaim Nu exista motocicleta suprema, doar oameni care cred ca a lor este, si care fac cu nervii cand le spui ca nu e asa, oricat de bine argumentata ar fi prezentarea Mie imi plac toate motocicletele, inca nu am vazut motocicleta la care sa nu existe ceva interesant, deosebit si/sau reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Stai linistit, ca l-am vazut, dar era inutil Ba mai bine luati voi o pauza si lasati-ne in pace cu talentele voastre de bmwisti injectati La urma urmei pe acest topic e vorba despre Honda, dar acelasi lucru il faceti pe orice topic Nu sunteti in stare sa discutati despre un model de motocicleta fara sa aratati cat de proasta e in comparatie cu rahaturile alea nemtesti Am condus 1200 GSA suficient de mult ca sa imi permit sa spun ca nu e cu nimic mai buna fata de Honda sau Yamaha BMW e de rahat NICIODATA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zozo_80 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 S BMW e de rahat NICIODATA! subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Dupa toate discutiile de aici si de pe alte topicuri imi e cam teama daca ma voi hotari vreodata sa trec la BMW (ma tenta un F800GS). Vad ca mobrele astea nemtesti au o influenta nu prea fasta asupra posesorilor. ....pe de alta parte nici ST nu e de luat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 ok, pe modele vechi de bmw si honda am mers destul cat sa vaz ca in generatia 95-05 se prezentau destul de apropiate. insa impresia de wannabe a CT avuta cand au aparut pozele a ramas si e chiar mai pregnanta dupa ce l-am vazut in carne si oase la SMAEB. Acu poate si dealerii de romania sunt mai in urma asa umpic, insa mobra pe care au postat-o cu mare fast acolo era de toata jena. Sa aduci un model nou asteptat de toata lumea si sa nu te asiguri ca este in tip-top shape mi se pare foarte amatoresc. Inteleg ca nu vine cu accesorii din fabrica insa tot ce a observat Vlad la Vienna s-a confirmat si aici (poate fiinca s-au invartit unii cu ea prin parcare). Firele sunt prinse cu izolir, topcase-ul nu are vreun sistem dastept si patentat de Honda ci se BALAMBANE, suporturile de proiectoare (ca crashbaruri alea nu sunt) erau prinse in mai putine suruburi decat prevede producatorul si zdranganeau. Acum ca ati pomenit de preturi, pentru 14.000 de euro ai face bine sa-mi prezinti o mobra de 14.000 de euro. Fara sa fac o comparatie cu BMW, voi face o comparatie cu Honda Transalp. Chiar daca ar trebui sa fie in cu totul alta clasa mi se pare ca si cel din 2004 si asta nou cu coordonatele pe-o parte sunt mult mai acasa in segmentele lor decat crossdresser-ul. Sunt ceea ce se prezinta a fi si nu incearca sa fie speciale doar cu numele. Chiar asteptam cu interes alceva, ceva nou si inovativ. Cineva il compara cu Q7. Din pacate nu-i mai mult decat un Kia Sportage cu proiectoare si climatronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 O impresie demna de un adevarat fan BMW. Te legi de cacaturi, adevarate sau inchipuite si nu vezi motocicleta din spatele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 motocicleta maxi-scuteru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 O impresie demna de un adevarat fan BMW. Te legi de cacaturi, adevarate sau inchipuite si nu vezi motocicleta din spatele lor. posesor, pana la fan mai am sa-mi tatuez gleznele cu elicea alb-albastra. Or fi cacaturi, dar nu pentru o mobra de 14.000 de euro. Daca vorbeam de Versys sau mai stim ce alta inchipuire de 5000 de euro nu cerea nimeni nimic. Insa la categoria asta cred ca asteptarile sunt ceva mai mari. Comentariul meu a fost la adresa importatorului si nu la adresa motocicletei. Problema este ca si Vlad a observat acelasi lucru la modelul din Austria. Si e cam greu sa vad o motocicleta in spate cand de fapt sunt vreo 3 cu piesele masluite sa se potriveasca impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 4, 2012 Autor Share Postat Mai 4, 2012 Si e cam greu sa vad o motocicleta in spate cand de fapt sunt vreo 3 cu piesele masluite sa se potriveasca impreuna. Si e cam greu sa vad o motocicleta cand de fapt e un maxiscuter de plumb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Angi uita-te in topul postarilor la Crosstourer sau ST 1200 de exemplu. In primii 10, sunt 8-9 bmwisti fanatici practicanti. La GS sunt singurul. Concluzia, mult mai multi fani BMW care se baga peste tot unde miros o amenintare pt iluzoria lor superioritate de casta. Bogdan, colegul de forum tindea sa generalizeze, ceea ce stii si tu foarte bine ca e o gresala. Stii foarte bine ca majoritatea posesorilor marcii nu sunt fanatici. Ai fost la BMW-Camp si ai vazut cam ce fel de oameni suntem. Daca eram o casta care se credea superioara nu cred ca mai veneai si anul asta. Gresesc? Nu contest faptul ca mai sunt si imbecili cu nasul pe sus, dar astia sunt doar cativa care nu reprezinta nici pe departe reala majoritate a posesorilor de motociclete benve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 1336155624[/url]' post='3119351']Bogdan, colegul de forum tindea sa generalizeze, ceea ce stii si tu foarte bine ca e o gresala. Stii foarte bine ca majoritatea posesorilor marcii nu sunt fanatici. Ai fost la BMW-Camp si ai vazut cam ce fel de oameni suntem. Daca eram o casta care se credea superioara nu cred ca mai veneai si anul asta. Gresesc? Nu contest faptul ca mai sunt si imbecili cu nasul pe sus, dar astia sunt doar cativa care nu reprezinta nici pe departe reala majoritate a posesorilor de motociclete benve. Ai perfecta dreptate, ma mai ia si pe mine valul. Sa le ia dracu de motoare. Important este sa se invarta roata si sa putem merge peste tot, pe unde dorim. Asfalt uscat si sa ne vedem cu bine la intalnirile din anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=vhYbvnLkvYQ&feature=g-vrec Editat Mai 10, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin G. Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 O impresie demna de un adevarat fan BMW. Te legi de cacaturi, adevarate sau inchipuite si nu vezi motocicleta din spatele lor. Bogdane nu te mai agita nu vezi ca le este pur si simplu teama la Bemvisti ? Topicul deschis de cine ? Un BMW-ist ... primele reply-uri ? Majoritatea BMW-isti ... ei intreba , ei raspund (criticind binenteles ) ... ma faceti sa rad fratilor ... acceptati ca nu sunteti singuri pe lume si mai ales : NU SUNTE-TI CEI MAI BUNI !!! Sa avem drumuri bune ca incapem toti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=vhYbvnLkvYQ&feature=g-vrec Doua vaci. Imi pare rau ca divizia KTM a fost atat de imbecila in relatia cu vedetele haliud. Altfel s-ar fi scris istoria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Greseala secolului in marketing, refuzul KTM de a furniza motociclete pt ocolul pamantului de catre cei doi. BMW a crescut enorm, KMT a ramas pe loc, daca nu a regresat un pic. Bogdane nu te mai agita nu vezi ca le este pur si simplu teama la Bemvisti ? Topicul deschis de cine ? Un BMW-ist ... primele reply-uri ? Majoritatea BMW-isti ... ei intreba , ei raspund (criticind binenteles ) ... ma faceti sa rad fratilor ... acceptati ca nu sunteti singuri pe lume si mai ales : NU SUNTE-TI CEI MAI BUNI !!! Sa avem drumuri bune ca incapem toti ... Eu m-am obisnuit cu stilul bmwistic. Ma distrez gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Se vede rautatea si obiectivitatea paleste când fanatismul este la cote înalte. Dacă te legi de greutate ai dreptate, dacă faci ride test si nu-ți place iar te înțeleg si ai dreptate dar sa te legi de fire si de un top case care se misca si sa nu-ți mai vina sa faci ridetest din așa cauză nu mai înțeleg, de fapt înțeleg dar nu pricep... Si ca sa fac o comparație vis a vis de top case; la 12GS sarea (nu balanganea) top case-ul si abia după vreo 2 ani au mai montat un suport ptr siguranță. Mie nu-mi place CT-ul dar nu-mi place cum arată si nicidecum din cauza câtorva fire. Unii acuza calitate slaba ptr 14000 euro. Eu vad altfel treaba asta si calitatea ptr mine înseamnă sa fie fiabila,sa mearga,sa-mi satisfaca nevoile iar firele pot atarna si neglijent dat fiind ca CT-ul este o mobra de adventure si nu de poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Greseala secolului in marketing, refuzul KTM de a furniza motociclete pt ocolul pamantului de catre cei doi. BMW a crescut enorm, KMT a ramas pe loc, daca nu a regresat un pic. KTM este net superior GS-urilor, nu trebuie sa dovedeasca absolut nimic este 75% enduro 25 % strada.............normal ca nu le-a convenit sa faca o pomana de 30.000 euro pentru Longway Round, cand ei oricum vand motociclete de profil nu vand motociclete WANNA BE gen GS sau ST sau CT sau fostul Varadero cum le zic eu nakedbike-uri de teren. KTM-ul are clientela lui si va avea clientela lui intotdeuna, pentru ca face motociclete care se deosebesc fata de restul, si care nu pot fi apreciate de toti, pentru ca nu se adreseaza tuturor. Naked bike-urile astea de teren sunt perfecte pentru tara noastra, ideale DAR daca vrei sa te distrezi pe enduro si sti cum sa o faci............KTM-ul este singura optiune care iti permite sa mergi pe autostrada si apoi iti permite sa sari pe offroad sau sa abuzezi. Ce spun eu acum o sa fie inteles numai de cei care mai fac enduro.......sunt sigur. Pune pe off road un 990 Adventure R si pune un 1200 GS persifleaza BMW-ul si cand sta pe loc. http://www.youtube.com/watch?v=nKYryaPurWU Crosstourer-ul le impaca pe ambele asa de bine? Sau GS ST si ce o mai fi............ Nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Dacă te legi de greutate ai dreptate, dacă faci ride test si nu-ți place iar te înțeleg si ai dreptate dar sa te legi de fire si de un top case care se misca si sa nu-ți mai vina sa faci ridetest din așa cauză nu mai înțeleg, de fapt înțeleg dar nu pricep... Inteleg ca mie mi te adresezi; am spus din start ca in cazul respectiv trebuia sa astept ceva ca sa ma inscriu; ei bine, dupa ce am vazut felul in care se prezinta motocicletele expusase (nu era doar un CT), dupa ce m-am "jucat" putin cu una pe loc si i-am simtit greutatea, nu mi-a mai trebuit. Pe astea am apucat sa le percep, pe astea le-am expus (cu argumente!). E chestie de gust si parere personala. Pt. mine conteaza mult si chestiile de aspect/finisare, pt. unii nu. Asadar, nu vad de ce trebuie sa ma "judeci". Sau nu aveam voie sa spun si sa pun poze cu ceea ce poate vedea oricine nu este "orb"? Am si spus, poate motor, cutie etc sunt foarte bune dar, era o vorba: "branza buna in burduf de caine" Pune pe off road un 990 Adventure R si pune un 1200 GS persifleaza BMW-ul si cand sta pe loc. Iar Land Rover Defender e mult mai bun in teren accidentat decat un BMW X5! Mama, v-am facut in sange, niciunul nu stiati asta, pun pariu! Frate, sunteti multi care va legati la nesfarsit de aspectul asta, ca GS/ST/CT etc nu sunt atat de bune in enduro! Asa, si?? Cine vrea enduro, isi ia KTM. Daca asta cere "piata", daca asta apreciaza cei mai multi oameni, daca asta pare a fi cel mai bun compromis, vrei tu sa-i faci pe toti prosti? Aceeasi idiotenie cu cei care vezi-Doamne nu inteleg SUV-urile. Nu te ogliga nimeni sa-ti iei!!! Eu la ultima tura, mergend pe multe feluri de drumuri, de la autostrada perfecta, drumuri nationale si secundare bune sau foarte proaste, la pas pe drum cu pietris si bolovani, am apreciat motocicleta mea la maxim. Ca sa nu mai zic, din cauza diferentelor mari de tip si calitate a drumului, cat de tare este ESA. Pur si simplu, dupa parerea si gustul meu, nu puteam face o alegere mai buna. Scuze ca indreznesc sa fac afirmatia asta! Sunt fanatic, nu? Editat Mai 11, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Inteleg ca mie mi te adresezi; am spus din start ca in cazul respectiv trebuia sa astept ceva ca sa ma inscriu; ei bine, dupa ce am vazut felul in care se prezinta motocicletele expusase (nu era doar un CT), dupa ce m-am "jucat" putin cu una pe loc si i-am simtit greutatea, nu mi-a mai trebuit. Pe astea am apucat sa le percep, pe astea le-am expus (cu argumente!). E chestie de gust si parere personala. Pt. mine conteaza mult si chestiile de aspect/finisare, pt. unii nu. Asadar, nu vad de ce trebuie sa ma "judeci". Sau nu aveam voie sa spun si sa pun poze cu ceea ce poate vedea oricine nu este "orb"? Am si spus, poate motor, cutie etc sunt foarte bune dar, era o vorba: "branza buna in burduf de caine" Iar Land Rover Defender e mult mai bun in teren accidentat decat un BMW X5! Mama, v-am facut in sange, niciunul nu stiati asta, pun pariu! Frate, sunteti multi care va legati la nesfarsit de aspectul asta, ca GS/ST/CT etc nu sunt atat de bune in enduro! Asa, si?? Cine vrea enduro, isi ia KTM. Eu la ultima tura, mergend pe multe feluri de drumuri, de la autostrada perfecta, drumuri nationale si secundare bune sau foarte proaste, la pas pe drum cu pietris si bolovani, am apreciat motocicleta mea la maxim. Ca sa nu mai zic, din cauza diferentelor mari de tip si calitate a drumului, cat de tare este ESA. Pur si simplu, dupa parerea si gustul meu, nu puteam face o alegere mai buna. Scuze ca indreznesc sa fac afirmatia asta! Sunt fanatic, nu? Esti un om care isi iubeste motocicleta foarte mult ( ceea ce este de inteles CORECT? ) Un om pasionat ( prea mult de sigla BMW ) de motociclete, dar iti zic Vlad ca daca ai fi facut enduro putin, ai privi cu alti ochi segementul enduro touring. Unu care a facut enduro se gandeste la enduro-touring ca la o motocicleta care pe langa saritori rauri munti dealuri mlastini , mai poate merge si pe drum asfaltat fara sa te doara poponeata. Cei care nu au facut enduro probabil ca le vad ca pe niste motociclete care pot lua o groapa sau care pot urca o bordura la relanti.........da enduro touring domne. Eu unul sincer nu inteleg ce are in plus un R 12 GS fata de R 12 R in afara de 3-4 cm in plus la suspensii sau ce are o Crosstourer in plus fata de o CB 1000 F sau ce are in plus o Yamaha ST fata de un FZ 1/TDM 900. Diferentele sunt extrem de mici, mult prea mici ca ele sa poata intra in categoria ENDURO - touring. Mai mult dau a Scrambler-uri . Honda Africa Twin da enduro-touring Tenere 660 da enduro-touring ,KTM 990 Adventure DA enduro-touring, un pic tras de par poate intra si BMW F 800 GS desi pare mai mult adaptat pentru off road si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) BMW merge pe o reteta nu tocmai noua, dar care inca vinde, la un pret piperat. Ar trebui totusi sa reactioneze cumva, pentru ca Triumph deja depaseste GS-ul la comfort (printre altele), iar Honda are cel mai performant motor din clasa. Cel putin asta zic unii de la Motorrad News, care au facut un comparativ cu cele patru touring-uri cu iz de adventure (GS, ST, CT si TE). Bine, vorbim discutii aici, pentru ca testarea pe propria piele e baza, ca si in multe alte domenii. Eu oricum nu vad rostul astora de 1200; personal as fi multumit cu noul V-Strom pentru touring si cu Tiger 800XC pentru mixt, daca as avea banutii si tinand cont de minima mea experienta. Editat Mai 11, 2012 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 KTM este net superior Pai de ce KTM e mereu in top la Dakar? Cat despre CT, ST, GS, nu sunt enduro, sunt adventure touring, asfalt si ocazional forestiere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Pai de ce KTM e mereu in top la Dakar? Vax, asa si Renault castiga la F1... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 ... Pai tie ti s-ar fi potrivit mai bine un RT decat GS (parerea mea) asta daca vrei sa pastrezi boxerul. Altfel, un K12/13 R e nebunie pe curbe. Ca sa nu mai vorbesc de R12R. Presimt ca urmatoarea ta mobra va fi un RT sau daca schimbi la K ori un K13GT ori un K16 . Eu ti-as recomanda totusi, daca ai bani, un GTR1400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Esti un om care isi iubeste motocicleta foarte mult ( ceea ce este de inteles CORECT? ) Frate Duracell, ce ai patit?? Am persoane pe care le iubesc, cateii mei, pisicile mele... dar cum sa iubesti un fier? Probabil peste 2 ani o vand si iau alta. Aa, o apreciez mult, asta este altceva! Un om pasionat ( prea mult de sigla BMW ) de motociclete, dar iti zic Vlad ca daca ai fi facut enduro putin, ai privi cu alti ochi segementul enduro touring. Nu incepe si tu ca alti "destepti" p-aici, nu are legatura cu pro/contra BMW! Era vorba de segementul cunoscut de toti ca "enduro-touring". Poate ca am facut referire indirect la BMW cand am pomenit de ESA... dar nu e vina mea ca altii nu sunt in stare s-o ofere, nici dupa atatia ani de cand unii o vand cu atata succes. Eu unul sincer nu inteleg ce are in plus un R 12 GS fata de R 12 R in afara de 3-4 cm in plus la suspensii sau ce are o Crosstourer in plus fata de o CB 1000 F sau ce are in plus o Yamaha ST fata de un FZ 1/TDM 900. Ce intrebare e asta?? Asa si KTM ce are in plus, 2 toli la roata, nu? BMW merge pe o reteta nu tocmai noua, dar care inca vinde, la un pret piperat. Ar trebui totusi sa reactioneze cumva, pentru ca Triumph deja depaseste GS-ul la comfort (printre altele), iar Honda are cel mai performant motor din clasa. Cel putin asta zic unii de la Motorrad News, care au facut un comparativ cu cele patru touring-uri cu iz de adventure (GS, ST, CT si TE). Am revista Motorrad de vreo 2 saptamani, in care s-a facut ditamai testul cu toate la un loc; mi-a fost insa lehamite sa mentionez despre acest test stiind reactiile stupide care vor aparea. Desi nu a mai fost in stare sa castige niciun capitol (motor/suspensii etc), GS ofera inca cel mai echilibrat pachet si conform criteriilor lor a castigat testul la puncte. Stiu ca acum toti expertii care le-au si testat pe toate (din poze sau balit pe la smaeb) vor sari ca arsi ca stiu ei mai bine ca nu-i asa, eu doar am mentionat ce scrie cea mai mare revista moto din Europa. Eu oricum nu vad rostul astora de 1200; personal as fi multumit cu noul V-Strom pentru touring si cu Tiger 800XC pentru mixt, daca as avea banutii si tinand cont de minima mea experienta. Nici eu nu inteleg rostul unui Ferrari dar poate dupa ce voi conduce unul imi voi schimba parerea. Vax, asa si Renault castiga la F1... Este exact exemplul pe care si eu il dau in astfel de discutii. Pai tie ti s-ar fi potrivit mai bine un RT decat GS (parerea mea) asta daca vrei sa pastrezi boxerul. Altfel, un K12/13 R e nebunie pe curbe. Ca sa nu mai vorbesc de R12R. Presimt ca urmatoarea ta mobra va fi un RT sau daca schimbi la K ori un K13GT ori un K16 . Eu ti-as recomanda totusi, daca ai bani, un GTR1400. Am de ales sa nu-ti raspund ca din pacate suntem off-topic dar prefer s-o fac scurt: RT in niciun caz (prea multa protectie la vant, iar eu mi-am comandat cel mai mic parbriz la GS, pt mine sa te ascunzi dupa atatea carene si parbriz nu mai e motociclism, imi iau cabrio, GS pt mine e suficient compromis de protectie fata de un naked, inclusiv pt reprize de autostrada), R e superb dar unghiul picioarelor e prea strans pt mine, 16GT a fost in "finala" pana in ultima zi cand am comandat motocicleta. K-urile sunt prea lungi pt curbele stranse de pe pasuri unde merg eu cel mai mult iar boxerul este mult mai potrivit, iar daca am avut bani sa iau in calcul 16GT fii sigur ca aveam si de un GTR dar nu e cazul. In final, revin din fericire on-topic: daca ai citit topicul meu cu plimbarea de 1 mai, cand s-a terminat drumul pt cei cu tourere, noi cu GS am continuat si ne-a placut. Tocmai asat este ce (cred eu) astepata lumea de la un "enduro-touring", nu sa faca performanta in enduro. Si d-aia am ales motocicleta pe care am ales-o. Visam ca a doua moto la un K1300S dar mi-a iesit din cap; prea mari amenzile de viteza si tentatia e mare. Editat Mai 11, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.