Sari la conținut

Triumph 1200 Explorer


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

In miscare, nu cred ca tremura. Daca accelerezi de la 60 kmph in a 6-a tremura orice motor pana atinge rpm de cuplu sau in apropiere de rpm de cuplu.

Incearca si apoi mai vorbim. Si nu toate motoarele tremura la 60. Vrand nevrand tot ajung la ST care merge bine merci incepand de la 45 in vit 6. Constatarea asta nu am facut-o numai eu, ci si toti prietenii care au incalecat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci de urare dar merg foarte rar in regimul asta. Motivul pt care il mai aduc pe tapet este compararea practica a afirmatiei "cuplu mare de jos", in rest nu are aplicatie.

 

Mult succes cu mobr ain a 6-a la 50 la ora. O sa ai un consum foarte bun. :laugh:

:cheers:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplu mare de jos nu inseamna ca trage in treapta cea mai mare de la 30 la ora. Asa gandesc numa batranii aia singuri care cred ca daca pun centrala termica la apa calda pe 25 de grade le consuma mai putin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplu mare de jos nu inseamna ca trage in treapta cea mai mare de la 30 la ora. Asa gandesc numa batranii aia singuri care cred ca daca pun centrala termica la apa calda pe 25 de grade le consuma mai putin :)

Gaseste tu o alta metoda de comparatie si o folosim pe aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=aBeSQvAwbXo&

 

Nu-i a sasea, e a cincea, dar e doar un exemplu de comportament al unui tricilindru.

Asa merge si vechitura mea... Trage peste turatia de ralanti chiar si la deal in a 5-a. E doar un motor echilibrat atata tot. Un motor de 1200 in doi cilindri are o gramada de cuplu, indiferent de configuratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor de 1200 in doi cilindri are o gramada de cuplu, indiferent de configuratie.

Asta e limbaj de lemn, sau cutuma pe care greu ne hotaram sa le mai verificam din cand in cand. Cuplu gasesti intradevar o gramada la motoare de 1200, dar si gramezile sunt mai mari sau mai mici. Din pacate in afara de grafice comparative, eu altceva decat testul cu viteza minima in 6 nu am gasit pt verificare. De curand chiar si fabricantul lui K1600 a lansat un slogan publicitar in care motorul era numit primul la care cutia de viteze poate fi optionala, pt ca de la 50 la 230, nu trebuie sa schimbi viteza. Asta evident in gluma, dar tot pt a sublinia cuplul de jos invocat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum vorbele tale starnesc doar zambete p-aici. E mai concludent "testul tau cu iepuroaica", in speta prostia asta cu acceleratul de la 60 la ora si nu o curba de cuplu si de putere obtinuta pe in stand dinamometric. Iti zic eu sigur ca esti infectat cu Placebo. Nu cred ca senzorul uman e atat de sensibil incat sa sesiseze diferente atat de mici ale cuplului intre diferite motoare. Ca sunt diferente de comportament intre diferite configuratii nu neaga nimeni, dar nu pot sa nu penalizez aberatii pe tema cuplului simtit cu noa... varful coccisului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum vorbele tale starnesc doar zambete p-aici. E mai concludent "testul tau cu iepuroaica", in speta prostia asta cu acceleratul de la 60 la ora si nu o curba de cuplu si de putere obtinuta pe in stand dinamometric. Iti zic eu sigur ca esti infectat cu Placebo. Nu cred ca senzorul uman e atat de sensibil incat sa sesiseze diferente atat de mici ale cuplului intre diferite motoare. Ca sunt diferente de comportament intre diferite configuratii nu neaga nimeni, dar nu pot sa nu penalizez aberatii pe tema cuplului simtit cu noa... varful coccisului.

Si cine a zis ca este mai concludent? Eu in niciun caz. Am zis doar, usor de pus in practica. In rest clasic, cand se termina argumentele incepe atacul la persoana.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul tau argument omniprezent este BMW-ul e mai prost ca Yamaha. L-am inteles din prima, nu trebuie repetat la infinit. Esti doar subiectiv si probabil crezi uneori amuzant, dar nu esti. Am avut toata viata Yamaha. Imi place ca ei pun accentul pe tehnologie si sportivitate, dar cu toate astea nu exceleaza in nimic si asta se reflecta in vanzari. Yamaha e departe de ce e acum BMW in segmentul enduro touring, pt ca multora le place BMW pt ceea ce reprezinta ca un tot. Conteaza foarte mult cum te simti pe o motocicleta, daca simti ca esti de acolo, ca e o prelungire cat mai perfecta a bratelor si picioarelor tale. Voi fi fan japoneze si in continuare, dar asta nu ma va face sa am orbul gainilor. Si nu te-a atacat nimeni, nici macar nu stii ce-i aia.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la consum se stie deja ca 'nea Harea e campion absolutcup-006.gif

Numai sa-ncercati sa comentati ceva pe subiectul asta ca va :shootingsmilie: de nu va vedeti.

Nu stiu cat sunt de campion, dar la intrecerea respectiva in afara de randamentul motorului racit cu apa, m-a ajutat exact posibilitatea de a merge incet in treapta superioara si indicatorul de consum instantaneu, pt a gasi un regim max de eficient. GS sta mai prostut la ambele capitole, si de aici diferenta, care sincer m-a surprins si pe mine, fiind foarte mare. De Triumph la primavara, ca testele intarzie sa apara, iar alte noutati nu prea mai sunt.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi aici se discuta despre Triumph 1200 Explorer. Nu are nici o legatura cu Yamaha sau BMW.

He he, oriunde apare accidental acronimul BMW iese cu contre. Mai ales in zona enduro-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi aici se discuta despre Triumph 1200 Explorer. Nu are nici o legatura cu Yamaha sau BMW.

 

Pai tocmai d-asta am si deschis topicul ala cu EU vs JAP, dar stii cum e, unde se aprinde discutia acolo se si continua.

 

Altii nu pricep asta, n-ai inteles? :grinbandit:

 

Pai si daca ar pricepe toti din prima, crezi c-ar mai fi atata caterinca? :laugh:

Deci, eu zic in continuare ca Mobra e za best, sa vedem daca are vreunu' c.oaie sa ma contrazica :shootingsmilie:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca si apoi mai vorbim. Si nu toate motoarele tremura la 60. Vrand nevrand tot ajung la ST care merge bine merci incepand de la 45 in vit 6. Constatarea asta nu am facut-o numai eu, ci si toti prietenii care au incalecat-o.

Asa si geseul merge cu 45 in a 6-a, doh!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OT*): Ma scoate din minti faza asta cu cat de incet mergi intr-a 6-a!!!! La ce foloseste?!?!??!?!?!

 

*) deja inseamna ON si nu OFF... sa schimbe cineva numele topicului :)

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Triumph 1200 Explorer

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...