Jump to content

Recommended Posts

Chiar, nu se anunta nimic, un ealer ceva pt. Triumph in Ro? Ma gandesc ca odata cu noile Tiger 800 si 1200 ar avea ceva piata in Ro, basca modelele lor clasice, naked etc.

La cate motociclete noi se vand in Romania, nu cred. Probabil singurii care se descurca la capitolul asta sunt BMW si Ducati. :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 332
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vladut! cu surubelnita reglez o singura data. In rest numai din rozetele fata si robinet pt spate si am acceas la ele din sa, fara scule si fara sa cobor. Parbrizul meu este pe comanda nu trebuie reglat, perfect in orice situatie :banana: Iar legat de computer, las-o mai moale. Date care la mine sunt permanent afisate, la tine trebuie cautate, iar consumul instantaneu de combustibil lipseste cu desavarsire. M-a ajutat cand l-am batut pe Aurelian de i-au mers fulgii. :friends:

Edited by bogdan_harea
Link to post
Share on other sites

Chiar, nu se anunta nimic, un ealer ceva pt. Triumph in Ro? Ma gandesc ca odata cu noile Tiger 800 si 1200 ar avea ceva piata in Ro, basca modelele lor clasice, naked etc.

 

Din cate stiu eu, MotoLand din Cluj sunt (erau?) reprezentantii Triumph in Romania.

Acum cativa ani buni (sa fie 7-8) cand citeam teste cu Triumph-uri in Romania, facute de MotoLife, ei erau cei care puneau anumite modele la dispozitie.

Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu, MotoLand din Cluj sunt (erau?) reprezentantii Triumph in Romania.

Acum cativa ani buni (sa fie 7-8) cand citeam teste cu Triumph-uri in Romania, facute de MotoLife, ei erau cei care puneau anumite modele la dispozitie.

Erau. Au dat cu kixu de mai bine de 1 an.

Link to post
Share on other sites

Chiar, nu se anunta nimic, un ealer ceva pt. Triumph in Ro? Ma gandesc ca odata cu noile Tiger 800 si 1200 ar avea ceva piata in Ro, basca modelele lor clasice, naked etc.

E un dealer in Brasov, insa nu are modele de showroom, totul se aduce pe comanda, are ceva vanzari si asigura service-ul. Insa cine isi ia motor nou de obicei nu umbla pe motoretism.ro :P

 

Iar Triumph si-a exprimat dezinteresul total pentru piata romaneasca.

Edited by switch
Link to post
Share on other sites

Cu o suspensie clasica, reglabila pe toate cele trei marimi, si fata si spatele, din clic in clic, poti face sute de mii de combinatii cu care acoperi orice situatie, personalizad suspensia la modul ideal. :moto:

 

Si cum tii minte 9 din acele sute de mii de combinatii? Faci semne pe robinet?

Link to post
Share on other sites

Si cum tii minte 9 din acele sute de mii de combinatii? Faci semne pe robinet?

De multele combinatii am avut nevoie o singura data la inceput, iar dupa ce am gasit-o pe cea castigatoare pt mine, nu mai umblu decat la rozete si robinet, care au deja gradatii inscriptionate pe ele si asta numai cand merg cu pasager.

Edited by bogdan_harea
Link to post
Share on other sites

Tare as vrea sa stiu cati din astia care se bat in suspensii care de care mai customizabile din clic si din buton sau din surubelnita ies pe off pt ca altfel e doar gargara din taste.

Numai pe off o suspensie cu adevarat reglabila isi are sensul,.....pt drum marea majoritate a producatorilor de mobre de sosea nu au cine stie ce setari la ele.

 

Pe de alta cati din cei care au suspensii full reglabile stiu sa le regleze. Si partea intunecata a fortei ..am vazut oameni care merg foarte bine pe off cu suspensii triste rau si oameni care desi au suspensii full reglabile nu prea le regleaza nu ca nu ar stii ...dar " daca stii sa mergi mergi cu orice mobra, si doar nu o sa ma opresc la fiecare 5 min sa setez suspensia" asta a fost citat ;)

Link to post
Share on other sites

Discutam totusi de motoare de 1200 si peste 250kg. Off-ul pt mine inseamna tot drum, dar fara asfalt, sau cu asfaltul explodat. Prin paduri si livezi nu ma bag. Iar apropos de tristetea unor suspensii, dupa ce m-am canonit cu cea de DL, la trecerea pe ST am simtit o mare usurare. Faptul, ca omul este inaintea fierului, nu mai trebuie comentat!

Link to post
Share on other sites

Vladut! cu surubelnita reglez o singura data. In rest numai din rozetele fata si robinet pt spate si am acceas la ele din sa, fara scule si fara sa cobor. Parbrizul meu este pe comanda nu trebuie reglat, perfect in orice situatie :banana: Iar legat de computer, las-o mai moale. Date care la mine sunt permanent afisate, la tine trebuie cautate, iar consumul instantaneu de combustibil lipseste cu desavarsire. M-a ajutat cand l-am batut pe Aurelian de i-au mers fulgii. :friends:

 

Bogdan - nu te supara - da' ai devenit penibil!

 

Si acum ma doare-n poponeata - ba chiar si-n fata - de bataia pe care am luat-o de la tine!

Ca sa nu-ti mai spun ca de atunci nu mai am somn, nu-mi mai gasesc linistea, iar viata mi-a devenit un calvar ...!

Trec pe strada si vad cum oamenii se uita cu subinteles la mine - "asta e ala cu bmw-ul care a fost umilit de Bogdan si Yamaha lui ...!"

 

Da, recunosc: imi este rusine de motocicleta pe care o am!

Vreau sa o vand, sa scap de ea cat mai repede, si sa-mi iau si eu una ca a ta - cu trei bucati in tara deschidem un fun club si ii facem muci pe toti care au tupeu sa se puna cu noi!

 

Sa mor de nu, da' uneori am impresia ca nu ai varsta din buletin!

Ia-ti frate un concediu, sigur o sa-ti fie mai bine dupa! Sau mergi la un psiholog / psihiatru - au fost cazuri in care au rezolvat si probleme precum cea pe care o ai tu.

 

Din repect pentru initiatorul topicului cat si pentru cei care vor totusi sa citeasca in acest topic doar despre Triumph 1200 Adv . ... ma opresc aici; chiar nu merita sa spun mai multe!

Link to post
Share on other sites

Aurelian, eu discutam de Triumph, dar daca sunt mereu trimiteri catre perfectiunea intruchipata de BMW, nu ma pot abtine sa nu-i aduc cu picioarele pe pamant. Si da, adevarul supara de cele mai multe ori. Acum daca GS-ul si ST-ul lancezesc pe forum ne mai contram pe unde ne intalnim. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Tare as vrea sa stiu cati din astia care se bat in suspensii care de care mai customizabile din clic si din buton sau din surubelnita ies pe off pt ca altfel e doar gargara din taste.

Numai pe off o suspensie cu adevarat reglabila isi are sensul,.....pt drum marea majoritate a producatorilor de mobre de sosea nu au cine stie ce setari la ele.

 

Nu-ti inteleg nedumerirea, avand in vedere topicul pe care ne aflam si motocicletele despre care vorbim sau le comparam. Felul in care ai pus problema mi se pare la fel de nepotrivit ca si intrebarea (altora) cu roata de 21", de exemplu.

 

Indiferent ca unii sunt de acord sau altii nu, posesorii de 1200GS &co, in general, nu le-au luat sa faca enduro; in plus, notiunea de "enduro" mai si difera de la om la om. Deci, asa cum bine stii si s-a discutat, majoriltatea merg aproape total pe asfalt dar le place faptul (macar teoretic) ca pot oricand iesi si pe un teren ceva mai accidentat. Si chiar s-a dovedit ca daca posesorul "cunoaste", se poate face si enduro mai serios cu astfel de motociclete. In plus, suspensiile mai "enduristice" ale acestei clase de motociclete te ajuta destul de mult dpdv al confortului pe drumuri proaste.

Asadar, nu trebuie vazut totul prin ochii enduristului cu pretentii...

Eu de exemplu, in singurul sezon de cand am GS, chiar am bagat cateva zeci de km pe drumuri enduro. Nu era camp plin de santuri sau noroaie, dar au fost km buni de drumuri pietruite, denivelate sau forestiere, drumuri pe care nu le-as incerca cu o motocicleta de strada.

Eu chiar am inceput sa strang din diferite reviste cu specific trasee pe care este permis sa se faca enduro in zona Alpilor, pe care sa le parcurg la anu'. Si am de gand sa fac si ceva training de conducere enduro, atat cat imi permite o astfel de moto ci cu cauciucurile mixte.

 

In plus, reglarea suspensiei, pe langa diferenta cu/fara bagaj si/sau pasager, isi mai are un rostul chiar si daca nu faci enduro. Pur si simplu acum mergi cu 160-180km/h pe autostrada perfecta unde suspensia reglata sport e ideala, apoi iesi si poti da de un drum prost, cu multe denivelari unde trecerea pe comfort iti faca viata mai usoara pe sa. Ce ar fi in neregula cu asta? Si daca pot avea aceasta optiune, de ce nu??

Culmea e ca si la motocicleta sport, cum e de exemplu K1300S diferenta se simte destul de bine.

 

Cred ca nu ti-am spus nimic ce nu stiai si tu pana acum... dar am mai facut si noi niste posturi ;)

 

... dar daca sunt mereu trimiteri catre perfectiunea intruchipata de BMW, nu ma pot abtine sa nu-i aduc cu picioarele pe pamant.

 

Nu stiu ce ne-am fac fara tine! :unsure:

 

... in acest topic doar despre Triumph 1200 Adv .

 

N-auzi ca nu se numeste Adv?? Explorer!!! :kick:

Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce ne-am fac fara tine! :unsure:

Ce ne-am face noi fara voi! Cum se discuta despre un motor nou cum apareti voi sa-i gasiti nod in papura si sa ridicati GS-ul in slavi. Probabil s-ar inchide forumul din lipsa de activitate, pt ca nu am vazut ducatisti, ktmisti sau orice alt fel de motoristi care sa combata atat de virulent orice incercare de detronare a Mariei Sale. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Ce ne-am face noi fara voi! Cum se discuta despre un motor nou cum apareti voi sa-i gasiti nod in papura si sa ridicati GS-ul in slavi. Probabil s-ar inchide forumul din lipsa de activitate, pt ca nu am vazut ducatisti, ktmisti sau orice alt fel de motoristi care sa combata atat de virulent orice incercare de detronare a Mariei Sale. :cheers:

 

In primul rand, sunt multi oficosi care comenteaza la adresa BMW, in mare parte nejustificat. Cateodata ne e mila de ei si ii lasam in pace sa se simta bine. Insa sunt si dati cand de plictisesala ne mai luam la discutii cu ei :bounce:

 

Apoi... noi nu prea avem probleme cu motocicletele noastre. Accesorii si alte nebunii stim de unde sa luam... asa ca topicul nu e prea des utilizat. Si na, ne e dor si noua sa ne bagam in seama, sa ne dam cu parerea :banana:

Link to post
Share on other sites

Domnilor, dar chiar nu vreti sa ne mai scutiti discutiile in contradictoriu despre BMW si Yamaha, cat de bune sau "nebune"sunt. Daca vreti sa comentati despre motoarele carora li se dedica topicurile, sunteti bineveniti avand in vedere experienta voastra, dar chiar m-am plictisit de aceleasi discuti fara sfarsit si in contradictoriu, care de multe ori cad in derizoriu. Va multumesc pentru intelegere!

Link to post
Share on other sites

Domnilor, dar chiar nu vreti sa ne mai scutiti discutiile in contradictoriu despre BMW si Yamaha, cat de bune sau "nebune"sunt. Daca vreti sa comentati despre motoarele carora li se dedica topicurile, sunteti bineveniti avand in vedere experienta voastra, dar chiar m-am plictisit de aceleasi discuti fara sfarsit si in contradictoriu, care de multe ori cad in derizoriu. Va multumesc pentru intelegere!

:agree: Propun sa ne mutam la Crosstourer ca pe ala mai usor il vom vedea in viu si un V4 parca arata mai somtuos decat 3 in linie sau 2 in orice fel! :D

Edited by bogdan_harea
Link to post
Share on other sites

De multele combinatii am avut nevoie o singura data la inceput, iar dupa ce am gasit-o pe cea castigatoare pt mine, nu mai umblu decat la rozete si robinet, care au deja gradatii inscriptionate pe ele si asta numai cand merg cu pasager.

 

Eh, atunci baga la cap : io am 9 pozitii castigatoare. 3 dintre ele reglabile in mers, capisci? La ESA II toate 9 sunt reglabile in mers.

Link to post
Share on other sites

Eh, atunci baga la cap : io am 9 pozitii castigatoare. 3 dintre ele reglabile in mers, capisci? La ESA II toate 9 sunt reglabile in mers.

Era de asteptat ca BMW sa nu poata face o suspensie suficient de desteapta care sa se descurce in orice situatie si deci sa aiba nevoie de reglaje din mers. Altii au reusit, Yamaha si KTM. La fel pateam si eu cu V-Stromul ori sosea ori drumuri proaste, dar ma impacasem cu ideea pt ca a fost ieftina si compensa.

Link to post
Share on other sites

Era de asteptat ca BMW sa nu poata face o suspensie suficient de desteapta care sa se descurce in orice situatie si deci sa aiba nevoie de reglaje din mers. Altii au reusit, Yamaha si KTM.

Stim ca mult nu poti, ne-ai demostrat-o de multe ori iar acum nu faci decat sa confirmi. :bounce:

Dar hai sa terminam cu off-topicul, ok?

 

p.s. si sa nu mai zici de altii ca-s fanatici. Sau macar aia au cu ce... :blink:

Link to post
Share on other sites

Era de asteptat ca BMW sa nu poata face o suspensie suficient de desteapta care sa se descurce in orice situatie si deci sa aiba nevoie de reglaje din mers. Altii au reusit, Yamaha si KTM. La fel pateam si eu cu V-Stromul ori sosea ori drumuri proaste, dar ma impacasem cu ideea pt ca a fost ieftina si compensa.

:crack: Lasa mah ca si locu 2 se premiaza.

Link to post
Share on other sites

Revenind la discutia despre Triumph 1200 Adventure, poate ca nu o sa fie asa de bun ca BMW, poate nu o sa aiba prestanta Yamaha, poate nici polivalenta Suzuki dar poate asta-i farmecul.

E interesanta senzatia ca nu are toata lumea ce ai tu. Am aceasta senzatie acum, cu motorul pe care-l conduc si la fel se intampla si cu masina. Nu-i obligatoriu sa fie best of the best, cred ca-i mult mai important sa-ti ofere satisfactia sufleteasca.

Nu cred ca o sa am bani vreodata sa cumpar asa ceva, dar macar merita sa visez.

Link to post
Share on other sites

Revenind la discutia despre Triumph 1200 Adventure, poate ca nu o sa fie asa de bun ca BMW, poate nu o sa aiba prestanta Yamaha, poate nici polivalenta Suzuki dar poate asta-i farmecul.

E interesanta senzatia ca nu are toata lumea ce ai tu. Am aceasta senzatie acum, cu motorul pe care-l conduc si la fel se intampla si cu masina. Nu-i obligatoriu sa fie best of the best, cred ca-i mult mai important sa-ti ofere satisfactia sufleteasca.

Nu cred ca o sa am bani vreodata sa cumpar asa ceva, dar macar merita sa visez.

Si eu sunt convins ca atat Explorer-ul cat si Crosstourer-ul sunt pe val in topul enduroturing mare, asa cum este el practicat acum, adica pe drum si daca pana acum "mai mare" a fost egal cu "mai bun" nu vad de ce nu ar functiona si pe viitor.

Cele doua au luat in mare puterea de la Multistrada si configuratia GS, dublata de un numar mai mare de 2 cilindrii, ceeace ar conduce logic catre fiabilitate, fara vibratii si cuplu mare, liniar.

Am ceva rezerve legat de cutia automata, Troia de la Honda, care a incercat-o pe VFR, spunea ca se simte un pic nesigur, sau ciudat, in primul metru, dupa care excelent. Acum daca primul metru este mai "lung" si trece prin noroi sau vad de apa, nu stiu cat de ciudat se va simti.

Edited by bogdan_harea
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...