Sari la conținut

Accident mortal morarilor-sos pantelimon


Razvan1
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 230
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prosti sunt aia care dupa ce cad o data..dupa ce cad si a doua oara..ei tot insista..in loc sa renunte..prosti sunt aia care isi dau cu parerea aici pe forum, desi eu n au nicio treaba cu mersul pe 2 roti..prosti sunt aia care , desi aici a murit un om, lor le arde sa faca pe intelectualii in loc sa-si vada de treaba :) Motociclismul NU e pentru toata lumea..MOTOCICLISMUL NU TINE DE NOROC , cum credeti majoritatea din voi aici..eu la 17 ani mergeam pe hayabusa , merg de peste 8 ani si n am avut nici macar un incident minor. EU HABAR NU AM SA MERG CU MOTOCICLETA, O FOLOSESC STRIC PENTRU DEPLASARE , nu sunt vreun pilot si totusi sunt foarte in siguranta cand ma urc pe ea.. DUPA CE CAZI O DATA, E CLAR CA URMEAZA SA CAZI A DOUA OARA..parerea mea e ca multi dintre voi nu sunteti facuti pentru asta..am prieteni/cunostinte care merg de peste 20 ani cu motocicleta si mai mult de o cazatura in parcare nu au avut parte.

BAGATI LA CAP , MOTOCICLISMUL NU TINE DE NOROC , cu o atitudine adecvata in trafic , putina experienta si 2 degete tinute tot timpul pe maneta de frana sunt foarte mici sansele sa patiti ceva .

 

Deci sa inteleg ca atunci cand o sa cazi prima data te lasi unsure.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi arunc ochii pe aici oridecateori am ocazia, in speranta ca macar alti guracasca (la fel ca mine) vor invata ceva din greselile altora. din pacate, judecand dupa postarile multora, rubrica asta va avea subiecte in continuare.

e chiar atat de greu de priceput ca viata e numai in mainile noastre? doar noi hotaram sa ne urcam pe mobre, stiind clar riscurile la care ne expunem. e omensete sa sper ca nu mi se va intampla tocmai mie, dar totusi frica ma tine in viata de cele mai multe ori. teama ca mi se poate intampla chiar mie sa intoarca unul fara sa ma vada (mi s-a si intamplat odata, viteza mica m-a ajutat sa ma sterg de el, fara macar sa cad).

din bun simt imi fac si niste simple calcule: la 110km/h ma deplasez 30,5 m intr-o secunda. imi trebuie cateva zecimi de secunda de cand vad un pericol pana incep sa franez efectiv. asta inseamna peste 10 m parcursi... abia apoi incepe franarea, daca am asfalt bun, daca nu, incepe tentativa de franare.

incerc sa ma pun in mintea celorlalti soferi: sunt si femei pe strada, sunt si oameni fara permis, bauti, drogati, tineri si batrani, camionagii, taximetristi, soferi de autobuze, unii obositi, altii distrati (unii maninca, beau cafea, fumeaza), si eu mai conduc pe patru sau mai multe roti. am inteles de mult ca nu sunt buricul pamantului, mai ales atunci cand sunt pe doua roti. pe sosea, nimeni nu ma baga in seama mai mult decat pe altii, din contra, e mai greu de observat o motocicleta fata de un camion. in primul rand dimensiunile, apoi viteza de deplasare (un camion apare destul de clar pe retina cu mult inainte sa se apropie, au timp ceilalti sa se obisnuiasca cu asta).

la romani e sport national despicarea firului in patru si gasirea vinovatilor. cred ca de moarte e vinovat aproape intotdeauna mortul, pentur ca nu si-a folosit creierul sa o evite. de fapt, moarte e singura greseala pe care nu o poti repeta. oare toti cei care au crapat in accidente au avut rabdare sa citeasca accidentele altora?

incercati sa invatati cat mai mult din greselile altora, incercati sa intelegeti ca odata ce ai dureri, sau mai rau, ai ajuns invalid sau chiar mort, nu prea mai conteaza ca se duce unul la puscarie sau nu, asta nu va intoarce timpul inapoi.

sunt de acord ca soferii sunt mai putin atenti decat motociclistii, e chiar normal, creierul lor evaluaza mult mai putine riscuri decat cei din urma. cand, fiind pe doua roti, ai pretentia ca toti din jur sa se astepte ca tu apari dintre masini, cu viteza mult peste viteza grupului de masini, te inseli amarnic. si o faci pe pielea ta (la [propriu!!!).

se stie foarte bine cum se desfasoara traficul in romania, totusi multi ignora asta, sperand ca traiesc intr-o lume perfecta, fara greseli din partea celorlalti.

INCERCATI SA CONSTIENTIZATI LUMEA DIN JUR!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi arunc ochii pe aici oridecateori am ocazia, in speranta ca macar alti guracasca (la fel ca mine) vor invata ceva din greselile altora. din pacate, judecand dupa postarile multora, rubrica asta va avea subiecte in continuare.

e chiar atat de greu de priceput ca viata e numai in mainile noastre? doar noi hotaram sa ne urcam pe mobre, stiind clar riscurile la care ne expunem. e omensete sa sper ca nu mi se va intampla tocmai mie, dar totusi frica ma tine in viata de cele mai multe ori. teama ca mi se poate intampla chiar mie sa intoarca unul fara sa ma vada (mi s-a si intamplat odata, viteza mica m-a ajutat sa ma sterg de el, fara macar sa cad).

din bun simt imi fac si niste simple calcule: la 110km/h ma deplasez 30,5 m intr-o secunda. imi trebuie cateva zecimi de secunda de cand vad un pericol pana incep sa franez efectiv. asta inseamna peste 10 m parcursi... abia apoi incepe franarea, daca am asfalt bun, daca nu, incepe tentativa de franare.

incerc sa ma pun in mintea celorlalti soferi: sunt si femei pe strada, sunt si oameni fara permis, bauti, drogati, tineri si batrani, camionagii, taximetristi, soferi de autobuze, unii obositi, altii distrati (unii maninca, beau cafea, fumeaza), si eu mai conduc pe patru sau mai multe roti. am inteles de mult ca nu sunt buricul pamantului, mai ales atunci cand sunt pe doua roti. pe sosea, nimeni nu ma baga in seama mai mult decat pe altii, din contra, e mai greu de observat o motocicleta fata de un camion. in primul rand dimensiunile, apoi viteza de deplasare (un camion apare destul de clar pe retina cu mult inainte sa se apropie, au timp ceilalti sa se obisnuiasca cu asta).

la romani e sport national despicarea firului in patru si gasirea vinovatilor. cred ca de moarte e vinovat aproape intotdeauna mortul, pentur ca nu si-a folosit creierul sa o evite. de fapt, moarte e singura greseala pe care nu o poti repeta. oare toti cei care au crapat in accidente au avut rabdare sa citeasca accidentele altora?

incercati sa invatati cat mai mult din greselile altora, incercati sa intelegeti ca odata ce ai dureri, sau mai rau, ai ajuns invalid sau chiar mort, nu prea mai conteaza ca se duce unul la puscarie sau nu, asta nu va intoarce timpul inapoi.

sunt de acord ca soferii sunt mai putin atenti decat motociclistii, e chiar normal, creierul lor evaluaza mult mai putine riscuri decat cei din urma. cand, fiind pe doua roti, ai pretentia ca toti din jur sa se astepte ca tu apari dintre masini, cu viteza mult peste viteza grupului de masini, te inseli amarnic. si o faci pe pielea ta (la [propriu!!!).

se stie foarte bine cum se desfasoara traficul in romania, totusi multi ignora asta, sperand ca traiesc intr-o lume perfecta, fara greseli din partea celorlalti.

INCERCATI SA CONSTIENTIZATI LUMEA DIN JUR!!!

excelent spus..

din pacate ,azi, baiatu' asta se duce in pamant..

cu siguranta daca ar avea a 2-a sansa n-ar repeta faza din seara fatidica..

mult prea tardiv..

Odihneasca-se in pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putin offtopic:

 

Problema accidentelor porneste de la radacina. Intr-o lume ideala, scoala moto s-ar face pe categorii de motoare, pe tipuri de traseu, in functie de motorul cursantului, iar dreptul de a pilota un SS s-ar lua dupa un examen sever de aptitudini pe circuit! (un fel de curs pe amckart obligatoriu). Nu dupa ocolit jaloane prin praf la 10km/h in poligonu lu peste' cu o chestie de 125 care n-are nicio legatura cu viitoarea achizitie si cu mersul prin trafic!

 

Ce inveti la noi la scoala? Sa controlezi cat de cat o bicicleta cu motoras, sa faci cercuri prin poligon..si cam atat. Curbe la viteza medie? O laie. Esti in poligon. Franare de urgenta? Ce gluma buna! Importanta cauciucurilor aderente? Care cauciucuri pe motorasele alea obosite de 15 ani? CounterSteering? ce-i aia? o fi vreun joc nou cu impuscaturi..

 

In Romania scoala moto te trimite direct in sicriu daca nu inveti in continuare si dupa ce iei permisul.

 

Limitarea asta pe categorii in functie de varsta e cam "comunista", e un fel de carpeala, e doar o varianta simplista de a reduce numarul accidentelor, nu trateaza cauzele, doar micsoreaza efectele.

 

 

ontopic:

 

:rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu: daca tu mergi prin oras cu peste 100 ca asa vrea pu1a ta de smecher, sunt sanse sa intalnesti un alt smecher care sa-ti intoarca intr-un loc nepermis, ca asa vrea pu1a lui. ...

 

si partea proasta e ca pu1a lu ala e protejata de cusca/conserva, si-ar permite ''arogante'' . pu1a ta insa sta pe-o creanga de metal si-n curu gol. asta vad ca nu se prea percepe la noi...

 

RIP....

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putin offtopic:

 

Problema accidentelor porneste de la radacina. Intr-o lume ideala, scoala moto s-ar face pe categorii de motoare, pe tipuri de traseu, in functie de motorul cursantului, iar dreptul de a pilota un SS s-ar lua dupa un examen sever de aptitudini pe circuit! (un fel de curs pe amckart obligatoriu). Nu dupa ocolit jaloane prin praf la 10km/h in poligonu lu peste' cu o chestie de 125 care n-are nicio legatura cu viitoarea achizitie si cu mersul prin trafic!

 

Ce inveti la noi la scoala? Sa controlezi cat de cat o bicicleta cu motoras, sa faci cercuri prin poligon..si cam atat. Curbe la viteza medie? O laie. Esti in poligon. Franare de urgenta? Ce gluma buna! Importanta cauciucurilor aderente? Care cauciucuri pe motorasele alea obosite de 15 ani? CounterSteering? ce-i aia? o fi vreun joc nou cu impuscaturi..

 

In Romania scoala moto te trimite direct in sicriu daca nu inveti in continuare si dupa ce iei permisul.

 

Limitarea asta pe categorii in functie de varsta e cam "comunista", e un fel de carpeala, e doar o varianta simplista de a reduce numarul accidentelor, nu trateaza cauzele, doar micsoreaza efectele.

 

 

excelent spus ! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai devreme sau mai tarziu, vor invata toti. Unii prin accidente usoare sau prin spitalizari consistente, altii vor intra intr-un cerc de prieteni care-l vor influienta si aduce pe linia corecta... altii vor realiza de la sine cand vor fi trecut pe langa moarte in cateva sec...

Altii vor muri, nu sunt primii si nici ultimii...

 

este o realitate crunta. nu-i poti invata pe cei care nu doresc sa invete.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bunul simt nu se invata la scoala. incetati sa dati vina pe altii cand o dati in bara. incercati sa va faceti autocritica si sa incercati sa nu repetati gresala. nu cred ca e vreunul atat de naiv incat sa creada ca dupa scoala de soferi, indiferent de categorie, devine asul soselelor. toata viata inveti si tot nu apuci sa le cunosti pe toate.

 

toti am fost cel putin o data melteni, important este ce am invatat din acea experienta. unii isi dau seama ca au gresit, altii, din contra, repeta pentru ca nu au fost prinsi sau pedepsiti. totul in viata se rezuma la bun simt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

procedure real-life;

define counter <incepator r6/r1 dead>

 

start

counter := scan ("topicuri cu accidente");

counter := counter + 1;

end.

 

:grinbandit:

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la ei....

 

http://www.slowride....ndul-tinerilor/

 

 

Există 4 sau 5 situații în trafic, cea mai periculoasă Âşi mai întâlnită fiind aceea în care motociclistul merge drept Âşi maÂşina schimbă direcția tăindu-i fața. Îi învătăm cum să fie pregătiți, cum să urmărească privirea Âşoferului, cum să se pregătească de frânarea de urgență, cum să nu presupună că Âşoferul va opri. Vorbim mult despre condusul defensiv, despre cum să ai mereu pregătit un plan B în minte.

 

DSC_4181.jpg

 

În primul rând trebuie să fii pregătit, să fii conÂştient că aceste situații există, să Âştii ce trebuie să faci Âşi să te pregăteÂşti, să exersezi. Dacă nu ai exersat niciodată oprirea de urgență sau ocolirea de obstacole, cum o să Âştii ce să faci în aceste situații? Fiecare motociclist Âştie pe cineva sau are un prieten care a suferit un accident, aÂşa că odată cu trecerea timpului ar trebui să realizeze că există riscuri care pot fi micÂşorate prin participarea la cursuri.

Editat de KOS36
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Problema accidentelor porneste de la radacina. Intr-o lume ideala, scoala moto s-ar face pe categorii de motoare, pe tipuri de traseu, in functie de motorul cursantului, iar dreptul de a pilota un SS s-ar lua dupa un examen sever de aptitudini pe circuit! (un fel de curs pe amckart obligatoriu). Nu dupa ocolit jaloane prin praf la 10km/h in poligonu lu peste' cu o chestie de 125 care n-are nicio legatura cu viitoarea achizitie si cu mersul prin trafic!

 

Mie mi se pare o mare prostie ce zici aici...

 

Legal, exista limitare legala de putere la incepatori si gata. Vrei s-o respecti, o respecti, nu vrei, la fel. Presupun ca tu n-ai respectat-o, eu n-am respectat-o, presupun ca peste 95% n-o respecta.

 

Partea cu sa te dai pe circuit ca sa te dai pe drum public e iarasi aiurea... aia care scot timpi buni pe Amckart sunt scutiti de accidente cumva? Din ce am vazut, nu.

 

Ce inveti la noi la scoala? Sa controlezi cat de cat o bicicleta cu motoras, sa faci cercuri prin poligon..si cam atat. Curbe la viteza medie? O laie. Esti in poligon. Franare de urgenta? Ce gluma buna! Importanta cauciucurilor aderente? Care cauciucuri pe motorasele alea obosite de 15 ani? CounterSteering? ce-i aia? o fi vreun joc nou cu impuscaturi..

 

Curbe la viteza medie si mers cu viteza mare nu inveti nici cu masina, nu? Nici franare "de urgenta". Nici restul. Nici nu faci scoala pe masina de 150cp.

 

Mai e o chestie... faza cu cauciucurile mie mi se pare in cel mai multe cazuri un fel de scuza scoasa de pe maneca... "am cazut ca n-am cauciucuri din vara 2012" si nu "am cazut ca-s fraier, ca am mers prea tare, ca am franat aiurea, ca n-am fost pe trasa buna, ca am ajuns sa franez de urgenta in loc sa anticipez" si asa mai departe...

 

In Romania scoala moto te trimite direct in sicriu daca nu inveti in continuare si dupa ce iei permisul.

 

Doar scoala moto? Eu zic ca toate... sau tu, de exemplu, te-ai angajat si ai lucrat perfect in slujba ta cu ce ai invatat in scoala din prima ora?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hmmm...Politia romana :)). Nu stiu cum ai reusit sa-i crezi. Era singur pe motor. Persoana care a fost dusa la spital se afla in masina.

 

"Vesta" care o avea era Dainese Kirishima protectie full :). Si dak stateai pana i-au dat folia jos,m-ai fii vazut acolo..."m-am intors" repede de la spital,asa in "starea grava" in care eram...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...Politia romana :)). Nu stiu cum ai reusit sa-i crezi. Era singur pe motor. Persoana care a fost dusa la spital se afla in masina.

 

"Vesta" care o avea era Dainese Kirishima protectie full :). Si dak stateai pana i-au dat folia jos,m-ai fii vazut acolo..."m-am intors" repede de la spital,asa in "starea grava" in care eram...

cine esti tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam cine credeti voi ca trebuia sa fie la spital (a 2a persoana) in stare grava si spune ca nu e (a fost), cine spune ca era acolo cand au dat folia la o parte, cine stie exact ce costum avea pe el? Si oare de ce vorbeste la persoana a 1a (eu)?

Aveti nevoie de un desen? Dupa cum si ce vorbeste, cred ca e destu de clar (sau asa ar trebui sa fie daca ati avea putina minte) ca e "pasagerul" despre care s-a spus ca a sarit de pe motor si a ajuns in stare grava la spital, speculandu-se ca e prietena.

Greu, greu de priceput...

p.s: nu as fi comentat nimic la topicurile de accidente, desi le citesc nu sunt in masura sa imi dau cu parerea (desi pe altii vad ca asta nu-i opreste), daca nu as fi vazut atata prostie. Comentarii stupide, presupuneri si concluzii aiurea, minte putina, gura mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat tupeu sa o arzi dubios si pe forum.. auzi la el nu aveau viteza?!

Prietenul tau avea o mizerie de toba (stock ciopartita) ragalia aia se auzea numai pe rosu, au fost oameni care au auzit mobra turata de la aproape un kilometru cand si-a rupt mufa tovarasul tau.

Nu te mai smardoii pe forum, nu am auzit pe vre-unul de al vostru sa sara la sofer de exemplu.. nu va tine?!

 

Mobra ta e vre-o cioarda? a tirat-o cineva ca nu avea itepeu valabil?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba tu esti prea prost sa fii in viata

 

200 de posturi pe luna = ~6.5 pe zi, calmeaza-te! Troll ..mai iesi p-afara, ma rog sa te lase bateriile la tastatura aia. Eu recunosc ca nu sunt intreg la minte, tu recunosti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...