Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

Care SUV pe doua roti? Are numai 217 kg. Genul asta de motor nu este pt noroaie sau dune pt motociclistul de rand. In ecuatie motocicleta-motociclist cel mai slab este ultimul. Care vreti total pe langa drum mai intai antrenati-va temeinic ani de zile, pe motoare mici si abia apoi incepeti sa visati la 1200. KTM-ul asta este perfect, noi oare suntem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 382
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...folosind numai niste ecuatii simple...

:D normal

@andrei belcic

Stiu ca greutatea este cea mai importanta insa daca mai pui peste si o putere de supersport combinata cu un cuplu de tractor si niste gume "dual sport" gen tourance, anakee, etc este destul de greu de tinut animalul in frau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ecuatie simpla suna cam asa:

- ridica turatia GS ului virtual bineinteles si vezi cam ce valori de cuplu si putere se obtin la care adauga 15 % diferenta dintre lant si cardan si vezi cam ce obtii 20 cmc diferenta de cilindree nici nu i mai bag in seama Cu un Dinopover ( 200 euro) pui semnul = intre GS si KTM sau chiar> E valabil si pt Multistrada comentand si faptul ca jignesti gratis exact pe cine nu trebuie

Ai incercat candva macar un 9xx adv cu 98 de cai? pana acum cine a incercat asa ceva cu calutii aia numai 98, cand s-a dat jos de pe mobra era cu zambetul pana la urechi si a a mai si recunoscut ca in timpul mersului urla de fericire sub casca..... abia astept sa fac un test drive cu 1190R....148 cai si 217kg(aproape cat 950-ul meu).....nu sunt eu mare vitezoman, dar imi place cand la o depasire cu pasager si dou cutii pline sa mai am un pic de rezerva...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare motoristi! beei da' rai e unii pe aici intre ei asseaa! boon. ma tot uitai la varianta R si la noul GS de la be em ve. le-am tot comparat si rascomparata si austriacul a cam iesit deasupra. am vazut ca multi considera transmisia prin cardan marele avantaj. nu vad care ar fi marele avantaj in asta. faptul ca nu schimbi un kit de lant odata la nu stiu cati km presupune un asa mare avantaj incat sa prefer(i) GS-ul?!! imi plac amandoua. le-as calari nitel si nu m-ar interesa ca are botul nu stiu cum si curu ..... daca ma simt bine pe o capra nu ma prea intere cum arata. senzatie la mers calare e importanta.altfel imi iau posteru' si mi-l foot pe tavan sa ma holbez cand trag cu porcu'.

unu care esti injiner p'acilea lumineaza-ne si pe noi despre cardane si lanturi... multam si griji la proastele de pe asfalt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi plac amandoua. le-as calari nitel si nu m-ar interesa ca are botul nu stiu cum si curu ..... daca ma simt bine pe o capra nu ma prea intere cum arata. senzatie la mers calare e importanta.altfel imi iau posteru' si mi-l foot pe tavan sa ma holbez cand trag cu porcu'.

Om destept.

 

La ora actuala, generatia 2013, sunt vreo 5-6 competitori in segmentul ~1200 cc non-sport bikes. Sau enduro touring. Sau adventure. Sau upright touring. Ca GS de la bemeve si R de la cateme. Conteaza care iti place TIE mai mult pentru ca abilitatile lor sunt in mare similare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine bine, Tzacanitule.. dar vezi tu ca e unele precum MS, care are motor de rupe capu precum ka te emu, greutate mica, ii rupe pe toti la capitolul greutate si totusi nu este atat de laudata. probabil ca roata aia de 17 de pe fata nu atrage pe nimeni doritor de ture prin locuri necunoscute(asta ca sa nu zic adventure)(majoritatea care iau motoare de adv nu au nici timp si nici bani la dispozitie sa faca adventure). la capitolul design sta iarasi modest. am tot studiat ce a aparut si ce urmeaza sa apara(cum zice nenea Harea) si MS bate tot ce misca, tehnic vorbind, daca te iei dupa cifre. de fapt cifrele dicteaza aici. inconvenientul major este 17-le ala de pe fata si faptul ca ai 150 de cai care se transforma in ponei la setarea pe off. honda, yamaha, triumph au greutati peste 260kg. trebuie sa fii dus la sala binisor sa ridici una ca aia de sub masa sau de prin santuri cand se imbeata.

sa zic ca mai tragi in jos vreo 10 kile de pe ele daca pui esapamant pe carbon sau titan, dai jos cricul central, ...., dar tot ai bizonu de 250kg. asteptam de la cei de la be em ve sa vina cu un motor de cel putin 130 de cai pe noul 12gs. inteleg termenul putere specifica insa un motor tare iti arata ca poti sa incarci mobra mai mult(in realitate nu e asa). am ramas dezamagit un pic de cei 125 in conditiile in care deja erau motoare mai tari la aceasi clasa. nu au adus imbunatatiri nici la capitolul greutate. doar electronica noua si lumini noi. ambreiaj ca toata lumea. marele revolutionar ramane, in opinia mea, 1190 adv R, care ofera motorul de 150 cum are MS pe suportul lui 990 adv, dar cu o suspensie mult mai buna si cu ceva electronica in plus. toate au niste preturi de te doare contul bancar. aici beamveu vine cu al lor 3easy si ii rupe pe principalii competitori, austriecii care au o dobanda de 7-8% la cumpararea in rate. asta daca nu ai tot banul jos si vrei un motor nou si nu unul sh.

sa vedem cum fac cu nevasta-mea si cu copiii sa ma lase sa ma bag la un 3easy. ma angajez sa halesc numai iarba si apa de ploaie urmatorii 3 ani...

 

si aia 8 i-am numarat eu 9, bre, nene, Harea:

 

(1. ktm 1190 adv, 2. 1200 gs, 6. super tenere 1200, 3. triumph tiger 1200, 4. ducati MS, 7. guzzi stelvio, 8. aprilia caponord, 5. honda crosstourer, 9. vstrom, )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si aia 8 i-am numarat eu 9, bre, nene, Harea:

 

(1. ktm 1190 adv, 2. 1200 gs, 6. super tenere 1200, 3. triumph tiger 1200, 4. ducati MS, 7. guzzi stelvio, 8. aprilia caponord, 5. honda crosstourer, 9. vstrom, )

Vstromul inca nu a aparut decat concept, si oricum este de 1000. Ma astept insa ca lista sa creasca.

 

Perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu parere de rau [in suflet], vreau sa spun ca din pacate nici kTM-ul nu mai este ce era odata. Deviza "Ready to race", venea de la suspensiile WP, care erau top of the top. Din cate se pare KTM a ales in cele din urma, sa mearga pe ruta BMW si sa faca reduceri de costuri la aceasta componenta esentiala pt orice mobra care are pretentia de a iesi de pe asfalt; astfel incat se pare ca noile KTM-uri au "cele mai ieftine suspensii pe care le fabrica WP" [ciatul este aproximativ, partial si din cauza ca este tradus]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cele mai bune suspensii de la WP, erau prea bune si prea scumpe pt 1190, pt "drumurile" pt care a fost construit. Subliniez dumuri, pt ca cine are de gand sa o ia pe aratura, doar nu o fi nebun sa-si cumpere aceasta motocicleta. Fiind totusi WP ma astept sa fie suficient de bune, daca nu exceptionale comparativ cu alte suspensii din clasa.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deviza "Ready to race", venea de la suspensiile WP, care erau top of the top.

 

Din ce stiu eu, deviza asta vine de la Husaberg, ca de acolo a furat-o KTM-ul dupa ce a cumparat firma/fabrica. :)

 

"Husaberg's previous slogan, "Ready to Race" was adopted by KTM as its own. Husaberg's current slogan is now "4 Stroke Force." - http://en.wikipedia.org/wiki/Husaberg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cele mai bune suspensii de la WP, erau prea bune si prea scumpe pt 1190, pt "drumurile" pt care a fost construit. Subliniez dumuri, pt ca cine are de gand sa o ia pe aratura, doar nu o fi nebun sa-si cumpere aceasta motocicleta. Fiind totusi WP ma astept sa fie suficient de bune, daca nu exceptionale comparativ cu alte suspensii din clasa.

 

Nu era vorba neaparat de modelul asta de motocicleta, ci de toate suspensiile de pe toate mobrele KTM [cel putin alea care pot fi inmatriculate, sau poate ar fi mai corect sa scriu mobrele cu revizii la km si nu la ore].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era vorba neaparat de modelul asta de motocicleta, ci de toate suspensiile de pe toate mobrele KTM [cel putin alea care pot fi inmatriculate, sau poate ar fi mai corect sa scriu mobrele cu revizii la km si nu la ore].

 

Chiar si 690?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma mir ..... doar ma simt un pic amarât si un pic descurajat. Aveam niste sperante legate de KTM, dar se pare ca au apucat-o si ei pe panta consumista. Oarecum e vina unora dintre motociclisti, numiti "poseri" care isi iau o mobra pt ca "da bine" si le place imaginea lor pe mora aia. Habar nu au sa faca ceva cu o suspensie performata, cum era cea de la KTM/WP. Apoi vin niste oameni, care le pun tot felul de intrebari aparent inofensive despre mobrele pe care le detin si ulterior aia de la "headquarter " trag o concluzie oarecum intemeiata. Clientii nostrii habar'nau ce suspensii bune le dam. Deci nu le folosesc. Deci am putea vinde mai mult daca am vinde o mobra cu suspensii mai slabe dar mai ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...