--=HD=-- Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Eu m-am izbit cu cel putin 65km la ora in spatele unei dacii break care a franat brusc... Am vazut stelute verzi dar n-am murit. Uite aici: http://www.youtube.com/watch?v=lGz3LQq2xU4&feature=fvs Si dupa cum scrie in titlu, motociclistul nu a murit dupa acest accident. Nu inteleg astia, frate. N-ai cu cine... Editat Septembrie 11, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Nu viteza ucide ci oprirea brusca . Odihneasca-se in pace ! :rose: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Cati km ai facut astazi pe youtube HD ? ? ? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 http://mures.citynews.ro/eveniment/motoare-si-lacrimi-la-inmormantarea-tanarului-motociclist-decedat-pe-dn-66-1219608 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 11, 2012 Autor Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) @ HD : Aaa, un prieten a cazut la 100km/h, neprovocat si fara casca. S-a dus taras cu capul intr-o bordura si si l-a spart. A venit acasa si si-a pus singur un bandaj. Acum intreb, din experienta meseriasilor care o ard in cunostinte moto pe Forum. Ce viteza trebuie sa ai ca sa mori? Si astia care mor, vad ca mor cu casca si echipament full. La cat se moare? La ce viteza se face tandari un motor? Motoarele mele au fost functionale dupa fiecare accident (normal, cu cateva reparatii). In afara de cazul in care cazi la 20km/h sub o basculanta si te calca pe cap (accidente rare), ce viteza trebuie sa ai ca sa mori? Eu zic ca trebuie sa ai de la 120km/h in sus. Maestre,ce zici tu acolo sunt sf-uri.La un impact frontal ai mari sanse dupa cum spunea baiatul de mai sus sa mori la 40-50kmh sau sa ai macar leziuni interne grave.Impact frontal nu inseamna cand zbori peste o masina,dupa cum ai aratat tu filmuletzul ala.Am avut si eu un amic,mai mult cunostinta de fapt care a picat la 270kmh pe buc-ploiesti si a avut un picior in ghips.Asta nu inseamna ca a avut un impact la 270,pur si simplu s-a simtit prost,dar vorba aia prost sa fii,noroc sa ai,a iesit pe camp si s-a dus draq vreo cateva sute de m pe aratura,intrcandu-se si rasucindu-se in toate pozitiile.A avut noroc ca nu a venit masina de pe contrasens si ca n-a dat in nimic,altfel nu mai ramanea nici cacao de analize din el.Asta se califica ca accident la 270,dar nu ca impact la 270.E mare diferenta,e diferenta dintre viata si moarte. Imi mentin parerea,ca un impact frontal la 140 cum s-a vehiculat in presa ar fi facut riderul parte integranta din logan. Dupa opinia mea,e adevarat total neavizata,avand in vedere ca eu nu m-am "impactat" cu nimic pana acuma si nici nu doresc,impact frontal cu orice la peste 40-50 la ora inseamna pericol de moarte sau macar cateva luni bune prin spitale. P.S. Prietenul tau care a dat cu capu la 120 in bordura,s-a ridicat si a plecat (probabil in wheelie) acasa sa-si puna leucoplast se numea cumva Chuck Norris? E banc asta sau cum? E bine ca ne mai descretin fruntile @Belbody: Nu,masina era indreptata in sus cum te uiti la poza aia,moto a venit de pe curba aia care se vede in stg sus.Masina,daca a iesit de undeva si nu mergea pur si simplu regulamentar pe banda ei,a iesit din partea stg a pozei (se vede strada acolo,unde sunt aia 3 baieti si WV transporter albastru). Acuma numai cine a vazut accidentul live poate sti daca masina a iesit de pe strada aia vrand sa mearga in sus si i-o fi taiat calea si riderul a incercat s-o evite tragand larg stg si intrand pe contrasens dar totusi acrosand-o sau pur si simplu masina mergea regulamentar si riderul a iesit larg de pe curba si a dat in ea.De aia am zis ca a existat cel putin un martor care a vazut accidentul,ala ar trebui cautat,a murit un om totusi,nu? Editat Septembrie 11, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Depinde de la accident la accident. Unu poate moare la 70 la ora si altu la 120 poate scapa. Nu este o regula.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Nu inteleg astia, frate. N-ai cu cine... Tu esti cel care nu intelege..nu conteaza viteza, conteaza in ce intri sau de ce obstacol te lovesti..pe circuit poti sa cazi si la 200km la ora, pe drumurile publice poate sa fie si 20-30km la ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 ba frate, tu esti capabil sa te joci o zi intraga ruleta ruseasca fara sa-ti zbori creierii !! Sa sti o chestie asa de la aladin, cand ai ghinion gasesti pioneze si in pi..zda !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 ba frate, tu esti capabil sa te joci o zi intraga ruleta ruseasca fara sa-ti zbori creierii !! Sa sti o chestie asa de la aladin, cand ai ghinion gasesti pioneze si in pi..zda !! =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Mergeti mai incet si mai putin iresponsabil si o sa devina mai irelevant cine ce face pe sosea. Asta presupune sa ai un strop de creier. "Imi plac" pustii astia care dau vina pe x, y, dar nu stiu sa faca diferenta intre 50km/h si 150. Macar bagati la capatanile alea SECI: pe strada exista intotdeauna un obstacol. Daca o arzi cu 150, e doar o chestiune de noroc. Pacat de familie si de tineretea lui ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 @Belbody: Nu,masina era indreptata in sus cum te uiti la poza aia,moto a venit de pe curba aia care se vede in stg sus.Masina,daca a iesit de undeva si nu mergea pur si simplu regulamentar pe banda ei,a iesit din partea stg a pozei (se vede strada acolo,unde sunt aia 3 baieti si WV transporter albastru). Acuma numai cine a vazut accidentul live poate sti daca masina a iesit de pe strada aia vrand sa mearga in sus si i-o fi taiat calea si riderul a incercat s-o evite tragand larg stg si intrand pe contrasens dar totusi acrosand-o sau pur si simplu masina mergea regulamentar si riderul a iesit larg de pe curba si a dat in ea.De aia am zis ca a existat cel putin un martor care a vazut accidentul,ala ar trebui cautat,a murit un om totusi,nu? Am inteles acum. Eu ma gandeam ca se presupune ca iesise din partea opusa si o lua in jos, in acelasi sens cu motocicleta. Daca e cum zici tu atunci se explica izbitura in partea stanga spate a masinii. E ciudat tare ca ala a miscat masina din pozitia in care s-a intamplat treaba, la un accident cu victime e interzis sa muti autovehiculul pana nu vine politia. Acum incerc sa ma gandesc ce diferenta ar fi fost daca primarul ar fi facut dreapta si ar fi luat-o in jos in loc sa faca stanga si sa o ia in sus, cum se pare ca a facut. E o diferenta, daca facea numai dreapta motociclistul ar fi putut sa-l ocoleasca. Mai e ceva, ai zis din ce ti-au povesit cei care au fost in zona ca si alt sofer era sa-l ia pe motociclist sub roti. Mie, in ipoteza in care nea soferu ala facea stanga, mi se pare imposibil. M-am tot uitat pe site-ul IPJ HUNEDOARA, nu exista nici un comunicat despre accident. Mi se pare imposibil sa nu fie vreun martor ocular care sa fi vazut, sau macar sa vad undeva declaratia primarului, sau ceva oficial, in afara de ce s-a publicat in ziarul ala "gazeta de dimineata".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Baieti, se poate muri la 50/h, dar haideti sa haidem si sa stabilim o realitate simpla, pe intzelesul tuturor. Mergi tare cu 140, vezi ca o sa o comiti, intri chiar in panica, frinezi, ratezi curba, ai avut timp 1-2-3sec sa frinezi, o sa ai impact la 80-90km/h, si esti statistica. Mergi cu 140, vezi ca vine o curba, zici -bai, daca apare ceva in curba aia?, reduci la 80-90 si sigur ca daca chiar apare, nu o sa te SURPRINDA, ca chiar te gindeai la asta, frinezi si totul ok. Mergi prin oras cu 50-60km, de fapt mergi in ritmul traficului, apare o tanti -ai timp s-o vezi, apesi frina, in cel mai rau caz o iei la 10km/h si ajungi in citeva ore la laptop sa ne impartasesti experientza. Cazuri aparte cu morti stind pe loc exista, dar mai toate accidentle grave sint cele clasice, nu au nimic iesit din comun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Depinde de la accident la accident. Unu poate moare la 70 la ora si altu la 120 poate scapa. Nu este o regula.... http://www.youtube.com/watch?v=ZMTZNggZQsI&feature=player_embedded Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 foarte urat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Baieti, se poate muri la 50/h, dar haideti sa haidem si sa stabilim o realitate simpla, pe intzelesul tuturor. Mergi tare cu 140, vezi ca o sa o comiti, intri chiar in panica, frinezi, ratezi curba, ai avut timp 1-2-3sec sa frinezi, o sa ai impact la 80-90km/h, si esti statistica. Mergi cu 140, vezi ca vine o curba, zici -bai, daca apare ceva in curba aia?, reduci la 80-90 si sigur ca daca chiar apare, nu o sa te SURPRINDA, ca chiar te gindeai la asta, frinezi si totul ok. Mergi prin oras cu 50-60km, de fapt mergi in ritmul traficului, apare o tanti -ai timp s-o vezi, apesi frina, in cel mai rau caz o iei la 10km/h si ajungi in citeva ore la laptop sa ne impartasesti experientza. Cazuri aparte cu morti stind pe loc exista, dar mai toate accidentle grave sint cele clasice, nu au nimic iesit din comun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Bine, sa nu ne mai chinuim... Spune-mi despre un accident de al tau. Ale mele sunt demne de benzi desenate. Pai da-mi tu un exemplu cu tine in rol principal. Ai cazut la semafor si ai facut buba la 0km/h si acum te gandesti ca poti sa mori la 10km/h? Exact ce spuneam... Asta avea peste 100km/h. N-a mai apucat sa schiteze niciun gest. Sincer, imi pare rau pentru sofer, pentru ca nu avea cum sa vada racheta aia. Esti fenomenal! Nu frate, numai tu ai cazut, deja asta ar trebui sa-ti dea de gandit! Eu am cazut de 3 ori in viata mea si de fiecare data din vina mea. O data la inceput cand habar n-aveam sa franez, cam la 50 km/h si m-am dus taras pe asfalt vreo 30 de metri(n-am patit nimic). A doua oara ma dadeam pe-o roata si am ratat o curba, am iesit usor in iarba(n-am patit nimic). A treia oara, tare pe curbe, mai bagam un derapaj, o chestie. Faceam asta non-stop de un sezon, si a 1000 oara nu mi-a mai iesit. La 80 km/h mi-a fugit foarte rau spatele si am ajuns intr-un parapet. Motoru' s-a facut (cuvant urat) pe toate partile si eu mi-am rupt picioru' in parapetul ala. Am avut noroc ca m-am oprit in el exact cand urma sa ma opresc oricum. Si mi-am rupt picioru si am avut o (cuvant urat) in picior pe unde scuipa sangele cu viteza pulsului. Repet, aveam 10 la ora(cred) cand m-am lovit eu de parapet! Si spun eu ca am reflexe bune, nu sunt (atat de) tolomac. Daca intri cu 70 km/h in ceva si te opresti acolo, nu ai nicio sansa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Esti fenomenal! Nu frate, numai tu ai cazut, deja asta ar trebui sa-ti dea de gandit! Eu am cazut de 3 ori in viata mea si de fiecare data din vina mea. O data la inceput cand habar n-aveam sa franez, cam la 50 km/h si m-am dus taras pe asfalt vreo 30 de metri(n-am patit nimic). A doua oara ma dadeam pe-o roata si am ratat o curba, am iesit usor in iarba(n-am patit nimic). A treia oara, tare pe curbe, mai bagam un derapaj, o chestie. Faceam asta non-stop de un sezon, si a 1000 oara nu mi-a mai iesit. La 80 km/h mi-a fugit foarte rau spatele si am ajuns intr-un parapet. Motoru' s-a facut (cuvant urat) pe toate partile si eu mi-am rupt picioru' in parapetul ala. Am avut noroc ca m-am oprit in el exact cand urma sa ma opresc oricum. Si mi-am rupt picioru si am avut o (cuvant urat) in picior pe unde scuipa sangele cu viteza pulsului. Repet, aveam 10 la ora(cred) cand m-am lovit eu de parapet! Si spun eu ca am reflexe bune, nu sunt (atat de) tolomac. Daca intri cu 70 km/h in ceva si te opresti acolo, nu ai nicio sansa! trist dar adevarat..nu conteaza atat de mult la ce viteza cazi, ci in ce si de la ce viteza te opresti brusc. Daca ai noroc de iarba verde poti sa te rostogolesti mult si bine si sa n-ai mare lucru, dar daca ai ghinion de un stalp, cap de pod, parapet..se rup organele in tine si esti pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 trist dar adevarat..nu conteaza atat de mult la ce viteza cazi, ci in ce si de la ce viteza te opresti brusc. Daca ai noroc de iarba verde poti sa te rostogolesti mult si bine si sa n-ai mare lucru, dar daca ai ghinion de un stalp, cap de pod, parapet..se rup organele in tine si esti pa esti optimist se poate muri si pe iarba. fratele meu a murit in accident moto in 2002 ...pe iarba. fractura cervicala. e ciudat sa vezi un om fara nicio rana intins pe jos, cu zambetul pe buze ..dar totusi mort! atunci am inteles cat de firav este corpul omenesc. din punctul meu de vedere orice cazatura aparent banala poate fi si fatala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) ...nu conteaza atat de mult la ce viteza cazi, ci in ce si de la ce viteza te opresti brusc. Daca ai noroc de iarba verde poti sa te rostogolesti mult si bine si sa n-ai mare lucru... Cum spun unii: "Este noaptea mintii!". Adica nu este din cauza prostiei, idioteniei si incalcarii Legii, atunci cand depasim limitele de viteza, ci este pur si simplu ghinion. Si toti astia care o ardeti "reising" va simtiti norocosi pana cand aveti ghinion. Cam la asta se rezuma tot, nu-i asa? Deci, eu, care merg in localitate cu 100km/h in loc de 50, daca fac accident, este pur si simplu ghinion ca se mai afla cineva pe acel drum. Nu putea sa nu fie nimeni? Si atunci as fi putut sa merg si cu 300km/h ca nu avea ce sa mi se intample. Pur si simplu ghinion. ...Cand lucrurile sunt atat de simple: Viteza mare - impact mare. Viteza mica - impact mic. Viteza mare - point fixation, r a h a t e l in pantaloni. Viteza mica - luciditate, timp de reactie. Dar voi stiti mai bine... De la accidentele alea, cand intorceati motocicleta in parcare. Editat Septembrie 13, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 HD, totul e cum spui tu, asa spun si eu. Problema cea mai mare e ca majoritatea celor care-si iau motoreta, mai ales de viteza, o fac cautind adrenalina. E valabil in toata lumea. Unii dintre acestia sint mai norocosi cind descoperind circuitul de viteza, sau cros, sau enduro in padure. Toti merg pe premisa ca lor nu li se intimpla, si chiar daca se gindesc in treacat ca s-ar putea sa aibe un accident, tot nu constientizeaza cit de dureros va fi accidentul. Daca toti am fi constienti ca putem avea oricind un accident major, nu ar mai fi nici o motocicleta de viteza pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fizzano Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Femeia de care ziceti voi este medic de familie in Petrila , nu a mai avut ce sa-i faca...a incercat sa ii desfunde caile respiratorii dar din pacate Mihai nu mai traia..impactul a fost prea puternic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d4nutzzr Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Salut, intamplarea face ca eu sa fiu prieten cu unul dintre fii doctoritei(chiar doctorita de familie a motociclistului) de la locul accidentului, care era cu ea in masina. Prietenul asta al meu dormea in masina, deci n-a avut ce sa-mi povesteasca concret, maicasa(doctorita) si fratele lui au dat declaratii la politie(amandoi fiind destul de speriati de cele vazute), accidentul intamplandu-se chiar in fata lor. Din ce am inteles de la el, primarul s-a asigurat, a iesit, iar motociclistul a aparut foarte repede din curba (sper sa nu credeti ca invinovatesc pe motociclist, pe primar sau altcineva, ca nu am eu dreptul sa fac asta). Doctorita i-a acordat primul ajutor, dar neavand niciun aparat din cele necesare nu a putut face mare lucru. Ambulanta a venit dupa 20 de minute, dar motociclistul era mort la sosirea ei, prietenul meu spunandu-mi ca murise in circa 5-10 minute de la impact. Cand i-au bagat aspiratorul pentru deblocarea cailor respiratorii au scos de acolo multe semne ca nu mai avea nicio sansa de viata, deci degeaba urla unii ca ambulanta a venit tarziu si asa mai departe. Din ce mi-a mai zis prietenul asta al meu ca i-a zis maicasa si ce-a vazut acolo, daca ambulanta ajungea mai repede putea probabil sa-l tina prin aparate doar pentru organe. Cauza decesului am inteles ca a fost fractura de baza de craniu si de cervicala. O alta intamplare face ca sa fiu coleg si prieten si cu fiul viceprimarului din acea localitate, care mi-a spus ce-a vorbit cu primarul: el(primarul) a iesit de pe drumul lateral, asigurandu-se inainte, iar motociclistul a aparut foarte repede din curba si s-a dezechilibrat, urmand impactul cu masina primarului care era pe sensul ei de mers. Despre urmele de franare nu stiu nimic sigur, unii martori zicand 60 m, altii 85 si prin presa toate valorile posibile. Un sofer de camion care a oprit la locul accidentului a spus ca motociclistul l-a depasit cu cateva curbe inainte(mai exact pe serpentina de dupa izvor - pentru cine stie drumul) si ca si acolo era sa faca accident. Alte povesti spun ca ei faceau curse pe acolo, dar asa ceva nu cred. Cam atata am avut de spus, va rog sa nu ma luati ca pe martor, eu doar am fost curios ce s-a intamplat. Recunosc, m-a speriat un pic accidentul, dar motor tot vreau sa-mi iau, asa ca sa ne auzim cu bine si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Multumesc pentru relatare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Incepe sa se contureze scenariul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Incepe sa se contureze scenariul.... Pentru voi poate, dar nu pentru noi, cei din zonă! Mai sunt încă multe de spus, dar de acum e istorie. Aici, însă, mult can-can... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.