Sari la conținut

Cum mi s-a schimbat culoarea parului in blond


ohamoha
 Share

Postări Recomandate

De cateva zile fac browsing prin sectiunea "Service si intretinere curenta", in ideea de a vedea ce mai pateste lumea si cam cum reusesc sa-si rezolve problemele. Aseara pe la 8 ma gandesc sa fac o plimbare, ca de trei zile imi lasasem prietena sub husa. Rezolv ceva pe la Universitate si ma gandesc sa n-o iau inapoi spre Brancoveanu unde stau, asa ca m-am hotarat sa trec pe la poligonul de la Louis unde am facut eu scoala sa-i vad pe baieti cum se dau printre jaloane. Ajuns acolo ii salut prieteneste dorindu-le succes (asa din mers) si trec mai departe pana in Pantelimion. S-o iau spre Mihai Bravu si apoi acasa? Nuuu. Am mai mers doua intersectii spre capatul Pantelimonului, si cand am considerat eu ca e suficient, trag dreapta si o iau bezmetic prin Titan sau ce cartier o fi pe acolo, oricum zona pe care nu o cunosc absolut deloc. La o intersectie o luam dreapta, la urmatoarea stanga, cat se poate de aleator. Tot plimbandu-ma asa fara tinta in ideea ca la un moment dat trebuie sa ajung intr-un bulevard cunoscut, cand sa plec de la un oarecare stop, moare motorul. Of. Mi-am printat manualul motoretei, si cand stau la masa mai rasfoiesc prin el. Acolo vazusem ca relanti-ul trebuie sa fie la 1200 +/-100rpm. Al meu era pe la 1300+, asa ca tocmai ma hotarasem sa-l dau mai jos. Sa vezi ca din cauza asta a murit. Nu-i nimic, pornesc motoreta si plec mai departe, dar cand accelerez, din plop putere. Mergea asa gatuit, de parca era infundat. Dupa zilele petrecute in aceasta sectiune a forumului, deja aveam 5 scenarii. Mi-am bagat mana in gaz puternic in incercarea de a forta curatarea eventualei mizerii care s-a aciuat pe traseu, prinde putere mobra, dar ajung intr-o intersectie cu verde, trag ambreiajul sa-i ocolesc pe conservari si cand ma uit in bord, motorul oprit. Schimb a doua si din inertie porneste din nou. Mai merg asa putin, trag ambreiajul, motorul mort. In fine ma hotarasc sa opresc pe dreapta. Il las vreo doua minute timp in care ma gandesc ce am de facut. Incerc sa-l pornesc din nou, dar inafara de o slaba tendinta de a face aprindere, nimic. Adica electromotorul saracul invartea, dar in van. Cele 5 scenarii devenisera 8. Buuun. Scot telefonul si ma uit pe GPS sa vad unde naiba sunt. La vreo 1-2 km. de un prieten care locuieste in Titan. Nu-i o tragedie, o imping pana acolo, si apoi mai vedem. Pana una alta mai incerc o data s-o pornesc, dar nu vrea. Ma mai scarpin o data in cap si apoi vad ca aveam vreo 200Km. parcursi in oras de la ultima alimentare. Invart busonul pe RES, demarez in tromba si o data ajuns acasa desfac o Silva neagra. (e prima oara cand utilizez rezerva)

Editat de ohamoha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva zile fac browsing prin sectiunea "Service si intretinere curenta", in ideea de a vedea ce mai pateste lumea si cam cum reusesc sa-si rezolve problemele. Aseara pe la 8 ma gandesc sa fac o plimbare, ca de trei zile imi lasasem prietena sub husa. Rezolv ceva pe la Universitate si ma gandesc sa n-o iau inapoi spre Brancoveanu unde stau, asa ca m-am hotarat sa trec pe la poligonul de la Louis unde am facut eu scoala sa-i vad pe baieti cum se dau printre jaloane. Ajuns acolo ii salut prieteneste dorindu-le succes (asa din mers) si trec mai departe pana in Pantelimion. S-o iau spre Mihai Bravu si apoi acasa? Nuuu. Am mai mers doua intersectii spre capatul Pantelimonului, si cand am considerat eu ca e suficient, trag dreapta si o iau bezmetic prin Titan sau ce cartier o fi pe acolo, oricum zona pe care nu o cunosc absolut deloc. La o intersectie o luam dreapta, la urmatoarea stanga, cat se poate de aleator. Tot plimbandu-ma asa fara tinta in ideea ca la un moment dat trebuie sa ajung intr-un bulevard cunoscut, cand sa plec de la un oarecare stop, moare motorul. Of. Mi-am printat manualul motoretei, si cand stau la masa mai rasfoiesc prin el. Acolo vazusem ca relanti-ul trebuie sa fie la 1200 +/-100rpm. Al meu era pe la 1300+, asa ca tocmai ma hotarasem sa-l dau mai jos. Sa vezi ca din cauza asta a murit. Nu-i nimic, pornesc motoreta si plec mai departe, dar cand accelerez, din plop putere. Mergea asa gatuit, de parca era infundat. Dupa zilele petrecute in aceasta sectiune a forumului, deja aveam 5 scenarii. Mi-am bagat mana in gaz puternic in incercarea de a forta curatarea eventualei mizerii care s-a aciuat pe traseu, prinde putere mobra, dar ajung intr-o intersectie cu verde, trag ambreiajul sa-i ocolesc pe conservari si cand ma uit in bord, motorul oprit. Schimb a doua si din inertie porneste din nou. Mai merg asa putin, trag ambreiajul, motorul mort. In fine ma hotarasc sa opresc pe dreapta. Il las vreo doua minute timp in care ma gandesc ce am de facut. Incerc sa-l pornesc din nou, dar inafara de o slaba tendinta de a face aprindere, nimic. Adica electromotorul saracul invartea, dar in van. Cele 5 scenarii devenisera 8. Buuun. Scot telefonul si ma uit pe GPS sa vad unde naiba sunt. La vreo 1-2 km. de un prieten care locuieste in Titan. Nu-i o tragedie, o imping pana acolo, si apoi mai vedem. Pana una alta mai incerc o data s-o pornesc, dar nu vrea. Ma mai scarpin o data in cap si apoi vad ca aveam vreo 200Km. parcursi in oras de la ultima alimentare. Invart busonul pe RES, demarez in tromba si o data ajuns acasa desfac o Silva neagra. (e prima oara cand utilizez rezerva)

 

:kick:

 

Pe la inceputuri am avut si eu o aventura de genu'. Mi-am calculat cam la limita benzina, si, evident ca s-a terminat cu 5km inainte de benzinarie. Nici-o problema, mai eram cu un prieten... s-a dus cu motorul lui, o cumparat o sticla de 5L de apa, o luat un gat restul o varsat, o bagat direct 4L inainte sa apuce baietii din benzinarie sa se uite urat, o platit si s-o intors cu ea. Dupa am bagat benzina in rezervor si incep sa dau la automat... si dau, dau... nu pornea nici sa-l phooti. Il iau la inpins, la buton, nimic! Deja m-am speriat urat de tot, am dat telefoane si am vorbit cu un prieten din zona sa vina cu o masina dupa mine sa-l luam pe sus spre casa. Cat m-am tot sfatuit cu omul la telefon, cateva minute, a avut timp sa se amorseze circuitul de benzina si inainte sa-i dau "raspunsul final", sa vina sau sa nu vina, am zis sa mai incerc odata la demaror. A luat-o din prima. Motorul in cauza era o Yamaha Diversion, modelul cu pompa de benzina vacuumatica. Morala: de atunci am avut grija sa nu se mai termine benzina, si pt orice eventualitate am tinut tot timpul la indemana sub sa o surubeltina numa' buna de desfacut suruburile de drenaj de la carburatoare, in caz de ceva sa nu mai repet experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

d'asta motocicleta nu e pt toti, si tot d'asta s-a inventat masina.

Care e legatura cu sectiunea "service" in afara de faptul ca o citesti des in ultima vreme? Poate fi mutat cu succes la "motociclisti in timpul liber"

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiam sa scriu ceva, dar nu megea! apasam pe taste si..nimic! ma gandeam drivere, scenarii de tot felul..

 

cand colo, nu era bagata tastatura in calc! :laugh: glumesc.

 

e bine c-ai mai curatat din mizerie cand ai turat-o mai mult :)

 

eu cand s-o pornesc prima oara sezonul asta, ma duc la garaj, pun bateria la loc, dau sa pornesc.

 

NIMIC. deja intram in panica. Nu era pus contactul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] demarez in tromba si o data ajuns acasa desfac o Silva neagra. (e prima oara cand utilizez rezerva)

 

Silva bruna, da? Deci te urasc maxim!!! :laugh:

Hai bre, cum sa te lase Banditul in drum?! Ia mai desfa o bruna, sa te ierte ca ai gandit de rau despre el :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da eu ca am ramas fara baterie, si am dat sa plec impins intr-o parcare, pe la 12 noaptea, incep eu sa alerg pe langa motocicleta, era intra 2-a si ii dau drumu la ambreiaj, da sa plece si moare, o mai imping o data, acu iau viteza mai mare, iar moare, a 3-a oara si mai tare, deja eram fleasca. prietena se uita la mine nedumerita ca nu intelegea ce fac. cand ma uit eu mai atent nu era pus contactul...:burnout:

 

acu mi-am adus aminte de alta si mai amuzanta, de pe vremea cand eram cu bateria la pamant. scot eu motoru din garaj sa plec, stiam ca nu are baterie, trag socul pun contactu, bag a 2-a, imping si pleaca, da de la soc parca incepe sa o ia mai tare decat alerg eu, si m-a cuprins putin panica pana am reusit sa ajung la frana....:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da eu ca am ramas fara baterie, si am dat sa plec impins intr-o parcare, pe la 12 noaptea, incep eu sa alerg pe langa motocicleta, era intra 2-a si ii dau drumu la ambreiaj, da sa plece si moare, o mai imping o data, acu iau viteza mai mare, iar moare, a 3-a oara si mai tare, deja eram fleasca. prietena se uita la mine nedumerita ca nu intelegea ce fac. cand ma uit eu mai atent nu era pus contactul...:burnout:

 

acu mi-am adus aminte de alta si mai amuzanta, de pe vremea cand eram cu bateria la pamant. scot eu motoru din garaj sa plec, stiam ca nu are baterie, trag socul pun contactu, bag a 2-a, imping si pleaca, da de la soc parca incepe sa o ia mai tare decat alerg eu, si m-a cuprins putin panica pana am reusit sa ajung la frana....:crack:

Cred că mai indicat era să strângi ambreiajul decât să acționezi frâna......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum trebuiau facute amandoua, daca strangeam ambreiaju nu mai accelera si nu mai opunea rezistenta, oricum trebuia actionata si frana, dracu mai stie in panica aia ce sa faca prima oara, e bine ca s-a terminat totul cu bine...:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta imi aduce aminte de un moment blond de-al meu, mergeam pe dn1 si s-a intamplat ceva dubios, aveam cu vreo 20 kmh mai putin pe bord decat normal la turatiile alea, plm zic, se f00te melcu de kilometraj nu indica bine, aveam vreo 7000 de ture la un moment dat si nici 130 kmh, wtf, din nou zic, se f00te melcu, ete asa am mers eu de la ploiesti la snagov in treapta a 4-a in loc de a-5a, motoru tragea al dracu de bine in schimb :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o si eu, incepuse sa mearga "infundat", nema putere, ba murea, ba mergea, se opreste in mijlocul drumului, din intertie ajung intr-o parcare, icnerc sa o pornesc, sa reglez relantiul, sa ma joc cu electromotorul, cu gazul, ma uit la bornele bateriei si cand ma uit pe bord rezervorul era gol, doar ca nu mi se arsese becul de la rezerva si nu stiam ca nu mai am benzin. Am rugat un amic sa ma ajute si a pornit fara probleme :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am patit asta a doua zi dupa ce mi-am luat mobra, am plecat sa ma plimb cu ea de drag, opresc imi iau un suc rece si fumez la o terasa cu mobra parcata in fata.

Dau sa plec, IOCCCCCC pornea si se opreaaaaaaa, m-am facut de cacao. Eram la 1 km de casa, ma uitam pe langa ea nu stiam ce sa ii fac, in fine trece un mobrist, ii fac semn sa opreasca si ma intreaba daca am benzina(bandit400 rosu), o da pe rezerva si o porneste :))

M-am inrosit tot. Oricum ... bina ar fii sa povestim numai de intamplari haioase pe acest forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plimbare cu mobra in oras-ramas fara benzina in centru', cu gagica pasager, a trebuit sa o luam la pas frumos si cautat sticla de 2 l, prima benzinarie, am turnat petu' in rezervor si acasa....m'am simtit de cacao dar asta e, pana prostului !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

De cateva zile fac browsing prin sectiunea "Service si intretinere curenta", in ideea de a vedea ce mai pateste lumea si cam cum reusesc sa-si rezolve problemele. Aseara pe la 8 ma gandesc sa fac o plimbare, ca de trei zile imi lasasem prietena sub husa. Rezolv ceva pe la Universitate si ma gandesc sa n-o iau inapoi spre Brancoveanu unde stau, asa ca m-am hotarat sa trec pe la poligonul de la Louis unde am facut eu scoala sa-i vad pe baieti cum se dau printre jaloane. Ajuns acolo ii salut prieteneste dorindu-le succes (asa din mers) si trec mai departe pana in Pantelimion. S-o iau spre Mihai Bravu si apoi acasa? Nuuu. Am mai mers doua intersectii spre capatul Pantelimonului, si cand am considerat eu ca e suficient, trag dreapta si o iau bezmetic prin Titan sau ce cartier o fi pe acolo, oricum zona pe care nu o cunosc absolut deloc. La o intersectie o luam dreapta, la urmatoarea stanga, cat se poate de aleator. Tot plimbandu-ma asa fara tinta in ideea ca la un moment dat trebuie sa ajung intr-un bulevard cunoscut, cand sa plec de la un oarecare stop, moare motorul. Of. Mi-am printat manualul motoretei, si cand stau la masa mai rasfoiesc prin el. Acolo vazusem ca relanti-ul trebuie sa fie la 1200 +/-100rpm. Al meu era pe la 1300+, asa ca tocmai ma hotarasem sa-l dau mai jos. Sa vezi ca din cauza asta a murit. Nu-i nimic, pornesc motoreta si plec mai departe, dar cand accelerez, din plop putere. Mergea asa gatuit, de parca era infundat. Dupa zilele petrecute in aceasta sectiune a forumului, deja aveam 5 scenarii. Mi-am bagat mana in gaz puternic in incercarea de a forta curatarea eventualei mizerii care s-a aciuat pe traseu, prinde putere mobra, dar ajung intr-o intersectie cu verde, trag ambreiajul sa-i ocolesc pe conservari si cand ma uit in bord, motorul oprit. Schimb a doua si din inertie porneste din nou. Mai merg asa putin, trag ambreiajul, motorul mort. In fine ma hotarasc sa opresc pe dreapta. Il las vreo doua minute timp in care ma gandesc ce am de facut. Incerc sa-l pornesc din nou, dar inafara de o slaba tendinta de a face aprindere, nimic. Adica electromotorul saracul invartea, dar in van. Cele 5 scenarii devenisera 8. Buuun. Scot telefonul si ma uit pe GPS sa vad unde naiba sunt. La vreo 1-2 km. de un prieten care locuieste in Titan. Nu-i o tragedie, o imping pana acolo, si apoi mai vedem. Pana una alta mai incerc o data s-o pornesc, dar nu vrea. Ma mai scarpin o data in cap si apoi vad ca aveam vreo 200Km. parcursi in oras de la ultima alimentare. Invart busonul pe RES, demarez in tromba si o data ajuns acasa desfac o Silva neagra. (e prima oara cand utilizez rezerva)

 

in locul tau taceam. serios!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima pornire a primei mele motociclete ...

 

Incercam incercam ... invartea ... invartea ... aveam benzina verificat borne, traseu benzina, contact ... speriat, panicat, ca am cumparat o moto stricata ... ce naiba avea ?

 

Killer Switch era OFF .

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima pornire a primei mele motociclete ...

 

Incercam incercam ... invartea ... invartea ... aveam benzina verificat borne, traseu benzina, contact ... speriat, panicat, ca am cumparat o moto stricata ... ce naiba avea ?

 

Killer Switch era OFF .

 

Same here! :D Cred ca asta e clasica, din seria "nu esti motociclist adevarat daca nu ai patit-o"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:kick:

 

Pe la inceputuri am avut si eu o aventura de genu'. Mi-am calculat cam la limita benzina, si, evident ca s-a terminat cu 5km inainte de benzinarie. Nici-o problema, mai eram cu un prieten... s-a dus cu motorul lui, o cumparat o sticla de 5L de apa, o luat un gat restul o varsat, o bagat direct 4L inainte sa apuce baietii din benzinarie sa se uite urat, o platit si s-o intors cu ea. Dupa am bagat benzina in rezervor si incep sa dau la automat... si dau, dau... nu pornea nici sa-l phooti. Il iau la inpins, la buton, nimic! Deja m-am speriat urat de tot, am dat telefoane si am vorbit cu un prieten din zona sa vina cu o masina dupa mine sa-l luam pe sus spre casa. Cat m-am tot sfatuit cu omul la telefon, cateva minute, a avut timp sa se amorseze circuitul de benzina si inainte sa-i dau "raspunsul final", sa vina sau sa nu vina, am zis sa mai incerc odata la demaror. A luat-o din prima. Motorul in cauza era o Yamaha Diversion, modelul cu pompa de benzina vacuumatica. Morala: de atunci am avut grija sa nu se mai termine benzina, si pt orice eventualitate am tinut tot timpul la indemana sub sa o surubeltina numa' buna de desfacut suruburile de drenaj de la carburatoare, in caz de ceva sa nu mai repet experienta.

 

Si cand te gandesti ca atunci ziceai ca motorul e de vina, ca s-o stricat :P

 

De SV am impins si eu o data. Ca era stricat senzorul de nivel de benzina cand l-am cumparat si eu habar n-aveam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia cumparasem Pegaso si la un drum mai lung m-am trezit ca raman fara benzina,am rotit robinetul in toate partile si pentru ca nu venea benzina am tras concluzia ca mersesem pe rezerva si o consumasem pe toata. Am turnat benzina,am plecat si a doua zi am facut calculul consumului si mi-a iesit cam 9/100km.

M-am lamurit ca nu-i asa cand am reusit sa aflu care e pozitia rezervei,nu curgea deloc pe rezerva pentru ca era robinetul infundat.

Momente "blonde" avem toti doar ca unii nu pot sa recunoasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, ha o peripetie asemanatoare am patit eu acum doi ani, si era sa se termine rau. O iesire pe Rarau pe zapada, cu ATV-ul. Am urcat frumos pana aproape de releu. Peisaje super ... muntii acoperiti de zapada arata fain. La coborare am oprit intr-o poenita pentru a mai admira peisajul alb. Aici incepe "peripetia" ... . Deci, in poenita acolo apar trei fete insotite de un baiat (pustani la 14-16 ani cred). Ma roaga frumos sa ii lasa sa faca cateva poze pe ATV. Nici o problema, ii las, se fotografiaza in toate pozitiile pe ATV, in picioare, calare, cate doua,...etc (sper sa nu apara poze cu jucaria mea pe HI5). Intr-un final termina "sedinta foto" si pleaca. Eu mai raman putin ... admir peisajul ... incepe sa se intunece ... hotarasc ca e cazul sa o iau din loc. Ma urc pe ATV pornesc ... merg cam 100 de metrii ... se opreste brusc. Dau sa pornesc ... electromotorul se invarte ... tuseste putin dar nu merge. Ma uit in rezervor ... benzina destula! Mai incerc de vreo cateva ori. Ma opresc deoarece bateria da semne de oboseala. Se intuneca de-a binelea. Incepe sa ma ia cu fiori. Scot telefonul sa sun dupa cineva sa vina sa ma ia din varf de munte ... semnal din parti. Fiorii incep sa se amplifice in teama ... ce ma fac? Sunt singur ... e intuneric... Ma uit la ATV ... cu doua zile inainte ii montasem ... alarma imi era teama ca am legat ceva aiurea. Bine, bine imi zic ... dar totusi a mers pana acolo (peste 20 de km).... daca era ceva gresit ... nu mergea din prima. Incerc sa il pornesc din telecomanda ... face la fel. Incerc sa imi amintesc toate topicele de pe forum cu subiectul nu porneste motorul... incerc sa gasesc solutii. Intr-un final ma uit intamplator la robinetul de benzina ... SA IMI VINA SA URLU ... ERA PE OFF :baldy: . Sucesc robinetul ... ATV-ul porneste voios. Ajung fara probleme acasa ...

Cred ca copilasii aceia la sedinta foto l-au sucit (din greseala ... sau nu ??? :angry: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima pornire a primei mele motociclete ...

 

Incercam incercam ... invartea ... invartea ... aveam benzina verificat borne, traseu benzina, contact ... speriat, panicat, ca am cumparat o moto stricata ... ce naiba avea ?

 

Killer Switch era OFF .

 

Acum zambesc cand imi aduc aminte de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...