Jump to content

BUJII - Totul despre.


Recommended Posts

Baieti uite eu la Jawa mea am pus niste bujii NGK BP5E. sunt mai lungi ca sinteroamele. Voi credeti ca influenteaza cu ceva? In prealabil am masurat distanta intre PMS si capatul filetului de bujie din chiuloasa ca sa ma asigur ca nu loveste in cap bujia. Si nu o loveste. Voi ce parere aveti? E buna ideea mea?

Eu consider ca aprinderea combustibilului se face mai bine. Astept pareri

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In principiu camera de ardere are un centru optim de propagare a frontului de ardere iar prin utilizarea unei bujii mai lungi decat cea originala tu ai mutat acest centru mai jos. Avand in vedere faptul ca stiu mai multe cazuri in care pistoanele de Jawa s-au gaurit (s-au topit in capat) s-ar putea sa fie cam riscant.

Personal folosesc cu succes la MZ bujie cu filet lung ,desi original avea bujie scurta (avantajul este ca mareste putin raportul de compresie micsorand camera de ardere). Dupa ce am mers multa vreme cu vreo 10 bujii sub sa pentru ca se stricau regulat, am gasit la un prieten o NGK BP5S care m-a tinut mai bine de un an si pe care o pastrez si acum ca amintire :baubau: .

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 month later...

pentru bujii vorbiti cu Rixos. nu numai pe mine m-a ajutat ...

 

dual tours:

ŠDual Tours srl

Dealer autorizat Yamaha, Kawasaki, Husqvarna, Aprilia, Cagiva, MV Agusta, Benelli

Bvd. Ghencea nr. 24, sect 6 Bucuresti.

Tel: 021/413 26 01, Fax: 021/413 50 95,

E-mail: info@motociclete.com.ro

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

http://www.eric-gorr.com/techarticles/sparkplugs.html

 

Iata si un lucru interesant despre bujiile pentru motoare in 2T. (Tnx to colegu' forumist "Snapshot" :crack: )

Link to comment
Share on other sites

:crack: si tie. Iaca si site-ul mai mare (contine linkul de mai sus la sectiunea "Restoration & How-To"): http://kawtriple.com/mraxl/

 

Edit: Intrebare: Ce-i aia 'return shift' ? Ca m-a intrebat unul pe un forum american si nu stiu ce sa-i spun.

Edited by SnapShot
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

salut la toti,

dupa iarna, mi-am pus pe motor bujii Bosch. rezultat: la un cilindru, bujia crapa dupa maxim o saptamana! incepe sa mearga innecat, sa dea rateuri etc. daca schimb bujia cu una noua, totul merge brici din nou.

pana le mananca pe toate pe care le-am luat si imi voi cumpara iar NGK, vreau sa stiu si parerea voastra despre bujiile Bosch, daca ati avut pe motor pana acum.

cat v-au tinut? cum mergea motorul cu ele?

all the best.

Link to comment
Share on other sites

Guest stress_L&P

intrebare: de care ai pus? de alea la 200.000 setul sau de la reprezentanta? vezi ca alea la 200.000 4 bucati numai in germania nu-s facute!

Link to comment
Share on other sites

intrebare: de care ai pus? de alea la 200.000 setul sau de la reprezentanta? vezi ca alea la 200.000 4 bucati numai in germania nu-s facute!

 

90.000 bucata, si erau in 4 cutie. luate de la magazin moto, nu reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

Guest stress_L&P

mai... io am avut 3 seturi de bosch... unul la 200.000 4 bucati, mi s-a intamplat la fel ca si tie, unul de la reprezentanta bosch super (alea normale), la fel... si inca unul de la un proeten (de fapt 2 noi) bosch silver care au fost bune! :cheers: in general nu am o parere buna despre bosch, mai bine brisk, ngk sau denso! :D

Link to comment
Share on other sites

CR8E,CR9E,CR10E.CARE SUNT CALDE SI CARE RECI SI CUM SUNT INDICATE SA LE FOLOSESTI IN FUNCTIE DE ANOTIMP,TEMPERATURI,ETC?MODEL NGK SAU DENSO EXISTA.SUNT BUJII CARE DAU PUTERE MOTORULUI 1-2 CP?IRIDIUM DENSO CUMVA? :cheers: :D :baldy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...