Sari la conținut

Accident Prelungirea Ghencea 10/05/12 ora 23


costi_pci
 Share

Postări Recomandate

Aseara 10/05/12, aproximativ ora 23, pe Prelungirea Ghencea, intersectie cu Drumul Cooperativei, erau 3 masini de politie, un jalon pe strada si ceva agitatie. Cand ma uit mai bine pe trotoar era un Suzuki rosu si pe coltul strazii o mare pata de ulei. Am oprit si am incercat sa vad ce s-a intamplat.......acolo erau 2 tabere: cei cu masina care sustineau ca motociclistul a vrut sa-i depaseasca pe partea dreapta in momentul cand ei au vrut sa vireze dreapta pe Drumul Cooperativei si asa a avut loc coliziunea, iar de cealalta parte, un prieten al motociclistului spune ca a vorbit cu el si ca masina i-a aparut pur si simplu in fata cu intentia de a vira stanga si ca venea din sens opus, mai mult...riderul sustine ca la volan era domnisoara care la sosirea politiei a spus ca la volan a fost barbatul. Dupa toate astea se pare ca baiatul nostru ar fi OK si ca nu prezenta decat dureri la mana, umar. Pentru cei ce il cunosc pe baiat si ne pot da informatii despre starea lui, motocicleta avea numarul B-113-MIS

Multa sanatate baiatului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mie mi se pare o zona foarte periculoasa Prelungirea Ghencea. Stripperul care a murit anul trecut tot acolo a patit-o.

De asemenea, cunosc multi soferi/motociclisti care erau cat pe ce sa faca accident mai ales in zona intersectie cu Cooperativei.

Drum ingust, asfalt prost, foarte multe masini parcate pe stanga si pe dreapta si ( sa ma ierte Dumnezeu ) atitudinea si stilul " preventiv " de condus al celor care stau in zona.

 

Atentie marita si asflat uscat !

 

ON: Ma bucur sa aud ca riderul e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar motociclistul s-a bagat in depasire pe partea dreapta exact cand jeepul vroia sa faca dreapta pe str.Cooperativei. Mentionez ca jeepul a dat semnal. In acelasi timp, alt destept cu un jeep a vrut sa faca dreapta pe strada , dar sa il depaseasca pe primul jeep care a fost regulamentar si care s-a ferit de motociclist si a intrat in al doilea jeep.

Deci, mociclistul a fost de vina.

(Martor a fost cumantul meu cu inca un prieten.)

Editat de q_simi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar motociclistul s-a bagat in depasire pe partea dreapta exact cand jeepul vroia sa faca dreapta pe str.Cooperativei. Mentionez ca jeepul a dat semnal. In acelasi timp, alt destept cu un jeep a vrut sa faca dreapta pe strada , dar sa il depaseasca pe primul jeep care a fost regulamentar si care s-a ferit de motociclist si a intrat in al doilea jeep.

Deci, mociclistul a fost de vina.

 

 

Ala cu care s-a lovit motociclistul nu era nici un jeep.......era un break, un monovolum , ceva....

Si nu stiu cata vina a avut motociclistul, deoarece urma lui de franare era cam pe mijlocul benzii...........deci nu prea avea cum sa depaseasca pe dreapta daca urma de franare era pe mijloc...

Editat de costi_pci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca am inteles gresit ca nu era jeep, insa, cel care a vrut sa faca dreapta pe Cooperativei a dat semnal si asta cu mobra i-a dat inainte

acum e normal ca fiecare sa zica ca are dreptate, o sa elucideze misterul politia

Editat de q_simi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg cum urmele de franare sunt pe mijlocul benzii si ala a vrut sa faca dreapta? sunt 2 benzi si ala a vrut dreapta de pe banda2? :D

 

 

 

LE: nu vad ca ar avea 2 benzi, asa arata maps.google.ro :)

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg cum urmele de franare sunt pe mijlocul benzii si ala a vrut sa faca dreapta? sunt 2 benzi si ala a vrut dreapta de pe banda2? :D

 

 

 

LE: nu vad ca ar avea 2 benzi, asa arata maps.google.ro :)

 

 

Nu sunt 2 benzi pe sens.......tocmai daia zic eu ca motociclistul nu avea cum sa depaseasca pe dreapta din moment ce urma de franare este pe mijlocul benzii + ca masina este lovita exact pe jumatate........din punctul meu de vedere rezulta ca auto a venit din sens opus si a facut stanga, motociclistul intrand fix in jumatea lui....... (parerea mea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt 2 benzi pe sens.......tocmai daia zic eu ca motociclistul nu avea cum sa depaseasca pe dreapta din moment ce urma de franare este pe mijlocul benzii + ca masina este lovita exact pe jumatate........din punctul meu de vedere rezulta ca auto a venit din sens opus si a facut stanga, motociclistul intrand fix in jumatea lui....... (parerea mea)

O fi facut omul faimoasa bucla la schimbarea directiei de mers, nu ar fi primul , sunt multi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi se zi vad motociclisti in Bucuresti care merg ceva mai repede decit viteza traficului, pe prima banda unde sint masini parcate, oricind un destept poate vira brusc la dreapta fara sa-i vada pe viteji.Nu e nici o sansa sa scada nr de accidente pe 2 roti, dispare unul ghinionist, apar 2 in locul lui. Pot sa spun ca multi scuterici merg mai bine decit cowboy-ii nostri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jura-te tu, zeule. Daca virezi la dreapta fara sa te asiguri esti un rahat de om. Daca tu, ca motociclist ii tii partea rahatului, atunci felicitari, esti la fel de destept ca el. E banda? E. Esti pe ea? Esti. Tre sa se asigure cand schimba banda? Tre. Deci ce discutam aci?

 

Oricum ar fi, daca urma de frana e pe mijlocul benzii, nu cred sa constate vreun politai ca motociclistul e de vina.

L.E: unde naiba e lovita masina aia?

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Oricum ar fi, daca urma de frana e pe mijlocul benzii, nu cred sa constate vreun politai ca motociclistul e de vina.

L.E: unde naiba e lovita masina aia?

 

 

Masina este lovita in portiera dreapta fata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca virezi la dreapta fara sa te asiguri esti un rahat de om.

Daca esti pe drum cu o singura banda pe sens si faci dreapta din ce parte trebuie sa te asiguri? Trebuie sa te asiguri din spate? Care e articolul din Codul Rutier? Mai usor cu vorbele urate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti pe drum cu o singura banda pe sens si faci dreapta din ce parte trebuie sa te asiguri? Trebuie sa te asiguri din spate? Care e articolul din Codul Rutier? Mai usor cu vorbele urate.

Poate scrie ca trebuie sa te asiguri la schimbari de directie de mers. Poate sa fie si un biciclist acolo. Ca sa dau un exemplu, teoretic pe topic asta, dar practic patit de mine cand mergeam pe bicla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa te asiguri cand schimbi directia de mers chiar daca pe acolo nu ar trebui sa apara o motocicleta, in schimb ar putea fi o bicicleta sau un scuter pentru ca desi niciunul din cei care conduc scutere nu pare sa fi auzit de chestia asta pana acum, ar trebui sa circule pe marginea drumului neavand dreptul de a ocupa o banda de circulatie, asa cum ocupa legal o motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma acum hai sa fim sinceri, daca ala cu masina semnaliza, chiar nu vedea asta cu motorul? daca frana e pe mijlocul drumului, atunci cum depasea asta prin dreapta de ia intrat in portiera. baiatu se plangea ca a fost o pipita la volan, deci ceva nu miroase a bine. iar tipul de sus care a zis ca avea cumnatul ce a vazut tot, in ce masina era? sper nu cea botita :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi se zi vad motociclisti in Bucuresti care merg ceva mai repede decit viteza traficului...

 

 

Daca virezi la dreapta fara sa te asiguri esti un rahat de om.

 

true & true.

 

ma acum hai sa fim sinceri, daca ala cu masina semnaliza, chiar nu vedea asta cu motorul? daca frana e pe mijlocul drumului, atunci cum depasea asta prin dreapta de ia intrat in portiera. baiatu se plangea ca a fost o pipita la volan, deci ceva nu miroase a bine. iar tipul de sus care a zis ca avea cumnatul ce a vazut tot, in ce masina era? sper nu cea botita :bigstar:

 

hahahahaha

tot n-am inteles cum s-a intamplat intamplarea ?! chiar ma bucur insa ca riderul e OK 67.gif67.gif

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate scrie ca trebuie sa te asiguri la schimbari de directie de mers. Poate sa fie si un biciclist acolo. Ca sa dau un exemplu, teoretic pe topic asta, dar practic patit de mine cand mergeam pe bicla.

Exemplul tau e gresit, daca esti pe bicicleta in laterala dreapta a unui jeep inseamna ca ala tocmai te depasea; daca face dreapta nu inseamna ca nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers, ci a depasit neregulamentar - trebuie sa revina in banda in fata ta, nu peste tine. Mi s-a intamplat si mie, nu zic ca nu se intampla ci ca e alt articol din CR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa te asiguri cand schimbi directia de mers chiar daca pe acolo nu ar trebui sa apara o motocicleta, in schimb ar putea fi o bicicleta sau un scuter pentru ca desi niciunul din cei care conduc scutere nu pare sa fi auzit de chestia asta pana acum, ar trebui sa circule pe marginea drumului neavand dreptul de a ocupa o banda de circulatie, asa cum ocupa legal o motocicleta

 

Nu prea inteleg ideea , adica un scuter , care merge cu viteza legala de 50 la ora nu poate ocupa o banda , dar o motocicleta , care circula tot cu viteza legala de 50 la ora poate ???? Sau e vorba ca daca scuterul e First Bike nu se ridica la pretentiile lu' F650 sau Busa ?

Si apropo , nu circulati pe linga bordura NICIODATA , dar niciodata , e cel mai nasol loc posibil , dar bineinteles ca deontologii de taste nu au auzit de chestia asta niciodata.

Editat de lil debul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplul tau e gresit, daca esti pe bicicleta in laterala dreapta a unui jeep inseamna ca ala tocmai te depasea; daca face dreapta nu inseamna ca nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers, ci a depasit neregulamentar - trebuie sa revina in banda in fata ta, nu peste tine. Mi s-a intamplat si mie, nu zic ca nu se intampla ci ca e alt articol din CR.

 

Din ce stiu eu aia e devansare, nu depasire. Depasirea regulamentara presupune schimbarea benzii de mers spre stanga, devansarea si revenirea pe banda vehiculului depasit.

 

Daca latimea benzii o permite, pe aceeasi banda pot circula o motocicleta, bicicleta sau moped si o masina, insa daca unul dintre vehiculele care circula doreste sa schimbe directia de mers spre dreapta sa zicem, conducatorul vehiculului trebuie sa se asigure si sa acorde prioritate.

 

Repet, chiar daca cei doi erau in paralel si ala cu masina a vrut sa faca dreapta, nu este depasire!!! Cand am dat de A, mi-a picat fix o intrebare de genul. Era un motor langa o masina pe o singura banda pe sens, linie continua pe axul drumului si eram intrebat daca motociclistul realizeaza corect manevra (nu o numea nici depasire nici devansare - dar o varianta de raspuns si cea corecta era: DA, deoarece manevra efectuata de catre motociclist nu este considerata depasire)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima parte cu devansarea si depasirea, este corecta.

 

A doua parte cu circulatul simultan, din cate stiu eu, in Romania nu exista conceptul de "lane splitting". Ce spui tu, exista in alte tari europene si in anumite state din America.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea zice ca vehiculele cu 2 roti, cu motor sub 50cc, care pot rula cu maxim 45km/h sunt mopede, restul, motociclete . Deci scuterele cu capacitate peste 50cc sunt considerate motociclete. (Art 6, aln 21,22)

Daca exista pista de biciclete, mopedele sunt obligate sa le foloseasca (Art41, aln 3). N-am gasit nici un articol sau alineat care sa oblige conducatorii de biciclete sau mopede sa circule cat mai aproape de marginea drumului.....chiar asa sa fie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea zice ca vehiculele cu 2 roti, cu motor sub 50cc, care pot rula cu maxim 45km/h sunt mopede, restul, motociclete . Deci scuterele cu capacitate peste 50cc sunt considerate motociclete. (Art 6, aln 21,22)

Daca exista pista de biciclete, mopedele sunt obligate sa le foloseasca (Art41, aln 3). N-am gasit nici un articol sau alineat care sa oblige conducatorii de biciclete sau mopede sa circule cat mai aproape de marginea drumului.....chiar asa sa fie ?

 

Vezi Regulamentul, Art. 100:

 

"Art. 100. – Vehiculele trebuie conduse numai pe drumurile, părțile carosabile, benzile sau pistele stabilite pentru categoria din care fac parte. În cazul în care pe drumurile publice nu sunt amenajate benzi sau piste speciale pentru mopede, biciclete Âşi celelalte vehicule fără motor, acestea pot fi conduse Âşi pe acostament în sensul de mers, dacă circulația se poate face fără pericol."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acostament e un fel de "marginea drumului" , am eu pe la tara , soseaua Buc.-Alexandria , e o banda mai mititica. In oras cred ca nici nu exista , acostamentul e ceva format din guri de canal , masini parcate si stradute de pe care ies camioane si alte obiecte letale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...