Sari la conținut

Postări Recomandate

Intr-adevar cartea zice ca poate consuma pana la 1L/1000km dar asta doar ca sa fie ei acoperiti. Evident ca in practica asta ar fi de neacceptat.

 

Fiind la al doilea boxer din generatii diferite (1100 si 1200 dohc) am constatat ca , consumul are clar legatura cu turatia. De exemplu "chinuita" la munte pe pasuri sau alergata tare pe autostrada consumul de ulei creste sensibil insa daca stai cuminte consumul este aproape inexistent.

 

Legat de ulei si ce spune cartea... ma intreb, cartea a tinut cumva pasul cu uleiurile din generatia noua? Nu vad ce ar strica un ulei mai bun, poate doar la pret :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

.

Apropo: știți ce mi-a raspuns un mecanic moto la SMAEB anul acesta când i-am zis că Motorex mi se pare cam scump? - Ce motocicletă spuneați că aveți? .... - Păi, la motocicleta asta, cea mai ieftină piesă ești chiar tu!

:-L :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va povestesc o situatie:

 

M-am hotarat sa schimb filtrul de benzina. Asa am auzit eu, ca ar fi o idee buna. Mi s-a parut foarte ridicola alegerea bavarezilor de a pune filtrul de benzina in rezervor, dar fie, n-am eu atatea studii cat sa-i judec.

 

Filtrul vechi era destul de infundat. As zice ca depuneam un efort dublu ca sa suflu prin el, fata de filtrul nou. Ma gandesc ca benzina pompata la 3 bari depunea un efort mai mare de dublu.


Dupa schimb s-au intamplat 3 lucruri pozitive:

- pompa de benzina nu mai bazaie asa tare (ca nu mai depune atata efort)

- la reprize parca-parca trage mai bine (ca ajunge benzina mai cu spor la injectoare)

- turatia la relanti a coborat de la 1400 la 1100+. Aici nu mai inteleg de ce... Stiam ca am relantiul prea sus, dar nu m-a deranjat prea tare, intrucat nu prea merg prin oras. O vreme chiar mi-am propus sa cred ca e defect turometrul :).

 

Ei, dragi bemvisti, stie careva de ce s-a normalizat relantiul? Sa fie oare din cauza ca, pompa depunand efort considerabil cu filtrul infundat, consuma atat de mult curent incat sa tureze motorul?

 

PS: schimbati filtrele de benzina, cu prima ocazie. merita :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Constructorul spune: ”Engine oil grade: brand-name HD oil for four-stroke spark-ignition engines, API classes SE, SF, SG; combination with CC or CD specification.”

Specificatii API motoare benzina SA-SL

 

SE - Pentru motoare fabricate pana in anul 1979.

SF - Pentru motoare pe benzina fabricate dupa 1980, pana in anul 1989. În comparatie cu SE asigura o curatire mai buna a partilor active ale motorului si reducerea depunerilor, rezistenta la oxidare si protectie la uzura mai ridicate.

SG - Pentru motoare fabricate dupa 1980, pana in anul 1993 inclusiv. Recomandat la autoturismele si autoutilitarele pe benzina. Aditivare mai ridicata in comparatie cu SF.

 

Specificatii API motoare diesel CA-CH4

 

CA - CC - Pentru motoare diesel pana in 1965.

CD - Valabil din 1965, lubrifiant pentru motoare diesel de sarcina mare, supraalimentate. Contine aditivi DD mai eficienti.

 

 

Concluziile le tragi singur.Dupa cum vezi ce recomanda producatorul este obsolete si poti pune atat ulei pt motoare pe benzina cat si diesel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Da, asta este si sfatul meu, multi nu dau importanta filtrului de benzina, se schimba mult in bine mersul unui motor cu filtru nou.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e destul de greoaie manevra de schimbare. dureaza 2-3 ore si e destul de migaloasa. Se pare ca exista si o metoda de a monta filtrul de benzina in afara rezervorului, dar nefiind avansat intr-ale mecanicii am ramas la varianta clasica. Poate la anul il montez afara.

 

un link despre "geografia" rezervorului:

http://www.largiader.com/articles/fueltank/

 

un link despre schimbarea standard a filtrului

http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads/R11-fuel-filter-change.shtml

 

si un link despre montatul la exterior:

http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads/extern_fuel_filter.shtml

Variatiune pe aceeasi tema:

http://www.sierranet.net/~donles/filter.html

 

Eu am pastrat garnitura veche, intrucat era in stare foarte buna si nu curge nici dupa montaj, si colierele din interior, ca nu am gasit altele. Aici am ceva emotii, dar sper sa ma prind repede de unde e problema, cand si daca (doamnefereste) o voi avea.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e destul de greoaie manevra de schimbare. dureaza 2-3 ore si e destul de migaloasa. Se pare ca exista si o metoda de a monta filtrul de benzina in afara rezervorului, dar nefiind avansat intr-ale mecanicii am ramas la varianta clasica. Poate la anul il montez afara.

 

un link despre "geografia" rezervorului:

http://www.largiader.com/articles/fueltank/

 

un link despre schimbarea standard a filtrului

http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads/R11-fuel-filter-change.shtml

 

si un link despre montatul la exterior:

http://www.ibmwr.org/r-tech/oilheads/extern_fuel_filter.shtml

Variatiune pe aceeasi tema:

http://www.sierranet.net/~donles/filter.html

 

Eu am pastrat garnitura veche, intrucat era in stare foarte buna si nu curge nici dupa montaj, si colierele din interior, ca nu am gasit altele. Aici am ceva emotii, dar sper sa ma prind repede de unde e problema, cand si daca (doamnefereste) o voi avea.

 

Spor!

salutare!

zic de 1150 gsa.

sa dai rezervorul jos iti ia maxim 10 min. ai un surub care tine rezervorul si 3 mufe din ala quick disconnect (gs simplu cred ca are doar 2). dupa ce dai jos rezervorul de pe motor mai ai 6 piulite de desfacut. nu e necesar sa scoti furtunele alea de pe capac, stau bine mersi acolo.

dupa ce ai scos capacul (se scoate prin rotire si atentie mare la plutitor) (atentie si la pozitia capacului, e destul de important) ai in fata pompa si filtrul. trebuie date jos clemele de pe filtru si montat cel nou.

eventual, daca tot desfaceti de comandat o garnitura noua. nu e scumpa si va scuteste de emotii.

 

 

292614_453186441377995_1169926652_n.jpg

la mine lucrarea a fost facuta de dan_cata. pe langa inlocuire filtru, am beneficat de pachetul complet de reglaje/sincronizari, schimbare de lichide etc si intr-adevar dupa asta, am avut alt motor. trage mult mai bine si merge mult mai frumos. nu pot zice daca doar din cauza filtrului, dar am plecat super multumit acasa.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata si placa mea. Doar ca, nu am quick disconect, si nu mi l-a facut Dan (ca n-avea timp atunci). Si ceva imi spune ca am suparat cablul de acceleratie care trece pe langa furtunuri... ca nu mai accelereaza corect pana pe la 2000 de ture...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut sincronizarea, totul ok atat la relanti cat si la 3000-3500rpm.

Problema cu fluctuatiile persista.

Am dat comanda de bujii, motorul are 38000km si dupa parerea mea, bujiile nu par sa fi fost schimbate pana in prezent.

Urmatorul pas dupa bujii este filtrul de benzina. Daca nici din astea nu elimim problema.. nu stiu ce sa zic!

 

Cer parere, e posibil ca bujiile uzate sa faca figuri (sau sa dau importanta si posibilitatii ca vreuna din fisele bujiilor sa fure curent) incat sa am acel mers neliniar?!

 

Filtrul de benzina, dupa cum am tot citit joaca un rol important, o putea fi el "tartoruL" abia astept sa trec prin aceste etape sa va pot tine la curent!

 

Stima si va multumesc ptr informatiile oferite pana in prezent!



Tocami am gasit problemaa.

Este vorba de modelelel cu o singura bujie SINGLE SPARK, cum e si a mea!

Fenomenul descris de mine l-am gasit explicat pe MCM moto UK, unde acestia il descriu ca "surging" care inseamna GALOPAT.

Acest galopat despre care ma plangeam si eu intervine de la uzura bujiilor, lucru ce determina motorul sa mearga incorect dand sentimentul ca se accelereaza si decelereaza la viteze/ture constante. (exact ceea ce resimt eu)

 

"surging (a feeling of the bike accelerating and decelerating at steady throttle settings)"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa f*** in ea de ploaie.4 ore de mers din vama pina in buc fara 1 min fara picaturi.nu credeam ca rezista senzoru hall.bravo ma dane ai facut treaba buna.in schimb daca mai aveam 50 km eu nu mai rezistam

Andrei, imi cer scuze ca nu am apucat sa raspund in ultima vreme la telefoane (tie si la restul).

 

Conjunctura facea sa nu fiu pe moment disponibil, in ideea ca sun inapoi mai tarziu. Am fost destul de ocupat in ultima vreme cu tot felul, astfel ca pot doar sa sper ca o sa ne vedem cu totii la una din marile intalniri care urmeaza: MAN si BMW Camp ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocami am gasit problemaa.

Este vorba de modelelel cu o singura bujie SINGLE SPARK, cum e si a mea!

 

La fostul meu R1100 am scapat de asta cu bujii iridium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care au mers mult pe alte motoare sesizeaza imediat fenomenul de surging .cei care au primele modele de 1100r sau 850 nu au treaba asta pentru ca nu au sonda lamda.la 1150 e cel mai accentuat.eu personal am dat o motoreta din cauza asta ,.nu are nici o legaturacu filtre sau bujii.eu am rezolvat problema asta de care am mai povestit nu de mult.consumul a crescut cu1%.de exemplu pe autostrada la 120-140 am scos 7 iar pe ploaie torentiala 7,3.nu ma intelegeti gresit ,a schimba bujii si filtre e un lucru necesar da nu in cazul asta

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum am stabilit o singura "eroare": testerul nu comunica cu calculatorul ABS, motiv pentru care nu se poate efectua testarea propriu-zisa. Am incercat la doua service-uri (inclusiv la Tiberiu la BMW Baneasa). Cred ca asta este si motivul nefunctionarii ABS-ului, motocicleta nu mai vede calculatorul ABS (parere de amator).Voi incerca zilele urmatoare sa aflu, cu ajutorul unui electrician auto, motivul "lipsei de comunicare". Va tin la curent.

 

In sfarsit, am reusit astazi sa-i dau de cap cu ajutorul unui electrician. Firul care ducea de la alternator la releul montat de DanCata se desprinsese, probabil datorita vibratiilor. S-a montat la loc si totul functioneaza ca nou. ABS rules!

Editat de gulag23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce se intampla cu rezerva la un K1200R....intreb deoarece in carte scrie ca rezervorul are 22l,iar mie astazi mi s-a oprit motocicleta la intoarcere de la M.A.N fest

dupa aprox 300km.Din fericire eram chiar in fata unui Peco,unde am facut plinul,intrandu-mi 18l !!!!! Precizez ca senzorul de nivel nu imi mai funtioneaza din primavara (asta toamna mergea).

Sa aiba legatura cu asta,calculatorul "nevazand" rezerva???? Precizaz ca pana acum nu am depasit 250km fara alimentare,deci nu a fost cazul sa intru pe rezerva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun, am schimbat si bujiile, am montat 2 bucati noi dupa specificatiile din cartea BMW NGK BKR 7 EKC.

Rezultatul, nu tocmai cel asteptat insa pot afirma ca se simte mult mai bine iar efectul de galopaj a devenit aproape insesizabil APROAPE. Fluctuatiile nu mai sunt atat de mari ca inainte (nici inainte nu erau de speriat) inca acolo undeva tot exista!

 

Urmatorul pas Schimbarea filtrului de benzina.

 

Va tin la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surging-ul nu dispare daca schimbi bujiile doar. Poate ajuta, de fapt cu orice marca de bujii noi montezi, se simte mai altfel.

 

Insa daca vrei sa scapi de surging, motorul trebuie reglat corect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surging-ul nu dispare daca schimbi bujiile doar. Poate ajuta, de fapt cu orice marca de bujii noi montezi, se simte mai altfel.

 

Insa daca vrei sa scapi de surging, motorul trebuie reglat corect...

Sunt perfect de acord cu tine DAN CATA, am verificat sincronizarea si aici nu sunt probleme! Atat la relanti cat si in turatii de 3000-3500-4000rpm.

Sunt convins ca va fi nevoie de o reglare a tachetilor insa astept sa vad "miracolul" dupa schimbul filtrului de benzina. Asta in ideea in care multi au confirmat faptul ca dupa aceasta operatiune moto va avea un mers mult mai ok.

 

Stiu ca esti dupa spusele unora "taticul beemerelor" si cu ocazia asta apelez la cunostintele tale in domeniu si te intreb, cum scap/scapam de acest surging!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand un costum Trailguard marimea 52/102, nou cu eticheta + insertii c_change = 500Euro.

la 1,80 si 75kg mi-e putin mare.

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine e atat de dragut sa-mi arate prin intermediul unei poze unde se afla aerisitorul ambreiajului LT-ul meu?

Va rog!!!

 

Danutz e dragutz?? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Costin, da jos aparatorile de la crash guardul dreapta, sub

 

ele este ranforsarea metalica, teava aceea groasa de metal, aerisitorul este bagat intr.un manson de burete, cum sunt acelea de instalatii si este prins cu un soricel de plastic de crashul metalic..

 

Scuze pt.eventualele greseli, scriu de pe o tableta..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...