zigzag Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 BMW Camp 4 - detalii aici: http://bmw-camp.myfo...-vp191.html#191 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Salutare, Este cineva din bucuresti cu tester bmw dispus sa vina pt o consultatie contra cost la domiciliu? Incercand sa schimb izolatia la niste fire de la sistemul de comunicatie am facut un scurt si acum cand pun contactul nu mai da curent orice i-as face. K1200R se pare ca are un sistem inteligent de protectie fara sigurante care din pacate in cazul de fata nu functioneaza cum trebuie sau trebuie dat un reset din tester. Daca a trecut cineva printr-o situatie asemanatoare, va rog un sfat daca se poate. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 9, 2013 Admin Share Postat Martie 9, 2013 Da, am eu tester, suna-ma si vedem ce spune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 (editat) Apropo de uleiuri recomandate: Mi se pare mie sau pasionatii de K12 si 13cu motor transversal nu prea discuta despre Power 1 Racing 5W-40. Cred ca ar fi un subiect... La multi kilometri frumosi! Editat Martie 10, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 La K 1600, vara la 40 de grade, uleiul asta devine prea subțire când mergi usor subturat prin oraș (parca auzi motorul ca freaca). Am trecut la 10W-50. Surpriza a fost ca in Grecia, tara mai calda vara ca Germania, uleiul asta este singurul in standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40. Oare de ce?!... Editat Martie 11, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) Si daca mie imi place Liqui Moly? (momentan in motor am Motul). On topic, poate ca au mancat o pizza impreuna semnand niste contracte, asa ca intre batrani... Pana la urma si recomandarile fac parte din publicitate. Editat Martie 11, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 La k1200 rs -ul meu din 2000 producatorul recomanda 20w-40.Dupa 2001 am observat ca se recomanda 10w-40 desi este fix acelasi motor.De asta ce mai ziceti?(poate ma lamureste si pe mine cineva) Apropos daca are cineva nevoie de o baterie eu am schimbat-o cu una cu gel desi mai avea viata in ea.Deci se doneaza o bucata de baterie cu acid 12v/19ah.Problema este ca nu se poate trimite cu curier sau posta deoarece curge daca este inclinata, deci numai daca aveti drum prin Targu Jiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) Atentie la sensul intrebarii: 1. Este evident ca eu ma refer aici la generatia dupa 2005 motor k12, 13, cand spun motor transversal. 2: Dan Nastase, on 11 Mar 2013 - 13:54, said: ...Totusi, dupa o "intamplare" nefericita... La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40 E un "amanunt" pe care iubitorii de BMW trebuie sa il stie corect! Hai Cata, Vlad !?... Editat Martie 11, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Daca cumva te referi la K1200r producatorul recomanda Castrol 10w-40.La k1300 poate o fi 5w-40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) Posted 28 minutes ago khk, on 11 Mar 2013 - 18:41, said: ...La ce se refera Dan Nastase are legatura cu probelemele de la motor si ambreiaj ale K1300GT din testele revistei Motorrad... ...stiu ca BMW recomanda Power 1 Racing pt K12/13. O.K. Acum ca stim cu totii cauza... Asteptam... si explicatia recomandarii! Editat Martie 11, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 11, 2013 Admin Share Postat Martie 11, 2013 Dl.Nastase, de fapt ce doresti sa afli despre uleiul ala, nu prea prind sensul intrebarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Nu cred că a înţeles nimeni....dar la întrebări de genul si răspunsurile sunt pe măsură! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Dl.Nastase, de fapt ce doresti sa afli despre uleiul ala, nu prea prind sensul intrebarii? luigi, de ce cauti un sens intrebarilor d-lui nastase, atata timp cat el nu exista. fa ca restul lumii si ignora-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Oricare individ din lumea asta are dreptul sa fie cat de ignorant vrea el... Asta este si drama tarii noastre... dar la noi... intr-o proportie mult mai ingrijoratoare. Pe un forum moto... un user cu un IQ suficient ar intelege imediat sesnsul intrebarii mele: De ce Bayerishe Motoren Werke a shimbat recomandarea pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal, respectiv K-urile fabricate dupa 2004. Raspunsul si explicatiile este asteptat numai de la motociclistii pasionati BMW... cunoscatori ai subiectului. Simplu! Editat Martie 12, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 12, 2013 Admin Share Postat Martie 12, 2013 Pe un forum moto... un user cu un IQ suficient ar intelege imediat sesnsul intrebarii mele: De ce Bayerishe Motoren Werke a shimbat recomandarea pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal, respectiv K-urile fabricate dupa 2004. Desi lipseste semnul interogatiei, abia asta este intrebarea de fapt.. Nu vad insa legatura intre forumisti si politica uleiurilor celor de la Bayerische Motoren Werke AG ?(denumirea corecta dealtfel, cunoscuta ca atare de catre toti ceilalti iubitori BMW cu IQ-ul scazut de pe aici..) Un mail la ei si nu ma indoiesc, avand in vedere renumele solicitantului, ca ai fi primit repede raspunsul asteptat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Liviule, 1. Ma indoiesc sincer ca pasionatii moto folosesc termenul Aktiengesellschaft utilizat de germani pentru societatea Bayerishe Motoren Werke. 2. Imi rezerv dreptul - spre informarea corecta a majoritatii - sa astept raspunsul corect solicitat aici pe acest forum public dedicat motociclistilor respectiv in folosul celor care utilizeaza produsele BMW in Romania. Multumesc pentru intelegere. Editat Martie 12, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Desi lipseste semnul interogatiei, abia asta este intrebarea de fapt.. Nu vad insa legatura intre forumisti si politica uleiurilor celor de la Bayerische Motoren Werke AG ?(denumirea corecta dealtfel, cunoscuta ca atare de catre toti ceilalti iubitori BMW cu IQ-ul scazut de pe aici..) Un mail la ei si nu ma indoiesc, avand in vedere renumele solicitantului, ca ai fi primit repede raspunsul asteptat.. el il stie. e un test pt aia cu IQ-ul mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) De ce producatorul BMW a shimbat recomandarea pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal, respectiv K-urile fabricate dupa 2004 ? Raspunsul si explicatiile sunt asteptate numai de la motociclistii pasionati... cunoscatori ai subiectului. Multumesc ! Editat Martie 12, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 12, 2013 Admin Share Postat Martie 12, 2013 societatea Bayerische Motoren Werke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Destept! La prima intalnire BMW fac cinste cu un c mic fierbinte si un aktiengesellschaft frappe mare! 70583_A1_BMW_POSTER_MCO00066_low_res(3).pdf De ce producatorul BMW a shimbat recomandarea pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal, respectiv K-urile fabricate dupa 2004 ? Raspunsul si explicatiile sunt asteptate numai de la motociclistii pasionati... cunoscatori ai subiectului. Multumesc ! Editat Martie 12, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Cred ca cineva se cam plictiseste..... Editat Martie 12, 2013 de alex22_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 salut, poate sa ma ajute cineva?, vreau sa ridic schimbatorul de viteza la un r1100rt, stie cineva cum se procedeaza?(mi-am luat o pereche de cizme si nu-mi mai incape piciorul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 13, 2013 Admin Share Postat Martie 13, 2013 In spatele suportului ar trebui sa ai o tije reglabila cu o piulita de siguranta, desfaci acea piulita citeva ture si infiletezi tija cit ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 salut, poate sa ma ajute cineva?, vreau sa ridic schimbatorul de viteza la un r1100rt, stie cineva cum se procedeaza?(mi-am luat o pereche de cizme si nu-mi mai incape piciorul). La 1100rt, schimbatorul are 2 pozitii. Mai exact surubul de prindere in scarita. In caz ca nu e inca pe gaura de sus, pune-l acolo. Daca e deja acolo, fa cum a zis l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.