Admin l.u.v Postat Octombrie 7, 2019 Admin Share Postat Octombrie 7, 2019 Au descoperit Cruise Control și suspensia reglabilă electronic? Le suflă în ceafă la BMW, 10-12 ani se recuperează ușor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 (editat) CRF1100L – versiune bază, cutie manuala: 14.500 de euro CRF1100L – DCT: 15.690 de euro CRF1100L Adventure Sports: 16.490 de euro CRF1100L Adventure Sports ES: 18.490 de euro CRF1100L Adventure Sports ES + DCT: 19.590 de euro Scump SUV-ul asta...dar macar poti vedea cine iti scrie pe WhatsApp prin CarPlay pe noul TFT. Big plus Editat Octombrie 7, 2019 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 (editat) atentie la cele cu cutie automata: NU sunt pentru offroad! am un prieten care a prins un bolovan cu roata fata care l-a dezechilibrat putin si a tras de manson, motorul s-a turat si l-a aruncat in sant! daca avea maneta de ambreiaj putea salva situatia, asa a trebuit lasat motorul acolo si sa revina cu platforma, ca nu l-am mai putut recupera. in rest, DCT-ul ala e o minunatie la cum lucreaza si livreaza puterea, a urcat pe trasee unde cu ambreiaj te munceai putin sa nu rupi aderenta. Editat Octombrie 7, 2019 de Sergiu_BB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 La 07.10.2019 la 7:25, Sergiu_BB a spus: atentie la cele cu cutie automata: NU sunt pentru offroad! am un prieten care a prins un bolovan cu roata fata care l-a dezechilibrat putin si a tras de manson, motorul s-a turat si l-a aruncat in sant! Expand Se cheama GHINION! Și cu cutie manuala se intampla fix același lucru. Daca tragi ambreiajul nu înseamnă că oprești / încetinești motorul! Mai degrabă trebuie sa frânezi, ca sa scapi POATE din situația aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 7, 2019 Admin Share Postat Octombrie 7, 2019 La 07.10.2019 la 7:25, Sergiu_BB a spus: am un prieten care a prins un bolovan cu roata fata care l-a dezechilibrat putin si a tras de manson, motorul s-a turat si l-a aruncat in sant! Expand Interesant. Și eu am un prieten care a pățit la fel, doar că a căzut într-o râpă. Vorbim despre Mario? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 (editat) La 07.10.2019 la 8:04, Garcya a spus: Se cheama GHINION! Și cu cutie manuala se intampla fix același lucru. Daca tragi ambreiajul nu înseamnă că oprești / încetinești motorul! Mai degrabă trebuie sa frânezi, ca sa scapi POATE din situația aia! Expand daca tragi ambreiajul motorul se tureaza in gol, asa a livrat puterea direct la roata. mai greu cu franarea cand esti dezechilibrat si te ia prin suprindere. degeaba tragi de frana fata cand roata spate se invarte ca nebuna.. cine stie, cunoaste! La 07.10.2019 la 8:07, l.u.v a spus: Interesant. Și eu am un prieten care a pățit la fel, doar că a căzut într-o râpă. Vorbim despre Mario? Expand Il cheama asemanator, nu dau nume ca nu e frumos. S-a intamplat la coborarea de la Lacul Vulturilor.. Editat Octombrie 7, 2019 de Sergiu_BB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 La 07.10.2019 la 8:48, Sergiu_BB a spus: nu dau nume ca nu e frumos Expand Fă-l de cacao, nu te sfii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Da, ce sa zic. Odată dezechilibrat și cu mana în gaz tragi de ambreiaj INSTANT și motorul se tureaza in gol. Faina teoria, în practica defapt se intampla exact cum a pățit el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Mai bine nu mai zice nimic, se prinde lumea ca NU le prea ai cu sportul asta.. Hai sa-ti explic: cand tii ghidonul in offroad ai tot timpul 2 degete pe frana si doua degete pe ambreiaj. Daca se intampla o chestie poti folosi manetele si salva situatia, chiar daca esti dezechilibrat spre spate de exemplu. Ca pedala de frana mai greu.. Iar motocicleta in cauza NU are maneta de ambreiaj care sa te ajute in a controla utilajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Motocicleta de fata nu are maneta de ambreiaj dar are de frana. De ce n-a actionat-o pe aia atunci daca trebuie sa ai 2 degete pe frana si 2 pe ambreiaj ? Franarea la DCT = 2 degete pe ambreiaj. Doar ca in loc sa mai tragi si ambreiajul, trebuie doar sa franezi. (Vezi? si eu am teorii ) Cum spuneam, sunt situatii si situatii. Eu stiu ce zici tu, ai dreptate, insa este doar o teorie, pe care DACA si ajungi sa le pui in practica este cu totul altceva. Pe mine ma deranjeaza doar inceputul din postarea ta "Atentie, cele cu DCT nu sunt pentru offroad" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 La 07.10.2019 la 10:23, Garcya a spus: Pe mine ma deranjeaza doar inceputul din postarea ta "Atentie, cele cu DCT nu sunt pentru offroad" Expand Ce sa zic, de aia nu pot eu dormi linistit noaptea ca esti tu deranjat... Hai ca am scris prea mult pe subiectul asta si tu ai inteles prea putin. Ture faine va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Fără supărare că mă bag, dar oamenii cu experiență pe offroad au rar parte de "whiskey throttle". Se poate întâmpla, într-adevăr oricui, dar dacă e vorba de cea răsturnată în pârâu spre lacul Vulturilor acolo cred că a fost vorba de eroare umană/viteză excesivă ori traseu necunoscut, decât de scăpat mana în gaz. Spun asta pentru că am văzut filmarea cu recuperarea motocicletei de acolo, iar topografia traseului poate face probleme doar din motivele enumerate mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 La fel si tie. Si nu uita: 2 degete + 2 degete = Doar 2 degete = Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 La 07.10.2019 la 10:29, Samo a spus: Fără supărare că mă bag, dar oamenii cu experiență pe offroad au rar parte de "whiskey throttle". Se poate întâmpla, într-adevăr oricui, dar dacă e vorba de cea răsturnată în pârâu spre lacul Vulturilor acolo cred că a fost vorba de eroare umană/viteză excesivă ori traseu necunoscut, decât de scăpat mana în gaz. Spun asta pentru că am văzut filmarea cu recuperarea motocicletei de acolo, iar topografia traseului poate face probleme doar din motivele enumerate mai sus. Expand Omul ( cu experienta in sportul asta ) era in spatele meu, nu avea viteza. A prins o piatra ( gen craniu de bebelus) si s-a intamplat nenorocirea. A recunoscut ca deja era prea relaxat, scapase de partea nasoala a traseului si mergea pe plimbare. Chestia cu lipsa manetei de ambreiaj a reiesit din discutiile ulterioare, concluzia a fost ca i-ar fi fost de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 7, 2019 Admin Share Postat Octombrie 7, 2019 La 07.10.2019 la 8:48, Sergiu_BB a spus: Il cheama asemanator Expand Tipul de care vorbesc eu este italian stabilit aici, are vreo 50 și ceva de ani și a căzut într-o râpă vara asta. Este aceeași persoana cu cea de care pomenești? Ps : îl cheamă Marco, nu Mario! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 @Sergiu_BB Mulțumesc pentru clarificare. Știu că multă lume pe off stă cam crispată și rigidă pe motor și mult prea PE ghidon, ceea ce de obicei favorizează accelerarea involuntară când prind o groapă sau o piatră și din cauza asta am adus vorba mai sus despre asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Ce dracu-i cu lada aia de muniție pe post de top case? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 ce sa tina in cutia aia mare altceva decat Piese de schimb si trusa de scule, ca doar Honda e Honda.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Octombrie 18, 2019 Share Postat Octombrie 18, 2019 (editat) Salutare, Nu am găsit topic despre acest moto, așa ca am deschis unul. Ce părere aveți despre noile "dotări"? The liquid-cooled, DOHC parallel twin powering both Africa Twin models gets an 86cc bump in displacement, to 1,084cc, which, along with along with improved intake and exhaust systems, results in a claimed 6% increase in horsepower. The frame has been updated for optimized handling, the rear subframe is now made of aluminum construction and is detachable, and the CRF450R-style aluminum swingarm is lighter and more rigid. A six-axis inertial measurement unit (IMU) enables new rider aids including wheelie control, cornering ABS, rear-lift control and, for models so equipped, DCT cornering detection. A new 6.5-inch TFT color touchscreen display is compatible with Apple CarPlay, and cruise control is standard on both models. Pe lângă asta am văzut ca are și Cornering Lights și Auto Cancelling Turn Signals. Editat Octombrie 18, 2019 de RedRat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 18, 2019 Share Postat Octombrie 18, 2019 Aceeași motoretă, îmbunătățită. Au mărit cilindreea pentru a trece testele europene de emisii, practică răspândită în ultimii ani. Lucrurile cu adevărat interesante sunt la nivelul bordului. Ecran TFT cu Apple CarPlay (!) sus, și un display LCD secundar care-ți arată oricând informațiile importante (puteau să pună și un turometru acolo, dar mă rog), în așa fel încât să le vezi indiferent ce ai pe ecranul prpincipal. În rest, cam aceeași motocicletă. Motor detunat. Fiabilitate Honda. Se va vinde bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 18, 2019 Share Postat Octombrie 18, 2019 ma uitam la specs de aici: https://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/crf1100l-africa-twin-adventure-sports/specifications-and-price.html 5L de ulei?!!??!!!??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 18, 2019 Share Postat Octombrie 18, 2019 Postasem preturile pe topicul celalalt, dar locul lor e aici: CRF1100L – versiune bază, cutie manuala: 14.500 de euro CRF1100L – DCT: 15.690 de euro CRF1100L Adventure Sports: 16.490 de euro CRF1100L Adventure Sports ES: 18.490 de euro CRF1100L Adventure Sports ES + DCT: 19.590 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 18, 2019 Share Postat Octombrie 18, 2019 La 18.10.2019 la 11:03, b374 a spus: ma uitam la specs de aici: https://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/crf1100l-africa-twin-adventure-sports/specifications-and-price.html 5L de ulei?!!??!!!??? Expand Și în CRF1000L intra cam la fel: 4.9L la manuală, 5.2L la DCT. Vorbim aici de capacitatea totală. La schimb oricum nu storci tot uleiul. Băgai între 4.1 și 4.2L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Octombrie 18, 2019 Share Postat Octombrie 18, 2019 Una din putinele motociclete noi care chiar e chipesa [evident e de gust]. Fiabilitatea e dovedita, imi permit sa zic, bordul digital > suntem in 2020 in plm, desi displayul ala mic e.. sub semnul intrebarii Pretul e uhh.. 18.5K.. la bugetul asta cred ca, clientela vrea mai multi cai. Cum zicea colegu mai sus, o sa se vanda si cine o sa o aibe o sa fie foarte multumit. Sa fie bine sa nu fie rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 21, 2019 Share Postat Octombrie 21, 2019 O evolutie a modelului precedent, care mosteneste atuurile acestuia, dar cu o carca de sisteme electronice, care o indeparteaza de conceptul unei motociclete "true adventure" . Va fi mai des vazuta prin pasurile Alpilor, decat prin deserturile Africii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.