Vizitator stress_L&P Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 iridium denso maresc puterea da' nu te gandi la 1-2 cai, mai degraba un 0.3, 0.4! oricum nu asta conteaza! iridium denso cresc randamentul motorului si consuma o idee mai putin si accelereaza mai bine! in plus sunt garantate 100.000 de km deci desfaci de mult mai putine ori carenele sa umbli la bujii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 off topic: stress, unde pot gasi iridium denso la noi? in bucuresti stii ceva din auzite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 in bucuresti gasesti SIGUR la magazinul METEOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 in bucuresti gasesti SIGUR la magazinul METEOR ai idee unde e asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 CR7E - Daca izolatorul bujiei standard este inchis la culoare, inlocuiti bujia cu acest tip de bujie. CR8E - Bujie standard Cr9E - Daca izolatorul bujiei standard este de culoare alba, inlocuiti bujia cu acest tip de bujie. O bujie care functioneaza normal trebuie sa aiba culoarea cafeniu f. deschis. Daca bujia este f. alba sau cu aspect sticlos, a functionat la o temp. mult prea mare. Bujia trebuie inlocuita cu o bujie mai rece. Si invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 ai idee unde e asta? n-am idee dar vezi ca au site! www.meteor.ro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 CR7E-calda CR10E-rece Pt forja indelungata se recomanda bujie mai rece . Pt mers lejer mai ales pe timp rece bujie calda. In mod normal (carburatie optima) bujia standard ar trebui sa indeplineasca conditiile pt functionarea motorului la un randament maxim.Daca necesita bujie rece s-ar putea sa fie carburata prea sarac =>temperaturi prea ridicate(foarte daunatoare mai ales in caz de "forja") in camera de ardere ,supape,fund piston.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 Si eu am folosit la Nipru Bosch-uri, dar facute in Franta. Restul sint cam turcesti, asa ca mai bine bagi NGK sau, cel mai bine, Denso. Iar daca vrei sa te rasfeti, iei iridiu , dar sint cam scumpe. Pina la urma, cifra termica e foarte importanta, degeaba e buna bujia daca nu lucreaza in conditiile pentru care e proiectata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubluefect Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 eu 1mi aduc pentru KTM buji Bosch din austria "Made in Germany" ...super tari! Se tin mult mai bine decat NGK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 mie personal bosch-urile nu mi-au placut niciodata... pe rusesti sinterom iar pe japoneze NGK sau DENSO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
urshi Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 Singurele bujii Bosch care merita puse sint cele Silver, cu restul fiind probleme chiar si la autoturisme.Tara de provenienta a majoritatii bujiilor Bosch de pe piata din romania este TURCIA. Denso merita cu varf si indesat, mai ales cele Iridiu, cu toate ca sint cam scumpe (lucrez la importatorul oficial Denso ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 salut vreau sa-mi schimb bujiile la o Honda NTV 650 Revere mi-am luat bujii de la Louis dar banuiesc ca tre pusa lera si reglate ptr ca "ochiomeric" distanta la electrozi e prea mare! stie careva pe unde as putea gasi ceva date tehnice...? stiu eu... ceva manual de reparatii...... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Eu stiu ca trebuie sa fie distanta intre electrozi de 0.6mm,reglaj pe care il poti face cu o lera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Reglajul din fabrica e corect, de cele mai multe ori. Nu umbla la el, chiar daca ti se pare prea mare. Dar daca ai carte tehnica si un set de lere, poti sa verifici si eventual sa ajustezi distanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 La mine de exemplu e 0,8mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 De obicei la moto cu aprindere electronica/CDI, fabricantul da 0.8-0.9 mm . Scanteia e destul de puternica sa sara distanta asta, si aprinderea se face mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 salut vreau sa-mi schimb bujiile la o Honda NTV 650 Revere mi-am luat bujii de la Louis dar banuiesc ca tre pusa lera si reglate ptr ca "ochiomeric" distanta la electrozi e prea mare! stie careva pe unde as putea gasi ceva date tehnice...? stiu eu... ceva manual de reparatii...... merci 0.8-0.9 mm dupa Louis lera am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 La Honda mea scrie 0.8-0.9mm în manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Reglajul din fabrica e corect, de cele mai multe ori. Nu umbla la el, chiar daca ti se pare prea mare. Dar daca ai carte tehnica si un set de lere, poti sa verifici si eventual sa ajustezi distanta. Nu cred ca este adevarat. Eu mi-am cumparat recent o bujie NGK noua si in istructiuni scria ca primul lucru pe care trebuie sa-l faci inainte de montare este sa reglezi distanta dintre electrozi asa cum prevede fabricantul motorului pe care o montezi. Deci sigur nu vine reglata din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 vin cu distanta pe care o folosesc majoritatea producatorilor de japoneze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Unde gasesc fise la metru? Adica: am pipele bune dar fisele nu prea fac contact. Vreau sa iau un metru de fisa si sa o portionez in 4 (ca pe taitzei) si sa inlocuiesc segmentele mele care au o vechime considerabila si ... s-au uzat la imbinarea cu pipa. Sau merge sa le tai un cm de la imbinare, astfel incat sa am imbinare noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Pai taie-le ca merge, practic s-a facut joc intre litze si surubul pipei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 in cartea tehnica scrie ca merg amandoua tipurile. cr9 si cr10. eu de care sa bag. care is mai bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Pentru forja sustinuta cr10 ,pt mers mai pasnic cr 9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 ma indoiesc ca ai de unde sa tai dine ele. ia si tu niste fise de la o masina care le are lungi si tai din ele (exemplu fise de oltcit, din alea cehesti) ca oltcitul are 2 fise de aproape 1m si inca 2 mai scurte daca ai fisele vechi problema e ca e izolatia strapunsa si de acolo ai necaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.