tramkar Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) Unica problema este prostia din capetele voastre. Desi aveti sute sau chiar mii de exemple cu decapitati, ciuntiti, macelariti, tocati, etc., nu invatati nimic, nimic. Dati cu papagalu' pe forum si maine, poimaine, sunteti subiectul mortal al unui nou topic. Felicitari. Nu conteaza viteza, dar nu conteaza nici neatentia celorlalti. Exista o mica clauza in supravietuirea pe asfalt, se cheama conducere preventiva. Editat Noiembrie 14, 2010 de tramkar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chill0ut Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Parerea mea este sa raspundem cu agresivitate la agresivitate. Stiu ca nu sunt pe subiect si imi cer scuze. Imi pare tare rau de baiat. Ce a fost a fost. Nici nu conteza daca el avea viteza ori proasta avea diotrii prea multe. Chiar nu mai conteaza. In schimb ar merita sa isi gaseasca usa vosita cu cuvantul UCIGASA. Macar atat. Nu ne place legea asta de rahat? OK hai sa ne facem singuri legea. Daca imi da cineva adresa maine va pun poze cu usa picatata. Cand un prost nu va da prioritate va luati dupa el si ii spargeti un geam. Cand am intrat in AMR am cerut unor prieteni ragaz trei ani sa incerc sa schimb lucrurile legal. Am incercat si am esuat. Acum e timpul sa ne facem auziti altfel. Cam asta am putea face pentru ca pe viitor sa putem evita astfel de accidente. Aucum doua zile eram cu Pepsi Man prin cartier amandoi pe motorul meu. Dau semnal si reduc viteza sa fac la dreapta. Un berbec din spate se propteste in claxon cu faruri si alte semne de nevroza. Nu am inteles care era problema lui. Probabil ca nu m-am dat destul de repede la o parte din fata lui. Probabil era un alt sef de jandarmerie ca si cel de la Braila. Evident ca am orpit sa vad care e problema lui. Daca oprea probabil se lasa cu pumni ca la Braila. Daca eram singur pe motor ma luam dupa el sa il intreb la semafor care e problema lui. E mai greu sa cobori rapid cand esti cu pasager. Jur ca imi iau bile cu vopsea pentru geamurile jigodiilor. Sper sa gasesc cu vopsea adevarata. O sa mai rup niste oglinzi. M-am saturat. Din pacate singura solutie este sa ajungem sa le fie frica de noi. Alte sanse nu avem. Ori noi ori ei. True! Oricat de prudent as merge tot se gaseste cate unu sa faca o magarie in trafic in fiecare zi... Daca as putea mi-as face jalba din oglinzile rupte pana acum. Eu cum ii prind ii pedepsesc si cand sunt cu masina si cand sunt cu mobra. Dzeu s-l odihneasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Odihneste te in pace Bobocica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 (editat) Numai ca ghinionul a facut ca un ciob din parbrizul masinii sa-i intre exact intre casca si gulerul de la geaca,acesta provocandu-i decesul instantaneu. Parbrizele masinilor nu fac cioburi. Io am inteles din acest topic ca s-a taiat in propriul parbriz, nu stie numeni daca era omologat (ceea cear putea insemna un scandal enorm pentru producator) sau homemade, caz in care aia e. Si mai inteleg ca baiatul a stat pe Mosilor ... nasol. Dumnezeu sa-l odihneasca Editat Noiembrie 15, 2010 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Urat,urat, ma tot uit si cred ca totul s-a intamplat prea in scurt si n-a avut mari sanse. Pe langa idioata care i-a pecetluit soarta si doza de ghinion in a da cu gatul in parbriz, cred ca daca ar fi franat (desi Nightwolf zice ca nu sunt urme de frana, foarte ciudat!) s-ar fi putut tine cont de urmatoarele: - desi a fost cald in timpul zilei , dimineata la ora aia nu cred ca erau mai mult de 7-8 grade; - desi se zice ca nu a franat cauciucul spate arata ca in urma unei franari...la cum arata pe margine parca nu-mi vine sa cred ca era atat de tocit pe mijloc; dupa model as zice ca e un Pilot Power 2CT, care nu are mare aderenta pe franare cu banda aia din mijloc mai tare; - CB1000R avea ABS? Parca au introdus ABS doar in 2010 pe modelul asta; - noapte, intuneric, poate viziera aburita, conditii de vizibilitate redusa; Asta in incercarea disperata de a invata ceva si din accidentul asta...desi s-ar putea rezuma: "beliti ochii ca altfel beliti ....!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Parbrizele masinilor nu fac cioburi. Impactul a fost in lateralul masinii, daca a fost un ciob cel mai probabil a fost de la geamul lateral al masinii (care face cioburi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 - CB1000R avea ABS? Parca au introdus ABS doar in 2010 pe modelul asta; DA...AVEA ABS...dar, din pacate, nu ia folosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Unica problema este prostia din capetele voastre. Desi aveti sute sau chiar mii de exemple cu decapitati, ciuntiti, macelariti, tocati, etc., nu invatati nimic, nimic. Dati cu papagalu' pe forum si maine, poimaine, sunteti subiectul mortal al unui nou topic. Felicitari. Nu conteaza viteza, dar nu conteaza nici neatentia celorlalti. Exista o mica clauza in supravietuirea pe asfalt, se cheama conducere preventiva. auzi mestere cam cat de preventiv sa conduci cand se urca vaca cu gipul pe tine sau masina de pe contra sens sare peste 4 benzi si te omara? ...unde.i prostia? o conducere preventiva zilnica sa ai iti doresc Mesaj completat DA...AVEA ABS...dar, din pacate, nu ia folosit si mai prost ca avea "abes" a lungit si mai mult distanta de franare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 cam cat de preventiv sa conduci cand se urca vaca cu gipul pe tinesau masina de pe contra sens sare peste 4 benzi si te omara? Niciunul din cele doua exemple nu sunt valide in cazul de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Niciunul din cele doua exemple nu sunt valide in cazul de fata. nu am timp de polemici se referea ce am scris strict la cuvintele personajului care ne explica cat de fraieri suntem si cum ne indeamna el sa conducem preventiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 (editat) care ne explica cat de fraieri suntem si cum ne indeamna el sa conducem preventiv A conduce preventiv nu inseamna nici pe departe a fi fraier. Dar asta vedem fiecare pe pielea proprie mai devreme sau mai tarziu. Editat Noiembrie 15, 2010 de strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Impactul a fost in lateralul masinii, daca a fost un ciob cel mai probabil a fost de la geamul lateral al masinii (care face cioburi). Of, nu si tu ... Parbrizul masiniii e duplex (folie intre 2 geamuri securizate - se sparge dar nu pleaca din rama la impact mediu), celelalte geamuri sint securit, se fac farimite la soc. Nu pot provoca rani de natura celor de aici. Scopul pentru care sint facute asa e tocmai spre a nu deveni ghilotine in public in caz de accident. Deci omul s-a taiat in propriul parbriz, nu stiu daca omologat sau homemade. Citi mai au parbrize de-astea smechere pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 VA ROG FRUMOS, SE POATE SA INCHEIEM TOATE ACESTE COMENTARII PE ACEST TOPIC !? SUNT CATEVA PERSOANE CARE TOT MAI SCRIU AICI !... DUMNEZEU SA-L IERTE ! SA-L LASAM SA SE ODIHNEASCA IN PACE PE BOBI ! RESPECT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NORD Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Multumesc adm/mod care mi-a validat contul si va salut pe toti. De 3 zile stau si va citesc mesajele postate pe acest topic. Citind mesajele, am constatat ca prea putini sunt oamenii carora chiar le pasa ca a murit un baiat deosebit, pentru unii fiind si un prieten minunat. Dovada si faptul ca v-ati mutat cu discutia in clipa in care s-a facut apel la voi sa incetati cu discutiile alea aberante. Din clipa aia nu a mai aparut nimic aici. Pacat! Va certati, va dati in spectacol, faceti pe zmeii, vreti sa faceti rascoala, faceti calcule aberante si trageti concluzii care n-au nicio legatura cu blestematul asta de accident. Dupa ce am citit toate astea, nu pot sa nu ma intreb "Acestor oameni oare le pasa de bietul baiat?" Stiti voi ca bietul de el a mers cu super viteza, stiti voi pe unde a mers (cineva zicea ca a mers pe linia de tramvai) stiti voi ce a fost acolo, specialistilor! Le cer mii de scuze celor care chiar au postat mesaje de regret, celor cu adevarat afectati de moartea bietului baiat. Aceste randuri cu siguranta nu sunt pentru ei. Hai sa luam mersul pe linia de tramvai. 1. accidentul a avut loc la ora 3:30, ora la care pe toata calea mosilor cu greu gasesti 3-5 masini in trafic, prin urmare strada era foarte libera. 2. linia de tramvai este delimitata cu un lung rand de bumpere din alea de plastic, pe toata lungimea ei. intrebare. cati dintre voi, avand strada libera, ar prefera sa sara in viteza peste cacaturile alea, numai ca sa mearga el pe linia de tramvai? Nu stiu daca are vreo legatura cu accidentul, dar astazi au inceput sa monteze niste stalpi mai rezistenti pe sirul ala de bumpere (au fost si in vara niste asa zisi stalpi, insa au fost facuti praf ... erau f fragili si se rupeau in clipa in care trecea o roata peste ei). Viteza poate ca a avut, asta nu stie nimeni deocamdata. Eu pot doar sa trag o concluzie din ceea ce stiu si sa astept parerea specialistilor. Concluzia mea se bazeaza pe urmatoarele locruri. Masina nu a fost nici pe departe asa distrusa cum s-a spus aici. Voi ati vazut poze dupa descarcerare. Motocicleta, dupa impact, a ramas exact in locul ala. Nu e zburat, nu s-a dat peste cap, nu este nici pe departe distrusa la modul la care spunea cineva aici iar bietul baiat a fost aruncat 5-6 metri mai incolo. Din ce am aflat, NU A AVUT NICIO FRACTURA. Mergand ca o racheta, asa cum iarasi spunea un inteligent mai sus, poti sa scapi fara fracturi dupa un impact ca asta? Bietul baiat a murit pentru ca a nimerit cu gatul in muchia parbrizului masinii, parbriz care a sarit din cheder in urma impactului. Putea sa nimereasca mai jos ori mai sus, in locuri care erau protejate, insa a avut ghinionul sa nimereasca exact cu gatul acolo si sa moara in cateva secunde. Pe filmul de la realitatea, undeva la inceput, inregistrarea nu este color. Asta pentru ca imaginea respectiva este horror daca este color, parbrizul fiind plin de sange. Asa s-a stins bietul BOB. Va rog din suflet sa nu-l mai judecati, numai Dumnezeu are dreptul sa faca asta. Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-i ierte pacatele. AI FOST UN PRIETEN MINUNAT SI NU TE VOM UITA NICIODATA! Iar voi, ceilalti, aveti grija cum mergeti. Daca sunteti genul mai kamikaze, poate va ganditi macar la cei din jurul vostru si la ce durere lasati in urma daca se intampla ceva. Va salut cu respect si va doresc numai bine. Sanatate! P.S. cei care aveti drum prin zona mosilor, poate va opriti cateva secunde si la poza prietenului nostru sa-i aprindeti o lumanare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Urat,urat, ma tot uit si cred ca totul s-a intamplat prea in scurt si n-a avut mari sanse. Pe langa idioata care i-a pecetluit soarta si doza de ghinion in a da cu gatul in parbriz, cred ca daca ar fi franat (desi Nightwolf zice ca nu sunt urme de frana, foarte ciudat!) s-ar fi putut tine cont de urmatoarele: - desi a fost cald in timpul zilei , dimineata la ora aia nu cred ca erau mai mult de 7-8 grade; - desi se zice ca nu a franat cauciucul spate arata ca in urma unei franari...la cum arata pe margine parca nu-mi vine sa cred ca era atat de tocit pe mijloc; dupa model as zice ca e un Pilot Power 2CT, care nu are mare aderenta pe franare cu banda aia din mijloc mai tare; - CB1000R avea ABS? Parca au introdus ABS doar in 2010 pe modelul asta; - noapte, intuneric, poate viziera aburita, conditii de vizibilitate redusa; Asta in incercarea disperata de a invata ceva si din accidentul asta...desi s-ar putea rezuma: "beliti ochii ca altfel beliti ....!" Neah... crede-ma ca nu am mai vazut ceva atat de sangeros de fff mult timp... oricum pe mine ma "distreaza" in continuare ce se debiteaza aici si stau si ma intreb pana unde poate duce ipocrizia ... v-a murit un confrate oamenilor daca voi stati sa calculati din povesti si din reportaje tv blurate viteza motocicletei inseamna ca schimbam toate legile fizicii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveGSXR Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 In sfarsit o treaba buna pe topicul asta, ca prea se inflamasera niste "cunoscatori". Odihneste-te in pace, Bob... Rog moderatorii daca se poate la urmatoarea postare fistichie sa inchida topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carpanosul Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 (editat) Ce mai.................. concluzia e una "POARTA-TI SINGUR DE GRIJA" iar pentru cei carora le place mai mult in engleza " KEEP YOUR SELF" De catva ani va tot spun despre asta, sa-ti porti singur de grija cand esti pe doua roti. Unii au inteles, drept pentru care scriu in continuare pe acest forum, altii au parte de pomeniri, lumanari, marsuri comemorative si bineinteles colive. Accidente de genul asta vor exista si in sezonul asta (ca doar e cald afara) si in sezoanele urmatoare. Intrebarea e usturatoare: CINE URMEAZA? poate esti TU, poate e prietenul tau cel mai bun, poate vecinul tau. Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei decedati in toate accidentele si purtati-va de grija! Editat Noiembrie 17, 2010 de carpanosul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto28 Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Pacat de el, DUMNEZEU SA AIBA GRIJA DE EL !!!!!! Pacat , pacat !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TTKAWA79 Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 hai să fim serioÂşi, omul ăsta a avut viteză Âşi nu una legală. rar vezi o motocicletă aÂşa împachetată. dumnezeu să-l ierte pe omul nostru Âşi n-ar fi rău ca animala de la volan să înfunde puÂşcăria măcar vreo câțiva ani. Jura te ca tu mergi cu viteza legala....ceva viteza?! un ex de viteza,daca iti aduci aminte in 2007 pe dn un coleg cu un r6 a intrat intr un mertz,a rasturnat balena de 2000 kg ,la cum arata tinicheua nu avea mai mult de 60-70 in mom impactului, poate nici n'avea mai mult , dar dak n a mai avut timp sa franeze..... RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 îmi retrag cele spuse Âşi îmi cer scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Sa-i fie tarana usoara ... Offtopic: Mai puneti mana pe-un manual de fizica de generala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany92moto Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 R.I.P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Dumnezeu sa-l odihnesaca! O sa treaca multa vreme pana cand cei din trafic o sa stie ca prin dreapta sau prin stanga lor TREC, nu este POSIBIL sa treaca un scuter sau o motoreta(multi nu se gandesc nici la acest posibil). "L-a depasit prin stanga, avea viteza, nu s-a adapostit in saptele masinii, era in unghiul mort"...wtf?Ce atatea comentarii? Citand ce scrie pe forum ma gandesc serios c-ar trebui ca pe Discovery sa ruleze o noua emisiune apartinad mult trambitatelor reportaje de supravituire si avand ca titlu: "Cum sa supravietuiesti ca motociclist in traficul din Romania" , foarte foarte utila! Iar valului de motorete se izbeste de noul val de soferite, care uita de oglinzile laterale cu toate ca stau marea majoritatea a timpului cu ochii intr-o oglinda! Daca te gandesti cine poate face din suvoiul de masini o manevra total aiurea, neasigurata, brusca...cu tot nemisoginismul meu...dar e chiar o soferita tanara si cu gura mare! Dumnezeu sa-l ierte, si sa nu uitam ca cei care mor acum, mor pentru noi! Fiecare motociclist mort, accidentat, fiecare stire facuta publica ii fac pe oameni sa stie ca prin stanga sau dreapta lor TREC motoristi! Sa te odihnesti in pace! Eu merg aporoape in fiecare zi prin stanga masinilor moarre de pe Stefan cel Mare (in Bucuresti), dar merg numai cand ele stau pe loc si cu maximum 15-20km/h si cu mana pe frana ca daca e sa se intample... Concret, ce-am putea face pentru a evita astfel de accidente? Sa mergeti un pic mai incet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Eu merg aporoape in fiecare zi prin stanga masinilor moarre de pe Stefan cel Mare (in Bucuresti), dar merg numai cand ele stau pe loc si cu maximum 15-20km/h si cu mana pe frana ca daca e sa se intample... Sa mergeti un pic mai incet? eventual cu 10 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.