Sari la conținut

Postări Recomandate

Tocmai le-am schimbat pe ale mele, am trecut de la ala cu un singur cablu la splitter box. Si la GS l-am schimbat ca incepuse sa se rupa litze din el.

 

Nu e greu deloc, atata doar ca trebuie dat jos rezervorul ca sa il prinzi de cadru in jona aia. Vezi ca de la maner trebuie sa il bagi intre furci, ca daca nu o sa se tureze motoru cand virezi dreapta si nu o sa stii de ce.

 

Pe langa cablu, iti mai trebuie si bride. Nu il lega foarte strans, lasa-l sa poata culisa, ideea e sa stea aproape de ce il legi tu. Parca are si ceva clema speciala pe acolo pe sub rezervor in care sta.

 

Oricum, incepi de sus de la maner. Trebuie dat jos un singur surub, ca sa dai jos plasticu care iti face loc sa montezi nuca in maner. Dupa aia poti monta plasticu la loc, cu ala ai terminat. Spre deosebire de ce am eu acuma pe motor, la setupu cu un singur cablu nu ai reglaj la maner.

 

Apoi rutezi cablu pe sub rezervor, pe langa cadru, in partea stanga a mobrei cum ai sta calare pe ea. Recomand sa dai jos admisia (de fapt e musai ca altfel nu il vei putea monta.).

 

Daca dai jos admisia din stanga o sa iti trebuiasca si un o-ring dela mare care vine intre admisie si tubu de plastic. Ala vechi nu o sa il mai poti folosi pentru ca se largeste...

 

Dupa ce ai montat cablu pe admisia stanga, il treci peste motor, pe sub cutia de aer/cadru negru din teava in partea cealalta. Ma tem ca si aici o sa fie nevoie sa dai jos admisia.

 

Acuma ca ai pus totul deolalta, urmeaza reglajele. Fa a.i. sa ai toti fluturii la jumate din filet inauntru. Asigura-te ca, clapetele de acceleratie se opresc pe suruburile pe care trebuie sa se opreasca.

 

Acuma regleaza primul fluture a.i. sa ai putin joc la maneta. Mie unul imi place sa fie cat mai mic jocu ala. dupa aia asigura-te ca in momentul in care misti usor de acceleratie, scripetele stanga incepe sa se miste o data cu cel din dreapta. Asta ar insemna ca is cat de cat paralele clapetele.

 

Dupa care urmeaza syncu. La relanti, apoi in sarcina. Pentru sarcina, eu unul testez pe loc(nu cu mobra in miscare), la 2500 RPM. Daca tii turat mai mult, clapetele se deschit atat incat nu se mai simte diferenta de depresiune.

 

Pentru sync, motorul trebuie sa fie cald, adica 5 bare pe RID. Grija mare cu sincronizatu asta, daca iti ia prea mult, poti cala motorul! Daca se prea incinge, opreste-l si reia dupa 20 de minute.

 

Daca mai e ceva ce nu am acoperit... intreaba-ma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

este ceva la care trebuie sa fiu atent sau nu e asa de complicat operatiunea? Am comandat deja cablul de acceleratie(195 lei)!

 

 

 

S-a rezolvat .....? sunt si eu curios .

Vik 55 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata mea e gata de drum, am inchilotat-o si miine ii dam bice; multumesc mult Florian, la primul drum la Arad ai o bere mare de la mine :D

Am mai ramas cu un surub de plastic in plus, are o tija lunga .... nu mai stiu de unde l-am scos, stiti cumva unde trebuie sa-l plantez la loc ? :)

post-11353-1301694515_thumb.jpgpost-11353-1301694533_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Urmaresc de ceva timp topicul asta pentru ca ma interesa un motor BMW. Acum cateva zile am reusit sa devin posesorul unui R 1100 RT. Azi am reusit sa fac si cateva poze ca sa am cu ce ma "prezenta oficial" :D

Motorul este din '96 cu 29.000 km. In mod sigur o sa postez cat de curand fel de fel de intrebari :)

post-46641-1301750573_thumb.jpg

post-46641-1301750673_thumb.jpg

post-46641-1301750695_thumb.jpg

post-46641-1301750704_thumb.jpg

post-46641-1301750713_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod sigur o sa postez cat de curand fel de fel de intrebari :D

 

Pana atunci s-ar putea sa te intrebe pe tine unii mai a-tot-cunoscatori cum ai fost naiv sa crezi ca un motor din '96 are doar 29.000km... :D

 

Eu cred ca se poate... Sa-l stapanesti sanatos! :) cutii, ABS... de toate!

 

p.s. sper doar sa nu intrebi si tu in curand ce ulei sa pui, s-a discutat deja de vreo 100 de ori si parerile sunt la fel de impartite. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana atunci s-ar putea sa te intrebe pe tine unii mai a-tot-cunoscatori cum ai fost naiv sa crezi ca un motor din '96 are doar 29.000km... :D

 

Eu cred ca se poate... Sa-l stapanesti sanatos! :) cutii, ABS... de toate!

 

p.s. sper doar sa nu intrebi si tu in curand ce ulei sa pui, s-a discutat deja de vreo 100 de ori si parerile sunt la fel de impartite. :D

 

Fii convins ca primul care s-a intrebat am fost eu ! :D

Am mai rugat unii, altii mai priceputi la chestii tehnice ca mine sa arunce o privire si parerea generala a fost ca ar trebui sa aiba km astia pentru ca: fel de fel de piese cum ar fi de ex discurile sunt neuzate, mansoanele de cauciuc de la ghidon neuzate, etc plus ca operatiunea in sine de dat km inapoi n-ar fi foarte usoara cica, deci se pune intrebarea logica: cam cat ar fi castigat vanzatorul din asta daca s-ar fi chinuit sa-l dea inapoi + piesele pe care le-ar fi schimbat ???

Oricum e o poveste interesanta legata de vanzarea ei in sensul ca vechiul proprietar o tinea de mai bine de 1 an intr-o benzinarie nemiscata... Avea vreo 57 de ani si nu mergea cu ea deloc (era sofer de TIR si era mai tot timpul plecat + banuiesc ca nici varsta nu-l mai ajuta foarte mult). Eu m-am dus la el la usa si m-am rugat de el sa se gandeasca sa mi-o vanda ! N-a fost foarte usor pentru ca cerea cam mult, dar important este ca am reusit sa-l conving :D

Stati linistiti ca de ulei nu intreb pentru ca nu-mi bat capul sa fac altfel decat recomanda producatorul ! Dar apropo de intrebari, vroiam sa va intreb daca e mai bine sa pun bujii iridium sau cele standard sunt ok ? Am inteles ca merge putin mai bine cu iridium. In schimb oficial, BMW nu propune nici un model de bujie iridium pentru ea...

Editat de cristian2009
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati linistiti ca de ulei nu intreb pentru ca nu-mi bat capul sa fac altfel decat recomanda producatorul.

 

Bravo! Poti sa-l tii linitit cat spun ei, pana la 10.000km daca ii faci intr-un an.

Mesaj completat

Dar apropo de intrebari, vroiam sa va intreb daca e mai bine sa pun bujii iridium sau cele standard sunt ok ? Am inteles ca merge putin mai bine cu iridium. In schimb oficial, BMW nu propune nici un model de bujie iridium pentru ea...

 

Eu am avut R1100RS (fabricatie 2000) timp de 3 ani; la mine mergea cam nasol cu cele standard, mai ales cand mergem constant in jurul a 2500-3500 rpm; cu cele cu iridium era clar alta viata. Tin minte ca la revizia de 20.000 mi-au pus bujii noi standard si am simtit imediat; mi le-au pus la loc pe cele vechi cu iridium (aveau nici 7000) si a fost iar ok.

Dar cred ca nu este obligatoriu sa se scomporte toate identic. Oricum, cred ca nu ai ce pierde sa incerci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Urmaresc de ceva timp topicul asta pentru ca ma interesa un motor BMW. Acum cateva zile am reusit sa devin posesorul unui R 1100 RT. Azi am reusit sa fac si cateva poze ca sa am cu ce ma "prezenta oficial" :D

Motorul este din '96 cu 29.000 km. In mod sigur o sa postez cat de curand fel de fel de intrebari :D

Bravo, superb autobuzul! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Urmaresc de ceva timp topicul asta pentru ca ma interesa un motor BMW. Acum cateva zile am reusit sa devin posesorul unui R 1100 RT. Azi am reusit sa fac si cateva poze ca sa am cu ce ma "prezenta oficial" :D

Motorul este din '96 cu 29.000 km. In mod sigur o sa postez cat de curand fel de fel de intrebari :)

Sa il stapanesti sanatos ! Frumoasa piesa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il stapanesti sanatos ! Frumoasa piesa !

 

 

Stai linistit omule si eu am cumparat din Germanica in 2009 un 1100rt din 2000 cu 28 000 km/la bord primul drum de aici din tara l-am facut la Bmw Pipera sai fac o revizie [tarif pe masura ] dar au garantat baieti starea tehnica si km .

Asfalt curat si multii km de acum incolo .

Vik 55 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit omule si eu am cumparat din Germanica in 2009 un 1100rt din 2000 cu 28 000 km/la bord primul drum de aici din tara l-am facut la Bmw Pipera sai fac o revizie [tarif pe masura ] dar au garantat baieti starea tehnica si km .

Asfalt curat si multii km de acum incolo .

Vik 55 .

Stau linistit crede-ma, dar ce nu inteleg este reactia ta ?!( poate nu am fost prompt in a te felicita sau.. habar nu am) Mea culpa, ma bucur la fel si ptr tine si investitia ta, asa cum o fac alaturi de posesori de BMW-uri ! Sa ne auzim cu bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva zile am reusit sa devin posesorul unui R 1100 RT. Azi am reusit sa fac si cateva poze ca sa am cu ce ma "prezenta oficial" :)

Sa-l stapinesti sanatos si multi km fara probleme.

 

Simbata am scos si eu utilajul si am facut o tura mica pina la Ploiesti - Buzau - Siriu - Brasov ~ 360 km cu pasager si bagaje.

Foarte confortabil la drum lung atit pentru mine cit si pt. pasager, parbrizul e f. bun desi il preferam sa fie mai innalt ca tot simt curentul pe la frunte .... deh... defect de innaltime de la mama :)

Oglinda din stinga la mine este cu "zoom" cea din dreapta este "wide" ..... cred ca m-ar ajuta sa o schimb cu una normala ca sa am o imagine in ansamblu sau sa-mi pun doua rotunde mici pentru unghiul mort. La schimbarea vitezelor trebuie sa apesi ferm pina la capat nu sa "atingi" putin schimbatorul, viteza de croaziera este minim 100km/h pe bord ... motorul vibreaza sub 2500 de ture ..... optim sa schimbi undeva la 3000 sau peste, aici a trebuit sa ma obisnuiesc pentru ca eram invatat sa schimb vitezele f. jos (defect de cioparist) ...... consumul cu bagaje si pasager ~ 5,5l/100km ... viteza la drum liber ~ 120 km/h iar pe DN10 max 90-100km ... si un puseu de 160km/h.

 

Asfalt :)

 

post-11353-1301898078_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea !!!

De curand, cam o luna, sunt si eu un proaspat posesor de R1100 RT din 1995, acest lucru fiind posibil cu ajutorul stimabilului domn Florian din Arad (Giv32)....caruia ii multumesc inca o data si pe aceasta cale !!! MULTUMESC, Floriane ! :) Noua mea motocicleta este cea care l-a plimbat pe Florian prin lume cativa anisori buni, amandoi avand parte de multe aventuri si distractii .... :)

Momentan am dorit doar sa va salut respectuos si va doresc tuturor numai bine si cati mai multi km fara evenimente neplacute !

 

:bigstar:

Mesaj completat

Salutare la toata lumea !!!

 

De curand, cam o luna, sunt si eu un proaspat posesor de R1100 RT din 1995, acest lucru fiind posibil cu ajutorul stimabilului domn Florian din Arad (Giv32)....caruia ii multumesc inca o data si pe aceasta cale !!! MULTUMESC, Floriane ! :scratch: Noua mea motocicleta este cea care l-a plimbat pe Florian prin lume cativa anisori buni, amandoi avand parte de multe aventuri si distractii .... :)

Momentan am dorit doar sa va salut respectuos si va doresc tuturor numai bine si cati mai multi km fara evenimente neplacute !

post-45954-1301911444_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala greseste acolo pentru ca:

 

- nu are capacu pe admisia din dreapta, ii poate trage aer nefiltrat;

- ceasurile INTOTDEAUNA introduc valori gresite unu fata de altu;

- nu se face la 3500 RPM ci 2500, pt ca la 3500 sunt prea deschise clapetele si diferenta de depresiune nu e la fel de sesizabila... stutzurile alea au doar 2 mm diametru interior...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala greseste acolo pentru ca:

 

- nu are capacu pe admisia din dreapta, ii poate trage aer nefiltrat;

- ceasurile INTOTDEAUNA introduc valori gresite unu fata de altu;

- nu se face la 3500 RPM ci 2500, pt ca la 3500 sunt prea deschise clapetele si diferenta de depresiune nu e la fel de sesizabila... stutzurile alea au doar 2 mm diametru interior...

 

la 1200GS sau la 1100GS te referi ? .... turatia mi se pare si mie cam mare; crezi ca se poate folosi mai bine o serpentina in forma de U cu lichid iar la capetele ei sa legi ambele stutzuri ? iar cind depresiunea este aceeasi coloana de lichid sa ramina centrata ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1100, la 1200 nu am fost atent ce o facut.

 

Si da, un sincronizator cu ulei e net mai bun decat unu cu ceasuri :)

Mesaj completat

November 26, 2011. Day after Thanksgiving. 17F in Minnesota. I decide it’s finally time to prepare my ’03 GS for its long winter’s nap. I fill the tank with fresh gas and an ounce or two of Stabil. I let the big GS idle so the Stabil can get where it needs to get. I go back into the house (it’s 17F in the pole barn) and here’s the freaky part, there are some Swedish cheerleaders in my hot tub. No, seriously, I don’t have a hot tub. They’re in my kitchen. No, seriously, I do have a kitchen, and I also have a wife. And she doesn’t like me to have Swedish cheerleaders in our house. But she does like to give me lists of things to do when I’m home alone. So I forget about the big GS and start messin’ around with one of the projects on her list. An hour later I realize my big GS is still suckin’ Stabil in the barn. I soil my pants. I don’t know whether to change my pants or run to the barn, so I do neither. Instead I call Fleshpiston. Fleshpiston calms me down and gives me the courage to enter the barn.

 

The bike is no longer running. There’s a big pool of oil on the floor. My beloved GS has wept on the floor of my barn! Second change of pants necessary.

 

The tank is covered in oily soot. The paint is blistered on the left cylinder. The oil level sight glass is AWOL. The oil pressure switch has melted into a Dali-esque blob, as have all the near-by plastic bits. I add new oil to bring it to the bottom of the sight glass. It takes about a quart.

 

SightGlassOilPressureSwitchSpadeConnector.jpg

 

Today, 5 months later, it’s 50F, and after months of counseling I return to the scene. The big GS and everything else in the barn still stink like burned oil. I pull the left plug and thumb the starter. No spark. I pull the skid plate and find a melted blob of golden amber. No doubt it’s the polycarbonate sight glass. The sight glass didn’t “blow” out of the case. It dripped out! A little 3/8” spring is also lying in the skid plate. Part of the oil pressure switch?

 

OldSightGlass.jpg

 

Tomorrow I’ll pull the alternator cover and have a look at the Hall sensor. I’m hoping the sensor wires melted, shutting the bike down before it sustained any serious damage - though the blistered paint on the left cylinder has me worried. Also need to pull the valve covers and have a look in there. A new sight glass and oil pressure switch are ready to go. Will replace those tomorrow.

 

Anyone have a guess on the torque value for the oil pressure switch? Doesn’t say in my DVD shop manual.

 

Also have a little specimen jar from the boys and girls at Blackstone. Will fill it with the burned oil and mail it for their analysis on Monday. Will share the results asap.

 

With help from this esteemed group I hope to resurrect the big GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ca ala am si eu, numai ca e prea mult lichid in coloane, si daca ai diferenta mare intre cilindri va urca prea mul, poate sa treaca de bucla si nu e ok asa.

 

Daca e pana pe la jumatatea lemnului lichid, e ok. Referitor la lichid, poti folosi apa colorata, care are avantajul ca nu uda peretii interiori la furtun, dar sare mult la relanti. Daca folosesti ulei, nu sare asa de mult pt ca e mai dens, dar are dezavantajul ca uda peretele si citirea nu e tocmai cea mai corecta...

 

Daca e diferenta intre cilindri, si o sa fie, nu iti inchipui ca sta o coloana mai sus si se opreste acolo, o sa continue sa iti creasca mult si bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e diferenta intre cilindri, si o sa fie, nu iti inchipui ca sta o coloana mai sus si se opreste acolo, o sa continue sa iti creasca mult si bine :)

Adica vrei sa zici ca poate sa iti traga in cilindru apa aia? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu esti atent, da, poate sa fie hidroblocking :)

 

Dar eu ziceam ca daca nu esti atent, continua sa traga ulei/apa pe coloana cu pricina si apoi ai de asteptat mult pana ce revine la nivel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu esti atent, da, poate sa fie hidroblocking :)

 

Dar eu ziceam ca daca nu esti atent, continua sa traga ulei/apa pe coloana cu pricina si apoi ai de asteptat mult pana ce revine la nivel...

 

:) Din categoria "NU FACEĂI CA EL, VEĂI PĂĂI LA FEL" apoi, hidroblocking e asta :)

 

Mesaj completat

si apoi dai la automat pana incalzesti electromotorul sau... Doamne fereste!

Macar ca ai multumirea de a avea un motor de sufragerie, ce facem cu plimbarile ca nu o mai ia nici mort. Dupa ce uscam prin toate metodele cuplele electrice, le spray-em sa fie faine, numai nu le dam si cu oja, la final ajungem sa dam bujiile jos, si constatam ca parca are scanteie-parca nu.

Schimbam si mama si tata bujiilor, dam cu presupusul ca ar fi bobina de inductie ca ar fi sigurantele, le schimbam dar bavarezul se incapataneaza.

Apoi, mai avem varianta "Sunati un meserias, ca prietenii(cunoscatori de japoneze) mai tare ne-au incurcat.

Si fiindca 2 posteaza pe forum "cu insufletire si mandri-n toate cele", facem rost de numere si aflam raspunsul corect.

 

Mesaj completat

si apoi dai la automat pana incalzesti electromotorul sau... Doamne fereste!

Macar ca ai multumirea de a avea un motor de sufragerie, ce facem cu plimbarile ca nu o mai ia nici mort. Dupa ce uscam prin toate metodele cuplele electrice, le spray-em sa fie faine, numai nu le dam si cu oja, la final ajungem sa dam bujiile jos, si constatam ca parca are scanteie-parca nu.

Schimbam si mama si tata bujiilor, dam cu presupusul ca ar fi bobina de inductie ca ar fi sigurantele, le schimbam dar bavarezul se incapataneaza.

Apoi, mai avem varianta "Sunati un meserias, ca prietenii(cunoscatori de japoneze) mai tare ne-au incurcat.

Si fiindca 2 posteaza pe forum "cu insufletire si mandri-n toate cele", facem rost de numere si aflam raspunsul corect.

post-57095-1302152125_thumb.jpg

post-57095-1302152170_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Din categoria "NU FACEĂI CA EL, VEĂI PĂĂI LA FEL" apoi, hidroblocking e asta :)

:)

 

Nu am patit asa ceva, doamne fereste. Ziceam numa, un fel de heads up :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...