Radu75_ro Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Salutare tuturor! Nu schimb subiectul (desi asta fac), dar am citit pe aici de filmele (sau mini-seriile TV,mai exact) Long Way Round si Long Way Down...care le aveti (eventual si traduse,dar nu neaparat..)? Cum le pot avea si eu? Cu Strong-ul nu le gasesc nicaieri... Va multumesc anticipat! P.S. Salutari Luigi! Inca nu am plecat din tara, abia pe 22.07 decolez spre Anglia...Multa bafta! Si spor la treaba prin casa! Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Salutare tuturor! Nu schimb subiectul (desi asta fac), dar am citit pe aici de filmele (sau mini-seriile TV,mai exact) Long Way Round si Long Way Down...care le aveti (eventual si traduse,dar nu neaparat..)? Cum le pot avea si eu? Cu Strong-ul nu le gasesc nicaieri... Va multumesc anticipat! P.S. Salutari Luigi! Inca nu am plecat din tara, abia pe 22.07 decolez spre Anglia...Multa bafta! Si spor la treaba prin casa! Radu. Le poti gasi pe You Toube. Sunt de buna calitate grafica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu75_ro Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Ok.....Iti multumesc frumos!!! Numai acolo nu m-am gandit sa caut.... Mersi inc-o data!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Da' un club national al cardanelor... cand infiintam si noi?! Drumuri senine va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Sal. Sa va spun la ce m-am gandit vazand ce a scris colegul apropo de un club al cardanelor ...... Cum ar fii pentru B . Auotomobile [ ma refer la management binenteles ] daca noi ne-am organiza [toti cei din Buc si din zonele apropieate , sau pt toti care i-si pot permite un drum pt asa ceva ] am anunta si o parte a presei care este lesinata dupa asemenea stirii si ne-am strange asa cam vreo 50 /60 de mobre am intra [caci avem accesul permis in incinta curti] si ne-am invarti asa prin curte vreo 20 min cu presa acolo ,normal ca se va lasa cu interviurii si cred cu o pozitie si din partea managementu-lui lor ,ce credetii este o idee cam extremista sau este ok....? Atunci ne-am putea spune si noi parerea despre ce ni se pare noua ca nu este corect in relatia cu noi . Weekend frumos si asfalt curat . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 Ca exemplu un coleg forumist(nu-i dau numele, daca citeste si considera necesar confirma el)si-a facut motorul la ei la un K1100LT, l-a costat cam 10.000 ron si cind a plecat cu mobra din service a constatat ca idiotii nu-i pusesera lichid de racire in instalatie! Niciun gram! Basca a durat reparatia citeva luni(iarna trecuta)si pe urma nu reuseau s-o mai porneasca.. Fii atent ce i-au cerut.."dom'le daca aveti dumneavoastra vreo cunostinta cu o mobra identica, sa o aduceti si sa comparam ce si cum"!!..adica s-o stricam si pe aia!! Raspuns de reprezentanta! Ai dreptate, nu au pus nici macar apa, eu nu am verificat din pacate si citeva zile am completat cu lichid pina s-a umplut, bine ca nu s-a calat. Apoi zgomotul din motor nu l-au indepartat, cred ca este un rulment de la arborele de echilibrare, vibreaza la plecarea de pe loc sau cind este subturata. Am patit multe la ei si am platit si mai mult dar nu aveam alta varianta la vremea aceea, iar reparatia motorului a durat mai mult de 1 an si zeci de drumuri. Idea este ca poti face lucrari mari, importante si in alta parte si la preturi mai mici, dar un RK nu ai unde decit la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruptul Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Salutare la toata lumea, Ma prezint si eu acestei comunitati iubitoare de BMW ( desi marturisesc ca nu sunt neaparat un fan BMW): sunt Paul, din Constanta, am categoria A din mai anul acesta si B-ul din 1990. Citesc acest topic si implicit acest forum de citeva luni bune si, desi nu intentionam initial sa-mi iau un touring ( cochetam cu ideea unui cruiser ), am ajuns prin amabilitatea lui Florian (Giv_32) caruia îi multumesc si pe aceasta cale ( multumesc Florian inca odata pentru ajutorul dat la achizitionarea mobrei , la sfirsitul lui iulie ma intorc din Munchen si trec sa te salut ), sa ma " pricopsesc" cu un R1150 RT din 2002 si 51500 km, plimbat prin Italia si intrat in tara via Nadlag. Mai trebuie sa-i multumesc si lui Dan_Cata din Cluj pentru reglaje si service ( multumesc Dane pentru ajutor, din pacate nu pot ajunge la Bmw camp, sunt plecat din tara in acea perioada, poate la anul). Nu am reusit sa fac prea multi km, abia circa 1000, dar se prevede o relatie pe termen lung. Va doresc la toti asfalt uscat , fara nisip si sper sa ne vedem pe aleele patriei si nu numai! Paul Ciudin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Bine ai venit Paul, să-l foloseÂşti sănătos, fără incidente Âşi să te bucuri de el! Nu ni-l arăți Âşi nouă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 8, 2012 Admin Share Postat Iulie 8, 2012 Bravo, sa-l sapanesti sanatos! Este argintiu, luat din Nadlac, de la Victor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruptul Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Bravo, sa-l sapanesti sanatos! Este argintiu, luat din Nadlac, de la Victor? [/quote Multumesc Gorg, I.u.v Inca nu am facut nici o poza cu el, dar azi o sa rezolv problema asta. Da, este de la Viktor, din Nadlag. Va salut de pe plaja, tocmai ce am iesit din apa, e prima baie de anul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Salutare la toata lumea, Ma prezint si eu acestei comunitati iubitoare de BMW ( desi marturisesc ca nu sunt neaparat un fan BMW): sunt Paul, din Constanta, am categoria A din mai anul acesta si B-ul din 1990. Citesc acest topic si implicit acest forum de citeva luni bune si, desi nu intentionam initial sa-mi iau un touring ( cochetam cu ideea unui cruiser ), am ajuns prin amabilitatea lui Florian (Giv_32) caruia îi multumesc si pe aceasta cale ( multumesc Florian inca odata pentru ajutorul dat la achizitionarea mobrei , la sfirsitul lui iulie ma intorc din Munchen si trec sa te salut ), sa ma " pricopsesc" cu un R1150 RT din 2002 si 51500 km, plimbat prin Italia si intrat in tara via Nadlag. Mai trebuie sa-i multumesc si lui Dan_Cata din Cluj pentru reglaje si service ( multumesc Dane pentru ajutor, din pacate nu pot ajunge la Bmw camp, sunt plecat din tara in acea perioada, poate la anul). Nu am reusit sa fac prea multi km, abia circa 1000, dar se prevede o relatie pe termen lung. Va doresc la toti asfalt uscat , fara nisip si sper sa ne vedem pe aleele patriei si nu numai! Paul Ciudin Faina moto ti-ai luat. Sa o folosesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Sal . FRATILOR DEZASTRU ........ Ieri dimineata asa pe racoare am plecat la mare din pacate nu am mai ajuns decat pana la Medgidia acolo am ramas si a trebuit cu sa ma intorc inapoi cu motorul pe o platforma .Pe autostrada este adevarat am tinut-o cam pe 180/200 k/ora si era deja destul de cald [ 35 grade] am simntit de cateva orii ca motorul valseaja .am crezut ca este un inceput de pana fata ,opresc verific fata ,toate bune si cand verific spatele constat DEZASTRUL roata si grupul pline de ulei . Normal ca la ficare drum cat de cat mai lung fac si eu o inspectie vizuoala ,nici urma de cava scurgeri sau mardarie pe grup . Nu i-mi pot explica cum s-a putut produce asa ceva ,banuiesc ca este vorba de un simering ,dar si asa tot nu inteleg ,eu stiu ca un simering cand se duce incepe si el sa [supureze ]sa zic asa putin ,sa gasesti putina mizerie de la praf in conbinatie cu putin ulei nu asa parca a facut presiune in grup si a scuipat simeringul asa dintr-o data . Mare suparare mi-am cam pierdut increderea in robustetea si mitul B M W -ului . Voi ce credeti despre asa ceva ....a mai patit cineva asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 8, 2012 Admin Share Postat Iulie 8, 2012 Imi pare rau! Trebuie vazut de unde a curs, poate fi de la cutie, cine stie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Nu Luigi m-am uitat destul de bine cred , curgea clar din grup , la modul constant nu asa o picatutra nu i-mi pot imagina cum a fost posibil sa se distruga simeringul asa dintr-o data si ce la distrus ca doar ala nu este in miscare ,dupa cum mai stiu si eu simeringurile au un arc elicoidal cel care asigara etansarea axului pe care este montat poate s-a rupt sau desfacut habar nu am din pacate mobra este acum la bavaria aclo am dus mobra direct cu platforma pe care am gasito in Medgidia ,nu va ma spun cate figurii din partea lor caci am ajuns sambata pe la ora 16 si draga doamne se terminase programul si nu mai erau mecanicii de la moto sa dam mobra jos de pe platforma si sa o lasam in curete,uite ca am ajuns la mana lor ce era sa mai fac . Eu nu cred ca a avut vreo legatura viteza si temperatura de afara ,asta este voi vede luni sau sper sa ma lamureasca ei specialistii de ce s-a intanplat asa ceva ...........daca eram pe Transfagarasean caci traseul acele vroiam sa i-l facem in acest weekend cred ca era groasa de tot, de aceia nu prea mai cred ca as mai putea avea incredere acum 100/100 in marele BMW si in mitul ca este aproape indistructibil si ca japonezele sunt de rahat ,atunci de ce Dumnezeu mai dam atatia banii pe ele cand putem cumpara japoneze la jumatate de pret............nu stiu poate am gresit eu cu ceva ,poate ma lamuriti voi sa nu mai faca si altii aceiasi greseala ca mine .........pacat, nu este vb de niste banii de care o sa ma usureze bavaria ci de increderea de acum incolo pe ce ma urc . Cam asta este povestea si inca o data daca nu am facut eu ce trebuia la capitolul intretinere sa i-mi spuna si mie cineva . Numai de bine si fara asemenea intanplarii. * Vorbim totusi de o mobra din 08/2008 an fab si cu 29ooo km la bord ,unic propietar in Germania si din acesti km 80% sunt facuti in afara nu frecata prin oras ............ Ce sa mai creada sau sa inteleaga cei cu modele mai vechi.................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Sal . FRATILOR DEZASTRU ........ Ieri dimineata asa pe racoare am plecat la mare din pacate nu am mai ajuns decat pana la Medgidia acolo am ramas si a trebuit cu sa ma intorc inapoi cu motorul pe o platforma .Pe autostrada este adevarat am tinut-o cam pe 180/200 k/ora si era deja destul de cald [ 35 grade] am simntit de cateva orii ca motorul valseaja .am crezut ca este un inceput de pana fata ,opresc verific fata ,toate bune si cand verific spatele constat DEZASTRUL roata si grupul pline de ulei . Normal ca la ficare drum cat de cat mai lung fac si eu o inspectie vizuoala ,nici urma de cava scurgeri sau mardarie pe grup . Nu i-mi pot explica cum s-a putut produce asa ceva ,banuiesc ca este vorba de un simering ,dar si asa tot nu inteleg ,eu stiu ca un simering cand se duce incepe si el sa [supureze ]sa zic asa putin ,sa gasesti putina mizerie de la praf in conbinatie cu putin ulei nu asa parca a facut presiune in grup si a scuipat simeringul asa dintr-o data . Mare suparare mi-am cam pierdut increderea in robustetea si mitul B M W -ului . Voi ce credeti despre asa ceva ....a mai patit cineva asa ceva ? Ca ideie:ca la 1200 e altfel pe spate dar la 1100 are supapa de supraplin.tibi fostul mecanic de la ab mi -a zis sa ii pun 200 ml la grup si 800 la cutie.cu toate ca nu are pompa de ulei nici cutia nici grupul,ungerea facindu-se prin balbotaj eu odata am pus 250 la grup.rezultatul a fost ca apisat afara cei 50 ml,deci probalil ca tot se face vreun fel de presiune .la 1200 nu stiu cum e dar verifica cine si cit ulei ti-a pus.zic si eu.daca a pus la vreun service poate ai factura cu ce au facutiiar tu verifica in care cit zice sa pui.imi pare rau pt ce ai patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Andrei la grup nu umblat nimeni ,anul trecut am adus motorul, cand am ajuns in tara aveam cam 17000km . Eu pana acum am fost pe principiul sa iau un motor mai nou sau o masina si normal sa platesc pt asta dar sa nu am asemenea probleme...........repet eu chiar aveam planuit sa plec in weekend pe Trasfagaresean cu ce aduceam eu motorul de exemplu de la Balea lac ........ok nu mai vreau sa zic nimic pana maine sa vad ce o sa spuna cei de la bavaria . O zi buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 daca nu ma insel spatele/bascula e identica cu r 1200 gs/gsa vechiul meu gsa era din 2007 si a facut 100000 km fara nici o problema!!!! si nu uita ca un gs/ gsa il mai bagi un pic si off macar pe piatra concasata sau mai sari o bordura ceea ce cred ca tu cu asta nu ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Vă salut, din nou! Am reuÂşit să-mi rezolv problema clapetelor Âşi am înlocuit cablurile de accelerație, cele scurte. AÂş vrea să fac o sincronizare provizorie, până ajung la o sculă profi ... am luat cu împrumutul una cu manometre. Se poate o explicație mai 'băbească' a procedurii? Nu înțeleg, cum stă treaba cu reglajul/jocul cablurilor. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 salutare nenea avem acelasi motor si la mine sa dus semeringul ala si am venit picurand ulei de la milano acasa lam schimbat eu lam cumparat de la bavaria 100 roni un rahat de semering si tu lai pus pe platforma prea repedea nici eu nu mai duc motoru la bavaria ce pot face fac eu cu mana mea am schimbat ambreiaju si a iesit aia la bavaria pentru un semring le trebuie o saptamana semeringul il poti schimba tu dupa care schimbi uleiul din grup 200grame se schimba usor motoru meu usurel seapropie de 150000km facuti de mine si numi aduc aminte sa ma fi lasat undeva o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 La 1200 in grup se baga 180 ml de ulei. La 1100/1150 se baga pana la nivelul de jos alfiletului de la gaura de umplere. Se mai strica grupurile astea, pentru ca au fost prost asamblate din fabrica. Daca te hotarasti sa iti iei un alt grup, nou sau second hand, l-as primi bucuros pe al tau sa il repar Nu te incumeta sa il lasi la AB sa il repare, tot ce o sa faca e ca o sa iti schimbe rulmentul si simeringul, si in scurt timp o sa o patesti exact la fel DAca iti iei grup second hand, vezi sa fie tot de pe un RT. Daca iei de GS, vezi ca are alt raport la transmisie, sa nu te trezesti doamne feri cu el pe o roata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 9, 2012 Autor Share Postat Iulie 9, 2012 Dane, Vrei sa zici ca daca schimba rulmentul( daca este dus) sau si simeringul nu va fi ok?!! Zici ca nu se poate repara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Acolo sunt niste saibe-distantier in functie de jocul la montej .Imi este greu sa cred ca la AB sta cineva sa determine grosimile exacte ale acestor saibe pentru a fi reparat corespunzator grupul.Deci mare atentie !! Aveti aici un filmulet ca sa va faceti o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 La 1200 in grup se baga 180 ml de ulei. La 1100/1150 se baga pana la nivelul de jos alfiletului de la gaura de umplere. Se mai strica grupurile astea, pentru ca au fost prost asamblate din fabrica. Daca te hotarasti sa iti iei un alt grup, nou sau second hand, l-as primi bucuros pe al tau sa il repar Nu te incumeta sa il lasi la AB sa il repare, tot ce o sa faca e ca o sa iti schimbe rulmentul si simeringul, si in scurt timp o sa o patesti exact la fel DAca iti iei grup second hand, vezi sa fie tot de pe un RT. Daca iei de GS, vezi ca are alt raport la transmisie, sa nu te trezesti doamne feri cu el pe o roata... Sal Dane . Frate nici in cele mai urate vise nu ma asteptam la asa ceva ,totusi mobra este destul de noua si cu putini km, ce vreau eu sa stiu este ce am gresit : nu cred ca viteza poate provoca asa ceva ce pot sa -ti spun Dane este ca eu folosesc sau am folosit pana acum destul de mult sau intens cred ca ma fac inteles frana de motor poate sa fie asta o explicatie ? ........Acum nu mai am ce sa fac motorul este la ei si azi am vb cu ei maine se ocupa de ea am sa incerc sa fiu pe aproape ,dar inca odata unde am gresit sau este chiar ghinion . O zi buna Dane si mersi pt mesaje tuturor cat despre graba ca am pus motorul pe platforma eu cred ca era singura solutie ,uleiul nu picura curgea frate ca la balamuc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 poate sunteti interesati /index.php?/topic/679772-vand-protectii-mansoane-grip-puppies-bmw/page__p__3159648__fromsearch__1#entry3159648 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Treaba sta astfel: curge simeringu de la cardan. Asta poa' sa curga din 2 motive: e dus rulmentul, care face ca simeringu sa curga. Sau doar sa fie uzat simeringul, si atunci il schimbi si gata. Daca e dus rulemntul mare, si numai il inlocuiesti, nu rezolvi mare lucru. O sa se strice si ala, ecaxt ca asta de pe motor. Acolo trebuie puse niste saibe, calculata grosimea lor dupa o formula, etc, cum o pus Varugica filmuletul. La 1100/1150, treaba e destul de simpla. La 1200, e fwutere de utere, ca acolo tre sa iti faci tot felu de dispozitive, prese, sa masori adancimi, etc, si toata treaba e foarte sensibila. Nu prea e loc de greseala acolo. Acuma ma gandesc ca la AB e mai simplu sa zica: scoate banii pentru un grup nou, ca nu e mult, numa vro 30 de milioane, si noua ne mai dai ceva ca ti-l montam si pace buna. Eu unul is adeptul reparatiei, daca se poate repara, nu inlocuirii. Treaba e ca daca il repari, si il repari bine, tine o viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.