Performance Solutions Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Denso. Sunt mai bune din toate punctele de vedere... Sa nu mai spun ca daca vorbim si de cele iridium atunci chiar ca ngk sunt la baie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 am inteles cum sta treaba bujii iridiu vs clasic dar NU inteleg urmatoarele ''valori'' in manual gasesc IMR9A-9h si pe e bay CR9EHVX9 pentru cbr f2 poate cineva sa-mi explice ?? am 35000 km cu bujii normale si nu am avut probleme dar ma gandesc ca ar mai trebui schimbate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Pentru motocicleta ta sunt recomandate iridium cod CR9EHIX-9 si normale CR9EH-9! Sunt codurile luate de pe catalogul NGK! Tu ai cumva manualul de reparatie pentru CBR F4I?! La F4I sunt bujiile codul IMR9A-9h, din cate imi amintesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 http://www.ngk.com/NGK-Motorcycle-c1409.aspx si se vad aici si performantele pentru toti mecaniciosii care zic ca una se unda mai tare decat cealalta )) Pentru motocicleta ta sunt recomandate iridium cod CR9EHIX-9 si normale CR9EH-9! Sunt codurile luate de pe catalogul NGK! Tu ai cumva manualul de reparatie pentru CBR F4I?! La F4I sunt bujiile codul IMR9A-9h, din cate imi amintesc! manualul e de f 2 nu stiu daca si prima parte consumabilele si celelate valori e de f 2 ,stiu ce bujie imi trebuie dar ce reprezinta IMR9A-9H , IMR9C -9H , CR9EH-9 SI cele cu iridiu CR9HIX9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Codul acela reprezinta caracteristicile bujiei: de ex diametru filetului, cifra termina, existenta unui rezistor inclus sau nu, etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Codul acela reprezinta caracteristicile bujiei: de ex diametru filetului, cifra termina, existenta unui rezistor inclus sau nu, etc! asa ma gandeam si eu dar de ce pe una scrie imr9A9h si pe una CR9EH-9 fiind de fapt aceeasi bujie cu aceleasi valori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Intrebare rapida, cat de grava este problema daca am rezistenta care se vede in poze in cele 4 fise? Mie mi se pare fenomenal de mare rezistenta tinand cont ca daca unesc bornele de la aparatul de masura primesc 0.01 Am scos si cablul din lulea si am masurat impedanta doar la lulea si doar la cablu si toata rezistenta care se vede in poze e din lulea, e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) La masina (daca tin minte bine), ce era peste 6 (sau chiar 7 si mai mult) schimbam, eu zic ca ce ai acolo e ok. Intrebare: de unde ai totusi 4 fise? Translapu' nu era V2? Pe la jumatatea paginii e cineva care da niste valori: http://transalp.org/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=7155&view=previous (cauta dupa "ohm") Editat Martie 18, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Da are 2 bujii pe clinidru, cine stie de ce are nevoie de ambele. Merci de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Da are 2 bujii pe clinidru, cine stie de ce are nevoie de ambele. Merci de info. Optimizarea aprinderi amestecului carburant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Intrebare rapida, cat de grava este problema daca am rezistenta care se vede in poze in cele 4 fise? Mie mi se pare fenomenal de mare rezistenta tinand cont ca daca unesc bornele de la aparatul de masura primesc 0.01 Am scos si cablul din lulea si am masurat impedanta doar la lulea si doar la cablu si toata rezistenta care se vede in poze e din lulea, e normal? Au si bujiile rezistentele lor. Am masurat la o bujie pe care o aveam in casa (CR9EK) si mai are vreo 4k si aia. Ori cu rezistentele din fise, ori fara, probabil tot cam aia e. http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/faq/faqresistor.asp Editat Martie 24, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Va salut. Am si eu o intrebare scurta legata de bujia de mai jos. Anul trecut, prin aprilie "am schimbat" bujiile la un service si acum le-am dat jos si arata asa. Nu ma pricep foarte bine si intrebarea mea e daca aceste bujii arata de 1 an ? E normala rugina si depunerile din poza, pentru ca nu mi se par schimbate de 1 an. De mentionat ca e un motor in 4T, am mers anul trecut cam 5000km si motorul a stat afara in sezon (a fost si plouat) dar iarna a stat in garaj. Mersi. Editat Martie 25, 2014 de johnny_laslo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 sincer... eu mi-am schimbat personal bujiile acum 3 ani si dupa timpul asta si cam 15k km zici ca is inca noi. Si motocicleta mea a fost plouata si a stat in garaj iarna. Cred ca au un secol alea ori ajunge pe undeva apa direct la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Cu siguranta au avut si zile mai bune bujiile alea. La cum arata cred au muult mai mult decat un sezon "in spate" adica pe electrod Si eu am schimbat recent bujiile, care, din spusele mecanicului au cam 3 sezoane si nu aratau asa. Intr-adevar pe una dintre ele am avut si eu destul de multa rugina insa nu se compara. Dupa ce le-am pus pe cele noi, mersul motorului s-a schimbat radical. Credeam ca am alt motor. Probabil asta vei simti si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu87dj Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 pune mana pe un par si du-te la " dorel " si zi sa iti schimbe bujiile pe care nu ti le-a schimbat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Da... probabil le-a sters putin atunci si le-a pus la loc. Trist cat de rau e sa nu fie un mecanic serios in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 eu nu am schimbat bujiile din 2006 si arata ca noi am luat anu` asta iridiu dar inca nu le am montat ori tii motoreta in mediu umed, ori o speli prea mult desi fisele au ceva protectii ori omoara pe aia de la service !!! uite de asta nu duc in service motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Poate ai infundate gaurile de scurgere din chiouloasa si ramine apa acolo mai mult timp. Pina la urma urmei, ce conteaza? Editat Martie 25, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu87dj Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Poate ai infundate gaurile de scurgere din chiouloasa si ramine apa acolo mai mult timp. Pina la urma urmei, ce conteaza? conteaza ca omu' a platit pentru schimbarea bujiilor iar mafia romana a frecat bujiile cu peria de sarma si le-a pus la loc si probabil bani i-a oprit si pentru buji noi. eu am inste crossuri LA TARA si stau in namol mereu si crede-ma ca bujiile sunt neschimbate de 2-3 ani si nu sunt ruginite asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Bujiile alea cel mai probabil provin de pe un panzer IV gasit de mesterii acelui service intr-o mlastina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Va salut. Am si eu o intrebare scurta legata de bujia de mai jos. Anul trecut, prin aprilie "am schimbat" bujiile la un service si acum le-am dat jos si arata asa. Nu ma pricep foarte bine si intrebarea mea e daca aceste bujii arata de 1 an ? E normala rugina si depunerile din poza, pentru ca nu mi se par schimbate de 1 an. De mentionat ca e un motor in 4T, am mers anul trecut cam 5000km si motorul a stat afara in sezon (a fost si plouat) dar iarna a stat in garaj. Mersi. am schimbat bujiile acum,la inceput de sezon;pana la toamna,moto va sta afara si va face "baie" la spalatorie dupa fiecare noroiala; la toamna bujiile mele vor arata precum asta;in anumite conditii este normal ca bujia sa arate asa chiar si dupa o perioada de 6-8 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Nu conteaza aspectul exterior, cert este ca amestecul este PREA bogat. PS- galvanul face reactie cu aluminiul... sau ceva pe-acolo Editat Martie 25, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 conteaza ca omu' a platit pentru schimbarea bujiilor iar mafia romana a frecat bujiile cu peria de sarma si le-a pus la loc si probabil bani i-a oprit si pentru buji noi. eu am inste crossuri LA TARA si stau in namol mereu si crede-ma ca bujiile sunt neschimbate de 2-3 ani si nu sunt ruginite asa.Si o sa poata sa le dea cu bujia-n cap alora, doar pe ideea ca-i ruginita? Sa nu se mai duca la acel service daca are indoieli si gata. Nu mai tin minte exact, dar si eu am parca o bujie care arata asa (schimbate de mine). PS: vad ca are Katana, probabil are capacele de cauciuc ca la Bandit. Se mai intimpla sa se deformeze in timp, am unul care nu mai vrea sa stea acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Nu conteaza aspectul exterior, cert este ca amestecul este PREA bogat. @ initiator:asta ar trebui sa te preocupe mai mult si daca lucreaza corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 cand se folosesc bujii mai calde ? eu cand am cumparat motocicleta, avea cr8ek in loc de cr9ek cum e specificat in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.