Sari la conținut

Accident pajura


Vizitator little wayne
 Share

Postări Recomandate

Poate ca au mai mers si altii pe frig si au inteles ca nu-i deloc amuzant sau placut.

Iau un premiu daca ma dau acum pe frigul asta?

:agree:

De la un moment dat deja datul pe frigalau devine un chin,nu mai e nici o placere,deci daca nu te mai distrezi nu inteleg rostul datului pe motor,foarte simplu.Plus ca deja devine periculos,cauciucurile nu se mai incalzesc,mai prinzi o mazga,ceva fin,nu mai ai aceleasi reflexe rebegit de frig,etc.Masina devine deodata foarte placuta.

Deci vitejii care se dau "tot timpul anului" sa se dea in continuare dar sa ne lase cu consideratiile astea de copii de cls. a 5-a,gen "n-ai oo in tine,ca a dat frigul si nu mai iesi".Din partea mea mergeti si in ianuarie pe zapada in drift,cine ce are cu voi,dar nu mai spuneti ca noi suntem aia anormali.

Cu RCA sau fara.

Ca nici ITP nu mai am de 3 luni :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

de acord cu ce a zis Cristi, am mers cu motoru' si ieri si azi din cauza ca nu mai am masina : a fost frig si a fost naspa, am gumele foarte obosite si aderenta e foarte slaba si totusi am ajuns acasa intreg ... primesc vreun premiu ? am crescut in level si pot da altora sfaturi pe motociclism acum ? :rolleyes:

 

pai vezi, daca n-ai blog nu primesti nici un premiu :crack:

 

http://www.blackhelmets.ro/2010/12/02/video-1-decembrie-2010/

 

si oricum esti slaban daca nu mergi in carje pe scuter pe gheata.. /index.php?/topic/670772-dispozitivul-de-mers-cu-un-picior-gata/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, io ma dau, si iarna pe zapada chiar si pe mazga si pe ploaie si pe ce s-o nimeri. de ce ma dau? pentru ca imi place! dar asta nu ma face mai motociclist sau imi mai creste un ou :))) TREABA ASTA MA MENTINE CU REFLEXELE ASCUTITE SI ATAT!!!

 

Labutele jignite in orgoliu motociclist sa faca 5 flotari (de clasa a 5 a :P )

 

aceasta sectiune a forumului este destinata studierii accidentelor!

mai multe pareri= mai multe idei inseamna ca gandim si ca vrem sa invatam!

sfaturile sunt pentru cine vrea sa asculte si sa le puna in aplicare pentru a evita pe viitor asemenea accidente. cine vrea sa faca pe desteptu'>>> adica sa adopte un comportament ca cel descris de LUIS>>> sanatate ii doresc, ca o sa aibe nevoie ;)

 

ps: imi place sa ascult parerile oamenilor si sa trag invataturi pentru ca sunt PROST!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers si astazi cu motorul.Mi-am luat un costum din Polartec si este windstopper.Se ia pe sub haine.In rest merg cu ghete,genunchiere,brau,geaca,cagula de iarna,casca si manusi.Cu frigul nu am probleme ca fac 15 minute pana in Victoriei cu motorul si mult merg la viteze scazute printe masini.

Mai am RCA pana prin ianuarie.Cred ca o sa o bag si eu la iernat.Nu se mai poate frana de urgenta.Mai ales astazi cand era ud,incercam sa vad daca tine frana si se bloca si la franari normale.Era si o mazga pe jos.Eu peste 10 grade merg lejer,sub e cam aiurea,mai ales daca e ud.

Nu mi se pare mare chestie sa blochezi fata,pe vremea asta,daca te surprinde ceva.

 

Sanatate motociclistului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mai merg pe vremea asta, mai am asigurare pana pe la jumatatea lui decembrie. Primesc un premiu, ceva?

Aseara a fost extrem de interesant cand pe moto se pusese bruma, si eu eram pe la mama draq, in Pipera :rusinica:

Spatele rupe aderenta in cel mai hilar mod posibil, insa tot tine frana mai bine decat m-as fi asteptat. Traficul aglomerat, multi adormiti la volan (ca-i cald in masina), portiuni umede pe asfalt ... pericole peste tot, c'asa-i in tenis.

Daca n-ar fi, unde mai e fun-ul? Viziera nu pot inchide caci mi se aburesc ochelarii. Cine ma vede in oglinzi vede doua faruri alb/galbene, si, mai sus unu' rosu, incadescent :crack:

 

Am ajuns acasa pe la 23 si ceva, aproximativ congelat. Nu recomand, insa n-am cu ce altceva sa ma deplasez si stiam ca o sa se lungeasca pana tarziu.

Da, pana mea... nu dormi la ghidon ca uite ce ti se poate intampla! In loc sa vina Mos Craciun, vine Mos Chirurg care-n loc sa-ti dea, iti ia!

Beliti bine ochii in trafic, cei care mai mergeti! Seara si noaptea e grosa rau!

 

Aseara aproape mi-a iesit un taximetrist din coloana, si cred ca l-a claxonat vreo 500 de metri...

 

Cat despre accidentul de fata, hai sa nu fim rautaciosi cu colegu'. Numai el stie ce anume s-a intamplat. Datul asta cu presupusul nu-i a buna. Poate-a fost surprins, poate nu i-a mai iesit cu frana, poate, poate si iar poate.

Ma indoiesc sa existe vreun user care-a postat aici si care sa nu fi fost surprins macar odata cu capul in nori in fata unui pericol. Poate omu' de fata n-a mai avut timp de reactie... numai el stie ce s-a intamplat acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai eu n-am zis-o la modul ca ma mandresc cu asta. Sincer as fi vrut si eu sa am o coaja de masina in care sa-mi incalzesc turul in drum spre munca. Aseara am luat gagica, m-am suit in matiz si-am pus-o sa ma duca-n Auchan sa facem cumparaturi. Mama ce bine era cu caldura de la aeroterma... Asta dupa ce m-am intors inghetat bocna dupa juma de ora de mers din Pipera in Dristor.

 

Am zis-o ca geniile care dau sfaturi sa-si reanalizeze pozitiile. In ideea ca daca nu te dai pe cancerul asta, n-ai de unde sa stii ce a facut si n-a facut ala, ba mai mult, n-ai cum sa judeci situatia pentru ca nu ai fost intr-o situatie asemanatoare.

Sfaturi sfaturi, da nu le dati amboulea, doar ca sa va aflati in treaba.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bogdane, sfaturile sunt "amboulea" pentru cine crede ca nu are nevoie de ele... RCA-ul nu te tine in echilibru pe doua roti si nu franeaza pentru tine.

 

spre surprinderea ta suntem mai multi care mergem si iarna cu motorul, ne ingheata oasele si nu ne sfiim sa spunem cand ne tavalim, incercam sa evitam lucrul asta impartasindu-ne experientele aici pe forum, ca e mai repede si mai comod. e liber oricine sa isi expuna punctul de vedere dar totodata ne irita, ca si pe tine dealtfel, cei care vorbesc doar din taste.

 

cea mai buna explicatie ar trebui sa vina de la protagonistul acestui incident.

 

eu unul vad doua posibilitati de explicare:

1- am fost surprins de manevra masinii, am franat prea brusc si am pierdut fata...

sau

2- veneam cu viteza V si am vazut din timp taxiul dar nu am avut cum sa evit pt ca nu aveam gumele incalzite, maneta de frana era vreo doua grade indoita spre dreapta, imi batea un disc si presiunea pe fata era cam mare si....

 

care zice-ti ca-i ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astia cu labuza,

stati frate jos sa mai analizam o data: omu' cu taxiu' vrea sa intoarca si ne avand loc urca pe trotuar si da cu spatele... la ce kakao se uita tovarasul motociclist cand a facut taxiul manevra,la stele??? nu esti in stare sa ti motoreta STAI FRATE ACASA LA CALCULATOR, sau ADAPTEAZA VITEZA LA CONDITIILE DE TRAFIC.

 

 

... si, ai mai gasit aderenta la roata spate, unde ai pierdut-o sa mergem s-o cautam, sa facem un mars :))

 

 

acum lasand mistocareala deoparte e clar ca tanarul motociclist impins de nervii varstei a iesit la plimbarica/treaba cu motoreta si a fost surprins de reactiile acesteia pentru ca probabil e la prima iarna. urmarea nu asa tragica pentru el sper sa ii fie o lectie din care sa traga multe invataturi! bafta multa si stai linistit ca in trei saptamani poti incepe recuperarea pentru clavicula ;)

Culmea este ca taximetristul putea sa intoarca ori cu 7-8m mai inapoi (intersectie cu o straduta si era loc) ori cu 30-40m mai in fata (o alta intersectie cu o alta straduta). Dar dupa cum stim, fiecare intoarce pe unde are chef, nu pe unde trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect, tu n-o sa ai nici o problema cu ala de-ti face stanga in fata si opreste cu fundu-n fata ta.

 

Vorbesc pentru ca am fost intr-o situatie un pic asemanatoare, si anume intr-un accident in care indecizia, lipsa de experienta si neatentia (toate ale mele) m-au trimis usor-usor la spital pe targa. :hurt:

 

Sunt lucruri care se intampla... nu e cazul, cred, sa o dam pe radicale. Nu cred ca e cineva pe forumul asta caruia sa nu-i fi oprit/intors un taximetrist brusc in fata. Taxiurile asta fac, opresc de-ampixulea unde le zice clentu sau se intorc brusc ca au luat comanda iar cine nu stie asta se cheama ca n-a mers prin Bucuresti mai mult de o saptamana.

 

Hai, s-auzim numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si atunci cum cucul padurii stiti voi ce a facut/vazut amaratul ala cand i-a intors taxiu-n fata. Poate era inghetat ca un rahat pe motor, poate s-o fi uitat dupa o groapa in asfalt, poate ii lacrimau ochii de la frig, poate a stranutat, poate il deranja ceva. Poate nu le stiti pe toate si n-ar trebui sa dati sfaturi daca nu va dati pe frig ca sunteti comozi. Poate vi se intampla si voua, doamne fereste, si se gaseste un pulete de pe forumul pixdii sa comenteze ca el ar fi facut un dublu flic cu tzucahara si ar fi evitat accidentul. Din taste e usor de rezolvat problema, dar pe drum e crima si pedeapsa. Mai ales cu gogmani martaciti de caldura si cu radioul pornit.

 

Ce puteti sa ma invatati pe mine, om intrat pe topicul asta ca sa vad daca se poate invata ceva din necazul altuia? Ca voi ati fi facut mai bine? Cum? Ca voua va e tarsa sa mergeti pe frig. Nu-i sigur dom-le, nu-i comod. Macar recunoasteti deschis: da vere, eu nu ma dau ca mi-e frica.

 

Da vere eu nu ma dau ca mi-e frig si mi-e frica.

 

Daca accidentul s-a produs intr-adevar cum s-a descris pe prima pagina, atunci...

 

Tu singur ai descris situatia optima de producere a accidentelor asemanatoare, si ghici ce. Nu doar teximetristii intorc pe o strada dreapta din mai multe manevre. Multi o fac. Nu toata lumea merge cu 20 metri mai incolo sa intoarca unde e mai lat intr-o statie de autobuz sau alt loc unde drumul este mai lat. Asta nici nu avea cum sa vada motociclistul si nu prea il invinovatesc. Motociclistul in schimb putea sa beleasca mai bine ochii si sa reduca corespunzator viteza pentru conditiile meteo de rahat care sunt in Romania. Nu vad cum as fi erou cu maini/picioare in ghips, motocicleta zob si familie si mai ingrijorata doar pentru ca aleg sa ies pe doua roti la 5 grade sau mai putin cu niste cauciucuri care NU AU FOST PROIECTATE pentru astfel de uz. Chiar si masinile cu ABS mai fac pe sania dimineata si seara pe frigrile astea, la ce te poti astepta de la o motocicleta? Apai cu un rider cu experienta care posibil sa fie... putina (speculatie dar posibil, nu?)

E culmea sa fim atat de ipocriti, sa fim idolii tuturor pentru ca avem motocicleta si sa pretindem special treatment pentru asta. Ai incercat sa vezi diferenta intre distanta de oprire cu motorul de la 60kmh (ca nimeni nu circula cu 50) la 25 grade, 10 grade si 5 grade? Tu chiar crezi ca soferii de masini stiu diferenta? Ii invata cineva?

E si obligatia ta ca si motociclist sa conduci preventiv, daca nu legal, macar asa sa zicem, pentru propria ta piele ca un mort/schilod tot mort/schilod ramane si cu dreptatea in mana (iarna devine mai grea chestia asta, mai ales cu gume street). Pe o strada unde sunt parcate masini etc, iti poate iesi oricand om, animal, minge, copil, usa de masina, masina etc in fata. Mai bine facem marsuri zilnice in Decembrie unde ne cantam gingasia de eroi pe doua roti lumii nedrepte care doar raul ne vrea. Mai bine facem inca 3 topicuri unde ne plangem cat sunt de boi soferii de masini, mai ales femeile, soferii de transport in comun, taximetristii, cei cu Logan, cei cu palarie, cei cu caciula, manelistii, meltenii, cei care merg mai incet decat noi, cei care merg mai tare decat noi, cei care merg in paralel cu noi, cei care merg in spatele nostru, cei care merg in fata noastra si toti cei care nu sunt inclusi in aceasta lista. Trebuie neaparat sa ii amenintam cu bataie, casca in gura, brisca in gat si bile de rulmenti prin parbrize.

 

Ori te adaptezi conditiilor ori stai acasa si freci tastatura ca restul. Ori stai in ghipsuri si platesti spitalizare ca asiguratorul soferului masinii nu cred sa faca ceva in asemenea cazuri. Cam asta ar fi invatatura pe acest topic in sectiunea de accidente.

 

 

Ii urez insanatosire grabnica motociclistului. Sper doar ca a tras concluzia corecta si va avea atentie sporita pe viitor pentru ca nimeni nu are grija de el daca el nu o face.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi tovarasi si pretini, daca mergem pe strada ca-n jungla, atunci in plm, hai sa ne ducem dracu direct in jungla. Mergi tu preventiv cat vrei, tot o sa se gaseasca o proasta care sa te trozneasca-n tur cand stai la stop. Daca ai noroc ca mine te alegi cu schimbatoare si rezervoare indoite. Daca nu, iti crapa capul ala care vine pe contrasens, ca n-are cum sa te mai evite. Nu e special treatment, e dreptul tau ca alalalt cu care imparti drumul sa respecte si el regulile. Daca nu o face si o mierlesti, ata ete, nu se mai intoarce nimeni de acolo. Da daca scapi, apai vai de plua lui daca nu-i acopera asigurarea toate zgarieturile tale. Dati sfaturi pe forum cum sa faceti in caz de accident, da unu nu s-ar duce la un avocat sa vada ce poate face sa-si rezolve legal problemele. Dati vina pe motociclist ca n-a mers preventiv, de parca erati in spatele lui de cand s-a urcat pe motor pana s-a troznit de retard. Postati in detinatori ai adevarurilor universal valabile pe timp de iarna, da unu n-ar scoate motorul din prelata daca da un pic de frig. Pai ori suntem golani ori nu mai suntem? Ori stim sa mergem si-i invatam si pe altii, ori vorbim ca sa ne aflam in treaba.

Poti sa ramai schilod daca aluneci pe smecleu in buda, paraplegic vai de plua ta de te sterg altii la tur toata viata. Sansele-s mai mari pe motor, da daca nu va convine, vindeti-l dreacu de fier. Nici un curs de conduita preventiva, nici mama echipamentului n-o sa va salveze de la o fractura cervicala in anumite situatii... ceasu' rau pisica neagra. In altele, o coaja de casca de la chineji face diferenta intre sters de muci toata viata de o asistenta si o banala zgarietura. Ma repet, asta-i situatia cu mersul pe 2 roti (motorizat sau nu). Si din nou, ma repet, conduita preventiva ajuta, dar nu va bazati ca o sa va dati toata viata bine sanatosi doar pentru ca mergeti cu un morcov infipt in tur si imbracati in Robocop.

Am incercat sa vad multe chestii pe frig. In primul rand cat pot sa merg cu 60 pe ora. Nu prea mult, ca imi inghetasera cracii de nu-i mai simteam. Am verificat si frana de urgenta pe asfalt ud si aproape inghetat cand mi-a oprit unu in fata fara sa i se aprinda franele. Misto senzatie. Pana acum nu m-am imprastiat nu pentru ca as avea eu super reflexe, pentru ca merg cu cauciucuri de iarna sau ca sunt un fel de Rossi al Romaniei, ci pentru ca am avut bulan sa nu imi iasa un muist din scurt in fata. Cam asta ar fi diferenta intre mine si colegul cu clavicula rupta. Vorba lu Cuki: unii o musca altii nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, inteleg ca tu ai avut accident si ai scapat usor dar ti-a venit sa spargi soferul. In multe cazuri asta si merita, pentru ca sunt clar de vina. In unele cazuri nu e asa simplu. Daca te ia unu pe banda ta iar el vine din sens opus ca nu rezista inca 10 secunde sa intre in depasire, acolo da mai, rupe-i mucii, umfla-i fasu si baga-i pitici de gradina in camera de zi. Asta e caz clar. Dar nu e regula, cum le place multora sa pretinda pe forum.

 

Motoarele mele au vazut asfalt si in Decembrie si in Ianuarie (cu RCA platit, mah, ca nu sunt golan :rusinica: ).In februarie chiar am reusit sa ma si bucur de iesiri fara sa tremur dupa aia ore intregi. Ce pot sa zic, zapada de langa drum nu prea ma incanta, frigul si aderenta nici asa. O fi alta poveste un un enduro pe noroi dar pentru motoare de strada consider ca iarna in ROMANIA nu este sezon de circulatie pentru oameni sanatosi la cap.

 

Zici de cei care presupun ca motociclistul (in cazul de fata) putea sa fie mai atent ca nu au fost de fata. Nici tu nu ai fost din cate inteleg, nu vad de ce dreptatea ta ar fi mai buna decat a celorlalti. De unde sti tu ca acelasi om, cu aceeasi experienta nu putea evita accidentul daca asfaltul si gumele erau mai calde, daca degetele lui nu erau amortite de frig si nu ii ingheta fata in casca, cu viziera deschisa sa nu se abureasca? Chiar tu ai mentionat ca lucrurile astea sunt daunatoare abilitatii de a pilota motorul.

 

Sfatul cu vandutul motorului doar pt ca uni nu se dau la temperaturi mai mici decat le permite confortul termic chiar ca sunt pe langa topicul acesta. Asa pot spune si ca am strabatut Ungaria noaptea la 10-12 grade pe intuneric iar de la Budapesta am venit pe drumuri nationale nu autostrazi. Cine nu face asta si prefera sa doarma noapta la un motel calduros, mai bine sa isi vanda motorul Asa pot spune si eu ca, daca ii place la careva sa se dea noaptea prin oras si sa mai si tureaza, mai bine vinde mobra. Norocul nostru ca inca nu am ajuns la dictatura.

 

Chiar tu ai zis ca ai scapat prin noroc pur de tranta din cauza aderentei pe frig. De ce insisti sa incerce si altii acelasi noroc, ori altfel sa vanda motoarele dracului? Omul o poate incerca e treaba lui, dar invatatura din topic ramane aceeasi. Mersul pe frig nu e de recomandat, viteza trebuie sa fie si mai mica, atentia trebuie sa fie si mai mare. Dar de preferat sa ramai cald si intreg.

Unii au avut recomandarea asta, spun eu sanatoasa din prea multe motive. Nu inteleg de ce trebuie atacati pentru asemenea recomandari.

Tie personal iti recomand sa ai si gandirea putin mai deschisa si sa scapi de vizorul de cai. Am inteles punctul tau de vedere dar nu inseamna ca altii nu isi pot permite o parere diferita fara sa fie nevoiti sa isi vanda motoarele.

 

Pace si sanatate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

You missed the point, nu-i nimic, il mai explic odata. Ziceam ca daca nu te dai in conditiile alea, nu da sfaturi altora care o fac. Daca tu mergi pe 12 grade noaptea pe coclauri nemaiumblate inainte si vin eu si-ti zic ca esti prost, puteai sa mori, nu mai face asa ceva ca nu e sigur, nu ma iei la plua? Adica eu, nefiind in situatia ta, necunoscand ce ti-a trecut tie prin cap atunci, ce nevoi si necesitati aveai, nefacand vreodata ce ai facut tu, vin sa te invat pe tine ce e bine si ce nu si iti spun ca eu m-as fi descurcat mai bine. Cam care ar fi reactia ta? "Iti inteleg opinia, o respect dar a mea e diferita" sau "Mars ma ca mananci... arahide".

Am mai facut si o aluzie la ideea ca daca te temi sa mergi pe motocicleta pentru ca o sa ai accident, mai bine nu mai mergi deloc (hence o vinzi). Nu am spus ca paranoia sau atentia sporita ar fi un lucru rau.

Inca o idee pe care nu stiu daca am exprimat-o cum trebuie e cea ca accidentele moto sunt inevitabile, cu toata prevederea si echipamentul posibil si ca ele fac parte din traitul pe lumea asta (accidentele adica).

 

Inteleg conceptul de gandire deschisa, dar ma deranjeaza mirosul de BS si autosuficienta care emana din posturile unor indivizi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Insanatosire motociclistului...si as dori sa spun un singur lucru..din greseli uneori invatam toti eu unul pe vremea cand mergeam pe bikla nu stiam ce reguli sunt pe sosea, dar de cand un bun amic mi-a recomandat sa citesc pe acest forum, am invatat cate ceva,...singurul care are grija de tine este ingerul tau pazitor..sau poate doar tu...iar topicul /index.php?/topic/91453-pt-incepatori-de-la-a-la-z/...ma facut sa cred ca viata trebuie traita...avand grija mereu sa ma intorc cu bine din toate plimbarile mele...asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet o intrebare de bun simt: Cati mai aveti RCA? Si din aia cati va mai dati cu ea? Ca sa stim cine ne da sfaturi si ne invata cum sa evitam accidente.

Eu am RCA valabil pe mobra chit ca ea e la iernat (il iau numai pe un an) si am RCA valabil si pe moped, si pentru asta am cumparat cauciucuri de iarna asa ca vedem ce iese daca totusi ninge in ianuarie...

 

Nino-nino.

M-ai prins. Greseli de tastare dar tot greseli sunt. Mi-e rusine, poate o sa si tin post :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca pentru unii in anumite tari motociclismul nu poate fi practicat deloc. Sa luam Scotia spre exemplu, un rai al motociclistilor din punctul unora de vedere. Temperatura medie vara este 15 grade. Dimineata probabil ca sunt si 10 si mai putin chiar. Sa inteleg ca in tara aia nu se prea merge cu motorul.

 

Sau toate pasurile din Alpi pe unde mai gasesti gheata si in August si temperaturi pe masura. Nici pe acolo nu prea ai ce sa cauti cu motorul.

 

Nici mie nu imi place sa exagerez ce mersul pe frig, dar nici sa-i consideram pe toti care merg iarna nebuni nu mi se pare chiar corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieten francez, 40 de ani, motociclist. Sotia lui franceza, 38 de ani, motociclista. Amandoi merg zi de zi cu motorul la munca - vara, iarna, ploaie, soare - nu conteaza. Singurele cazuri in care nu ies cu motorul sunt: zapada sau polei. Acesta este scenariul pentru Paris.

Cei doi au fost in misiune in Romania pentru 3 ani. In primele zile au vrut sa vada daca pot sa aduca motoarele in Romania. Dupa cateva zile de trafic (vara) s-au intors in Franta si si-au vandut motoarele. Anul asta, la incheierea misiunii au achizitionat doua motoare. Luati in considerare faptul ca sunt casatoriti si au trei copii cu varste cuprinse intre 5 si 10 ani.

Concluziile sunt doua:

fiecare merge cu motorul atat cat simte el ca poate (in speta, omul a considerat ca nici vara nu poate circula in Romania cu motorul), dar asta nu inseamna ca cei care merg pe -5 grade sunt prosti, fraieri (sau cum ii mai faceti voi).

traficul in Romania este criminal, si la propriu si la figurat, dar asta nu inseamna ca daca mergi la peste 15 grade ai mai multe sanse de a scapa de accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar asta nu inseamna ca daca mergi la peste 15 grade ai mai multe sanse de a scapa de accident.

 

te contrazic, eu cred ca ai mai multe sanse sa scapi de accident pe o temperatura mai rezonabila, peste 15 grade cum zici tu. motivele mi se par evidente si incontestabile dar hai sa le mai enumeram odata:

 

1 distanta de franare mai mare, polei, avelope reci, chiar si frunze ruginite pe carosabil din cauza carora era sa iau o tranta anul trecut;

2. reactie ceva mai intarziata din cauza frigului(amorteli, disconfort termic etc ...);

3. soferii s-au dezobisnuit sa mai vada motoristi pe strada si sunt mai putin vigilenti la 2 roti; geamurile la conserve sunt toate inchise deci nu prea mai aud zgomote exterioare sau oricum mult mai putin.

 

Eu nu discut accidentul de fata ca nu am fost acolo. In rest fiecare merge pe barba lui pana la urma. Notiunea de motociclist adevarat e foarte ambigua. Pentru mine inseamna in primul rand om cu bun simt si abia pe urma km si experienta la ghidon, si nu in ultimul rand un motociclist adevarat este un motociclist viu si cu membrele intacte.

 

Sanatate colegului accidentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este pur opinia ta. Eu merg de la sfarsitul lui februarie/inceputul lui martie pana in decembrie. Sunt perfect de acord ca se simte diferenta, dar condusul prudent face o diferenta si mai mare in orice perioada a anului. O chestie care se aplica cel putin pentru mine: vara am mai multe incidente decat toamna/primavara. De ce? Eu cred ca din simplul motiv ca, pe cat vremea e mai rece, pe atat conduc mai precaut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bine tu serloc! Dar din cate stiu eu, dupa lege nu ai voie sa dai cu spatele daca nu ai vizibilitate. Trebuie sa te ghideze careva.

 

 

Poetic, dar nu tine. Daca am merge toti asa am face 50 de accidente pe an. Lumea iese cu spatele din parcare mereu. De multe ori chiar nu vezi nimic cand iesi din parcare daca in dreapta e parcata o duba de exemplu, asa ca iesi usor bazandu-te pe faptul ca aia care circula pe acolo te vad.

Cand il vezi pe unul ca intoarce, sau iese dintr-o parcare, ori ii dai un claxon scurt, ori treci pe banda cealalta ori opresti si-l lasi sa iasa. Nu treci prin spatele lui pentru ca ai prioritate si esti pe banda TA.

 

 

 

 

 

M-ai prins. Greseli de tastare dar tot greseli sunt. Mi-e rusine, poate o sa si tin post :rolleyes:

 

Cacofonia nu cred ca e gresala de tastare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti-e foame da iama in frigider si manaca caranti de post, fripturi de post, mici de post, ce vrei tu de post dar nu liniute de la "v-a salvat" ca fac moarte de om si-ti dau data viitoare ban 3 luni daca pot...

 

Sa mori tu ca liniuta aia ti-a scos tie ochii??! In topicul asta se analizeaza un accident care a produs daune materiale de mii de E si morale de zeci de mii poate si pe tine te mananca la cerebel o amarata de liniutza pe care nu a pus-o probabil din gresala, ca s-a repezit sa scrie. Astia sunteti cei mai periculosi, astia pt care conteaza forma si nu continutul, pt ca astia o sa duceti lumea asta la pieire!!! Ne mai miram ca "shou-biznisul" si "folbalu" consuma mai multi bani decat industria si agricultura la un loc!!!

 

ON: CB-ul stiu de e o motocicleta chiar foarte manevrabila, asa ca m-as mira sa fie exclusiv vina riderului pt accident.

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...