binox Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 La toate japo se pot scoate fisele din bobina? La mine la Gs par a fi prinse prin turnare de bobina si n-am avut curaj sa fortzez desurubarea lor; la capatul dinspre pipa se defac prin desurubare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Am cumparat azi fise de dacia nova (injectie) pt ca erau singurele solide (siliconate) si garantate ca rezista la temperatura mare. Sunt 2 lungi si 2 scurte. Daca nu imi ajung cele scurte ... ori mai cumpar unele de nova .. ori ma dau la olcit. Sindromul e urmatorul: cum trec de 5000-6000 ture mi se cam taie din scanteie. Deci frecventa de lucru. Ca la 5000 ajunge instantaneu. Preventiv voi schimba si bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Am cumparat azi fise de dacia nova (injectie) pt ca erau singurele solide (siliconate) si garantate ca rezista la temperatura mare. Sunt 2 lungi si 2 scurte. Daca nu imi ajung cele scurte ... ori mai cumpar unele de nova .. ori ma dau la olcit. Sindromul e urmatorul: cum trec de 5000-6000 ture mi se cam taie din scanteie. Deci frecventa de lucru. Ca la 5000 ajunge instantaneu. Preventiv voi schimba si bujiile pune fise si bujii noi, la magazinul de pe turda cu 1 mai gasesti fise de cehia, siliconate si cu miezde carbon. izolatia fiselor imbatraneste din cauza solicitarilor dielectrice repetate si formeaza microfisuri. de aia trebuie s le schimbi la cam 2 ani. poti verifica pe intuneric total = iti obijnuiesti ochii, pornesti motorul si admiri pomul de scantei albastre de pe langa fise Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 astea cehesti de care zici tu nu cumva sunt TESLA ? fisele Tesla sunt printre cele mai bune fise de bujii. dar si destul de scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 nu se baga fise de auto pt ca au alta impedanta si nu se pupa asa ca tre fise de moto probabil ca daca ai scimbat 2 fishe asta este fenomenul de nu-ti mere peste 5000 de ture decat in 2 cil fara improvizatii Nu am bagat inca fisele tnx de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Cunoasteti Firme/importatori Bujii ? NGK de preferinta Am niste probleme cu honditza mea si sper ca bujiile noi sa rezolve problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrVet Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Exista un magazin CARGO pe Ferdinand, la intersectia cu ritmului si Avrig....eu acolo mi-am gasit bujie pt suzuka mea... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Exista un magazin CARGO pe Ferdinand, la intersectia cu ritmului si Avrig....eu acolo mi-am gasit bujie pt suzuka mea... Bafta! Aduc orice tip de bujie ai nevoie! Imi spui ce vrei si in ziua respectiva, cel tarziu a doua zi ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 Incearca si pe Agricultorilor pe la P-ta Muncii mai in colo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 sunt destule magazine in bucureshit care au ngk: scorpio, motomania, kamadeva ( piaggio ) dintre cele cu specific moto, dar shi o multzime de magazine auto itzi pot aduce in max. 24 de ore de la comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 Pe Louis sunt pt motorul meu 3 tipuri de bujii - normale ( de care am si acum in el ) - de iridiu - de platina cele de iridiu si de platina sunt cam de 5 ori mai scumpe. As dori sa stiu si eu care e diferenta si care pt ce sunt bune. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 ordinea ar fi cam asa ... normale ... platinum si cele mai bune iridium ... ultimele sunt cam de 2-3 ori mai scumpe (nujt unde ai vazut tu de 5 ori ) ... eu am de vanzare NGK ... www.asista.cabanova.ro ... si din ce cate cunosc cele iridium sunt recomandate pt motoarele care merg constant la turatii foarte ridicate. Sunt unele motociclete ... la care nu exista si bujii normale ... doar platinum si iridium ... In final cred ca este vorba de calitatea si pretul materialelor folosite + fitze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 Din câte am citit cele de iridiu se oxidează sau se afumă mai greu. Iar dacă se depune pe ele calamină o cureți Âşi le bagi înapoi Nu bag mâna în foc pentru informație, e de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 Error. Treaba sta in felul urmator: Bujia perfecta trebuie sa: - dea scanteie cat mai puternica la o tensiune cat mai mica. Cu cat varful electrodului este mai ingust, cu atat voltajul necesar pentru obtinerea scanteii este mai mic. Pe de alta parte, cu cat varful electrodului este mai ingust, cu atat se topeste mai repede. - sa disipeze caldura astfel incat la urmatoarea compresie sa nu apara detonatia ca urmare a temperaturii reziduale a varfului electrodului. Cu cat miezul bujiei este mai bun conductor termic, cu atat riscul detonatiei este mai mic. Exemplu: Bobina de fabrica da, sa zicem, 18000V, si bujia normala are nevoie de 17000V. In conditii de suprasolicitare (racing), o sa existe o rata (de ex 0,5%) de rateuri la turatii ridicate, si alta rata (de ex 0,2%) de detonatii. Iata mai jos temperaturile de topire ale catorva metale (grade Celsius): Zinc - 420 Aluminu - 660 Cupru - 1083 Otel - 1400-1500 Platina - 1772 Iridiu - 2410 Iata si conductivitatea termica a acelorasi metale (Watt / cm * Kelvin): Zinc - 1.16 Aluminu - 2.37 Cupru - 4.01 Otel - 0.70 - 0.82 Platinua - 0.716 Iridiu - 1.47 Atunci, in exemplul de mai sus, o bujie de iridiu cu miez de cupru va da scanteie la o tensiune mult mai mica (15000V sa zicem) si ca atare nu vor mai exista rateuri, iar miezul de cupru va disipa caldura si nu vor mai exista pre-aprinderi. Si se va castiga 1% performanta. Ramane de vazut daca se justifica pretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 Din proprie experienta cu bujii normale consumul la masina este de 7l/100 km (120 km/h stabilizat pe autostrada) si 6.1l/100km in aceleasi conditii cu bujii V-Power, Bosch, Platinum. Cum bujiile platinum sunt numai de doua ori mai scumpe, adica $30/set fata de $15/set si gazul e $1/litru pentru mine a facut sens sa le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 Salut Ma intereseaza si pe mine ce nr trebuie sa fie cheia de bujii pt CBR 900 RR din 93. Am una de 21 ... se potriveste. Pls am nevoie de un raspuns pana maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 !?!?!?!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_ninja Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 (editat) poi daca ti se potriveste cheia desfa-le, ce mai astepti mai mare grija cand le pui inapoi pe cele noi, sa nu strangi prea tare ca poti sa strici filetu pe chiulasa in mod normal scrie pe cutia bujiilor cat de stanse trebuie sa fie, in general cela cu garnitur se strang cu mana cat se poate dupa care inca 1/2 de tura cu cheia cele ce etansaja pe con se strang cu mana cat se poate dupa care 1/16 ture hopa acuma am citit mai atent, scuze... poi 21 ii prea mare, la mine la kawa is de 15 mi se pare ca oricum in general nici la masini nu ii mai mare de 17 Editat August 5, 2006 de vlad_ninja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 Deci se pare ca nu am cheie de bujii pt CBR ( .... zici ca 15 ar fi una care sa se potriveasca Ma poate imprumuta si pe mine maine cineva cu o cheie de bujii pls Dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_ninja Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 Eu am cheia mea de buji din trusa de scule a motocicletei, nu ai primit asa ceva in spatiu pentru bagaje de sub sa? Nu stiu ce sa zic, chei de bujii se gasesc pe la benzinarii, magazine de scule sau magazine universale (metro etc), ca si dimensiune se poate ca o cheie de masina sa potriveasca pe bujia motocicletei. Problema este ca la motociclete supersport bujiile sunt destul de adanc bagate in chiulasa, dar ar trebui sa ajunga. Acuma nu stiu ce sa faci, ca nu ai nici dimensiunea exacta. Presupun ca numai vrei sa le cureti nu sa le schimbi, ca altfel ai sti ce cheie iti trebuie. Dar ai scos rezervorul si airbox-ul macar sa vezi despre ce-i vorba? Hai ca poate intri unu cu un CBR de 900 care a desfacut si poate te ajuta el, eu inca nu am vazut bujii de cbr 900 rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 Vreau doar sa curat bujiile. Cred ca am sa dau maine dim o fuga pana intr`un magazin gen Praktiker sa vad ce si cum, dar am nevoie de dimensiune inainte sa ajung acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 6, 2006 Share Postat August 6, 2006 daca vrei doar sa le cureti da o tura de vreo 150-200 de km la viteza constanta si se curata singure! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat August 6, 2006 Share Postat August 6, 2006 daca vrei doar sa le cureti da o tura de vreo 150-200 de km la viteza constanta si se curata singure! Cu , ce ??? Motorul e inecat, baterie nu prea am, deci tre sa fac cumva sa remediez situatia ... sugestiii ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six Postat August 6, 2006 Share Postat August 6, 2006 La zzr-ul meu cred ca-i de 16 cheia si am cumparat-o de la un magazin cu piese dacia, cred ca se potrivea la solenta or something.. Bujiile sunt cr9e parca. N-ai un manual nimic, ca trebuie sa scrie pe acolo? In ce zona stai? Daca stai pe langa titan, trec eu sa ti-o aduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat August 6, 2006 Share Postat August 6, 2006 La zzr-ul meu cred ca-i de 16 cheia si am cumparat-o de la un magazin cu piese dacia, cred ca se potrivea la solenta or something.. Bujiile sunt cr9e parca. N-ai un manual nimic, ca trebuie sa scrie pe acolo? In ce zona stai? Daca stai pe langa titan, trec eu sa ti-o aduc. multumesc mul, am rezolvat cu una de 16, am gasit in Bucur Obor la un magazin auto, motorul este ok, am rezolvat astazi prin curatarea/uscarea bujiilor cu ajutorul unui prieten. PS. Merci mult de tot Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.