tiberiuss2 Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 salutare motoristi! beei da' rai e unii pe aici intre ei asseaa! boon. ma tot uitai la varianta R si la noul GS de la be em ve. le-am tot comparat si rascomparata si austriacul a cam iesit deasupra. am vazut ca multi considera transmisia prin cardan marele avantaj. nu vad care ar fi marele avantaj in asta. faptul ca nu schimbi un kit de lant odata la nu stiu cati km presupune un asa mare avantaj incat sa prefer(i) GS-ul?!! imi plac amandoua. le-as calari nitel si nu m-ar interesa ca are botul nu stiu cum si curu ..... daca ma simt bine pe o capra nu ma prea intere cum arata. senzatie la mers calare e importanta.altfel imi iau posteru' si mi-l foot pe tavan sa ma holbez cand trag cu porcu'. unu care esti injiner p'acilea lumineaza-ne si pe noi despre cardane si lanturi... multam si griji la proastele de pe asfalt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 imi plac amandoua. le-as calari nitel si nu m-ar interesa ca are botul nu stiu cum si curu ..... daca ma simt bine pe o capra nu ma prea intere cum arata. senzatie la mers calare e importanta.altfel imi iau posteru' si mi-l foot pe tavan sa ma holbez cand trag cu porcu'. Om destept. La ora actuala, generatia 2013, sunt vreo 5-6 competitori in segmentul ~1200 cc non-sport bikes. Sau enduro touring. Sau adventure. Sau upright touring. Ca GS de la bemeve si R de la cateme. Conteaza care iti place TIE mai mult pentru ca abilitatile lor sunt in mare similare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 8 competitori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 bine bine, Tzacanitule.. dar vezi tu ca e unele precum MS, care are motor de rupe capu precum ka te emu, greutate mica, ii rupe pe toti la capitolul greutate si totusi nu este atat de laudata. probabil ca roata aia de 17 de pe fata nu atrage pe nimeni doritor de ture prin locuri necunoscute(asta ca sa nu zic adventure)(majoritatea care iau motoare de adv nu au nici timp si nici bani la dispozitie sa faca adventure). la capitolul design sta iarasi modest. am tot studiat ce a aparut si ce urmeaza sa apara(cum zice nenea Harea) si MS bate tot ce misca, tehnic vorbind, daca te iei dupa cifre. de fapt cifrele dicteaza aici. inconvenientul major este 17-le ala de pe fata si faptul ca ai 150 de cai care se transforma in ponei la setarea pe off. honda, yamaha, triumph au greutati peste 260kg. trebuie sa fii dus la sala binisor sa ridici una ca aia de sub masa sau de prin santuri cand se imbeata. sa zic ca mai tragi in jos vreo 10 kile de pe ele daca pui esapamant pe carbon sau titan, dai jos cricul central, ...., dar tot ai bizonu de 250kg. asteptam de la cei de la be em ve sa vina cu un motor de cel putin 130 de cai pe noul 12gs. inteleg termenul putere specifica insa un motor tare iti arata ca poti sa incarci mobra mai mult(in realitate nu e asa). am ramas dezamagit un pic de cei 125 in conditiile in care deja erau motoare mai tari la aceasi clasa. nu au adus imbunatatiri nici la capitolul greutate. doar electronica noua si lumini noi. ambreiaj ca toata lumea. marele revolutionar ramane, in opinia mea, 1190 adv R, care ofera motorul de 150 cum are MS pe suportul lui 990 adv, dar cu o suspensie mult mai buna si cu ceva electronica in plus. toate au niste preturi de te doare contul bancar. aici beamveu vine cu al lor 3easy si ii rupe pe principalii competitori, austriecii care au o dobanda de 7-8% la cumpararea in rate. asta daca nu ai tot banul jos si vrei un motor nou si nu unul sh. sa vedem cum fac cu nevasta-mea si cu copiii sa ma lase sa ma bag la un 3easy. ma angajez sa halesc numai iarba si apa de ploaie urmatorii 3 ani... si aia 8 i-am numarat eu 9, bre, nene, Harea: (1. ktm 1190 adv, 2. 1200 gs, 6. super tenere 1200, 3. triumph tiger 1200, 4. ducati MS, 7. guzzi stelvio, 8. aprilia caponord, 5. honda crosstourer, 9. vstrom, ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 moto morini granpasso nu se mai fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 si aia 8 i-am numarat eu 9, bre, nene, Harea: (1. ktm 1190 adv, 2. 1200 gs, 6. super tenere 1200, 3. triumph tiger 1200, 4. ducati MS, 7. guzzi stelvio, 8. aprilia caponord, 5. honda crosstourer, 9. vstrom, ) Vstromul inca nu a aparut decat concept, si oricum este de 1000. Ma astept insa ca lista sa creasca. Perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Uite un 1190 la plimbare - http://advrider.com/forums/showthread.php?t=841341 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 E primul KTM care-mi place. Saua nu mai este atat de ingusta si nici prea inalta. Ma astept si la o buna fiabilitate daca tot i-au facut intervalul de schimbat uleiul la 15000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 EYECANDY! Foarte faina mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Strict in cazul 1190, sloganul "Ready to race" ar trebui schimbat in "Ready to travel" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Uite un 1190 la plimbare - http://advrider.com/...ad.php?t=841341 Joe Pichler asta nu e rider-ul de serviciu pt LC8 al lui KTM? Ala de face filmuletele, prezentarile si e sponsorizat sa se plimbe cu nevasta-sa in jurul lumii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Cu parere de rau [in suflet], vreau sa spun ca din pacate nici kTM-ul nu mai este ce era odata. Deviza "Ready to race", venea de la suspensiile WP, care erau top of the top. Din cate se pare KTM a ales in cele din urma, sa mearga pe ruta BMW si sa faca reduceri de costuri la aceasta componenta esentiala pt orice mobra care are pretentia de a iesi de pe asfalt; astfel incat se pare ca noile KTM-uri au "cele mai ieftine suspensii pe care le fabrica WP" [ciatul este aproximativ, partial si din cauza ca este tradus] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) Poate cele mai bune suspensii de la WP, erau prea bune si prea scumpe pt 1190, pt "drumurile" pt care a fost construit. Subliniez dumuri, pt ca cine are de gand sa o ia pe aratura, doar nu o fi nebun sa-si cumpere aceasta motocicleta. Fiind totusi WP ma astept sa fie suficient de bune, daca nu exceptionale comparativ cu alte suspensii din clasa. Editat Decembrie 5, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Deviza "Ready to race", venea de la suspensiile WP, care erau top of the top. Din ce stiu eu, deviza asta vine de la Husaberg, ca de acolo a furat-o KTM-ul dupa ce a cumparat firma/fabrica. "Husaberg's previous slogan, "Ready to Race" was adopted by KTM as its own. Husaberg's current slogan is now "4 Stroke Force." - http://en.wikipedia.org/wiki/Husaberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Nu exista clasa sportiva pentru balenele astea, deci, nu mai puneti botu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Poate cele mai bune suspensii de la WP, erau prea bune si prea scumpe pt 1190, pt "drumurile" pt care a fost construit. Subliniez dumuri, pt ca cine are de gand sa o ia pe aratura, doar nu o fi nebun sa-si cumpere aceasta motocicleta. Fiind totusi WP ma astept sa fie suficient de bune, daca nu exceptionale comparativ cu alte suspensii din clasa. Nu era vorba neaparat de modelul asta de motocicleta, ci de toate suspensiile de pe toate mobrele KTM [cel putin alea care pot fi inmatriculate, sau poate ar fi mai corect sa scriu mobrele cu revizii la km si nu la ore]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Nu era vorba neaparat de modelul asta de motocicleta, ci de toate suspensiile de pe toate mobrele KTM [cel putin alea care pot fi inmatriculate, sau poate ar fi mai corect sa scriu mobrele cu revizii la km si nu la ore]. Chiar si 690? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Si sursa ca sa nu ma credeti pe cuvant : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=834987&page=66 Post count : 986, 990, 991. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 De ce ne miram? Altii fac motoarele in China si doar pun sigla in Europa. Banul e tot ce conteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Nu ma mir ..... doar ma simt un pic amarât si un pic descurajat. Aveam niste sperante legate de KTM, dar se pare ca au apucat-o si ei pe panta consumista. Oarecum e vina unora dintre motociclisti, numiti "poseri" care isi iau o mobra pt ca "da bine" si le place imaginea lor pe mora aia. Habar nu au sa faca ceva cu o suspensie performata, cum era cea de la KTM/WP. Apoi vin niste oameni, care le pun tot felul de intrebari aparent inofensive despre mobrele pe care le detin si ulterior aia de la "headquarter " trag o concluzie oarecum intemeiata. Clientii nostrii habar'nau ce suspensii bune le dam. Deci nu le folosesc. Deci am putea vinde mai mult daca am vinde o mobra cu suspensii mai slabe dar mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 6, 2012 Autor Share Postat Decembrie 6, 2012 Nu ma mir ..... doar ma simt un pic amarât si un pic descurajat. Aveam niste sperante legate de KTM, dar se pare ca au apucat-o si ei pe panta consumista. Oarecum e vina unora dintre motociclisti, numiti "poseri" care isi iau o mobra pt ca "da bine" si le place imaginea lor pe mora aia. Habar nu au sa faca ceva cu o suspensie performata, cum era cea de la KTM/WP. Apoi vin niste oameni, care le pun tot felul de intrebari aparent inofensive despre mobrele pe care le detin si ulterior aia de la "headquarter " trag o concluzie oarecum intemeiata. Clientii nostrii habar'nau ce suspensii bune le dam. Deci nu le folosesc. Deci am putea vinde mai mult daca am vinde o mobra cu suspensii mai slabe dar mai ieftina. Sunt doua aspecte pe care nu le inteleg si pe care am impresia ca le tot repeti: - suspensiile - cred ca esti singurul (sau intre foarte putinii) care se tot plange de acest aspect; pt. astfel de cazuri exigente, exista suspensii aftermarket care cred ca isi fac treaba foarte bine; deci?? Asa cum ai dat 500€ pe un parbiz si zici ca te multumeste, cred ca poti da si banii pt suspensii si poate asa o sa ai motocicleta perfecta pt. gustul tau; cu atat mai mult cu cat, daca nu gresesc, nemultumirea ta fata de suspensii este valabila si pentru alte marci/modele in timp ca majoritatea utilizatorilor le gasesc suficiente pt. asteptarile lor. - ideea asta preconceputa ca unii si le iau doar sa dea bine - sunteti mai multi care tot insistati cu aceasta idee; eu de exemplu, am testat mai multe modele din diferite clase si clasa asta mi s-a parut cea mai potrivita; nu inseamna ca ma cred mare aventurier, nu mi-am propus sa plec in Mongolia sau Siberia (asa cum nu fac peste 90% la suta din posesori), pur si simplu mi s-a parut motocicleta cea mai comoda si apropiata de ceea ce imi place sa fac; cum adica ca "da bine"? Daca vroiam sa doar sa dea bine, imi luam un K1600 si dadea dea 100 de ori mai bine. Parintii mei cand mi-au vazut GS-ul m-au intrebat cum am putut sa dau o caruta de bani pe ciudatenia asta, ca cea precedenta (un sport-tourer) arata mult mai bine; alta data taica-miu mi-a aratat un K1300GT si mi-a zis ca aia da motocicleta Asta este, exista acest segment numit enduro-touring mare care este apreciat de foarte multa lume iar producatorii se bucura de succes, deci toata lumea e fericita. Tu ti-ai gasit o motocicleta potrivita, alta decat segmentul mentionat mai sus, si tu ar trebui sa fii fericit. Insa insisitenta asta (nu numai a ta, normal) ca vezi-Doamne toti care ne luam GT/ST etc. vrem doar sa facem show-off, este ca si cum ne-ai face pe toti niste snobi si prosti. Nu cred ca este corect... Nota: Avand in vedere recentele discutii din zona asta a forumului, tin sa mentionez ca nu vreau cearta, flame, discutii stupide si interminabile sau sa atac pe cineva; incerc doar un schimb de pareri obiectiv pe cat posibil, ceea ce de fapt ar trebui sa fie si rolul acestui forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Tovarase ..cred ca te simti cu musca pe caciula. Daca te simti ce sa zic e problema ta .... insa nu ma gandeam la tine, cand am scris ceea ce am scris, ma gandeam si cred ca reiese destul de clar din text, la userii de KTM. Nu stau sa dezvolt prea tare ideea, dar s-a ajuns la situatia asta cu downgrade de suspensii, din cauza unora care ii iau mobre cu 40 de click-uri la suspensii si nici nu stiu ca are niste reglaje, dapai sa mai si umble la ele vreodata ..fereasca allah. Despre analogia cu schimb de parbriz, schimb de suspensii .... ce sa zic e clar ca nu ti-a trecut macar pe la urechi subiectul. E destul de complicat si pt cineva care are cunostiinte tehnice destul de solide. In principiu e un domeniu destul de complex unde singura solutie este experienta si aia e al naibi de greu/scump de facut rost. Da tu sa fii sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 6, 2012 Autor Share Postat Decembrie 6, 2012 Daca te simti ce sa zic e problema ta .... insa nu ma gandeam la tine, cand am scris ceea ce am scris, ma gandeam si cred ca reiese destul de clar din text, la userii de KTM. Despre analogia cu schimb de parbriz, schimb de suspensii .... ce sa zic e clar ca nu ti-a trecut macar pe la urechi subiectul. E destul de complicat si pt cineva care are cunostiinte tehnice destul de solide. In principiu e un domeniu destul de complex unde singura solutie este experienta si aia e al naibi de greu/scump de facut rost. Ok, nu mi-a fost clar ca de data asta te referi strict la KTM; am vazut de multe ori impartasita opinia asta despre posesorii de enduro-touringuri mari in general (ca vezi-Doamne si le-au luat sa se creada aventurieri dar merg 100% pe asfalt) chiar daca acum exista motociclete in taote clasele si cam pentru toate gusturile. Referitor la suspensii/parbriz; cum am spus, am vazut ca ai criticat (si nu o data) inclusiv F800GS si nu numai, adica ai niste asteptari de mare cunoscator (fara nicio ironie). Si nu stiu ce am zis aiurea: cine vrea mai mult, la high level, poate face un upgrade, exact cum ai facut cu pabrizul: ai dat un ban dar esti multumit. La fel se poate face la suspensii. Unii nu simt diferenta si sunt multumiti, sau cel putin alte calitati ale motocicletei companseaza. (am pus nota aia dar vad ca n-a avut niciun efect) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Ok, nu mi-a fost clar ca de data asta te referi strict la KTM; am vazut de multe ori impartasita opinia asta despre posesorii de enduro-touringuri mari in general (ca vezi-Doamne si le-au luat sa se creada aventurieri dar merg 100% pe asfalt) chiar daca acum exista motociclete in taote clasele si cam pentru toate gusturile. Referitor la suspensii/parbriz; cum am spus, am vazut ca ai criticat (si nu o data) inclusiv F800GS si nu numai, adica ai niste asteptari de mare cunoscator (fara nicio ironie). Si nu stiu ce am zis aiurea: cine vrea mai mult, la high level, poate face un upgrade, exact cum ai facut cu pabrizul: ai dat un ban dar esti multumit. La fel se poate face la suspensii. Unii nu simt diferenta si sunt multumiti, sau cel putin alte calitati ale motocicletei companseaza. (am pus nota aia dar vad ca n-a avut niciun efect) In marea lor majoritate, posesorii de endurotouring-uri mari merg 100% pe asfalt. S-a mai zis si asa e o confirma si statisticile. Din cauza asta BMW, care a infiintat categoria asta a renuntat la roata de 21 pe fata, iar Ducati de ex a trecut chiar la 17. E clar ca oamenii isi fac temele si daca ai lor clienti nu folosesc anumite chestii, pur si simplu le scot din pachet, in ideea in care pot oferi un pret mai atractiv. La fel e si la suspensii, de unde crede-ma, se pot economisii mult mai mult bani, decat de la o roata mai mare in diametru, sau mai cu spite. Daca vrei insa sa-ti schimbi suspensiile, o sa constati ca te costa peste jumatate din pretul motocicletei, deca le cumperi aftermarket noi, presupunand ca iei ceva de top[consider ca nu are sens sa le schimbi cu ceva mediocru]. Cealata varianta care nu e neaparat mai proasta, este sa iei suspensii de pe alta mobra; in cazul 800-lui meu ma gandeam la un KTM 950 sau 990, insa aici problemele tehnice sunt cu multe ordine de magnitudine mai mari decat upgrade-ul unui parbriz.[ lasand la o parte prinderile in tripleclamp si problemele legate de axul rotii fata vorbim de respung si revalve]. Nu ma consider un mare cunoscator in ale suspensiilor, ba chiar as spune ca de abia deschid ochii in acest domeniu, fortat fiind de faptul ca am ajuns cred eu, la limitele harware-ului si ceea ce ma deranjeaza, este ca mobra ar putea mult mai mult, daca nu s-ar fi calicit la cateva sute de euro, pe care i-as fi dat bucuros in plus si care acum se traduc in cateva mii de euro. De aia ma deranjeaza ca si KTM-ul a luat-o pe acelasi drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.