KHK Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) ...acuma esti rau. Este o versiune complet noua de Tiger. Si cred ca trebuie discutata in Enduro Touring & Adventure. poate nu in acest Topic la cat. 1200 ccm. Nu inteleg de ce sunt rau... afirmatia mea principala a fost sa nu se faca confuzie intre gama 1050 (deja cu vechime la Triumph) si noua gama 1200, de care vorbim pe acest topic, sa nu creada cineva ca este versiunea sport a lui Tiger Explorer, cum am crezut si eu citind initial. Si inteleg ca esti de acord... In legatura cu sectiunea forumului, mi-am mai exprimat parerea dar multa lume mi-a "sarit la gat": o motocicleta cu roata de 17" pe fata nu are ce cauta pe aceasta sectiune. Nici macar Tiger-ul normal de 1050 nu se incadreaza, d-apai versiunea asta sport. Dar cum parerile sunt impartite, si cum aici deja gasim si alte motociclete in aceeasi situatie (Versys, Honda 700, Multistrada etc) nu impun nimanui nimic, doar mi-am exprimat parerea (justificata zic eu). Editat Ianuarie 14, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 @khk...pai motoretele enumerate de tine sunt sau nu touring?...cu un minim de enduro in adn in functie de model... Nu prea inteleg intrebarea ta... eu nu am pus deloc sub semnul intrebarii partea de touring, toate cele mentionate (mai putin N700, dupa parerea mea) n-au probleme la capitolul touring. Ceea ce zic eu este ca, dupa parerea mea, o motocicleta cu roata de 17" pe fata (si pe care nu poti monta alte anvelope decat pur de strada) nu are nicio legatura notiunea de off-road sau enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Se gasesc gume TKC 80 so pe dimensiunile de multistrada 1200 si tiger 1050 respectiv 120/70-17 si 180/55-17 nu este cazul insa pe topicul asta ca tigerul 1200 are alta natie de gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 ok am inteles...eu zic ca se poate face enduro la nivelul cel mai mic daca pot zice asa...gen un drum de tara, o balta, o mocirla, eu zic ca se descurca ... Si scuterele merg cu o oarecare viteza insa mi s-ar parea deplasat sa se discute despre scutere pe sectiunea Motociclete de viteza. Cred ca locul mobrei cu pricina este la Motociclete de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Cred ca aici este vorba de un touring cu mari valente sport (asa il cheama) nu vad ce adventure poti face cu asa ceva.....de enduro nu mai vorbim.....unii fac filmulete si cu rr pe enduro, asta nu inseamna ca motorul are valente de enduro....descrierea producatorului: For some it’s a tourer, others it’s a comfort orientated sports bike, and there will even be those who find its commanding riding position perfect in the role of the ultimate urban commuter motorcycle. Editat Ianuarie 15, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Pai in principiu orice pe 2 roti are mici valente enduro. Daca ai stii pe ce coclauri am vazut eu scutere.... Am vazut un film cu un gs 1200 pe circuit care dadea rusinea la vitezane . Bine riderul era profesor probabil. Oricum locul motocicletei aleia e la Motociclete de strada nu aici. Si e si pusa gresit pt ca nu are legatura cu motocicleta despre care se discuta pe topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Am admirat-o azi la Expo. Usor ciudata senzatia. Rezervor 20 L, 267 kg, lipsa totala carena frontala. Intre bord si rezervor vezi soseaua. Cardanul foarte voluminos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 M-am catarat si eu pe mobra asta la SMAEB. Comparativ cu noul BMW 1200 GS si cu KTM 1190 Adventure, am avut senzatia ca este...acolo. Adica cea mai potrivita pentru mine. Nu spun ca celelate doua nu sunt ok doar ca Triumph-ul mi-a dat un plus de feeling. Habar nu am de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Un topic foarte interesant, sau mai bine zis un off topic foarte interesant. Pina la urma are cineva Explorerul 1200 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 (editat) Nu cred, sau cel putin eu nu l-am gasit inca in RO :-) Am pipait cateva 800 si 1200 acum cateva zile, Nu la noi, fireste. Explorer XRX era cu sistemul Semi Active Suspension (TSAS), La ambele ai impresia unui loc gol intre faruri si sasiu, se vede soseaua. ( la 800 si mai pronuntat ) Edit: nu spun ca e bine sau rau, e numai o impresie personala. Editat Octombrie 3, 2016 de Choixalacreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Eu am avut 800 XC timp de 2 ani si am folosit-o la maxim, mi s-a parut senzationala insa i-am (mi-am) atins limitele in ce-o priveste si am trecut la 1200 de curand Am avut multe motorete si am mers si cu cateva - altele din clasa asta insa TEX ul este senzationala pentru nevoile mele de acum. Eu merg 70/30 on off si este exact ce-mi trebuie. Am vazut multe opinii incrancenate in topicul asta despre capacitatile in teren ; in ce priveste off road ul light - ca despre asta vorbim la un adventure bike - am facut sambata Gura Teghii-Comandau si s-a comportat de minune. Mi s-a parut chiar mai manevrabila decat 800 ... Pt offroad adevarat am un Husaberg :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Ah.. deci pana la urma, ai, si era retoric pusa intrebarea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 (editat) Eu am avut 800 XC timp de 2 ani si am folosit-o la maxim, mi s-a parut senzationala insa i-am (mi-am) atins limitele in ce-o priveste si am trecut la 1200 de curand In ce sens ai atins limitele lui 800XC? Ce-i lipsea? Editat Octombrie 3, 2016 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Imi era mica si la propriu si la figurat, mai ales la touring si la viteza mare. Mereu cautam frana de picior, parbrizul maxi de la Puig imi era mic,cu inaltatoare de 30 in teren tot cocosat stateam, deh. La 1200 totul e la locul lui, nu mai am crampe la picioare, livreaza un cuplu senzational in orice viteza ai fi, si ma dau jos de pe ea odihnit dupa 400 km. Deci imi era mica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Un topic foarte interesant, sau mai bine zis un off topic foarte interesant. Pina la urma are cineva Explorerul 1200 ? Are un prieten Are si el vreo 1.90 si 120 de kg cred. E foarte multumit de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 E cineva prin romania care are TEX XRT? Vreau doar sa stiu si eu daca se poate lasa cumva din furca, si daca da, cati cm... Alta varianta mai joasa stiu ca este XRul Low, dar as prefera XRTul pentru.ca are mai multe optiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 De ce nu 800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 (editat) De ce nu 800?Nu mai vreau ceva fara cardan... Si alte optiuni mai bune nu prea am, mai ales la inaltimea mea. Varianta low e buna, dar nu.pot sa-mi adaug pe ea ce optiuni lipsesc, de ex. cornering lights si al 5lea mod - Rider mode... Editat Ianuarie 26, 2018 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 Nu mai vreau ceva fara cardan... Si alte optiuni mai bune nu prea am, mai ales la inaltimea mea. Varianta low e buna, dar nu.pot sa-mi adaug pe ea ce optiuni lipsesc, de ex. cornering lights si al 5lea mod - Rider mode... Nu-ți trebuie cardan. Mobrele cu cardan sunt mari și grele. Mai bine schimbi un kit de lanț la 1-2 ani decât să te chinui cu un monstru. Părerea mea... » Post actualizat in 26 Jan 2018 18:25 Și astea mari au șaua lată, așa că dacă ești mică e problemă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 VFR 1200 la asa ceva visez cu ochii deschisi cateodata ... are si ceva cardan si nu e foarte grea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 27, 2018 Share Postat Ianuarie 27, 2018 Nu-ți trebuie cardan. Mobrele cu cardan sunt mari și grele. Mai bine schimbi un kit de lanț la 1-2 ani decât să te chinui cu un monstru. Părerea mea...» Post actualizat in 26 Jan 2018 18:25Și astea mari au șaua lată, așa că dacă ești mică e problemă. Da stiu, dar pe mine nu ma tine nici un an. Lantul trebuie intretinut, schimbat, curatat motoru' de smac d-ala...Si nu-i o placere sa ma apuc singura prin munti sa-l curat si sa-l ung, cand am de facut km multi si-s pe graba. Nu mai zic de strans, sau de schimbat... Pentru mine asta e un chin... Saua se scobeste, nu-i aia problema. Problema ar fi daca nu s-ar mai putea lasa cumva motoru'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 27, 2018 Share Postat Ianuarie 27, 2018 Eu m-am urcat pe un 800 și îmi era un pic cam mare la 1,84. Știu că șaua e reglabilă la 800, nu știu la Explorer cum e, însă cred că se găsesc oase de-alea de coborât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Ai optiune de low seat pentru Explorer XRT, de la 835 mm ajungi la 815. Asta ar fi varianta mai ieftina, dar cu siguranta pierzi un pic la confort. Te duci la dealer si compari XRx cu XRx low sa vezi ce repere iti trebuie ca sa o cobori, le comanzi si le montezi pe XRT. Asta ar fi varianta cea mai scumpa. Ai mai putea incerca sa discuti sa iti faca un XRT low pe comanda direct din fabrica. Aici cu siguranta e bataie de cap mai mare deoarece Motoboom nu este dealer oficial, de pe site-ul Triumph cel mai apropiat dealer de noi ar fi in Grecia. Teoretic, cum nu vei plati 2 seturi de piese ar trebui sa iesi mai ieftin decat varianta 2, dar depinde cum evalueaza ei efortul suplimentar pentru o mobra "custom". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 Din pacate nu poti muta optiunile de pe XRT pe XRX - adica Cornering lights, modul Rider si parbrizul electric. Sau ma rog le poti muta, dar la costuri enorme fata de cat costa XRT-ul. Ah, plus sei incalzite... Restul optiunilor nu ma intereseaza in mod special. Dar, oricum, mi-am comandat XRT-ul pentru ca alta optiune nu aveam la ce voiam eu... Acuma, ca nu pot sa-l conduc, e partea a doua Este ciudat ca pe un Kawasaki cu sa la 835 am ajuns foarte bine cu varfurile, dar pe XRT cu sa la 835 se pare ca mai am nevoie de vreo 5cm... Saua nu pare mult mai lata, deci nu-mi explic... O sa ii fac niste manarii pe la suspensie, in sensul ca o sa ii fac un kit de lasat special, cu 3 nivele + schimbat tija (ca sa nu creada fraieru' ca e greutate mare si sa-mi intareasca suspensia). Plus, am vazut ca-l mai pot lasa si din furca 2cm, deci cumva o sa fie bine. Ca impresie, este putin racheta. Ne-am coit ceva pana am reusit sa-l pornim si sa umblam un pic in meniu, nu vreau sa ma gandesc de cate zile o sa am nevoie sa invat sa umblu ca lumea la el... Motorasu' de la parbriz se aude ca atunci cand urci cu liftul, dar nah, e bun ca e din buton macar. Ecranu' ala e super fita, dar cand o sa crape cred ca o sa coste cat un motor second. Faru' e belea rau de tot, cu acele dungi orizontale si cornering lights (se aprind gradual in functie de unghi, atat ca intensitate, cat si ca numar de becuri); si asta la fel, cand o sa crape cred ca o sa fie o caruta de bani... Dar nah, macar e frumos. Sunetul este extraordinar, probabil si de la toba aia Arrow, finisajele sunt de calitate, pare confortabil pentru cineva mai inalt. Mie mi se pare putin mai lunga decat as fi vrut distanta sa-ghidon, dar ori ma obisnuiesc, ori mai trag ghidonu' putin spre mine. In concluzie, e motor misto, o sa plang putin cand o sa-l dau pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 Undeva pe la 18.000. Dar trebuie sa imi mai iau topcase si crashbars... Deci cred ca mai tre' sa scot inca vreo 1000... Faza e ca printr-o incurcatura mega fericita, a ajuns in culorile de pe XCA http://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure/tiger-1200/tiger-1200-xrt-2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.