Sari la conținut

BUJII - Totul despre.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 993
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

trusa are , tu nu ai trusa

Neata. Poate nu m-am facut bine inteles. Am o trusa de scule,dar nu am tot ce-mi trebuie in ea.

» Post actualizat in 14 Mar 2015 12:40

 

Neata. Poate nu m-am facut bine inteles. Am o trusa de scule,dar nu am tot ce-mi trebuie in ea.

Am rezolvat-o. Cu greu le-am putut scoate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ajutati-ma si pe mine cu o nelamurire..am o honda vfr 750f din 89 am cumparat-o in 2010 am schimbat pe atunci bujiile si nu am avut treaba de atunci..anu trecut le-am schimbat DPR-9EA-9(NGK) au mers ce au mers..dupa aprx o luna a inceput sa mearga in trei pistoane mai dadea cate un rateu de obicei la rece..intr-un final le-am scos leam curatat si au mai mers tot sezonu..(aprx 2000km atat am reusit sa fac anu trecut) anu asta tot cu aceleasi bujii la prima pornire nu a vrut sa porneasca deloc l-am inecat pana la urma ..iara dinou scoatele curatele... le-am bagat inapoi a mers cam o saptamana..azi cand sa plec de la munca ...nu a mai pornit a pornit cred ca in doua pistoane dupa care s-a oprit si nici ca a mai vrut sa porneasca.. in concluzie cred ca trebuie sa iau alte bujii..

 

intrebarea mea este!! am nimerit eu niste bujii proaste sau se strica din alte cauze?? si un sfat ce bujii sa cumpar inafara de iridium..


» Post actualizat in 30 Mar 2015 13:51

:( nimeni nu ma ajuta...

Editat de leonidos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep foarte bine la mecanica dar ceva de genul am patit si eu. In tomna am cumparat motorul cateva plimbari cu ea toate bune...cand sa o arat la niste prieteni pauza!!! Am scos bujiile, le.am curatat si tot degeaba. Am dus motocicleta la un mecanic, dupa o sapt ma suna ca a pornit motocicleta,cand am mers sa o iau iar nu a mai pornit(inecata)

Am luat moto,am venit acasa, am comandat bujii la kronaumoto, unele la 70 si ceva de lei pe bucata,montate si acum porneste la sfert fara probleme.

Mult succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajutati-ma si pe mine cu o nelamurire..am o honda vfr 750f din 89 am cumparat-o in 2010 am schimbat pe atunci bujiile si nu am avut treaba de atunci..anu trecut le-am schimbat DPR-9EA-9(NGK) au mers ce au mers..dupa aprx o luna a inceput sa mearga in trei pistoane mai dadea cate un rateu de obicei la rece..intr-un final le-am scos leam curatat si au mai mers tot sezonu..(aprx 2000km atat am reusit sa fac anu trecut) anu asta tot cu aceleasi bujii la prima pornire nu a vrut sa porneasca deloc l-am inecat pana la urma ..iara dinou scoatele curatele... le-am bagat inapoi a mers cam o saptamana..azi cand sa plec de la munca ...nu a mai pornit a pornit cred ca in doua pistoane dupa care s-a oprit si nici ca a mai vrut sa porneasca.. in concluzie cred ca trebuie sa iau alte bujii..

 

intrebarea mea este!! am nimerit eu niste bujii proaste sau se strica din alte cauze?? si un sfat ce bujii sa cumpar inafara de iridium..

» Post actualizat in 30 Mar 2015 13:51

:( nimeni nu ma ajuta...

scuze.. iti scrisesem un post mai demult dar eram sigur ca o sa vina dedant sa-ti spuna sa schimbi bobinele sau cdi-u sau preferatul lui rrt-u :)

 

eu as incepe cu carburatoarele, daca nu au fost curatate si reglate in ultimul timp .

 

pe locul 2 jocul termic supape

3 bobinele

 

oricum trebuie verificate toate

 

pan la urma e usor de dat cu parerea, ca 'olegu de mai sus care va vizita servisul in scurt timp pentru ca bujiile sunt rareori cauza problemei si des victimele unei carburatii dereglate.

 

cauta un servis bun, carburile alea de vfr nu-s facute de nasa dar trebuie sa le regleze cineva care stie procedura.

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze.. iti scrisesem un post mai demult dar eram sigur ca o sa vina dedant sa-ti spuna sa schimbi bobinele sau cdi-u sau preferatul lui rrt-u :)

 

eu as incepe cu carburatoarele, daca nu au fost curatate si reglate in ultimul timp .

 

pe locul 2 jocul termic supape

3 bobinele

 

oricum trebuie verificate toate

 

pan la urma e usor de dat cu parerea, ca 'olegu de mai sus care va vizita servisul in scurt timp pentru ca bujiile sunt rareori cauza problemei si des victimele unei carburatii dereglate.

 

cauta un servis bun, carburile alea de vfr nu-s facute de nasa dar trebuie sa le regleze cineva care stie procedura.

Scrie baiatule ...cu cat copiezi mai mult, cu atat dovedesti ca esti paralel de tot de inseamna motor...mai nou vad ca esti obsedat de persoana mea, fara grija...iti fac placerea sa ne cunoastem in curand :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze.. iti scrisesem un post mai demult dar eram sigur ca o sa vina dedant sa-ti spuna sa schimbi bobinele sau cdi-u sau preferatul lui rrt-u :)

 

eu as incepe cu carburatoarele, daca nu au fost curatate si reglate in ultimul timp .

 

pe locul 2 jocul termic supape

3 bobinele

 

oricum trebuie verificate toate

 

pan la urma e usor de dat cu parerea, ca 'olegu de mai sus care va vizita servisul in scurt timp pentru ca bujiile sunt rareori cauza problemei si des victimele unei carburatii dereglate.

 

cauta un servis bun, carburile alea de vfr nu-s facute de nasa dar trebuie sa le regleze cineva care stie procedura.

Hmmm...supapele..acolo s-a umblat avea un tacanit la cald dar le-a reglat un prieten care chiar se pricepe le-a reglat cu lera si dupa cum scrie in manualul de raparatii..dar parca de cand s-a umblat acolo si cunoscandumi motoru destul de bine parca parca nu a mai mers cum mergea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...supapele..acolo s-a umblat avea un tacanit la cald dar le-a reglat un prieten care chiar se pricepe le-a reglat cu lera si dupa cum scrie in manualul de raparatii..dar parca de cand s-a umblat acolo si cunoscandumi motoru destul de bine parca parca nu a mai mers cum mergea...

vezi pe unde gasesti un service cu "leak-down tester" asta iti spune repede daca e buba la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Voua ce parere va lasa aspectul acestei bujii? Este de pe o Yamaha Tricker monocilindru 4 timpi 250cc. Bujia este schimbata de vreo 1 saptamana si am mers cu ea ~100 Km. Imi pare ceva in neregula la amestec. Stie cineva sa interpreteze aspectul ei? Multumesc.

 

 

post-64940-0-24966700-1428252830_thumb.jpg

post-64940-0-94889500-1428252835_thumb.jpg

post-64940-0-65990400-1428252842_thumb.jpg

post-64940-0-54659300-1428252847_thumb.jpg

post-64940-0-34060500-1428252855_thumb.jpg

post-64940-0-87625800-1428252860_thumb.jpg

post-64940-0-72054500-1428252868_thumb.jpg

post-64940-0-16973200-1428252874_thumb.jpg

post-64940-0-76046300-1428252881_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, ca asa nu mai tine, ii fac cont lu bunica-mea, am invatat-o sa citeasca in bujii, nu mai avea clienti la cititu in ghioc, cafea, miez de ceapa si catei de ustoroi si solutia i-am dat-o eu....cititul in bujii, coada e la poarta la ea.....

 

ON topic.Amestec sarac, posibil din surubul de amestec sa se regleze, am avut necaz de am ajuns ca surubul de amestec sa ramana deschis jumatate de tura ca sa-i fac un amestec cat de cat corect.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sustin ce am spus.

Ce arata poza pusa de tine este partial eronata, bujia din stanga se apropie de un amestec aproape optim iar cea alba arata clar amestec sarac ;) .

Deci, bujia din pozele postate de initiator merge chiar foarte sarac ceea ce duce la supraincalzirea bujiei.

Editat de The One.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, ca asa nu mai tine, ii fac cont lu bunica-mea, am invatat-o sa citeasca in bujii, nu mai avea clienti la cititu in ghioc, cafea, miez de ceapa si catei de ustoroi si solutia i-am dat-o eu....cititul in bujii, coada e la poarta la ea.....

ai uitat de : ghicitul in filtrul de ulei, urmele de praf de pe filtrul de aer si despre asezarea zalelor de la lantul de transmisie :)

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sustin ce am spus.

defapt te faci de ras, cu cat insisti mai mult, cu atat lumea o sa rada mai mult de tine. Pune mana si citeste !

» Post actualizat in 05 Apr 2015 18:58

Salut. Voua ce parere va lasa aspectul acestei bujii? Este de pe o Yamaha Tricker monocilindru 4 timpi 250cc. Bujia este schimbata de vreo 1 saptamana si am mers cu ea ~100 Km. Imi pare ceva in neregula la amestec. Stie cineva sa interpreteze aspectul ei? Multumesc.

ai mai schimbat si altceva sau numai bujia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 05 Apr 2015 18:58

 

ai mai schimbat si altceva sau numai bujia?

Nimic ce ar putea influenta aprinderea. A fost doar reglata supapa de admisie, fiind prea stransa. Filtrul de aer este dus, imbacsit si saptamana asta imi vine cel nou. Ma gandesc sa reglez amestecul dupa ce pun filtrul cel nou.

» Post actualizat in 06 Apr 2015 03:57

ai pastrat indicele de temp al bujiei?

Cred ca este 7, daca la asta se refera producatorul in specificatiile tehnice de aici : http://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9739

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, ca asa nu mai tine, ii fac cont lu bunica-mea, am invatat-o sa citeasca in bujii, nu mai avea clienti la cititu in ghioc, cafea, miez de ceapa si catei de ustoroi si solutia i-am dat-o eu....cititul in bujii, coada

Sa stii ca este o mare stiinta cititul in bujii.

Cauta pe net poate gasesti,si ai sa vezi ca in bujii se poate citi si avansul la aprindere nu doar amestecul carburant.😉

» Post actualizat in 06 Apr 2015 04:04

Sustin ce am spus.

Vezi ca poza este etichetata gresit!

1.Perfect

2.bogat

3.sarac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...