SuzukiRf600R Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 2 necunoscute: - vreau sa scot bujiile si nu am cheie - nu stiu ce tip de cheie imi trebuie Asa ca un mic ajutor ar fi binevenit maine! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Tubulara hexagonala de 16 ..nu ar trebui sa ai in trusa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Tubulara hexagonala de 16 ..nu ar trebui sa ai in trusa? Nu am nenorocit d-ala de prelungitor sa ajung la bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Ai cheia fara prelungitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Ai cheia fara prelungitor? dap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 trusa are , tu nu ai trusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 trusa are , tu nu ai trusa Neata. Poate nu m-am facut bine inteles. Am o trusa de scule,dar nu am tot ce-mi trebuie in ea. » Post actualizat in 14 Mar 2015 12:40 Neata. Poate nu m-am facut bine inteles. Am o trusa de scule,dar nu am tot ce-mi trebuie in ea. Am rezolvat-o. Cu greu le-am putut scoate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) ajutati-ma si pe mine cu o nelamurire..am o honda vfr 750f din 89 am cumparat-o in 2010 am schimbat pe atunci bujiile si nu am avut treaba de atunci..anu trecut le-am schimbat DPR-9EA-9(NGK) au mers ce au mers..dupa aprx o luna a inceput sa mearga in trei pistoane mai dadea cate un rateu de obicei la rece..intr-un final le-am scos leam curatat si au mai mers tot sezonu..(aprx 2000km atat am reusit sa fac anu trecut) anu asta tot cu aceleasi bujii la prima pornire nu a vrut sa porneasca deloc l-am inecat pana la urma ..iara dinou scoatele curatele... le-am bagat inapoi a mers cam o saptamana..azi cand sa plec de la munca ...nu a mai pornit a pornit cred ca in doua pistoane dupa care s-a oprit si nici ca a mai vrut sa porneasca.. in concluzie cred ca trebuie sa iau alte bujii.. intrebarea mea este!! am nimerit eu niste bujii proaste sau se strica din alte cauze?? si un sfat ce bujii sa cumpar inafara de iridium.. » Post actualizat in 30 Mar 2015 13:51 nimeni nu ma ajuta... Editat Martie 26, 2015 de leonidos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Nu ma pricep foarte bine la mecanica dar ceva de genul am patit si eu. In tomna am cumparat motorul cateva plimbari cu ea toate bune...cand sa o arat la niste prieteni pauza!!! Am scos bujiile, le.am curatat si tot degeaba. Am dus motocicleta la un mecanic, dupa o sapt ma suna ca a pornit motocicleta,cand am mers sa o iau iar nu a mai pornit(inecata) Am luat moto,am venit acasa, am comandat bujii la kronaumoto, unele la 70 si ceva de lei pe bucata,montate si acum porneste la sfert fara probleme. Mult succes... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 (editat) ajutati-ma si pe mine cu o nelamurire..am o honda vfr 750f din 89 am cumparat-o in 2010 am schimbat pe atunci bujiile si nu am avut treaba de atunci..anu trecut le-am schimbat DPR-9EA-9(NGK) au mers ce au mers..dupa aprx o luna a inceput sa mearga in trei pistoane mai dadea cate un rateu de obicei la rece..intr-un final le-am scos leam curatat si au mai mers tot sezonu..(aprx 2000km atat am reusit sa fac anu trecut) anu asta tot cu aceleasi bujii la prima pornire nu a vrut sa porneasca deloc l-am inecat pana la urma ..iara dinou scoatele curatele... le-am bagat inapoi a mers cam o saptamana..azi cand sa plec de la munca ...nu a mai pornit a pornit cred ca in doua pistoane dupa care s-a oprit si nici ca a mai vrut sa porneasca.. in concluzie cred ca trebuie sa iau alte bujii.. intrebarea mea este!! am nimerit eu niste bujii proaste sau se strica din alte cauze?? si un sfat ce bujii sa cumpar inafara de iridium.. » Post actualizat in 30 Mar 2015 13:51 nimeni nu ma ajuta... scuze.. iti scrisesem un post mai demult dar eram sigur ca o sa vina dedant sa-ti spuna sa schimbi bobinele sau cdi-u sau preferatul lui rrt-u eu as incepe cu carburatoarele, daca nu au fost curatate si reglate in ultimul timp . pe locul 2 jocul termic supape 3 bobinele oricum trebuie verificate toate pan la urma e usor de dat cu parerea, ca 'olegu de mai sus care va vizita servisul in scurt timp pentru ca bujiile sunt rareori cauza problemei si des victimele unei carburatii dereglate. cauta un servis bun, carburile alea de vfr nu-s facute de nasa dar trebuie sa le regleze cineva care stie procedura. Editat Martie 31, 2015 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 scuze.. iti scrisesem un post mai demult dar eram sigur ca o sa vina dedant sa-ti spuna sa schimbi bobinele sau cdi-u sau preferatul lui rrt-u eu as incepe cu carburatoarele, daca nu au fost curatate si reglate in ultimul timp . pe locul 2 jocul termic supape 3 bobinele oricum trebuie verificate toate pan la urma e usor de dat cu parerea, ca 'olegu de mai sus care va vizita servisul in scurt timp pentru ca bujiile sunt rareori cauza problemei si des victimele unei carburatii dereglate. cauta un servis bun, carburile alea de vfr nu-s facute de nasa dar trebuie sa le regleze cineva care stie procedura. Scrie baiatule ...cu cat copiezi mai mult, cu atat dovedesti ca esti paralel de tot de inseamna motor...mai nou vad ca esti obsedat de persoana mea, fara grija...iti fac placerea sa ne cunoastem in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 scuze.. iti scrisesem un post mai demult dar eram sigur ca o sa vina dedant sa-ti spuna sa schimbi bobinele sau cdi-u sau preferatul lui rrt-u eu as incepe cu carburatoarele, daca nu au fost curatate si reglate in ultimul timp . pe locul 2 jocul termic supape 3 bobinele oricum trebuie verificate toate pan la urma e usor de dat cu parerea, ca 'olegu de mai sus care va vizita servisul in scurt timp pentru ca bujiile sunt rareori cauza problemei si des victimele unei carburatii dereglate. cauta un servis bun, carburile alea de vfr nu-s facute de nasa dar trebuie sa le regleze cineva care stie procedura. Hmmm...supapele..acolo s-a umblat avea un tacanit la cald dar le-a reglat un prieten care chiar se pricepe le-a reglat cu lera si dupa cum scrie in manualul de raparatii..dar parca de cand s-a umblat acolo si cunoscandumi motoru destul de bine parca parca nu a mai mers cum mergea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Hmmm...supapele..acolo s-a umblat avea un tacanit la cald dar le-a reglat un prieten care chiar se pricepe le-a reglat cu lera si dupa cum scrie in manualul de raparatii..dar parca de cand s-a umblat acolo si cunoscandumi motoru destul de bine parca parca nu a mai mers cum mergea... vezi pe unde gasesti un service cu "leak-down tester" asta iti spune repede daca e buba la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Salut. Voua ce parere va lasa aspectul acestei bujii? Este de pe o Yamaha Tricker monocilindru 4 timpi 250cc. Bujia este schimbata de vreo 1 saptamana si am mers cu ea ~100 Km. Imi pare ceva in neregula la amestec. Stie cineva sa interpreteze aspectul ei? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 salut , citeste aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) Amestec sarac bujia a fost supraincalzita,mai slabeste 1 tura sau 2, surubul de amestec. Editat Aprilie 5, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Da este putin mai bogat amestecul dar nu e cine stie ce . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Da este putin mai bogat amestecul dar nu e cine stie ce . e sarac, negreala e ramasa de la pornirea la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Sustin ce am spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Nu, ca asa nu mai tine, ii fac cont lu bunica-mea, am invatat-o sa citeasca in bujii, nu mai avea clienti la cititu in ghioc, cafea, miez de ceapa si catei de ustoroi si solutia i-am dat-o eu....cititul in bujii, coada e la poarta la ea..... ON topic.Amestec sarac, posibil din surubul de amestec sa se regleze, am avut necaz de am ajuns ca surubul de amestec sa ramana deschis jumatate de tura ca sa-i fac un amestec cat de cat corect..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) Sustin ce am spus. Ce arata poza pusa de tine este partial eronata, bujia din stanga se apropie de un amestec aproape optim iar cea alba arata clar amestec sarac . Deci, bujia din pozele postate de initiator merge chiar foarte sarac ceea ce duce la supraincalzirea bujiei. Editat Aprilie 5, 2015 de The One. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Multumesc pentru parerile exprimate. Voi mai desface surubul de amestec si dupa montarea filtrului de aer nou voi mai face inca o verificare. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) Nu, ca asa nu mai tine, ii fac cont lu bunica-mea, am invatat-o sa citeasca in bujii, nu mai avea clienti la cititu in ghioc, cafea, miez de ceapa si catei de ustoroi si solutia i-am dat-o eu....cititul in bujii, coada e la poarta la ea..... ai uitat de : ghicitul in filtrul de ulei, urmele de praf de pe filtrul de aer si despre asezarea zalelor de la lantul de transmisie Editat Aprilie 5, 2015 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Sustin ce am spus. lol da electrodu?!!, cat e electrodu? care e electrodu? ce culoare are electrodu? cat e halatu? ai pastrat indicele de temp al bujiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Sustin ce am spus. defapt te faci de ras, cu cat insisti mai mult, cu atat lumea o sa rada mai mult de tine. Pune mana si citeste ! » Post actualizat in 05 Apr 2015 18:58 Salut. Voua ce parere va lasa aspectul acestei bujii? Este de pe o Yamaha Tricker monocilindru 4 timpi 250cc. Bujia este schimbata de vreo 1 saptamana si am mers cu ea ~100 Km. Imi pare ceva in neregula la amestec. Stie cineva sa interpreteze aspectul ei? Multumesc. ai mai schimbat si altceva sau numai bujia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.