Sari la conținut

Postări Recomandate

Garmin Zumo 390, full Europa (inclusiv Turcia, Grecia, etc)... lifetime update la harti... Creez traseul pe google maps si-l import in gps... super incantat de el

 

O intrebare pt posesori... a testat cineva pachetul cu camere radar fixe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Garmin Zumo 390. Full Europa cu lifetime updates. Pachetul de radare fixe / camere... l-a testat cineva?

 

In Asutria cel putin, este mai mult decat multumitor. In Italia asa-asa, ca au pus cam multe camere noi dar poate ca odata cu updatarile vor aparea si alea. Dupa mine merita pachetul. Insa daca nu ai sistem de comunicatie in casca, sa auzi cand bipaie, eficienta tinde spre zero. Pentru Elvetia nu exista optiunea iar in Franta nu ai voie sa folosesti functia asta, daca prin absurd te gasesc cu ea activata esti pasibil de 1000€ amenda si confiscarea aparatului.

Iar daca tot ai sistem de comunicatie, merita luat modelul de top 590LM care, pe langa display mai mare si alte functii, se poate conecta si cu telefonul (foarte util pentru mine, poti apela sau raspunde usor din mers de pe display-ul navi) si are si functie mp3-player pentru cine vrea.

In plus, pe smartphone poti descarca aplicatia Garmin Smartphone Link care comunica prin bluetooth cu navigatorul si ai info pe display despre vreme, radare, trafic, notificari cand exista versiuni noi de soft sau harti etc. si cine stie ce-o mai aparea.

 

Atat la 390 cat si la 590 poti cumpara separat senzori de presiune in roti si vezi informatia pe display-ul navigatorului, mi se pare o chestie utila, poate chiar de siguranta. Plus ca scapi de verificarea presiunii, de cautat prin benzinarii etc.

Am impresia ca exista si pachetul 390LM Plus cu tot cu senzori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are si 390-ul conectarea cu telefonul.

 

  • Bluetooth interface - for sending navigation instructions to a Bluetooth-enabled helmet or suitable headset
  • Wireless Bluetooth connection to compatible mobile phones (requirement: Bluetooth support) - enables you to take or make calls via the zumo 390LM display without having to stop

Merci pt raspunsuri.

Ps: ca modul de comunicatie bluetooth (pasageri intre ei + gps + mobil)... ce recomanzi?

Editat de navix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are si 390-ul conectarea cu telefonul.

 

Bine de stiut. Stiam de la 340 ca nu au telefon (functie) si mp3, credeam ca doar hartile/acoperirea difera intre 340/390 si faptul ca 340 nu avea nici functia "curvy roads" si posibilitatea citirii senzorilor de presiune. Dar vad ca si la 340 spune ceva de conexiune cu telefon.

Dar printre functiile pe care 390 nu le are fata de 590 vad ca este Smartphone Link. Ar mai fi mp3, asistentul activ de schimbare de banda, posibilitatea de view 3D in relief si altele.

Oricum, 390 imi pare un compromis bun.

Ce-mi place la astea noi este ca poti adauga/sterge usor puncte intermediare pe care le poate sari (de exemplu daca pui un oras ca punct itermediar nu trebuie sa treci neaparat prin centru).

 

 

Ps: ca modul de comunicatie bluetooth (pasageri intre ei + gps + mobil)... ce recomanzi?

 

Mi-am luat casca BMW cu tot cu sistem de comunicatie care este excelent. Asa ca nu m-a interesat prea tare subiectul, am tot auzit de Scala Rider ca ar fi bune si am auzit/citit ca cel original de la Schuberth ar fi destul de slab.

Dar pentru astea avem topic separat, gasesti acolo info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, merci!

 

Eu momentan ma gandesc la ceva aplicatie Intercom pt android, de genul https://play.google.com/store/apps/details?id=com.androidintercom&hl=en.

 

Minusul va fi microfonul castilor telefonului, si aici ma gandesc sa iau un kit cu microfon simplu pt casca moto x 2 buc.

Ramane sa testez aplicatia, si daca merge, cu 2 powerbank-uri pe care deja le am pt cele 2 telefoane... Am scapat mai ieftin.

Editat de navix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am montat 390-ul si senzorii de presiune. La prima vedere totul e OK, chestia cu senzorii e excelenta la mobrele fara TPM. Am cumparat si sistemul de comunicatie original pentru Schubert C3 dar inca nu l-am montat sau conectat cu Garmin-ul. Daca e ceva important de comunicat, va tin la curent... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu tine... si cam asta era ideea si la mine. Chiar merge si igo-ul pe telefon.

 

Cu internetul in strainatate e mai greu, mai ales daca folosesti google maps. Dar pt unii si asta poate fi rezolvat.

 

Oricum, eu am vrut ceva mai mult confort la drumurile in afara si am ales varianta gps dedicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu tine... si cam asta era ideea si la mine. Chiar merge si igo-ul pe telefon.

 

Cu internetul in strainatate e mai greu, mai ales daca folosesti google maps. Dar pt unii si asta poate fi rezolvat.

 

Oricum, eu am vrut ceva mai mult confort la drumurile in afara si am ales varianta gps dedicat.

Ai făcut foarte bine. Un sistem dedicat cu LMU, camere, info traffic nu se compară cu nimic. De-aia și costă. Vezi că pe 11.03 au apărut hărțile noi Garmin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc smartphone-ul şi pe moto şi pe maşină (servici) când cad la greu. Google map îşi face treaba fără ezitare. Singurul dezavantaj este că ai nevoie de GB trafic pe cartelă. Pe moto îl poți pune în tankbag şi nu ai probleme cu vibrațiile. Drumuri bune!

Încearcă Here maps de pe.google play

Poți downloada hărțile offline. Pe tari sau toată Europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a folosit nimeni Garmin Zumo 590lm ?

 

Cred ca mai bine intrebi ce anume vrei sa stii. Este model nou si destul de scump, nu sunt poate inca multi utilizatori aici pe forum, multi nici nu stiu ca exista.

 

Eu folosesc BMW Navigator V (produs de Garmin pt. BMW) care este aceeasi generatie cu 590LM si au softul cam idendic, doar ca are in plus niste "features" aferente BMW-urilor.

Deci, ce vrei sa stii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai bine intrebi ce anume vrei sa stii. Este model nou si destul de scump, nu sunt poate inca multi utilizatori aici pe forum, multi nici nu stiu ca exista.

 

Eu folosesc BMW Navigator V (produs de Garmin pt. BMW) care este aceeasi generatie cu 590LM si au softul cam idendic, doar ca are in plus niste "features" aferente BMW-urilor.

Deci, ce vrei sa stii?

 

calitatea aparatului este exceptionala. jos palaria.

 

din pacate in afara de faptul ca este " bmw ready", tot ce inseamna gps-ul deci exact esenta pentru care a fost adus pe lume este tipicul soft garmin, varza cu carne si taitei.

 

si tot din pacate nu poti rula absolut nimic in afara de ce ti baga pe gat garminul. deci adio flexibilitate si deshichidere catre tot ce e actual.

 

nu stiu pretul insa in mod cert este de 10 ori ma mult decat ceva cu functionalitati mult mai bune dar pe care nu scrie"garmin".

 

repet, calitatea hardware este foarte buna, nimic de zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc un smartphone mai vechi(S1) cu IGO si Here Maps(fostul Navteq). Pe Android softul ruleaza mult mai bine decat pe un dispozitiv dedicat cu Windows Mobile, iar Here au cam cea mai buna baza de date offline.

Google Maps e bun atata timp cat ai conexiune de date si nu "incurca borcanele". Acum vreo luna, un coleg de-al meu facea offroad cu masina noua pe DN2N inspre Tg Secuiesc(in loc sa ma asculte s-a luat dupa goagal...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sistemele tip iGo, Waze, HereDrive si alte softuri care sunt extrem de utile in masina, am tras concluzia ca sunt destul de greu de urmarit pe moto. Cu atat mai greu este sa te descurci daca ai bagat telefonul sau un GPS auto intr-o carcasa impermeabila, vizibilitatea instructiunilor devine indoielnica. Desenul copilaresc si chiar badaranos al GPS -urilor dedicate moto il intelegi abia cand te folosesti de un astfel de dispozitiv montat pe ghidon. Grafica simplista este extraordinar de utila si lesne de inteles in momentul in care arunci ochiul pe ea din mers. Niciodata n-as avea aceeasi viteza de reactie uitandu-ma la ecranul telefonului care ruleaza un program cu grafica mult mai elaborata, dar puchinoasa, gen iGo. In masina da, se schimba lucrurile. Am mers 5 ani cu Garmin pe ghidon si am invatat sa-i apreciez calitatile si sa-i invat defectele, ca sa le evit. De anul trecut am schimbat pe Tomtom si problemele de ghidare de la Garmin au disparut, in schimb softul e diferit si regret anumite functii de la Garmin ( a propos, am de vanzare Tomtom Rider v5, la rubrica bursa/altele).

In 2012 am fost in excursie prin tari straine cu un prieten, pe drumuri total necunoscute. Eu cu Garmin, el cu Igo in husa Givi. A recunoscut sincer ca fara Garmin pe un drum total nou, orientarea ar fi fost mult mai dificila. Ce-i facut dedicat pentru moto e sfant, iar logica graficii consta in usurinta intelegerii hartii si instructiunilor de ghidare.

Nu mai zic ca GPS-ul moto e incuiat pe ghidon, deci n-ai nici o teama sa-l lasi acolo pe timp de zi. Porneste automat cand pui contactul, se opreste cand cobori, se conecteaza automat la casca si telefon, totul decurge natural.

Editat de textex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sistemele tip iGo, Waze, HereDrive si alte softuri care sunt extrem de utile in masina, am tras concluzia ca sunt destul de greu de urmarit pe moto. Cu atat mai greu este sa te descurci daca ai bagat telefonul sau un GPS auto intr-o carcasa impermeabila, vizibilitatea instructiunilor devine indoielnica. Desenul copilaresc si chiar badaranos al GPS -urilor dedicate moto il intelegi abia cand te folosesti de un astfel de dispozitiv montat pe ghidon. Grafica simplista este extraordinar de utila si lesne de inteles in momentul in care arunci ochiul pe ea din mers. Niciodata n-as avea aceeasi viteza de reactie uitandu-ma la ecranul telefonului care ruleaza un program cu grafica mult mai elaborata, dar puchinoasa, gen iGo. In masina da, se schimba lucrurile. Am mers 5 ani cu Garmin pe ghidon si am invatat sa-i apreciez calitatile si sa-i invat defectele, ca sa le evit. De anul trecut am schimbat pe Tomtom si problemele de ghidare de la Garmin au disparut, in schimb softul e diferit si regret anumite functii de la Garmin ( a propos, am de vanzare Tomtom Rider v5, la rubrica bursa/altele).

In 2012 am fost in excursie prin tari straine cu un prieten, pe drumuri total necunoscute. Eu cu Garmin, el cu Igo in husa Givi. A recunoscut sincer ca fara Garmin pe un drum total nou, orientarea ar fi fost mult mai dificila. Ce-i facut dedicat pentru moto e sfant, iar logica graficii consta in usurinta intelegerii hartii si instructiunilor de ghidare.

Nu mai zic ca GPS-ul moto e incuiat pe ghidon, deci n-ai nici o teama sa-l lasi acolo pe timp de zi. Porneste automat cand pui contactul, se opreste cand cobori, se conecteaza automat la casca si telefon, totul decurge natural.

+10, cam tot ce trebuie spus despre gps-urile moto vs auto sau soft pe telefon

 

mai trebuie subliniat ca door2door in anumite tari e mai facil cu tomtom si in altele cu garmin, tomtom stie sa caute dupa postcode foarte usor si 100% precis, cu garminu nu-i chiar asa

 

acum, eu am avut experiente foarte bune cu tomtom moto,foarte proaste cu garmin moto(l-am returnat), proaste cu tomtom auto, acum 3 ani am cumparat varful de gama sa ma pregatesc pentru vacanta in franta, la fiecare update de soft merge din ce in ce mai prost ,porneste greu sau cateodata deloc sau se blocheaza dupa ce a pornit si trebuie reset,

 

acum a aparut noul tomtom rider care arata minunat si parca as face un efort sa-l iau dar imi vine in minte cati draci mi-a facut ala din masina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am stat in cumpana, am judecat iar intre americani si olandezi si am zis sa fiu european inca o data: am comandat Rider 400 Premium. Compromisul a fost faptul ca au cam taiat integrarea telefonului mobil (agenda, dial de pe gps etc) din optiuni. Utilizezi mobilul ca hotspot pentru trafic. Vor urma update-uri de soft si macar vei putea primi apelurile via gps, cel putin asa zic cei de la suport tehnic. A inclinat hotarator balanta solutia antifurt, inexistenta in standard la Garmin (mai trebuia sa dau vreo 200 dolari pe o hidosenie specifica BMW - Touratech). Sa speram ca am facut o alegere buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, nu-mi mai defaimati chiar atat de tare Garmin-ul :P

 

Iei coordonatul/ele direct din google maps, sau dupa caz traseul facut de google maps (cu avoid tolls si restul), bagi in tyretotravel (un program intermediar de convertit google to basecamp), salvezi ca Garmin GPS (exchange format) si importi ruta/obiectivul in Basecamp.

 

Si apoi o usoara ajustare/ recalculare face minuni (eventual mai scoti din waypoint-uri)

 

Mie imi place sa planific calatoria de-acasa. Deci face treaba si amaratul asta destul de bine. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, nu-mi mai defaimati chiar atat de tare Garmin-ul :P

 

Iei coordonatul/ele direct din google maps, sau dupa caz traseul facut de google maps (cu avoid tolls si restul), bagi in tyretotravel (un program intermediar de convertit google to basecamp), salvezi ca Garmin GPS (exchange format) si importi ruta/obiectivul in Basecamp.

pana fac asta deja 3 prieteni cu bmw-uri si-au calat motoarele

2 choperisti au au pornit un poker run (astia oricum nu veneau la plimbare)

3 vitezisti au dat cateva ture si mai au juma de rezervor...

 

daca ruta are din greseala 20 km de autostrada ma injura toti ca isi patratesc cauciucurile, conspiratie.

 

winding roads FTW !

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...