Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Degeaba ii pui ulei foarte bun daca nu-l schimbi la timp.

Din ce an e moto?

Nu ca m-as pricepe la uleiuri ... insa am inteles de la "altii" ca e important anul de fabricatie cat si nivelul de uzura a motocicletei (nr de km)!

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba ii pui ulei foarte bun daca nu-l schimbi la timp.

Din ce an e moto?

Nu ca m-as pricepe la uleiuri ... insa am inteles de la "altii" ca e important anul de fabricatie cat si nivelul de uzura a motocicletei (nr de km)!

Motocicleta este in 2 timpi, uleiul se consuma,nu se schimba ca la 4t..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ cristidb

Imagineaza-ti urmatoarea situatie , Cumperi un flacon de 1L ulei, scoti uleiul , incalzesti , torni inapoi in flacon. O sa fie mai mult ulei , mai putin , sau la fel ?

 

 

 

ps: baiatul cu SV-ul din 2007 , schimba uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica se dilata lichidele la cald. Mai mult n-o sa fie, dar volumul ocupat va fi mai mare. Daca il torni cald in bidon se inmoaie bidonul si se umfla si poate pare mai putin pe gradatie. :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am hotarat sa il schimb. Acum problema cu care ai venit tu... Am venit cu o problema asemanatoare la masina si un mecanic mi-a spus ca datorita temeraturii unele parti (majoritatea dintr-un plastic or something) se contracta ceea ce face sa para ca avem mai mult ulei, apoi vascozitatea lui la 20 de grade e diferita fata de cea la 80-90, deci da volumul se modifica,dar dupa ce se raceste ramane acelasi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor doi timpi, ulei pentru motor doi timpi, nu 710.

Datorita principiului de functionare al motorului in doi timpi, ce nu o sa incep acum sa-l explic, trebuie un ulei special pentru astfel de motoare si in nici un caz ulei pentru motoare in 4 timpi acesta din urma daca va fi pus motorul se va uza mai tare decat o face in mod normal, stiindu-se faptul ca motorul in doi timpi are un grad de uzura ridicat.

Daca vrei neaparat ulei Motul gasesti are extensia 2T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi chiar nu va potoliti cu vorbitul prost vad...apareti ca ciupercile dupa ploaie...numai motociclisti cunoscatori... 710 este ulei de 2T , go & fuckin' google it ! daca nu va pricepeti de ce dracu va bagati in seama?

 

510,710, 800 sunt uleiuri pentru 2T

3000,5100,7100,300v sunt uleiuri pentru 4T.

Dar nu am ce sa cer...cam asta e cultura motociclistului la noi...cand ajunge la magazin cere ulei si filtru ... fara sa cunoasca sau sa ceara sfaturi... atata timp cat scrie MOTUL RIZOMA sau KN...e perfect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

800-le să îti iei ROAD RACING.

Iti zic asta pt că este si OFFROAD RACING,si citeste atent pe spatele bidonului si dacă scrie PREMIX ONLY il

amesteci in rezervoru de benzina că daca il pui la pompa ta de ulei v-a trece greu/putin si o să gripezi motorasul.

pentru cutie merge Motul motyl gear 10w40.

vezi si ce mai zic posesorii de nsr-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi chiar nu va potoliti cu vorbitul prost vad...apareti ca ciupercile dupa ploaie...numai motociclisti cunoscatori... 710 este ulei de 2T , go & fuckin' google it ! daca nu va pricepeti de ce dracu va bagati in seama?

 

510,710, 800 sunt uleiuri pentru 2T

3000,5100,7100,300v sunt uleiuri pentru 4T.

Dar nu am ce sa cer...cam asta e cultura motociclistului la noi...cand ajunge la magazin cere ulei si filtru ... fara sa cunoasca sau sa ceara sfaturi... atata timp cat scrie MOTUL RIZOMA sau KN...e perfect !

Astia sunt...cu astia ne mandrim... si ca sa il citez pe yoyomoto..."ca-i in trend"

Ma bucur ca s-a limitat si nu ne-a explicat si principul de functionare al motoarelor in 2t ..ca cine stie ce racheta intergalactica iesea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamnee! Daca ar durea prostia, cati s-ar tavali in chinuri pe forum! Cat de prost sa fii sa persisti in tampenie fara macar sa cauti in puii tai sa te documentezi nitel. Vorbiti ca musca beata fara 3 neuroni in cap. Voi ati luat BAC-ul by the way? Internetul este probabil un mister pentru voi! Google e o forta supranaturala la care voi nu aveti acces. Ati auzit 2 cuvinte din zbor si le difuzati si voi mai departe cum va suna la ureche. Lasati-va de teorii si dat rotunzi ca sunteti 0, nimeni, nimik... Cititi o carte mai bine si veniti dupa aia si spuneti ceva pertinent ca de elucubratiile creieraselor voastre suntem satui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma cert,dar nu imi place sa ma caracterizeze un om fara sa ma cunoasca. Sunt sigur ca au mai fost si alti oameni care au strans toate monedele din casa pt a-si indeplini visul.Oricum multumesc tuturor pt raspunsuri,m-am hotarat sa schimb uleiul si filtru saptamana asta cand imi intra banii pe card,restul ramanand pt luna/lunile viitoare. Stima si Asfalt usacat!

Foarte buna dezicia. Chiar daca fostul propietar a schimbat ulteiul, primul lucru pe care il faci atuni cand iti cumperi un motor este sa schimbi atat uleiul cat si filtrul de ulei. Este esential pentru a proteja motorul. Te felicit pentru decizia de a-ti achizitiona un SV!

PS: Nivelul uleiului se verifica la fiecare 1000 de kilometri. La SV daca mergi constant in turatii mari exista posibilitatea sa manance putin ulei, asa ca va trebui sa completezi. Iti recomand sa ai ulei cat mai aproape de nivelul de sus (F) al indicatorului, fara a il depasi.

Asfalt uscat.

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Schimba uleiul/filtrele... si ca ulei pune ce scrie in carte ca vascozitate...ca nenea de la Suzuki nu recomanda degeaba...cu vascozitatea aia a fost testat motorul...atentie daca cere full sintetic sau nu...eu pun in a mea Motul 7100 de exemplu si vascozitatea specificata si recomandata de Honda.


Succes si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Placutele de frana sunt ok,filtru de aer e curat, kitul de lant DID aproape nou, iar motorul merge perfect. Acum...asta s-ar putea sa ti se para o intrebare stupida,dar care e filosofia controlului nivelului de ulei? Am lasat motorul sa se raceasca,i-am spus unui prieten sa imi tina motorul la verticala si am citit nivelul prin ferastra aia...ar trebui sa fac cv in plus?

P.S. uleiul este galben culaorea mierii fara impuritati(dar chiar si asa cred ca il voi schimba)

Galben e de exemplu Bel Ray eu am EXS 10w50 acum.

Uleiul de verifica in felul urmator:

Pornesti motorul pentru 3-5 minute, dupa care opresti motorul si mai astepti 5 minute. Intr-o zona cat mai dreapta, ti motocicleta in pozitie verticala si te uiti la gemuletul din partea dreapta, ce indica nevelul de ulei. Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Schimba uleiul/filtrele... si ca ulei pune ce scrie in carte ca vascozitate...ca nenea de la Suzuki nu recomanda degeaba...cu vascozitatea aia a fost testat motorul...atentie daca cere full sintetic sau nu...eu pun in a mea Motul 7100 de exemplu si vascozitatea specificata si recomandata de Honda.

 

Succes si asfalt uscat!

 

Nu este o singura vascozitate recomandata si valabila pt motocicleta ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Schimba uleiul/filtrele... si ca ulei pune ce scrie in carte ca vascozitate...ca nenea de la Suzuki nu recomanda degeaba...cu vascozitatea aia a fost testat motorul...atentie daca cere full sintetic sau nu...eu pun in a mea Motul 7100 de exemplu si vascozitatea specificata si recomandata de Honda.

 

Succes si asfalt uscat!

Vascozitatea recomandata de producator este 10W40 iar norma API SF sau SG sau dupa (a doua litera crescator h,i,j, etc.). Tot producatorul spune ca se poate folosi si 15w40 / 15W50 si 20w50

Ulei_SV.jpg

Am fost multumit de Motul 7100, Motul 300v si de Bel Ray EXS (cam scumpicel).

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este o singura vascozitate recomandata si valabila pt motocicleta ta.

 

Corect. Nu i-am specificat ce (vascozitate/producator) sa puna...am facut referire doar la producatorul pe care il folosesc eu si l-am sfatuit sa respecte insemnele Suzuki :) - am gresit?

 

@ mindfreak - Una peste alta, nu sunt eu in masura sa-ti zic ce sa folosesti. Cel mai bun sfat e sa consulti un mecanic priceput.

 

 

Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Nu i-am specificat ce (vascozitate/producator) sa puna...am facut referire doar la producatorul pe care il folosesc eu si l-am sfatuit sa respecte insemnele Suzuki :) - am gresit?

 

Nu, stai linistit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...