Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

:crack:

omul care a bagat "metafore" in raspuns la un simplu comentariu neutru (care nici nu i se adresa), da lectii de buna maniere. cum ziceam: :crack:

 

uite putzica niste exemple.

tendinta la masinile de ultima generatie e sa se mearga pe servodirectie electrica. una din probleme, comparativ cu cele clasice, hidraulice, e ca feedbackul simtit in volan (haptics, cum zice francezu') e naspa. drept pentru care se dedica eforturi spre a emula din software senzatia cu care omu' e obisnuit. adica nu e vorba doar de-a cosntrui ceva conform unui model presupus perfect, se tine cont si de perceptia subiectiva. iti imaginezi ca producatorul e un lache care trinteste o piesa pe masina si zice "las' ca merge", asa cum ar face probabil 9,9 romani din 10?

sint convins ca si ABS-ul ala de care te tot plingi e facut la fel. nu e trecut din laborator direct in productie fara ca unii in masura s-o faca (printre care niste piloti de teste profesionisti) sa-si dea OK-ul.

tot ii dai in sus si-n jos ca-ti incurca mersul sportiv. apai ia dreq alta motocicleta fara ABS. sau dezactiveaza-l, sint convins sa se poate daca-ti bati capul oleaca. daca nu poti, nu mai plescai atita. serios, cind 10 oameni iti zic ca esti beat chiar e bine sa tii niste apa pe linga pat pt. a doua zi.

 

si lasa dreq metafora aia cu lalelelelele, nu stiu cine plm ti-a zis tie ca e inteligenta si ca trebuie folosita cit mai des, da' a facut misto de tine.

 

o sa vorbesc frumos cu tine cind o sa-mi poara misto motorul ala, si stii tu cind o sa se intimple asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 610
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Florin.Radu

 

Ai dreptate referitor la trenul fata de la BMW, este o idee FALS, pentru ca se apleaca instant dar nu iti ofera tot feedback-ul de care ai nevoie, uneori. Asta se poate remedia cu ajutorul unui cauciuc moale pe fata, eu asa am facut si am compensat partial acest "defect". Te contrazic putin, referitor la ABS, ABS-ul tine cont de cauciucuri.

Cand am avut Bridgestone(originale&intarite) ABS-ul intra "din reflex" pana si la o banala frana de la 50km/h. Odata schimbate cauciucurile ABS-ul nu a mai fost asa de prezent, dar in orice caz era acolo ca sa-mi strice planurile cand aveam chef de joaca.

Referitor la abordarea curbelor, eu le abordez ca la SM/ENDURO(cand am chef de joaca), nu stau sa aleg trasa "ideala" sau "curata" o iau si o arunc in viraj, intra ABS-u care ma obliga sa merg "curat" si atunci il pacalesc retrogradand 1 treapta sau 2 in fucntie de turatia motorului, infranez roata spate o idee( exact cat sa nu intre ABS-ul) si apoi dau drumul la ambreiaj, asa intra in viraj de-a "latul". Miscare valabila, pentru virajele stranse. Cred ca sti la ce ma refer.

Una e sa faci asta fara ABS, te incordezi putin pentru a mentine echilibrul , sti la ce sa te astepti, eeeeeee cand intra ABS-ul s-a dus naibii TOT te surprinde se te "corecteaza" nu se mai intampla ce vrei tu sa se intample, iar tu incordat fiind pentru a anticipa miscarea dorita, ABS-ul te prinde cu "garda jos" si te dezechilibreaza, pentru ca iti impune sa abordezi virajul conventional.

 

Asta am zis si eu: abs-ul nu tine loc de cauciucuri bune ...

Nu cumva motocicleta ta are controlul tractiunii?? ca ala iti taie gazul cand incepe roata sa derapeze.

Stilul asta cu derapajele recunosc nu ma atrage, majoritatea timpului merg cu pasager si nu fac ghidusii cand am in maini viata altei persoane. Am patit de cateva ori sa ies din viraj cu motocicleta "dea latu" din curba pe cand eram mai incepator insa mai mult involuntar si nu mi-a placut momentul cand a prins aderenta iar. Ultima oara in iarna asta am prins o portiune de polei si o depasire la viteza mica s-a transformat in dirt-track atunci multumita abs-ului am pus frana pe ghetusu ala dupa ce am redresat-o fara sa cad.

In schimb pe alte suprafete decat asfalt merge brici pe drumuri de pietris inveti derapajul involuntar mai ales daca mergi ceva mai repejor, si ma refer la derapaje mici nu la drifturi in toata regula, alea le las pentru motoare mai usurele si pentru oameni mai priceputi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Bigfoot: De ce ti-e frica sa te duci la Bavaria sa le spui sa-ti scoata siguranta ABS?

 

Eu cred ca ti-ai ales gresit motocicleta.Ideal asa e: sa mergi 200km in perfect confort pana la un drum virajat ,acolo sa te dai sportiv in stil SM,apoi sa virezi pe un drum secundar si sa faci si putin enduro,din pacate nu prea se poate asta cu o singura motocicleta.

 

Cand mergi cu BMW mergi frumos,normal,cand mergi cu SM mergi ca huliganul.Daca aveai doar BMW-ul mai intelegeam ca vrei sa mergi sportiv ca e singura moto,dar cand ai altele de joaca de ce vrei tu sa faci cu ea altceva?

 

Si sa ma bag putin in "mocirla" discutiei.Din ce zici tu se intelege cam asa "cine n-a mers pe teren accidentat e fraier si eu sunt cel mai tare ca am mers pe enduro,din motivul asta sunt cel mai tare si pe strada ca am mers pe enduro si stiu cel mai bine sa franez." Eu am ABS pe motocicleta si ghici ce,merg ca si cum nu-l am,vorba cuiva de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai ca mi-a scapat una:

Sunt curios ce parere ai de unu care ajunge la Babele si se intoarce fara sa cada cu un Tenere(203kg la plin, non ABS) si cu pasager in spate,fara sa merg la relanti? De la Cuibul Dorului la statia Meteo din Sinaia ( sau cota 1400 ).

am parerea ca e un semizeu si vreau sa-mi spui rapid cine e ca sa ma apuc urgent sa-i fac o statuie de gips in fata blocului.

 

Mie nu imi este asa de frica de traficul urban cum iti este tie. DC? Pt ca sunt mai smecher? Nu cred. Deja o rutina pentru mine traficul bucurestean, de aceea, cu tot cu asfalt jegos alunecos soferi neatenti etc, asta e, m-am obisnuit. Daca sustii ABS-ul( ca fiind extra mega util ) atunci ce parere ai de baietii aia cu scutere de pizza sau de "dementii" aia care fac enduro sunt eroi pe 2 roti?.

cine-a zis ba ca mi-e frica de trafic?

ba tu esti complet incapabil sa rationezi. nu e vorba de frica, e vorba de momentul cind ceasu' rau pisica 13 si te trezesti intr-o situatie neprevazuta. stiu ca tu esti capabil sa controlezi tot ce se-ntimpla-n Univers, da' eu nu-s :( daca la inaltimea celor 12 ani ai tai crezi ca nu a existat si ca nu va exista vreodata o clipa cind treburile n-o sa-ntimple asa cum ti-ai planuit tu cind ai plecat de-acasa, e doar pt. ca n-ai patit pina acuma.

aia care livreaza pizza pe scuter poate nu-s chiar asa de siguri ca o sa se intoarca intregi acasa in fiecare zi, asa cum presupui tu.

 

tu te-ai gindit sa te apuci de scris literatura de fictiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare intelege "what's all about" in functie de cat il duce "casca" . Observ ca unii inteleg.....altii nu.

Faceti ce vreti, intelegeti ce vreti, luati-o cum vreti...............e treaba voastra.

Sanatate si drum bun va urez!

 

@ Bigfoot: De ce ti-e frica sa te duci la Bavaria sa le spui sa-ti scoata siguranta ABS?

 

 

 

Nu am incredere in ei, sunt slab pregatiti.

Cand voi iesi din tara, o sa ma opresc la un service Bmw sa vad ce pot face. :cheers:

 

Asta am zis si eu: abs-ul nu tine loc de cauciucuri bune ...

Nu cumva motocicleta ta are controlul tractiunii?? ca ala iti taie gazul cand incepe roata sa derapeze.

 

 

 

ASC-ul se poate decupla, in cazul meu.

Drifturi(e mult spus) nu dau, adica e departe de ceea ce poti face in enduro cu un 450. Mai derapeaza ea(in functie de asfalt), nu mult, dar in orice caz derapeaza controlabil. Asc-ul intra de asemenea prematur, cand roata incepe sa "alunece"(nu neaparat sa derapeze) in timp ce tu accelerezi, iti da in nas.........mie nu imi place, e o senzatie urata + ca te dezechilibreaza atunci cand iti da in nas, pe viraje cand ai chef de joaca nu e asa de "frumos" sa ai ASC.

post-16670-0-85746300-1341729732_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atata aroganta doar pe la baietii de bani gata se vede...

 

:wave: Mai bine de atata nici nu se poate rezuma discutia.

 

Asteptam sa apara semintele, pana una -alta forumul reuseste sa inlocuiasca cu succes parcarea de la victoriei. :what:

 

De la o polemica vizavi de un Abs, pana la infinitele declaratii "eu sunt Chuck Norris la ghidon", e distanta maare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l am cunoscut pe DURACEL la arc

parea un pusti haios si la locul lui

am facut impreuna cateva mii de km de la 0 grade la 40

de la 0 m la 2800 altitudine

 

deci nu intre romana si victoriei cum ar crede multi

 

nu stiu cat de bine merg eu.... dar el ma "dovedeste"

nu stiu cati bani are ca e foarte cumpatat

 

dar clar NU ARE "valente" de baiat cu bani

si chiar asa respect orice baiat cu bani care investeste in industria moto

chiar si aia fara permis chiar si aia care o cumpara ... pentru ultimul drum

 

macar nu sunt FATALAI sa stea intr o tona de fier tunata

 

as vrea sa va vad la o tura pe ce traseu vreti voi mergand alaturi de el....

pana atunci mai usor cu afirmatiile

 

eu pun benzina la bataie daca il luati si voi la fel daca pierdeti....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ducem rahatul la nivelul urmator: ABS-ul e atat de prost implementat pe motociclete BMW incat cei care le conduc prefera/sunt nevoiti sa-l anuleze!

Ne vedem in August la pagina 100, acelasi subiect, ca doar e vara!

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l am cunoscut pe DURACEL la arc

parea un pusti haios si la locul lui

am facut impreuna cateva mii de km de la 0 grade la 40

de la 0 m la 2800 altitudine

 

deci nu intre romana si victoriei cum ar crede multi

 

nu stiu cat de bine merg eu.... dar el ma "dovedeste"

nu stiu cati bani are ca e foarte cumpatat

 

dar clar NU ARE "valente" de baiat cu bani

si chiar asa respect orice baiat cu bani care investeste in industria moto

chiar si aia fara permis chiar si aia care o cumpara ... pentru ultimul drum

 

macar nu sunt FATALAI sa stea intr o tona de fier tunata

 

as vrea sa va vad la o tura pe ce traseu vreti voi mergand alaturi de el....

pana atunci mai usor cu afirmatiile

 

eu pun benzina la bataie daca il luati si voi la fel daca pierdeti....

 

as vrea sa ma pot prinde eu intr-un traseu cu el.

foarte probabil la sf lunii sa am treaba la Huelva,Spania si-mi este plictisitor sa merg singur...

asigur cazare ptr prima noapte la Krefeld,Germania...a doua in zona Barcelona(probabil Figueras) si la Huelva...

motocicleta promit sa fie pe numele meu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa ma pot prinde eu intr-un traseu cu el.

foarte probabil la sf lunii sa am treaba la Huelva,Spania si-mi este plictisitor sa merg singur...

asigur cazare ptr prima noapte la Krefeld,Germania...a doua in zona Barcelona(probabil Figueras) si la Huelva...

motocicleta promit sa fie pe numele meu...

 

 

daca ma dau pe un bmw nu inseamna ca am actiuni la omv sau molma refeream aici.... romania col de siriu, col de cheia nu CAPU NORD.......

 

postul tau este foarte relevant pentru noi.......

 

noroc ca ai scris,ca noi chiar incepusem sa avem o parere proasta despre el.......dar acu' ne-am linistit.

 

A dat ianachim verdictu.

 

"DURACEL" stie sa se 'dea' pe motocicleta si el de fapt nici nu pare baiet de bani gata........

 

Te-as contrazice cu argumente la fiecare propozitie pe care ai scris-o dar recent mi-am demonstrat singur ca pe forumu' asta a discuta in contradictoriu este mai trist decat lupta cu morile de vant....

 

 

Sincer ma doar-n poponeata de cati bani are sau n-are, de ce drumuri face si cat arunca sau nu cu banii lui sau ai altora.....

 

Ideea este ca nu s-a contrazis doar cu 2-3, ci pur si simplu el detine adevarul absolut in materie de ABS si motoare in general iar mie sincer imi moare pwla cand vad atata aroganta debordanta de 'connaisseur' in ale motociclismului.......

 

 

Eu m-am LAMURIT cu turele de motociclisti ale romanilor cu BANI din tara asta........ok?

 

OK, da, RESPECT pentru voi ca totusi raportat la cei care stau si f.ut bulevardele,sunteti o idee mai sus (ca mentalitate).........dar atat.

 

Nu comparati o calatorie sau calatoriile pe care le fac unii cu sacrificii si in anumite conditii.......cu calatoriile altora pentru care banii nu sunt o problema......

 

Una e sa-mi dea 5 lei imprumut un amic care tac-su e miliardar, si alta e sa-mi dea 5 lei un amic care e rupt in gura si care stiu ca aia 5 lei is ultimii lui bani......sper ca se intelege unde bat..........si diferenta intre a face ceva ce ti-e la indemana.....si ceva ce e un efort  substantial / sacrificiu....

 

 

 

 

nu reusesc sa ma prind deloc unde e dif intre turele unuia care face sacrificii si unul cu bani?.ala cu bani .... are pompieri salvare politie in fata lui?.......sau ....nu merg amandoi pe aceleasi soseleexista afara banda speciala pentru ...bogati???????ne cam ca.cam pe noi la fazele astea ce are abs cu banii de ture........??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am LAMURIT cu turele de motociclisti ale romanilor cu BANI din tara asta........ok?

 

OK, da, RESPECT pentru voi ca totusi raportat la cei care stau si f.ut bulevardele,sunteti o idee mai sus (ca mentalitate).........dar atat.

 

Nu comparati o calatorie sau calatoriile pe care le fac unii cu sacrificii si in anumite conditii.......cu calatoriile altora pentru care banii nu sunt o problema......

 

Una e sa-mi dea 5 lei imprumut un amic care tac-su e miliardar, si alta e sa-mi dea 5 lei un amic care e rupt in gura si care stiu ca aia 5 lei is ultimii lui bani......sper ca se intelege unde bat..........si diferenta intre a face ceva ce ti-e la indemana.....si ceva ce e un efort substantial / sacrificiu....

 

BS. Adica rahat de vaca.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ma dau pe un bmw nu inseamna ca am actiuni la omv sau molma refeream aici.... romania col de siriu, col de cheia nu CAPU NORD.......

 

 

N-am terminat...

ca sa compensam, la sfarsitul zilei cel care castiga etapa face 'cinste'... mergem la curve...ca mie tare mult imi plac curvele :rolleyes:

adica; cel care intarzie plateste benzina si cel care castiga curvele, vom fi cel putin tanti pe mandi si vb din experienta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa compensam, la sfarsitul zilei cel care castiga etapa face 'cinste'... mergem la curve...ca mie tare mult imi plac curvele :rolleyes:

 

Daca face el cinste, atunci cel care castiga alege el curvele si cel care pierde e obligat sa le babardeasca?

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar provocari din diaspora? Cum dracu' se face ca provocarile astea nu vin niciodata din acelasi oras?

 

Un om care se da cu el spune ca merge tare, mergeti voi mai tare- iaca am pus-o de un challenge! Ce motoristi de carton mai suntem fara nici o provocare ,nimic?

Eu sunt deja curios sa vad cum merge Bigfoot, la urmatoarea iesire gen Cheia-Siriu postez si aici poate vine si el.

 

In rest sunt ca deobicei numai vorbe goale de forumijdi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Un om care se da cu el spune ca merge tare.

Eu sunt deja curios sa vad cum merge Bigfoot, la urmatoarea iesire gen Cheia-Siriu postez si aici poate vine si el.

..Sa traga de gaz stie orice handicapat.

Ideea este ca baiatul merge chiar bine, bine de tot..

Parerea mea despre el ca om am mai spus-o pe topicul asta, nu o repet.

Nu inteleg altceva..daca omul sustine ca-i place sa mearga fara sisteme de control unde este problema celorlalti?

Bigfoot, ti-as da un sfat insa..nu mai intra in discutii interminabile cu nimeni, invarte rotile, ca o faci bine!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu reusesti sa te prinzi,n -are sens sa elaborez...

 

oricum toata discutia de cand a degenerat e de cacao....si n-am deraiat-o eu,.............au inceput-o altii cu ABS & sh|t....

 

apropo de ELABORARE

 

eram pe insula in samotraki ...am mai povestit ..dar acum ma faci sa repet

 

merge un pusti power flower pe un scuter ...amarat..rau... imprumutase 5 euro..de la un alt amic...si ala amarat rau..care ii avea mostenire de la un unchi....mai amarat decat toti..

revin

deci merge el pe scuter in fata mea si de amarat ce era...imi lua tot peisajul pe unde trecea...gaseam doar pustiu in urma lui....

 

nasol frate ...asa de amarat si imprumutat era incat lasa in urma lui totul sterp

 

si eu in bogatia mea cu bmw cand treceam nimic nu mai gaseam

 

asta sa fie diferenta intre o tura/excursie/etc intre unul amarat /imprumutat cu 5 lei si unul cu bmw???????:crack:

 

si totul a plecat de la ABS :burnout:

 

asta mic....... va saluta....... din c.u.r.baaaaaa

 

ps...daca citesti ce am scris atunci ref la pustiul cu scuterul sa stii ca.l invidiam

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a pus careva la indoiala daca stie sau nu sa se dea:))

 

Dar acum ca a zis ianachim si l.u.v. ca 'baiatu se da', putem dormi linistiti noaptea......:rusinica:

 

 

 

Ianachim vrajeala ieftina:)

 

rotile in poza asa nu se misca, sigur e pe crick motoru si sta doar la poza...

 

(PS: glumesc, ca poate se mai trezesc tampiti sa o ia de buna si sa se atace).....

 

 

NAIN NAIN NAIN"

 

E PRINS CU GUTA DE 0,9 DE SUS DE MACARA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar provocari din diaspora? Cum dracu' se face ca provocarile astea nu vin niciodata din acelasi oras?

 

Un om care se da cu el spune ca merge tare, mergeti voi mai tare- iaca am pus-o de un challenge!

 

io incercam sa-mi gasesc tovaras de drum :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Acum are aproape 33.000km i-am schimbat cauciucurile, am pus un set de Pirelli Corsa Diablo Rosso, mai moale pe laterale/mai tare pe centru.

 

Am renuntat, initial provizoriu la parbriz, dar cred ca voi renunta definitiv la el. E o prostie, eu am 1,87m si pana in 100-120 km/h nu prea ma deranjeaza, dupa 120km/h imi apareau turbulente la nivelul castii. Asa acum fara parbriz este MULT MAI BINE , e adevarat ca ma bate vantul in piept si se lipesc toate mustele, DAR, nu am turbulente la nivelul castii, pot sta relaxat, numai trebuie sa-mi incordez gatul dupa 120km/h.

 

Turbulente seriose nu am simtit, catre Pitesti la + *00km/h , asta e bate vantu nene dar nu te zguduie, cel putin pe mine nu ma deranjeaza. Prefer sa ma bata vantul decat sa-mi sara casca din cap datorita turbulentelor.

 

Am 900km cu noile cauciucuri, sunt OK, devin nervoase pe ud, dar cat timp ai asfalt uscat si curat, poti sa polizezi scaritele.

post-16670-0-38167500-1345927398_thumb.jpg

post-16670-0-84163800-1345927423_thumb.jpg

post-16670-0-11594800-1345927447_thumb.jpg

post-16670-0-90005400-1345927514_thumb.jpg

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am renuntat, initial provizoriu la parbriz, dar cred ca voi renunta definitiv la el.

 

Sau incerca eventual parbrizul ala mic, mie mi s-a parut foarte ok, mai ia din presiunea din piept dar turbulente zero; si arata si bine, mai ales fumuriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau incerca eventual parbrizul ala mic, mie mi s-a parut foarte ok, mai ia din presiunea din piept dar turbulente zero; si arata si bine, mai ales fumuriu.

 

Banuiesc ca depinde si de inaltimea ta ca motociclist. In orice caz nu simt nevoia sa-mi iau parbriz o las asa, daca nu o sa am ce face o sa incerc parbrizul sport. Momentan nu e o prioritate pentru mine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut motocicleta asta aproape zilnic, m-am suit o data pe ea(nu e stilul meu cred ca sunt si prea mare pentru ea), te-am vazut si cum te dai cu ea prin oras(din intamplare de cateva ori, cam tare, nu-ti doresc,dar cred ca o sa ai o surpriza neplacuta candva) si cred ca exagerezi putin. Arata foarte bine, desi mie nu imi place genul asta de motor, sunt sigur ca a facut si face toti banii dar cred ca intr-o zi ai sa plangi langa un cilindru de boxter spart/strambat cu tot cu engineguard-ul daca o tii asa. BMW,HD,H Goldwing, etc, intra intr-o categorie de pret , se adreseaza motociclistilor maturi si sunt facute pentru alte lucruri decat pus scaritele jos pe serpentine si pacalit ABS-ul(hai sa-i zicem golaneala). Sunt de sincera parere ca astea sunt motociclete de "parada" sau suit nevasta/frigier/purcel in spate si mers pana la Timisoara in weekend cuminte sau poate putin mai sportiv prin Poiana Brasov sa-ti impresionezi prietenii posesori de BMW-uri din reprezentanta. Stiu ca mai aveai doua motociclete mult mai bune de asa ceva, nu inteleg de ce insisti sa o chinui pe asta?

 

Iarasi, felicitari pentru achizitie si tot respectul pentru pasiunea si tehnica de care dai dovada, dar cred ca la cum o tratezi, ai fi mai castigat pe un all-rounder mai ieftin si de pedigree mai mic. Asta cred ca e o motocicleta de oameni care si-au satisfacut mofturile de 200+km/h si derapaje controlate, consider ca d-asta are si ABS.

 

PS, ca nu ma lasa ego-ul :rolleyes: : Treaba de motor boxter+ sigla BMW, evident tin de cultura moto generala, DAR sunt de parere ca nu o sa bata niciodata un cruiser ingrijit la capitolele aspect si prestanta. Zic, nu dau cu parul!

 

Drum bun si multa sanatate!

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...