Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Da, 86.000, nu-s putini, dar se puteau face mai multi pina sa se intample ceva.

In fond este un rulment care s-a gripat, bine ca nu am bulit cutia, asta sa fie necazul.

Pe miercuri imi vin piesele si ma apuc de ansamblat.

Revin cu detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vorba din batrani: BMW nu se distruge niciodata, dar nici nu te lasa sa te plictisesti. Spor la reparatii. Te astept maine, poimaine pt xenoane la DL.

 

Nu dumneavoastra sunteti acela care schimba semeringurile la furca primavara ? Daca va confund imi cer scuze, dar totusi cred ca ar trebui sa pastram un oarecare respect intre noi , macar pe acest topic

P.S. Spor la treaba fratioare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il dau dracu de ST. Ma dezamagit la faza cu simeringurile si la cea cu consumul de ulei. Ma asteptam sa fie 0 (zero) ca la DL, dar consuma de la max la min de la un schimb la altul. Dar daca vorbesc de motor nu inseamna in niciun fel a subapreciez posesorul. Ba din contra creste in ochii mei, pt devotamentul pt o marca chiar daca il mai si supara uneori. Recunosc mie imi este strain acest devotament fixat pe un singur brand. Luigi are statuie in mintea mea dupa ce si-a reparat ABS-ul, iar acum cu cutia si ambreiajul i-am facut si soclu. Pe bune nu fac misto.

Iarna asta sunt somer, nu mai am ce sa-i fac ST-ului. E complet ca swarovski nu-i pun.

PS

Simeringurile curgeau in primavara si la celalat ST din Buc. A facut constatarea, le-a primit, dar nu le-a schimbat din lipsa de timp. Dupa cateva zile, cele vechi nu au mai curs, iar cele noi sunt si acum in sertar.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorba din batrani: BMW nu se distruge niciodata, dar nici nu te lasa sa te plictisesti. Spor la reparatii. Te astept maine, poimaine pt xenoane la DL.

nu poti compara lt-ul cu st-ul. e alta clasa, plus ca are deja niste ani.

apoi, ce te faci cand ai probleme cu motorul? nu e vorba de devotament, dar nici nu te apuci sa-l scoti la vanzare la cea mai mica problema. repari si ii dai inainte. cine-ti garanteaza ca iti cumperi altceva si merge struna? si trebuie analizat si din prisma punctelor forte. lt-ul nu cred ca are concurenta in clasa lui (goldwin de 1200 e vechi si scump, iar abs-ul l-au introdus abia cu gl 1800 care e f scump).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pina la urma a trebuit sa schimb unitatea ABS, dar eu am fost de vina!

Aveam instalate pe ea doua microcomutatoare pentru a-l putea reseta in cazul in care mai dadea eroare, sa nu mai depind de Bavaria, dar dupa o perioada de timp, in graba, am facut o masa gresita si cel mai probabil am prajit ceva prin calculatorul ABS-ului..dupa aia a inceput sa-mi dea erori si la un moment dat nu le mai puteam sterge deloc.

Oricum, am fost prevazator si aveam una SH acasa, am schimbat-o si merge fara probleme de atunci.

Acum mi-am luat si GS911, scula/tester si nu mai am probleme cu citirea/stergerea erorilor.

 

Legat de devotament, la mine nu este vorba de asa ceva, imi plac toate brandurile, dar am doua fixuri/cerinte la o motocicleta..prestanta si confort, tu stii asta.

Pina acum 1200LT-ul imi ofera tot ceea ce-mi doresc si deocamdata nu am intalnit alta marca care sa se apropie macar de ea la capitolul asta, nici macar modelele noi de 1600 de la BMW..poate doar la prestanta, confortul este insa deficitar, cu toata electronica lor(seile tari, carenajul pt.protectie la vant insuficient, parbrizul stock execrabil, le-au "japonezit" la oglinzi, sunt mai mici si le-au urcat sus, datorita acestui fapt nu-ti mai arunca curentul de aer peste maini).

LT-ul este singura motocicleta care mi-a venit manusa la statura mea, nu a trebuit sa-i reglez nicio pedala sau maneta de frana/ambreiaj, parbrizul stock era perfect..eu l-am schimbat doar pt.ca era zgariat si opac, are sei cu gel din fabrica, totul la superlativ din punctul meu de vedere.

Asta inseamna confort la modul absolut, in sensul ca nu are niciun apendic pe care sa-l adaugi ulterior ca sa-i creasca confortul.

Daca ar fi dupa mine Touratech si Wunderlich ar da faliment, este drept ca se adreseaza altui segment..

Poate doar GL1500/1800 de la Honda sa fie acolo, modele care imi plac extraordinar de mult, dar alea au doua mari neajunsuri, parbrizul care nu se poate regla electric(vezi doar prin el si in cazul unei ploi iti mananca ficatii, mai mult opresti sa-l cureti sau astepti sa se opreasca)si ciclistica mai slaba(sunt mai lungi si mai joase, pe viraje atingi cu cricul repede, nu au aceeiasi manevrabilitate).

 

Pina acum am bagat 200 euro in unitatea ABS si 600 in ambreiaj si rulmentii /selectorul din cutie, are 86.000 km dintre care 47.500 i-am facut eu, eu spun ca-i bine, asta sa fie toata paguba la ea..


 

 

 

 

nu poti compara lt-ul cu st-ul. e alta clasa, plus ca are deja niste ani.

apoi, ce te faci cand ai probleme cu motorul? nu e vorba de devotament, dar nici nu te apuci sa-l scoti la vanzare la cea mai mica problema. repari si ii dai inainte. cine-ti garanteaza ca iti cumperi altceva si merge struna? si trebuie analizat si din prisma punctelor forte. lt-ul nu cred ca are concurenta in clasa lui (goldwin de 1200 e vechi si scump, iar abs-ul l-au introdus abia cu gl 1800 care e f scump).

 

 

Exact asta am argumentat mai sus, si am fost foarte obiectiv.

 


 


.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu poti compara lt-ul cu st-ul. e alta clasa, plus ca are deja niste ani.

apoi, ce te faci cand ai probleme cu motorul? nu e vorba de devotament, dar nici nu te apuci sa-l scoti la vanzare la cea mai mica problema. repari si ii dai inainte. cine-ti garanteaza ca iti cumperi altceva si merge struna? si trebuie analizat si din prisma punctelor forte. lt-ul nu cred ca are concurenta in clasa lui (goldwin de 1200 e vechi si scump, iar abs-ul l-au introdus abia cu gl 1800 care e f scump).

Nu am facut nicio comparatie, dar venise vorba de problemele mele la motor. Luigi nu compara motorul tau cu balena de la Honda. E urata in draci si cu butoane de Ikarus pe deasupra. Multe butoane. Spor la reparatii si un Sfarsit al Lumii cat mai placut!

 

 

 

 

 

 

cel mai probabil am prajit ceva prin calculatorul ABS-ului..dupa aia a inceput sa-mi dea erori si la un moment dat nu le mai puteam sterge deloc.

 

 

 

 

 

.

 

 

Ti-am daramat soclul, ramai doar cu statuia.

 

 

 

E o mare tampeni forma noua a forumului. Eu nu inteleg ce am scris eu si ce am citat, dar altii?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

poate sa ma ajute cineva ? am nevoie de citeva piese pt RT 1100, stiti pe cineva care aduce piese de calitate la preturi bune ?

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ecomelc poti sa iei piese de la orice magazin e piese auto .iti trebuie codul de piesa.pe asta il gasesti pe real oem unde introduci ultimile 7 cifre din talon si cauti piesa care iti trebuie.vad ca esti din brasov.daca erai din buc iti dadeam eu un nr. Dar baietii de la magazinul pe care il stiu eu iti cer avans pentru piesa deoarece nu se pot da retur si nici ei nu au ce sa faca cu ele .nu sunt ca uleiurile sau stergatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

poate sa ma ajute cineva ? am nevoie de citeva piese pt RT 1100, stiti pe cineva care aduce piese de calitate la preturi bune ?

multumesc.

La unele chestii am reducere. Zii ce iti trebuie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.rulment roata spate,

2. simering geam vizitare nivel ulei( sau ansamblu complet, nu stiu cum vine), mie imi lacrimeaza pe la geamul de vizitare si nu sunt inca lamurit ce trebuie schimbat

3. bucse clapeta acceleratie

4. bujii

5. filtre ulei aer, benzina



rulment spate, bucse clapeta acceleratie, semering geam vizitare ulei( imi lacrimeaza si nu stiu exact daca se schimba doar semeringul sau tot ansamblu?), filtre, buji

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La roata spate sunt 6 rulmenti. Tie care ti-l trebuie? Daca te referi doar la ala mare, numa ca il inlocuiesti nu o sa iti rezolve problema.

 

Pentru scurgerea din zona de vizitare la ochiu ala de ulei, spala bine pe acolo si usca, apoi porneste motorul si vezi daca sigur pe acolo curge. Poate sa fie si de la conducta aia de ulei de langa, caz in care mai strangi putin surubul ala mare.

 

Bucsele la admisii nu vin separat. Iit pot eu da kitul de reparatie sau imi trimiti admisiile si ti le fac eu.

 

Odata cu admisiile trimise inapoi, iti trimit si filtrele de care ai nevoie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...