Jump to content

Tin sa cred ca m-am nascut a doua oara


Recommended Posts

sal....imi pare rau ce ti sa intimplat..eu am trecut printrun asemenea accident ecsact acum 4 ani, 17 noembrie 2006 dar a fost mult mai grav ,smurd -floreasca ,fractura de coloana -bazin si hemoragie interna.ma rog au trecut ma bucur ca sint cit de cit sanatos si mai pot calari motoru.una peste alta ai avut mare noroc ,orcum conducatorul daciei iese vinovat pentru ca trebuia sa iti acorde prioritate gresala ta este ca trebuia sa chemi salvarea cu loviturile astea nu trebuie sa te joci,eu la accident nu am avut nici ceamai mica zgirietura si cind mau bagat la tomograf aveam hemoragie interna la intestinu siptire .ar fi bine sa consulti un medic .in privinta motorului nu trebuie sa te duci la honda buc cu motoru ,o pozezi te duci cu pozele iti fac un deviz cit costa piesele si manopera si cu hirtia te deci la asigurari si iti ei banu asa am facut eu,pardon cumnatu ca eu nu puteam sa ma deplaez 2luni mentionez ca respectivu avea asigurare la omniasig si la o luna de la accident bani pe motor erau virati a urmat apoi procesul penal care a durat 2ani si la condamnat la3ani cu suspendare.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana la urma tot ce conteaza e ca sunt teafar. Fierul se mai repara dar cand vine vorba de sanatate este mult mai greu, mai ales in Romania. Ma dor putin unerii de la impactul cu solul dar nu e nimic deosebit. Nu stiu cu ma simteam acum daca aveam ceva rupt sau doamne fereste sa fi ramas paralizat. Din cei peste 15 oameni care s-au oprit din trafic sau au venit la fata locului multi au fost surprinsi ca mai traiesc, mai ales sa ca m-am ridicat pe picioare si ca am putut pleca intreg.

 

Nu am avut nici cea mai mica posibilitate de a evita, nici cea mai mica portita de a ma strecuta. Imi vine sa plang acum cand ma stiu prin ce am trecut. Cu siguranta azi am primit a doua viata si ca cineva acolo sus a avut grija de mine.

 

Sa va fereasca sfantul de asemenea situatie din care nu poti iesi. Si sa purtati echipamentul Full indiferent unde va duceti, indiferent pentru cat timp. Daca cei care au murit pe seama echipamentului nu va mai pot spune asta, Eu sunt in viata si datorita lui.

Edited by Malin
Link to post
Share on other sites
Pana la urma tot ce conteaza e ca sunt teafar. Fierul se mai repara dar cand vine vorba de sanatate este mult mai greu, mai ales in Romania. Ma dor putin unerii de la impactul cu solul dar nu e nimic deosebit. Nu stiu cu ma simteam acum daca aveam ceva rupt sau doamne fereste sa fi ramas paralizat. Din cei peste 15 oameni care s-au oprit din trafic sau au venit la fata locului multi au fost surprinsi ca mai traiesc, mai ales sa ca m-am ridicat pe picioare si ca am putut pleca intreg.

 

Nu am avut nici cea mai mica posibilitate de a evita, nici cea mai mica portita de a ma strecuta. Imi vine sa plang acum cand ma stiu prin ce am trecut. Cu siguranta azi am primit a doua viata si ca cineva acolo sus a avut grija de mine.

 

Sa va fereasca sfantul de asemenea situatie din care nu poti iesi. Si sa purtati echipamentul Full indiferent unde va duceti, indiferent pentru cat timp. Daca cei care au murit pe seama echipamentului nu va mai pot spune asta, Eu sunt in viata si datorita lui.

ai perfecta dreptate eu am avut casca si in trening pentru ca faceam proba la motor,daca aveam echipamentul nu aveam nimicdar asea mia intrat cornu in burta si cind mam lovit de dacie ma aruncat peste, si am cazut peste o gramada de pietre cubice asta a afost ghinionul asta e....

Link to post
Share on other sites
dar pentru tine asa daca tii la oasele tale si vrei sa conduci preventiv ar fi trebuit sa franezi cand autovehicolul de pe banda 2 a franat si tu nu puteai vedea de el, tocmai pentru ca nu poti sa stii ce vine, o masina, un pieton, doar nu a franat degeaba ala

 

 

Nu am avut nici cea mai mica posibilitate de a evita, nici cea mai mica portita de a ma strecuta. Imi vine sa plang acum cand ma stiu prin ce am trecut. Cu siguranta azi am primit a doua viata si ca cineva acolo sus a avut grija de mine.

 

 

Imi pare foarte rau de ce ti s-a intamplat. Sper sa treci cu bine peste tot si sa incepi sezonul urmator cu motorul "boboc".

 

CHL insa are mare dreptate. Conteaza mai putin acum cine a fost de vina (conteaza pentru urmarile legale dar tu tranta deja ti-ai luat-o). Problema e ca indiferent cine e de vina, motociclistul trage ponoasele asa ca cel mai bine este sa incercam sa prevenim indiferent cata prioritate am avea.

In cazul tau, aveai o foarte mare posibilitate de a evita - ai vazut ca vine intersectie, ai vazut ca e unul care vrea sa intre in drum, ai vazut ca mai e masina pe banda 1 care te mascheaza... trebuia sa reduci viteza. Daca nu ai vazut nimic din toate de mai sus inseamna ca erai cu mintea in alta parte, ceea ce e o greseala grava cand mergi cu motorul. Nu vreau sa fac morala nimanui dar acum tot ce putem face este sa analizam povestea ta si sa incercam sa invatam si noi (toti care citim) din ceea ce s-a intamplat, sa bagam la cap iar asta poate ne va face sa putem evita un posibil accident intr-o situatie similara.

Link to post
Share on other sites
Daca ma poate ajuta cineva cu remorca in Craiova. binenteles contra cost.

Mesaj completat

 

Referitor la remorca, eu cand am avut accident (cu masina ce-i drept,fara sa fiu eu de vina) eu am luat platforma de la service-ul care mi-a reparat masina. Iar banii pentru transportul masinii (a costat 160 lei noi) au fost bagati pe factura de reparatii, si au fost platiti de RCA-ul vinovatului. Incearca sa faci la fel... si nu te costa nimic.

Link to post
Share on other sites

dar oare...un SOFER...mai ales de motor...nu trebuia sa-l zareasca pe ala cu dacia mai din timp?? oricum..mare noroc ai ca ala si-a recunoscut vinovatia...altfel....

Link to post
Share on other sites

Nasolul ala de conservar trebuia sa se asigure cand a intrat pe banda de circulatie dintr o intersectie chiar daca ala l o lasat sa treaca,era de datoria lui sa beleasca ochii .scrie clar cartea...te asiguri cand schimbi directia de mers daca e liber te bagi daca nu stai dracu acolo chiar daca ala ia dat voie....as fi fost curios daca ala cu dacia ai taia calea la un camion de 40 de tone :) ,vedea el pe dracu acu avea vata in nas si statea drepti,mortii mamii lor de handicapati ca si au cumparat permisele cu bani,si eu sunt si sofer dar frate belesc dracu ochii bine cand virez sau schimb directia de mers...face parte din instinctul de conservare!!!Un salut...cu faru...!!!

Edited by obeapaul
Link to post
Share on other sites

offf, imi pare rau ca ti-a taiat boul ala calea (cei cu dacii sunt periculosi rau). si te-am vazut vineri prin oras si te-am invidiat ca te plimbi, eu eram la serviciu.

 

sper ca o sa rezolvi cat mai repede si fara bataie de cap cu reparatia motocicletei

Link to post
Share on other sites
In cazul tau, aveai o foarte mare posibilitate de a evita - ai vazut ca vine intersectie, ai vazut ca e unul care vrea sa intre in drum, ai vazut ca mai e masina pe banda 1 care te mascheaza... trebuia sa reduci viteza. Daca nu ai vazut nimic din toate de mai sus inseamna ca erai cu mintea in alta parte, ceea ce e o greseala grava cand mergi cu motorul.

 

a doua schita este cea in care el nu patrunsese pe drum. In fata mea cat si in fata masinii de pe banda 2 nu se afla nimeni pe o raza mai bine de 400m. El nu m-a vazut ca sunt pe banda 1 si nici eu ca intentioneaza sa intre pe drum.(eu eram mascat de masina care era pe banda 2). prima reprezinta momentul impactului. Nu aveam spatiu sa trec nici printre cele doua masini nici sa ma strecor pe langa bordura. In situatii ca astea nu poti iesi chiar daca ai si 30 da ani de experienta pe motor, sa cat de preventiv conduci.

 

Nu am putut sa inchid un ochi toata seara. Vedeam aceleasi 3 secunde de franare brusca strigand in casca cat ma tineau plamanii de tare "Nuuuuuuuuuuu". Secunda pare minut. Orce sunet parea a fi amplificat.

Repet ca foarte multi soferi au ou oprit sa ma intrebe cum ma simt ceea ce cred ca este un lucru extraordinar. Nu m-au lasat in pace pana nu m-am dezbracat la tricou sa-i conving ca sunt bine. Mi-au zis ca nu au vazut pe cineva sa zboare ca mine. :) daca ieri ma simteam 10/10 acum cazul sanatatii ma simt 9/10 dar psihic praf. Imi trasnesc umerii parca as sparge nuci.

Imi aduce aminte de accidentul mortal - Pod Otopeni 15.07.2010 - Tiberiu Tudose si a celor doi calcati de un camion in Buc. Acum imi dau exact seama ce au simtit. Pot sa spun ca asta este prina zi din cea de-a doua viata.

 

Azi am fost sa declar accidentul la politie. Urmeaza ma maine sa ma duc la cei de la carpatica cu motorul si ala sa vina cu masina. Presimt totusi ca va trebuii sa ma judec cu ei. O sa fac totusi cateva fotografii sa va arat in ce stare este motorul.

post-57463-1290326204_thumb.jpg

post-57463-1290326211_thumb.jpg

Edited by Malin
Link to post
Share on other sites

Mie mi-a repind dossarul Carpatica si acum ii dau in jduecata

Nu te baza pe pozele lor, du-te imediat si fa poze la msina aluia si la mobra, cu ruleta le ele, sa se vada masuratorile, fa poza la intersectie, fa xerox dupa toate actele intocmite la Carpatica, kktii draku

Cauta un evaluator si da-i pozele sa iti faca expertiza, costa vreo 80 ron, ei sigur vor veni

Nu accepta service-urile lor, nu e legal

Suna-ma, sunt patit si stiu tot ce tb sa fac

Cosmin

0724 205 722

 

Multumesc lui Isus ca am avut echipament complet. La cum arata casca cu siguranta fara ea eram mort. Am mers toata vara fara pamtaloni moto iar acum 2 saptamanii i-am cumparat. Fara ei azi eram la pat.

Mare noroc este ca am cazut pe un teren compus din pamant, pietrisi si iarba. am cazut in cap si apoi am alunecat pe umarul stang. Echipamentul si-a facut treala 100%. Adidasul nu si-a facut treaba pt ca nu e de acolo.

 

Motorul nu arata chiar atat de rau ca sa cer dauna totala (cu toate ca ar fi bine). Vinovatul are asigurare RCA la Carpatica care nu prea sunt seriosi. De 2 ore cititesc pe net si aflu ca astia resping dosarele. Intentionez sa aduc mototul la reprezentanta Honda Bucurest.

Mesaj completat

Nu stii ce vorbesti

Masina nu avea prioritate acolo, chiar daca ii daduse ala din banda 2, nu avea ce cauta in banda 1

Moto era pe drumul principal, masina iesea de la Metro din parcar

Vezi ca a pus omul si o poza, sunt din Craiova si stiu ce vorbesc

Motocicleta are dreptate

 

e greseala ta asadar ti-ai furat-o !

Mesaj completat

Frate, masina aia nu avea ce sa caute in banda 1, chiar daca ii daduse prioritate alta masina din banda 2, trebuia sa stea in banda 2, nu poti sa tai amindoua benzile, mai ales cind tu intri in sens

Ce dracu

 

pai si nu e evident ca tu esti de vina ?

 

din punct de vedere legal daca ala a apucat sa intre in banda si l-ai lovit din spate... e problema ta

 

dar pentru tine asa daca tii la oasele tale si vrei sa conduci preventiv ar fi trebuit sa franezi cand autovehicolul de pe banda 2 a franat si tu nu puteai vedea de el, tocmai pentru ca nu poti sa stii ce vine, o masina, un pieton, doar nu a franat degeaba ala

Link to post
Share on other sites
.....Dacia patrunde pe partea carosabila, traversand-o, fara a-mi acorda prioritate si intru direct in el....
Nu stiu la ce te referi. de ce sa fie gresala mea?

Cred ca se refera la greseala ca ai iesit din casa in loc sa te uiti linistit la TV. Legal nu ai nicio vina. Cel care doreste sa intre pe drumul cu prioritate trebuie sa acorde prioritate tuturor celor care circula pe acel drum, indiferent ca are 10 benzi. Vezi sa nu te prosteasca vreun militian sau derbedeii de la asigurari. Sanatate la motor.

 

@ Zidu: Corect, soferul nu avea ce sa caute pe banda 1... mai sustinea cineva pe forum prostia ca asa e normal, sa intre pe banda 1. GRESIT!!! Am dat examenul pt categoria B de curand, si stiu ce mi-a zis instructorul, si am intalnit situatia asta chiar si la examen, si binenteles corect este sa faci stanga pe BANDA 2 (banda de langa axul drumului)... dupa care te uiti in oglinda din dreapta si intri pe banda 1. Desi e lovita din spate masina, niste politisti corecti nu o sa ii dea castig de cauza soferului, pentru ca e clar ca a fost neacordare de prioritate din partea lui. Nu sunt nici aia idioti, daca au venit la fata locului si au facut masuratori, banuiesc ca pot stabilii vinovatia mult mai usor.

Pai daca a zis instructoru'...ASA ESTE frate...da' in ce articol scrie treaba asta... :)

Link to post
Share on other sites

Revin cu fotografiile promise.

 

Nu ma pricep la mecanica dar cam asa se arat situatia.

Din furca s-a scurs uleiul, roata fata este adusa sper stanga, discurile fata sunt strambe astfel incat etrierele pe fata au un joc stanga-dreapta in mers, codita este adusa spre dreapta, frana pe fata functioneaca doar a trag de multe ori de ea (Lichid este dar nu-l mai tine) apai in secunda 2 ramane fara presiune, rezervor infundat, janta este strambata dar nu scapa aer, maneta frana picior stramba, materialul de pe sa este rupt + capac monopost spart, capacul de la bord zgariat rau, aripa roata fata zgariata si ea, Bellypan sau cum se numeste cumparate de pe ebay cu 130E rupte si zgariate. + multe alte zgarieturi. Cu toare astea porneste din prima.

Protectiile de motor merita si ultimul leu.

In halul in care v-am descris-o am reusit sa mai merg 10 Km pana acasa cu 10-15Km/h.

 

La capitolul echipament precizez ca, casca Flip-Up este zgariata rau pe partea stanga + ca se deschide greu, gaca julita la umarul stang si pantalonii juluti in genunchi. (fara astea 3, situatia ar fi fost mult mai grava)

post-57463-1290338636_thumb.jpg

post-57463-1290338648_thumb.jpg

post-57463-1290338673_thumb.jpg

post-57463-1290338685_thumb.jpg

post-57463-1290338705_thumb.jpg

post-57463-1290338714_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
Pai daca a zis instructoru'...ASA ESTE frate...da' in ce articol scrie treaba asta... :)

 

Pai tocmai de aceea l-am intrebat special, fiindca nu am gasit exact vreun articol care sa precizeze acest lucru... si dupa cum am spus, am intalnit chiar la examen treaba asta si nu a zis nimic politistul cand am facut asa virajul la stanga... banuiesc ca daca ar fi trebuit sa intru pe banda 1, imi atragea atentia. Si oricum, e mult mai sigur sa intri pe banda de langa axul drumului, fiindca e cea mai apropiata de tine si ai vizibilitate maxima (nu exista pericolul "ascunderii" dupa o alta masina, asa cum era motociclistul din acest accident) dupa care te uiti in oglinda si intri "safe" pana pe banda 1.

Link to post
Share on other sites
ai luat numere de telefon de la martori ?

 

 

Am 3 martori. Accidentul sa intamplat in fata unui bar. Nu stiu sigur daca a iesit de pe un anumit drum. Nu-mi amintesc daca acolo este sau nu linie intrerupta. (o sa trec sa verific) Se vede oricum urma lasata de mine de cauciucul spate blocat pe safalt pe cam 15 metri, cred ca si acum. Plus urme de la motor pe stalp.

 

Din pacare nu am fost inspirat sa fac si cateva fotografii. eram intr-o stare de soc.

post-57463-1290341595_thumb.jpg

Edited by Malin
Link to post
Share on other sites

Invatatura pentru altii,trebuia sunat la 112,facea politia poze si masuratori iar omul era examinat la spital. Dupa aia asiguratorul putea fi obligat sa dea despagubiri si pentru ranire. Iertati-i pe astia care nu dau prioritate si o vor repeta pe pielea altor motociclisti.

Link to post
Share on other sites
dar pentru tine asa daca tii la oasele tale si vrei sa conduci preventiv ar fi trebuit sa franezi cand autovehicolul de pe banda 2 a franat si tu nu puteai vedea de el, tocmai pentru ca nu poti sa stii ce vine, o masina, un pieton, doar nu a franat degeaba ala

 

La asta ma gandeam si eu..Bine zis.

Ca si la treceriele pietoni, cand in dreapta ta este un autobuz, sau o masina mai mare de care nu poti vedea si opreste, este clar ca ala nu oprea de nebun..Asa ca mai bine opresti, sau incetinesti atat cat sa-ti poti asigura pielea..

Bucurestiul asta e o jungla, trebuie sa fii atent la orice, chiar daca ai prioritate sau nu, asta daca tii la pielea ta..

Bine ca ai scapat teafar, asta este cel mai important..

Link to post
Share on other sites

D-aia nu stau in rand cu nicio masibna mai mult de o secunda. Ori se distanteaza el, ori il depsesc si ma duc eu. Despre asta tot vorbesc cand zic ca mersul cuminte prin oras, in rand cu masinile, e mai riscant decat mersul mai infipt.

Am si o curiozitate: in Craiova exista sectiune de drum cu limita de 70 la ora?

Link to post
Share on other sites
Invatatura pentru altii,trebuia sunat la 112...

 

+1

Accidentul in care este implicata o motocicleta nu este o tamponare simpla intre 2 autovehicule, pentru ca aproape intotdeauna implica tavalirea motociclistului, si care ulterior poate avea probleme grave de sanatate, chiar daca la prima vedere n-are nicio zgarietura si chiar afirma asta. Indiferent ca ai 2 sau 4 roti, cred ca daca esti implicat in treaba asta trebuie sa chemi politia.

Link to post
Share on other sites

Cateva aspecte legale:

1)

pai si nu e evident ca tu esti de vina ?

 

din punct de vedere legal daca ala a apucat sa intre in banda si l-ai lovit din spate... e problema ta

 

Nu e adevarat. Esti vinovat daca nu pastrezi distanta suficienta fata de cel din fata ta . Daca unul iti taie calea si ai prioritate, poti sa il lovesti in ce vrea muschiul tau.

 

2) Am inteles ca era portiune de viteza de 70km/h. Inseamna ca pentru a fi in legalitate trebuie sa mergi cu maxim 79km/h

 

3) Nu conteaza daca dacia avea cedeaza trecerea sau nu. Drumul pe care venea motociclistul era drum prioritar (european, daca nu ma insel). Este caz clar de neacordare de prioritate

 

4) Dacia, in cazul in care a fost invitata cu farurile sa intre in intersectie, trebuia sa faca stanga, sa pastreze banda de langa axul drumului apoi sa se asigure, sa semnalizeze si de-abia dupa alti 100m putea sa intre pe banda din dreapta (banda 1 in cazul asta)

 

5) Nu trebuia chemata politia daca nu au fost raniti

 

Aspecte legate de despagubiri:

 

1) Sa ceri si despagubiri pentru echipament (casca, pantaloni, geaca si ce s-a mai stricat)

 

2) Chiar daca urmeaza ca asiguratorul sa te despagubeasca, "sa instrumentezi" cazul, ca si cand nu o va face. Adica sa pui raul inainte. Asta inseamna cat mai multe poze de la fata locului si cu dacia. Cum a mai spus cineva, numere de telefon de la martori, etc.

 

O sa incerc sa te sustin cu sfaturi si pe mai departe, caci dupa parerea mea este unul dintre acele accidente pe care motociclistul nu le putea evita, oricat de preventiv ar fi mers. Soferul daciei este dupa parerea mea un nesimtit. Nu este adevarat ca nu te-a vazut. Adevarul este ca nici nu s-a uitat si nici nu l-a interesat daca este cineva pe banda 1. Atitudine foaret grava in trafic, precis ca va face si alte victime cu aceasta atitudine !

Link to post
Share on other sites
Cateva aspecte legale:

1)

 

 

Nu e adevarat. Esti vinovat daca nu pastrezi distanta suficienta fata de cel din fata ta . Daca unul iti taie calea si ai prioritate, poti sa il lovesti in ce vrea muschiul tau.

 

2) Am inteles ca era portiune de viteza de 70km/h. Inseamna ca pentru a fi in legalitate trebuie sa mergi cu maxim 79km/h

 

3) Nu conteaza daca dacia avea cedeaza trecerea sau nu. Drumul pe care venea motociclistul era drum prioritar (european, daca nu ma insel). Este caz clar de neacordare de prioritate

 

4) Dacia, in cazul in care a fost invitata cu farurile sa intre in intersectie, trebuia sa faca stanga, sa pastreze banda de langa axul drumului apoi sa se asigure, sa semnalizeze si de-abia dupa alti 100m putea sa intre pe banda din dreapta (banda 1 in cazul asta)

 

5) Nu trebuia chemata politia daca nu au fost raniti

 

Aspecte legate de despagubiri:

 

1) Sa ceri si despagubiri pentru echipament (casca, pantaloni, geaca si ce s-a mai stricat)

 

2) Chiar daca urmeaza ca asiguratorul sa te despagubeasca, "sa instrumentezi" cazul, ca si cand nu o va face. Adica sa pui raul inainte. Asta inseamna cat mai multe poze de la fata locului si cu dacia. Cum a mai spus cineva, numere de telefon de la martori, etc.

 

O sa incerc sa te sustin cu sfaturi si pe mai departe, caci dupa parerea mea este unul dintre acele accidente pe care motociclistul nu le putea evita, oricat de preventiv ar fi mers. Soferul daciei este dupa parerea mea un nesimtit. Nu este adevarat ca nu te-a vazut. Adevarul este ca nici nu s-a uitat si nici nu l-a interesat daca este cineva pe banda 1. Atitudine foaret grava in trafic, precis ca va face si alte victime cu aceasta atitudine !

Nu vad de ce, sa ii faci semn cu farul unuia ce asteapta sa intre pe un drum prioritar. Poate a fortat intrarea si a vrut sa isi motiveze graba. In mod normal intr-o asemenea intersectie (mai ales cand esti invitat de cel de pe banda 2, ocolesti centrul intersectiei prin dreapta si intri pe banda 1. Instructorii nu sunt D-zei. Sunt oameni, mai mult sau mai putin pregatiti. In momentul cand intra pe banda 1 era obligat sa se asigure si la ce vine pe banda 1 caci pe 2 era cel ce il invitase cu farul. Tocmai datorita faptului ca cel ce il invitase sa intre era in miscare, inainta spre el cu o anume viteza, soferul vinovat nu mai are timp sau din necunoastere si inconstienta, nu se mai asigura la ce vine pe 1, respectiv motociclistul nostru. Inteleg ca cel ce facuse invitatia nu a incetinit, oprit, si el soferul vinovat a continuat deplasarea, deci...motociclistul nu a putut sa anticipeze. Nu stiu ce experienta de trafic are motociclistul, dar poate ca o observare mai atenta a participantilor la trafic, ceva atentie distributiva, il putea salva. Nu faceti intelegeri amicale in nici un caz. Nu scoateti Politia din ecuatie = amenda si permis suspendat. Obtineti un proces verbal de constatare, cu care mergeti la asigurator sau chiar si in instanta, altfel...ce aveti ? Promisiuni si incertitudine, risc si nervi, sunteti la mana asiguratorului. Acest sofer grabit, trebuie sa ramana fara permis. Altfel vor urma altii si altii in viitor. Un ,istoric' incarcat la Politie, posibil sa conteze pe viitor. Cand am avut accident, la Politie cel ce ma lovise se milogea pentru permis. Politistul se uita in calculator si ii spune ca il avea retinut de inca doua ori. Cat a stat pe bara, poate am salvat alt nevinovat de la accident si nu am riscat sa ma intalnesc cu el din nou in trafic. Daca nu ii doare la permis si buzunar, daca nu le ,,tulburam apele'' nu vor invata nimic pentru viitor. In rest, sa auzim de bine... Edited by fast_arrow
Link to post
Share on other sites

Bine ca ai scapat ieftin cu sanatatea.De obicei ,cand depasesc (circul) prin dreapta si nu am vizibilitate incerc sa nu am o viteza cu mult mai mare decat cel care-mi obtureaza vizibilitatea ,iar cand consider ca pot sa-i dau fara a avea surprize ,o fac.Nu mai conteaza acum acum sfaturile ,cel mai bun sfatuitor fiind experienta castigata,chiar si asa.Ieri m-am inoit cu un nou Triumph si azi am si facut cunostinta cu asfaltul.Greseala de prost.Urcat pe trotuar cu amandoua rotile ,nu am mai ajuns la pamant cu piciorul cu care voiam sa ma sprijin,inspre carosabil..Clar ,s-a dus vremea motocicletei,viziera aburita ,frane oha ,frig.Toate cele bune.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...