Sari la conținut

Situatii din trafic


Postări Recomandate

Da, daca as avea o banda speciala pentru biciclete de la mine de acasa pana la munca, as respecta toate regulile. Cu mobra, la fel, le respect pe toate, pentru ca nu incalc nici o regula daca trec printre masini la stop.

 

Nici eu nu inteleg ce vrei sa zici :)

 

Incearca sa traversezi Bucurestiul cu bicicleta dimineata, in timp bine determinat. Ma vei intelege. Asa cum si eu inteleg alti biciclisti si nu ma uit urat la ei cand trec pe rosu.

 

Inca ceva: daca un biciclist ar traversa pe zebra, pe langa ea, ar fi perfect legal. Te iei de faptul ca nu traverseaza pe langa ea, ci pe ea. De ce? Asa cum se iau soferii de masini ca ne bagam printre ei la stop?

Pentru ca bicicleta = vehicul, zebra e trecere de pietoni, nu de biciclisti (daca nu exista banda trasata expres), si pentru ca reguli, helau! Calare pe bicla nu ai prioritate pe zebra si eu unul, daca te intalnesc, te tavalesc de numa'! Si imi platesti si pagubele la conserva. Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cumva trăiesc cu ideea că ATV nu are stabilitate și ocolire de un obstacol s-ar face mai cu succes cu o motocicleta. Dar poate greșesc.

 

Eu zic ca nu gresesti atata timp cat te referi la ATV-uri. Acuma eu nu am pus piciorul niciodata pe vreunul, asa ca emit o parere pur teoretica. ATV-ul si mie mi se pare destul de instabil, din cauza centrului de greutate ridicat. Asta are multe motive, de la garda de sol marita deoarece e un vehicul mult folosit pe coclauri si prin gropi, pozitia inalta a pilotului, roti nu foarte late, etc. Trike-urile sunt foarte diferite. In general amprenta la sol e mai mare comparativ cu un ATV, ceea ce genereaza stabilitate mult mai mare. Sunt mult mai late decat un ATV si au roti mai late, sunt mai lipite de asfalt, toate contribuind din plin la stabilitate. Daca vrei sa vezi ce poate unul, da un semn cand esti in Cluj :)

Editat de pisoiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATV-urile sunt stabile. Foarte stabile. Doar ca sunt fortate dincolo de limite. Ele sunt oericuloase doar pe diagonala si pe inclinarile laterale. Pe asfalt, cu anvelope de strada, merg foarte bine. Se poate pastra viteza de croaziera de 80-90 km/h fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atvurile "imping fata", pur si simplu nu vireaza, plus ca se inclina spre exteriorul virajului, ca masinile. Intr-o vreme exista un pact intre marii producatori japonezi si atvurile produse de ei nu erau inmatriculabile, nefiind destinate utilizarii pe drumuri publice. Oare de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca bicicleta = vehicul, zebra e trecere de pietoni, nu de biciclisti (daca nu exista banda trasata expres), si pentru ca reguli, helau! Calare pe bicla nu ai prioritate pe zebra si eu unul, daca te intalnesc, te tavalesc de numa'! Si imi platesti si pagubele la conserva.

 

Si pentru ca invidie. :)

 

Si pentru ca ipocrizie.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, au tractiune spate iar tendinta rider-ului este sa faca drift-uri la viraje. Oricum, tehnica a evoluat mult. Mie personal imi este teama de motoretele enduro, fara sa merg pe vreuna. Pur si simplu imi este teama ca la coborari imi poate zbura ghidonul din mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si pentru ca invidie. :)

 

Si pentru ca ipocrizie.

Nu.

Nu.

Mai merg si eu cu bicla dar ma dau inplm jos cand traversez pe zebra. Pt ca normal si pt ca civilizatie. De aia nu o iau nici cu mobra pe trotuar. Probabil colegul e evlavios si cand, pe putina pizta de bicle existenta, se plimba pietoni. Si vrea civilizatie, dar de la altii, el trece pe rosu si pe zebra cu bicla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutie prea complexa sa o detaliem aici. Pace si gata, e ca tine :)

 

Nu imi plac contradictoriile pe forum, sunt mult superficiale. Scuze ca am aruncat batul prin gard, retrag tot. Sunt un simplu motociclist :)

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat in plin craterul din fotografia de mai jos.

 

post-69084-0-35777700-1523961583_thumb.jpg

 

Datele problemei:

 

- Cu aproximatie 70+ km/h

 

- Am observat-o din scurt, sub 2 metri

 

Solutia?

 

Am gandit-o asa cum am facut de atatea ori la bicicleta:

 

- Frana iesea din discutie, pentru ca oricum nu as fi reusit sa reduc prea mult din viteza si, mai ales, pentru ca nu am vrut ca in momentul in care avea sa se comprime furca sa inclestez cumva mana pe maneta

 

- M-am ridicat instant in scarite

 

- Am relaxat bratele permitandu-i astfel ghidonului sa isi faca jocul

 

Rezultatul?

 

Furca s-a comprimat foarte mult in momentul in care a lovit fundul craterului (cu zgomotele aferente), lucru care a generat un joc stanga-dreapta in ghidon. Nu am incercat sa opresc fenomenul si nu am atins deloc frana. In momentul in care a trecut si roata spate am accelerat si directia s-a stabilizat. Avea mai tarziu sa imi atraga cineva atentia ca imi lipseste placuta de inmatriculare. Era clar, stiam unde e, m-am intors si am gasit-o, moment in care am facut si fotografia. Acum imi dau seama ca unghiul nu e tocmai cel mai fericit, trebuia sa fac din lateral, sa se vada adancimea.

 

A fost distractiv.. ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum stim de ce eroul nostru nu intelege cum iti pot scădea reflexele peste iarna. cand reflexele de observat gropi sunt zero, nu pot trece pe negativ ;)

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum arata zona de langa groapa, si-a lasat careva o bucata de scut de pe sub masina pe acolo...

 

Cand m-am intors sa recuperez placuta, un sofer de tir, parcat pe sensul celalalt radea.

 

- Nu esti singurul zice..

 

- Iar asta nu e nimic. Altii au spart baia de ulei, iar cei care au scut, le freaca zilnic pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Dupa cum arata zona de langa groapa, si-a lasat careva o bucata de scut de pe sub masina pe acolo...

Nu colegu,sunt sanse foarte mari ca acele urme sa fie de la camioane(tir) de carat masini.Data viitoare cand mai vezi unu sa arunci un ochi la cat de joase sunt si de ce inclinatie mica este nevoie ca sa frece de asfalt.

» Post actualizat in 17 Apr 2018 13:49

Fara un pic de drama si un gram de pericol nu mai are sens povestirea asa ca voi puteti sa credeti ca oamenii isi rup scuturile pe acolo.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cand m-am intors sa recuperez placuta, un sofer de tir, parcat pe sensul celalalt radea.

 

- Nu esti singurul zice..

 

- Iar asta nu e nimic. Altii au spart baia de ulei, iar cei care au scut, le freaca zilnic pe aici.

de cate zile statea tiristul acolo de facuse deja si o statistica?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bine furca..

Eu dupa o groapa din asta drept e ceva mai mare; m-am trezit cu stricaciuni insemnate; chiar daca nu curgea nimic.

 

Am aruncat o privire, totul pare ok.

 

O sa rog insa mecanicul sa se uite si el, mai ales ca o sa schimb uleiul din ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

70000:3600

Impartirea s-o fi predat si la humanoid :P

Am uitat de atunci. :P

Deci 0,1 secunde pentru a reacționa după ce a văzut craterul. Și spunea cineva că n-are reflexe. :)

 

Ontopic: eu zic să-și verifice și jantele.

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Deci 0,1 secunde pentru a reacționa după ce a văzut craterul. .

Despre ce vorbesti? Cum sa te lauzi ca ai observat asa crater doar la 2m distanta ??Mare talent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Data viitoare, daca nu poti evita, accelereaza, ca sa decomprimi fata.

 

Mi-a trecut o clipa prin gand si ideea asta, dar n-am considerat-o valabila in cazul de fata.

 

Am uitat de atunci.

Deci 0,1 secunde pentru a reacționa după ce a văzut craterul. Și spunea cineva că n-are reflexe.

 

Ontopic: eu zic să-și verifice și jantele.

 

Asa zic baietii? Ca n-am reflexe? Ok :)

 

Am aruncat o privire si la jante, din nou, ca si in cazul furcii, par in regula. Le verific insa mai temeinic in momentul in care schimb anvelopele.

 

D'aia trebuie mers tare. Sa nu aiba timp roata sa coboare in groapa

 

Asa cum aveam sa constat ulterior, nu era tocmai o zona in care sa ii poti da blanaaa :D Craterul asta e ca unghia mica de la mana, cateva sute de metri mai in fata exista unele in care intra jumate de mobra, alea deja sunt alunecari de teren :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Situatii din trafic
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...