bcristian Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Parerea mea e sa-I pui o priza normal de bricheta, un model waterproof. Din pacate nu se poate monta in locul celei originale, trebuie fie sa faci alta gaura fie (cum am facut eu) sa confectionezi o prindere. Motivul e ca dispozitive pt prize normale gasesti aproape in orice benzinarie. Si o sa fie tare neplacut cand cel pt idiotenia mica se strica sau pierde in mijlocul excursiei si nu ai de unde sa iei altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Cred ca asta o sa fac. Sau ii scot cablurile si pun una normala. Doar mufez una normala si o bag sub sa. Cablurile originale la priza mica ies din manunchiul principal asa ca o sa o folosesc pe asta, nu pun alta separat. » Post actualizat in 12 Mar 2015 06:38 Asta e pozitionare. Si imi pare cam idioata si expusa. O sa leg firele la una de la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Buna seara!Va rog sa-mi recomandati o marca de anvelope pentru motocicleta mea, BMW R1200 ST. Ca stil de mers, sint civilizat, mai ating citeodata 160-170, dar rar iar pe curbe sint potolit pentru ca n-am skill. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 (editat) Buna seara! Va rog sa-mi recomandati o marca de anvelope pentru motocicleta mea, BMW R1200 ST. Ca stil de mers, sint civilizat, mai ating citeodata 160-170, dar rar iar pe curbe sint potolit pentru ca n-am skill. Multumesc anticipat Frumoasa . Eu votez pt Michelin Pilot Road 4 GT. Editat Martie 14, 2015 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Cred ca asta o sa fac. Sau ii scot cablurile si pun una normala. Doar mufez una normala si o bag sub sa. Cablurile originale la priza mica ies din manunchiul principal asa ca o sa o folosesc pe asta, nu pun alta separat. » Post actualizat in 12 Mar 2015 06:38 Asta e pozitionare. Si imi pare cam idioata si expusa. O sa leg firele la una de la Louis. Prizele auto folosite pe moto sunt bune doar daca stai pe loc (umflii cauciucul , faci ceva lumina langa cort... etc) . In mers sunt pacatoase pentru ca din cauza vibratiilor si a proastei fixari a mufei in priza, inevitabil nu mai fac contact. Eu am doua prize de la louis pe ghidon si acum le schimb cu cele BMW. Fixarea steckerului in prizele bmw este mult mai bine gandita decat la prizele auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 (editat) Maverick, si eu ma gândeam tot la alea. La o cautare rapida pe net am gasit ca exista 3 variante, standard, GT si trail. Stie cineva ce diferenta este intre ele? edit: acum am citit mai atent si vad ca tu ai zis de GT Editat Martie 14, 2015 de zĂŽmbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 (editat) Maverick, si eu ma gândeam tot la alea. La o cautare rapida pe net am gasit ca exista 3 variante, standard, GT si trail. Stie cineva ce diferenta este intre ele? edit: acum am citit mai atent si vad ca tu ai zis de GT GT este pentru motociclete mai grele, iti explica Antony: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Michelin-Pilot-Road-4-Launched.htm Editat Martie 14, 2015 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Va rog sa-mi recomandati o marca de anvelope pentru motocicleta mea, BMW R1200 ST. Metzeler Roadtec Z8 Interact sau Michelin Power Road 4 (simple sau GT), ambele marci/modele sunt de top. Pana acum ce aveai? » Post actualizat in 14 Mar 2015 23:50 Stie cineva ce diferenta este intre ele? Trail din cate stiu sunt pt. GS &co, nu pot sa caut acum pe telefon sa vad daca exista si dimensiunile pt. ST/RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Mulțumesc pentru recomandări. Probabil că voi meege pe PR4, îmi place mai mult profilul. Habar n-am cu ce e încălțată acum motocicleta şi nu-i acasă să mă pot uita ...în orice caz, cu ceva gume pe finalul vieții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Habar n-am cu ce e încălțată acum motocicleta şi nu-i acasă să mă pot uita .. Uita-te pe pozele din anuntul de vanzare si te prinzi imediat... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Uita-te pe pozele din anuntul de vanzare si te prinzi imediat... . Mulțumesc dl. Dan, am încercat deja varianta asta (e drept, doar pe o poză) dar n-am văzut nimic. P.S. am scos-o de la vînzare, e mai versatilă decît un cruiser. Atîta tot că la manevre trebuie să cobor, nu ajung suficient cu picioarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 I like your motorcycle... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Mersi, mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Buna seara, stiu ca in urma cu ceva pagini se discuta despre amplasarea unei prize de bricheta, mai jos sunt cateva poze din categoria "ce-am mai mesterit azi la motor". Am facut o prindere ptr o priza standard luata de pe louis - ma enerva la culme ca singura priza de pe ditamai Kau e jos, in stanga sub sha. p.s. Si da, vremea in Kronstadt e iar de rahat!!! iar lanturi pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 - ma enerva la culme ca singura priza de pe ditamai Kau e jos, in stanga sub sha. Dar de ce ti se pare atat de nepotrivit acolo? Rolul ei principal este sa conectezi incarcatorul de baterie. Nu merita sa te enervezi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 O prize de-aia am si eu, pusa cam la fel. Cele puse prin alte parti sunt inutile la a incarca tableta/telefonul/gpsul/etc in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Batman, batman... Referitor la enervare - nu-i asa grav Dar in ziua de azi, cand ai telefon, gopro, camera plus o gramada de alte deviceuri toate power hungry, imi era peste mana sa trag priza cu un fir pe langa carene pana sus in tankbag (asa faceam pana acum). Cu priza-n bord e mult mai simplu, mai ales ca langa e GPSu (in cazul meu un tel intr-o carcasa water/shock proof) » Post actualizat in 20 Mar 2015 15:44 K1600GTL Custom Project Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Salutare, pt ca am dat RT-ul in primavara, am ramas "pe stoc" cu 5 bujii NGK DCPR8EKC noi-noute si care nu se potrivesc pe Adventure. Pretul lor in magazin am vazut ca variaza intre 41 si 60 de lei bucata, drept pentru care ma gandeam sa cer 25 de lei pe bucata. Din acelasi motiv, mai am si o curea de alternator Continental tot pt RT din 2008. Pretul ei normal e undeva la 70 de lei, eu as vrea 40 pe ea (asta cred ca se potriveste si la GS - trebuie sa verific). Cum vine iarna si toata lumea mai schimba una-alta la motor, ma gandeam ca poate trebuie cuiva. Dati un semn pe privat sau la zero sapte 45 unu 5 9 patru 33. Bujiile s-au dat, cureaua se pastreaza ca e buna si la GS. Hai, ca parca-parca s-ar incalzi... » Post actualizat in 21 Mar 2015 09:48 Batman, batman... Referitor la enervare - nu-i asa grav Dar in ziua de azi, cand ai telefon, gopro, camera plus o gramada de alte deviceuri toate power hungry, imi era peste mana sa trag priza cu un fir pe langa carene pana sus in tankbag (asa faceam pana acum). Cu priza-n bord e mult mai simplu, mai ales ca langa e GPSu (in cazul meu un tel intr-o carcasa water/shock proof) » Post actualizat in 20 Mar 2015 15:44 K1600GTL Custom Project k1600-gtl-2-625x417.jpg k1600-gtl-4a-625x417.jpg k1600-gtl-3-625x417.jpg k1600-gtl-4-625x625.jpg seamana cu cele din terminator (da, stiu, alea erau Ducati) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 La RT-ul Batman cred ca era mai bine daca nu vopsea motorul si lasa piesele originale de pe lateral-spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Nu prea se mai potriveste toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 BMW Schneekrad 1936 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Salutare. Am vrut azi sa schimb lichidul de frana si abia acum am observat ca un cap de surub e distrus complet....se invarte surubelnita in gol nu stiu daca se observa in poza. Cum as putea sa desfac suburul respectiv fara sa distrug nimic pe langa el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 30, 2015 Admin Share Postat Martie 30, 2015 Bate de cateva ori incet cu un ciocan in el sa se destepeneasca si apoi cu o dalta mica si un ciocan il desfaci usor..fixezi dalta pe interior in unghi si lovesti invers acelor de ceasornic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.