Ribo Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 Salutare postez si aici ce-am postat pe cel dedicat BMW K1200s, poate stie cineva : " Salutare, Imi incerc norocul si cu postarea aici. Dupa ce am inlocuit placutele impreuna cu @iaco la aceleasi motorete (k1200s) prin acelasi procedeu ma tot lovesc de o problema si nu stiu daca e din cauza asta sau pur si simplu a aparut din senin. Pompa frana abs/servo nu bazaie de fiecare data cand pun contacu , adica practic nu porneste ( din manual spune ca daca ai 4 clipoceli pe secunda a becului abs din bord, lucru care se intampla, inseamna ca pompa nu isi poate face "self diagnosis". Problema dispare la plecarea de pe loc si oprirea martorului abs din bord si frana functioneaaza perfect. Am incercat tot felul de proceduri sa reproduc aceasta problema dar e pur si simplu random, cand bazaie(porneste) la zece contacturi puse, cand nu mai porneste dupa ce opresc motoru si pornesc iar, e random. Gasisem un patern cum ca daca o tin dreapta si nu pe cric, porneste (dar n-a fost de fiecare data asa) precum si daca pun contactul cu maneta de frana trasa nu porneste pompa (adica nu se aude bazaitul ala). La @iaco bazaie de fiecare data si becul abs functiooneaza in parametrii. MA tog gandesc ce ar putea sa fie , daca exista vreun senzor undeva care e dereglat si un functie de cum il gaseste in momentu ala porneste sau nu pompa . Poate v-ati lovit de problema sau poate ati citi pe undeva. Merci ." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 Daca vrei ceva amuzant iata aici poveste: in 1999 reusesc sa strang bani sa iau un cuptor cu microunde. A doaua zi duap ce l-am adus acasa, venind de la munca o gasesc pe soacra-mea, care de altel este soacra de vis a oircui, suparata si aproape plansa si ma anunta cu o voce tremuranda ca ea crede ca astricat cuptorul. Ea a dorit sa gateasca ceva la cuptorul cel nou si a ales in mod nefericit sa faca oua ochuri. Bai nene, cand au explodat ouale, mai precis galbenusurile, s-a umplut cuptorul de galbenus intr-un asemenea hal ca si in zua de astazi (cuptorul fiind la birou acuma) mai gasim cate o aschie de gabenus printr-o cuta a cuptorului Cand am spus ca 180 sau 220 ml tot aia este, m-am referit la dilatarea uleiului care este nesemnificativa si practic tot 180 sau 220 ml vor fi. Legat de transmisia finala si cantitatea de ulei: asa cum am spus mai mult sau mai putin ulei decat ce a spus (socotit) producatorul poate fi rau. Mai putin ulei este posibil sa asigure o circulatie mai rapida si mai eficienta a uleiului favorizand astfel o racire mai buna a pieselor din reductor. Normal si foarte bine ca transmisia finala sa nu fie etansa. Dar bag seama ca asta este o apucatura a injinerilor din Germania sa nu mai faca reductoare ventilate. Or fi invatat toti dupa acelasi curs Eu ma tot lupt cu niste furnizori nemti si le explic ca ar fi bine sa puna un buson de ventilatie la niste reductoare care functioneaza in regim greu si intens. Nu stiu ce i-a apucat si de la o vreme reductoarele - varianta noua modernizata - vin etanse si drept urmare cand se incalzesc, mai ales ca unele lucreaza in exterior la soare, iese uleiul din reductoare pe la simeringuri si intra in motoarele electrice. Intrucat nu am avut cu cine (fix ca in reclama romaneasca) sa ma inteleg, am pus mana pe bormasina si le-am dat cate o gaura micuta si discreta de 2 mm. De cand am facut asta am rezovat problema scuipatului de ulei pe la simeringuri. Astia de la BMW au facut tot felul de ''inovatii'' la modelul 1200 pe care eu le consider contra ingineriei, dar sunt evident benefice pentru vizite dese si scumpe in service. Printre acestea este eliminarea rulmentului radial-axial (zis conic) si inlocuirea lui cu unul radial - solutia constructiva este cu totul alta. Nu consider ca este bine ca transmisia finala sa fie fara buson de ventilare, iar asta este alta chestie cu care eu nu sunt de acord. Goldwing-ul are ventilare. @Ribo Exista fenomene care se intampla numai in cosmos iar pe pamant o data la o mie de ani. S-o fi implinit mie de ani fix la motorul tau . Daca ABS-ul este functional e bine. Din ce an a mobra? La R1200RT problema cu ABS-ul tembel a fost rezolvata incepand cu 2006, nu stiu daca si la K1200 era acelasi model de ABS cu aceleasi probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 Mobra este din 2005, modelul cu generatia 1 de pompe. E destul de dubios ca nu seamana comportamentu cu cealalta motoreta.....si ceva e sigur la mijloc. Adica din cate inteleg nu poate sa isi faca diagnoza in timp util si nu inteleg de ce si in ce imprejurimi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 Cand ai schimbat ultima oara lichidul de frana din instalatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 Cumva face asta cand pui contactul si ai frana - maneta sau pedala apasata? Adica daca pui contactul si nu ai nimic apasat, sa faca sunetul ala specific la servofrana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 @Silver Arrow lichidul e schimbat recent, nici o luna, dar placutele au fost schimbate dupa ce a fost schjimbat lichidul de unde si ce zisesem pe grupul celalalt, ca a dat jos din lihchid pe la supraplinu din pompa centrala. Asta s-a intamplat la ambele ca am facut operatiunea simultan. @Dan Cata daca tii maneta / pedala trasa/apasata intr-adevar nu isi face diagnoza ( nu se aude bazaitu) la niciuna dni motorete, deci practic nici la aia care functioneaa NORMAL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 (editat) 1 hour ago, Ribo said: Dupa ce am inlocuit placutele (...) Să nu se fi întâmplat ceva chiar atunci. Din câte înțeleg, din acel moment a început să se mainfeste problema. 3 minutes ago, Silver Arrow said: Cand ai schimbat ultima oara lichidul de frana din instalatie? La sfârșit de 2017 sau început de 2018. Nu mai știu exact. EDIT: retrag cele zise mai sus, nu credeam că s-a mai schimbat de atunci. Editat Mai 23, 2019 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 (editat) Am comandat o scula de trezit senzorii de presiune(wake up tool), anu trecut in toamna. Azi dimineata am avut surpriza sa o si primesc. Abia astept sa imperechez un senzor cu calculatorul Editat Mai 27, 2019 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 ribo ai schimbat cumva bateria recent??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 18 minutes ago, teby05 said: ribo ai schimbat cumva bateria recent??? Nu , d e ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bod Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 Hi guys. I have just received my new plate for my bike. I don't know what to do about mounting it to the bike. Do I drill holes in it or do I need a suport de placă? Thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 (editat) This is up to you. Suport de placa is 15 lei and you can find it in some auto parts shops. Looks better on the bike. Drilling the licence plate is also ok. In the end, you just need the plate on the rear end of the bike. Editat Mai 27, 2019 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bod Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 (editat) 4 hours ago, Baxxter said: This is up to you. Support plate is 15 lei and you can find it in some auto parts shops. Looks better on the bike. Drilling the license plate is also ok. In the end, you just need the plate on the rear end of the bike. Hi. I decide to get the support. Looks a lot better! My next question is ... I went to the petrol station tonight to pay for a road tax but I had a problem. They were not able to find the category for me to pay. Do motorbikes need to pay for road tax Editat Mai 27, 2019 de Bod Spelling mistake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 La 10.05.2019 la 16:19, Ribo a spus: unde schimbi niste gume la bmw cu monobrat, si care sa fie deschis sambata aveti idee?:D Salut! Ai rezolvat in Bucuresti? Pe mine ma intereseaza echilibrarea rotii spate. Trebuie nu stiu ce flansa speciala. Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 (editat) On 23.05.2019 at 10:30, Ribo said: Dupa ce am inlocuit placutele impreuna cu @iaco la aceleasi motorete (k1200s) prin acelasi procedeu ma tot lovesc de o problema si nu stiu daca e din cauza asta sau pur si simplu a aparut din senin. Pompa frana abs/servo nu bazaie de fiecare data cand pun contacu , adica practic nu porneste ( din manual spune ca daca ai 4 clipoceli pe secunda a becului abs din bord, lucru care se intampla, inseamna ca pompa nu isi poate face "self diagnosis". Problema dispare la plecarea de pe loc si oprirea martorului abs din bord si frana functioneaaza perfect. Cred ca o aerisire + adaugare de lichid de frana facute dupa procedura ar putea rezolva problema. Fiind vorba de un 2005 sigur are servo ABS, iar la modelul asta este esentiala incarcarea corecta a instalatiei, inclusiv a lichidului din pompa propriuzisa. Iarasi, este foarte probabil ca atunci cand ai schimbat placutele si ai impins pistonasele inapoi sa fi miscat depuneri din pompa si cine stie pe unde au migrat. Pompa are 4 filtre, cate una pentru fiecare conducta care intra/iese din unitate. Posibil sa fi infundat partial un filtru iar pompa nu-si poate face self testul avand valori inegale de presiune in circuite. Recomandat ar fi si de pus testerul pe ea si citite erorile. Editat Mai 27, 2019 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 9 hours ago, mv11b1 said: Salut! Ai rezolvat in Bucuresti? Pe mine ma intereseaza echilibrarea rotii spate. Trebuie nu stiu ce flansa speciala. Multzam! Auto Agusta - in Catelu (iesire din B spre Constanta) - au un baiat dedicat moto. Suna-i inainte ca sa fii sigur ca lucreaza in ziua in care ajungi. Au program Sambata. Sa nu uiti sa ii spui cati Nm trebuie sa foloseasca pe dinamometrica cand iti strange roata. Informatia asta trebuie sa i-o dai tu. https://autoagusta.ro/contact/ Spor! 9 hours ago, DKW said: Fiind vorba de un 2005 sigur are servo ABS, iar la modelul asta este esentiala incarcarea corecta a instalatiei, inclusiv a lichidului din pompa propriuzisa. Asta este foarte, foarte important si ignorat in mare masura de multi. Lichidul acela - ulei mineral, cel mai comun fiind Magura, trebuie schimbat conform programului de mentenanta (de obicei o data la 2 ani). Problemele pentru care BMW a renuntat apoi la servo-frana vin in mare masura din cauza ca utilizatorii nu au facut aceasta marunta operatiune. De tinut minte pentru oricine are servo-frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Da' ca sa aiba viata lunga, bagati dot4 in centrala si uleiul magura in ambreiaj, nu invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 @DKW merci frumos, asta o sa si fac. Mentenanta a fost facuta la 2 ani asa cum scrie...numai ca la mine a fost schimbat lichidu si facut aerisirea cu placutele vechi..dupa care am pus astea noi a (cuvant urat) niste lichid..si dupa a aparut problema asta. Ma gandeam ca daca am facut ceva gresit la schimbarea placutelor, sa n-o mai fac...dar in manual atata scrie...scoti placutele vechi pui placutele noi si impingi pistonasele....si aia-s banii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Acum 11 ore, Bod a spus: Hi. I decide to get the support. Looks a lot better! My next question is ... I went to the petrol station tonight to pay for a road tax but I had a problem. They were not able to find the category for me to pay. Do motorbikes need to pay for road tax Motorbikes don’t pay road tax(RoVigneta) in Romania, it’s not specified in the law, so...we don’t. Or at least, not yet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bod Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 35 minutes ago, Raisa_c said: Motorbikes do not pay road tax (RoVigneta) in Romania, it is not specified in the law, so ... we do not. Or at least, not yet. Fantastic! Thanks a lot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Acum 2 ore, Sorin128 a spus: Auto Agusta - in Catelu (iesire din B spre Constanta) - au un baiat dedicat moto. Suna-i inainte ca sa fii sigur ca lucreaza in ziua in care ajungi. Au program Sambata. Sa nu uiti sa ii spui cati Nm trebuie sa foloseasca pe dinamometrica cand iti strange roata. Informatia asta trebuie sa i-o dai tu. https://autoagusta.ro/contact/ Spor! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 1 oră în urmă, TETEA. a spus: Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant! Strutzocamila, n-are nici o legatura cu modelele antebelice care aveau un echilibru in design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Degustibus, Petrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 16 hours ago, Ribo said: dar in manual atata scrie...scoti placutele vechi pui placutele noi si impingi pistonasele....si aia-s banii ! Are nivelul prea mic, sau la limita, in rezervorul de la servo. Cand ai scos placutele vechi ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana? Cam asta ar fi singurul motiv pentru care sa dea lichid afara pe la aerisitor, iar cand i-ai facut pedala ca sa amorsezi etrierul este posibil sa fi tras aer. 16 hours ago, TETEA. said: Nu stiu daca s-a mai discutat, ce parere aveti de acest concept? Pe mine personal, m-a cucerit instant! Un concept frumos, curat, fara detalii inutile. Personal, nu-mi place aripa spate "fixata" pe roata, dar as putea trai cu acest mic impediment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.