Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Salut. De ceva timp,sunt in impas in alegerea unui Africa Twin,in sensul ca am o oferta de schimb cu actula motocicleta (M1800R),cu o Africana,dar am un singur lucru care ma pune pe ganduri,si anume : anvelopele cu camera.

Posesorii de Africa Twin,se poate rezolva cumva problema asta? Am vazut tot felul de kituri de conversie la tubeless,dar nu stiu ce sa spun cat sunt de bune,asta pentru a evita achizitia de jante aftermarket tubeless.

Motocicleta o voi folosi foarte putin in offroad,mai mult in ture (pasager + bagaje) si as cam avea nevoie de siguranta unu simplu kit de pana in cazul unui cui in cauciuc,fara sa duc dupa mine camere si tot felul de ustensile pentru a schimba pe marginea drumului cauciucul.

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 5 ore, Zupz a spus:

Salut. De ceva timp,sunt in impas in alegerea unui Africa Twin,in sensul ca am o oferta de schimb cu actula motocicleta (M1800R),cu o Africana,dar am un singur lucru care ma pune pe ganduri,si anume : anvelopele cu camera.

Posesorii de Africa Twin,se poate rezolva cumva problema asta? Am vazut tot felul de kituri de conversie la tubeless,dar nu stiu ce sa spun cat sunt de bune,asta pentru a evita achizitia de jante aftermarket tubeless.

Motocicleta o voi folosi foarte putin in offroad,mai mult in ture (pasager + bagaje) si as cam avea nevoie de siguranta unu simplu kit de pana in cazul unui cui in cauciuc,fara sa duc dupa mine camere si tot felul de ustensile pentru a schimba pe marginea drumului cauciucul.

 

Va multumesc!

Da, exista varianta sa o faci tubeless fără vreo investiție mare, aprox 50 EUR 

Vezi pe youtube o gramada de Videos. 

Toti spun ca tine foarte bine și nu pierd presiune deloc. 

Și eu acum în iarna o sa fac schimbarea asta.

De aici ma inspir https://youtu.be/YPG8buNvTCc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.09.2019 la 0:38, Zupz a spus:

Salut. De ceva timp,sunt in impas in alegerea unui Africa Twin,in sensul ca am o oferta de schimb cu actula motocicleta (M1800R),cu o Africana,dar am un singur lucru care ma pune pe ganduri,si anume : anvelopele cu camera.

Posesorii de Africa Twin,se poate rezolva cumva problema asta? Am vazut tot felul de kituri de conversie la tubeless,dar nu stiu ce sa spun cat sunt de bune,asta pentru a evita achizitia de jante aftermarket tubeless.

Motocicleta o voi folosi foarte putin in offroad,mai mult in ture (pasager + bagaje) si as cam avea nevoie de siguranta unu simplu kit de pana in cazul unui cui in cauciuc,fara sa duc dupa mine camere si tot felul de ustensile pentru a schimba pe marginea drumului cauciucul.

 

Va multumesc!

Outex kit https://www.ebay.com/itm/CRF1000L-Africa-Twin-Spoke-Wheel-Tubeless-Kit-21-2-15-18-4-00-MT-FR21214-OUTEX-/291698243582

 

La 10.09.2019 la 0:38, Zupz a spus:

Salut. De ceva timp,sunt in impas in alegerea unui Africa Twin,in sensul ca am o oferta de schimb cu actula motocicleta (M1800R),cu o Africana,dar am un singur lucru care ma pune pe ganduri,si anume : anvelopele cu camera.

Posesorii de Africa Twin,se poate rezolva cumva problema asta? Am vazut tot felul de kituri de conversie la tubeless,dar nu stiu ce sa spun cat sunt de bune,asta pentru a evita achizitia de jante aftermarket tubeless.

Motocicleta o voi folosi foarte putin in offroad,mai mult in ture (pasager + bagaje) si as cam avea nevoie de siguranta unu simplu kit de pana in cazul unui cui in cauciuc,fara sa duc dupa mine camere si tot felul de ustensile pentru a schimba pe marginea drumului cauciucul.

 

Va multumesc!

https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en

 

"Good afternoon,

the front rim of Honda Africa Twin CRF 1000 L hasn’t the hump so we have to change it with a new ones with the hump.

By changing the front rim, we need to change also the spokes because the new rim has a different profile: we will install stainless steel spokes like the original.

 

Here the link to our website page where you can find the different solutions for the Africa Twin:

https://www.bartfactory.com/products/bartubeless-en/bartubeless-honda-africa-twin-crf1000-bundle/?lang=en

 

We can use your hub (level 1) or we can use a new CNC hub (level 2):

Level 1: € 555 VAT included + € 36 for the shipment

Level 2: € 695 VAT included + € 36 for the shipment

 

We can also offer our plug & play wheelset with CNC hubs and double bearings, stainless steel spokes or black steel spokes, rims with hump and BARTubeless system.

Here the link to our website page:

https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en

 

GLM rims: € 1450 VAT included + € 25 for the shipment

EXCEL Takasago rims: € 1564 VAT included + € 25 for the shipment

 

Delivery time: 10 days."

La 09.09.2019 la 13:57, KINGS a spus:

Poate intereseaza pe careva …. Set BRIDGESTONE BATTLAX ADVENTURE noi noute, rulate 10m (zece metri) :)  cat am dat jos mobra noua din microbus. Pret 700 lei cu transportul la destinatie inclus. Motivul : mi-am incaltat-o din prima cu Metzeler Karoo Street ..... 0744365425

ANVELOPE AT 4.jpg

ANVELOPE AT 2.jpg

ANVELOPE AT 3.jpg

ANVELOPE AT 1.jpg

600 RON update 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva mai detaliat: https://www.youtube.com/watch?v=9tflSIzbOPY

 

Din 1000 cmc au facut-o 1100 cmc, alt display (mult mai grozav), suspensii electronice, șa standard mai joasă, protecție motor ceva mai bună, etc.

Interesant care este masa (deși cred că tot în jurul a 250 kg se învârte) și evident, prețul!

 

P.S. Sper ca de acestă dată s-o încalțe cu cauciucuri standard orientate ceva mai spre off-road (70/30 off  sau chiar 60/40 off)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai stati asa:

- suspensiile electronice sunt ca optiune doar pe Adventure Sports

- tubeless doar pe Adv Sports

- pe versiunea normala (off-road ii zic ei) nu ai rear rack si nici macar manere pt pasager (da-o in plm..)

- pretul pt Adv Sports cu suspensiile semi-active: 16.000 euro preconizat pt Germania (17.000 Euro cu DCT).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovi-Ice, Adv. Sp. este versiunea care mă interesează.

 

O comparație între modelul standard 2020 și Adv. Sp. 2020: https://www.youtube.com/watch?v=iSTZG_47-V8

Cam totul despre cele doua modele 2020: https://www.advpulse.com/adv-news/2020-honda-africa-twin-announced/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.09.2019 la 1:29, KINGS a spus:

Outex kit https://www.ebay.com/itm/CRF1000L-Africa-Twin-Spoke-Wheel-Tubeless-Kit-21-2-15-18-4-00-MT-FR21214-OUTEX-/291698243582

 

https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en

 

"Good afternoon,

the front rim of Honda Africa Twin CRF 1000 L hasn’t the hump so we have to change it with a new ones with the hump.

By changing the front rim, we need to change also the spokes because the new rim has a different profile: we will install stainless steel spokes like the original.

 

Here the link to our website page where you can find the different solutions for the Africa Twin:

https://www.bartfactory.com/products/bartubeless-en/bartubeless-honda-africa-twin-crf1000-bundle/?lang=en

 

We can use your hub (level 1) or we can use a new CNC hub (level 2):

Level 1: € 555 VAT included + € 36 for the shipment

Level 2: € 695 VAT included + € 36 for the shipment

 

We can also offer our plug & play wheelset with CNC hubs and double bearings, stainless steel spokes or black steel spokes, rims with hump and BARTubeless system.

Here the link to our website page:

https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en

 

GLM rims: € 1450 VAT included + € 25 for the shipment

EXCEL Takasago rims: € 1564 VAT included + € 25 for the shipment

 

Delivery time: 10 days."

600 RON update 😉

Vandute 👍

La ‎16‎.‎09‎.‎2019 la 1:29, KINGS a spus:

Outex kit https://www.ebay.com/itm/CRF1000L-Africa-Twin-Spoke-Wheel-Tubeless-Kit-21-2-15-18-4-00-MT-FR21214-OUTEX-/291698243582

 

https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en

 

"Good afternoon,

the front rim of Honda Africa Twin CRF 1000 L hasn’t the hump so we have to change it with a new ones with the hump.

By changing the front rim, we need to change also the spokes because the new rim has a different profile: we will install stainless steel spokes like the original.

 

Here the link to our website page where you can find the different solutions for the Africa Twin:

https://www.bartfactory.com/products/bartubeless-en/bartubeless-honda-africa-twin-crf1000-bundle/?lang=en

 

We can use your hub (level 1) or we can use a new CNC hub (level 2):

Level 1: € 555 VAT included + € 36 for the shipment

Level 2: € 695 VAT included + € 36 for the shipment

 

We can also offer our plug & play wheelset with CNC hubs and double bearings, stainless steel spokes or black steel spokes, rims with hump and BARTubeless system.

Here the link to our website page:

https://www.bartfactory.com/products/wheels/adventure-en/hnat1-wsad01-en/?lang=en

 

GLM rims: € 1450 VAT included + € 25 for the shipment

EXCEL Takasago rims: € 1564 VAT included + € 25 for the shipment

 

Delivery time: 10 days."

600 RON update 😉

 

La ‎09‎.‎09‎.‎2019 la 13:57, KINGS a spus:

Poate intereseaza pe careva …. Set BRIDGESTONE BATTLAX ADVENTURE noi noute, rulate 10m (zece metri) :)  cat am dat jos mobra noua din microbus. Pret 700 lei cu transportul la destinatie inclus. Motivul : mi-am incaltat-o din prima cu Metzeler Karoo Street ..... 0744365425

ANVELOPE AT 4.jpg

ANVELOPE AT 2.jpg

ANVELOPE AT 3.jpg

ANVELOPE AT 1.jpg

Vandute ………...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 03.10.2019 la 16:55, Silviu Neg a spus:

Crf 1000l Africa twin Romania cu adm. Bogdan si Cosmin

Adminii spun ca ar fi fost cazul sa trimiti si o poza cu tine si AT-ul tau, asta  se pare ca ar face parte din protocolul de inscriere ..... Hai ca n-o fi greu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CRF1100L – versiune bază, cutie manuala: 14.500 de euro
CRF1100L – DCT: 15.690 de euro

CRF1100L Adventure Sports: 16.490 de euro
CRF1100L Adventure Sports ES: 18.490 de euro
CRF1100L Adventure Sports ES + DCT: 19.590 de euro

 

Scump SUV-ul asta...dar macar poti vedea cine iti scrie pe WhatsApp prin CarPlay pe noul TFT. Big plus 👍

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie la cele cu cutie automata: NU sunt pentru offroad!

am un prieten care a prins un bolovan cu roata fata care l-a dezechilibrat putin si a tras de manson, motorul s-a turat si l-a aruncat in sant!

daca avea maneta de ambreiaj putea salva situatia, asa a trebuit lasat motorul acolo si sa revina cu platforma, ca nu l-am mai putut recupera.

 

in rest, DCT-ul ala e o minunatie la cum lucreaza si livreaza puterea, a urcat pe trasee unde cu ambreiaj te munceai putin sa nu rupi aderenta.

Editat de Sergiu_BB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Sergiu_BB a spus:

atentie la cele cu cutie automata: NU sunt pentru offroad!

am un prieten care a prins un bolovan cu roata fata care l-a dezechilibrat putin si a tras de manson, motorul s-a turat si l-a aruncat in sant!

Se cheama GHINION! 

Și cu cutie manuala se intampla fix același lucru. 

Daca tragi ambreiajul nu înseamnă că oprești / încetinești motorul! 

Mai degrabă trebuie sa frânezi, ca sa scapi POATE din situația aia! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 40 minute, Sergiu_BB a spus:

am un prieten care a prins un bolovan cu roata fata care l-a dezechilibrat putin si a tras de manson, motorul s-a turat si l-a aruncat in sant!

Interesant. Și eu am un prieten care a pățit la fel, doar că a căzut într-o râpă. 

Vorbim despre Mario? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, Garcya a spus:

Se cheama GHINION! 

Și cu cutie manuala se intampla fix același lucru. 

Daca tragi ambreiajul nu înseamnă că oprești / încetinești motorul! 

Mai degrabă trebuie sa frânezi, ca sa scapi POATE din situația aia! 

 

daca tragi ambreiajul motorul se tureaza in gol, asa a livrat puterea direct la roata. mai greu cu franarea cand esti dezechilibrat si te ia prin suprindere. degeaba tragi de frana fata cand roata spate se invarte ca nebuna..

cine stie, cunoaste! 

 

Acum 43 minute, l.u.v a spus:

Interesant. Și eu am un prieten care a pățit la fel, doar că a căzut într-o râpă. 

Vorbim despre Mario? 

 

Il cheama asemanator, nu dau nume ca nu e frumos. S-a intamplat la coborarea de la Lacul Vulturilor..

Editat de Sergiu_BB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine nu mai zice nimic, se prinde lumea ca NU le prea ai cu sportul asta..

 

Hai sa-ti explic: cand tii ghidonul in offroad ai tot timpul 2 degete pe frana si doua degete pe ambreiaj. Daca se intampla o chestie poti folosi manetele si salva situatia, chiar daca esti dezechilibrat spre spate de exemplu. Ca pedala de frana mai greu..

Iar motocicleta in cauza NU are maneta de ambreiaj care sa te ajute in a controla utilajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...