Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum am vazut si eu discutiile de pe ultimele pagini. Luigi mi-a atras atentia asupra lor, cand reclamam mai devreme intr-un post pe 1200GS de faptul ca nu este permis accesul in service la Bavaria... se pare ca nemultumirile merg mult mai departe de-atat.

 

Cum spunea cineva mai inainte, ar trebuie ca toti cei care au "beneficiat" de neseriozitatea celor de-acolo sa trimita un mail la BMW Motorrad din Germania. Cred ca e cea mai buna arma pe care o avem la indemana si cu siguranta ca se va trage un semnal de alarma cand se vor primi mai multe reclamatii la adresa lor, daca nu chiar mai devreme. Stiu pe cineva care a sesizat firmei-mama o problema cu un automobil Seat si in mai putin de doua zile a fost sunat de cineva de la importator, ajungandu-se ulterior la rezolvarea problemei; acolo era ceva de natura tehnica, pe care cei din Romania nu o putusera rezolva in prima faza.

 

 

Intr-o reprezentanta te duci numai daca esti obligat de garantie, altfel trebuie sa fi nebun sa calci pe acolo din multe privinte: piese scumpe, manopera scumpa, etc

Bun, asa sta treaba pe la noi din pacate, dar nu stiu daca este normal sa fie asa. E normal sa existe alternative mai ieftine decat service-ul de firma, dar acesta din urma ar trebui sa fie un etalon de corectitudine si profesionalism; plecand de la ideea ca primesti un serviciu de calitate e normal ca acel serviciu sa nu fie cel mai ieftin de pe piata. Consider ca un service autorizat bun este unul din mijloacele de fidelizare a clientilor fata de marca respectiva.

 

 

Am avut probleme cu cutia de viteze. Motocicleta mai avea 2luni parca pana iesea din garantie. 6 saptamani m-au plimbat , ca reveniti mai tarziu, o sa treaca sunetul. BA ESTI PROST? Ca e normal-> BA ESTI PROST? .

Ca.......numai abuzati de ea asa.........asta e motocicleta de plimbat ...asa...un K 1300 R sau S1000RR.....rezista(sunt adecvate pilotajului dvs)....asa boxeul ......nu e de circuit. BA ESTI PROST? BA CAT TUPEU SA AI SA-MI SPUI ASA CEVA?

Asta e clar genul de atitudine despre care ar fi bine sa stie si cei din Germania. Chit ca problema a fost rezolvata... Poate cine stie, cu cineva mai naiv care ar fi acceptat asemenea argumente, ar fi tinut vrajeala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal.

Avand in vedere ca numarul posesorilor de Bmw a crescut si pe la noi nu ar fi o idee rea sa incercam sa ne unim si noi sau sa gasim pe cineva cu mai multa experienta sa ne reprezinte poate un fel de asociatie [ ma refer mai mult la cei din zona Bucurestiului],ne mai putem intalni seara mai pe racoare la un "suc " sa ne organizam si sa incepem lupta cu ei prin sesizarii la Bmw Motorrad Germania ,nu cred ca va fi usor avand in vedere ce reprezentam noi cei de aici din Romania pt ei ,dar nu se stie niciodata ,ce avem de pierdut ? Eu sunt pentru si orcand va stau la dispozitie .

Numai de bine .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Avand in vedere ca numarul posesorilor de Bmw a crescut si pe la noi nu ar fi o idee rea sa incercam sa ne unim si noi sau sa gasim pe cineva cu mai multa experienta sa ne reprezinte poate un fel de asociatie [ ma refer mai mult la cei din zona Bucurestiului],ne mai putem intalni seara mai pe racoare la un "suc " sa ne organizam si sa incepem lupta cu ei prin sesizarii la Bmw Motorrad Germania ,nu cred ca va fi usor avand in vedere ce reprezentam noi cei de aici din Romania pt ei ,dar nu se stie niciodata ,ce avem de pierdut ? Eu sunt pentru si orcand va stau la dispozitie .

Numai de bine .

Vik.

 

Si eu sunt de acord cu aceasta idee, motivand prin faptul ca mi-am cumparat RT-ul de la voi din Bucuresti cu toate reviziile facute la Bavaria. Dupa ce m-am dezmeticit am observat ca patina ambreajul, nu se infingea la drum si trepida puternic. In zona mea este un baiat care are si se pricepe cat de cat la BMW. Mi-a sincronizat clapetele a reglat jocul manetei de ambreaj (era stransa total ) a verificat supapele si...am alta motocicleta. In relantiu doar fasie iar in mers trage ca o locomotiva. In concluzie cum se poate ca un carpaci din Moldova sa stie mai multe ca cei de la Bavaria. D-le Vik nu pot sta la suc cu voi dar i-ti sustin ideea. BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca o lista are impact, daca chiar se vrea ceva trebuie trimis de fiecare in parte mesajul LUI PERSONAL catre adresa de email indicata.

Astfel are un impact mult mai puternic cand nu unul, ci 5-10 spun ca au aceeasi problema, dar fiecare are povestea lui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bigfoot la tine au schimbat cutia de viteze care e cam o treime din motocicleta.tot nu esti multumit?nu au reparat nimic in ea .au pus cutie noua.eu la opel pina am schimbat un cap de planetara pe are eu recunosc ca l-an stricat am pierdut 4 zile .a fost vazuta de 2 mecanici un director si in sfirsit seful de service.tedi data viitoare cind vrei sa scri in germania scrie si de salariul de 1500 de ron al mecanicilor .daca careva de pe acest forum ar avea 1500 ron salariu nici macar nu ar avea bani de conexiune la internet.ia daca manelistul care e multumit de bavaria sunt eu te rog data viitoare sa mi-o spui fata in fata.luigi eu am ajuns la bavaria la scurt timp dupa ce ai plecat tu ,pentru sincronizare.daca tu spui ca balta de benzina care ramasese pe jos era de la un supra plin cum spui tu atunci ai dreptate.eu sincer sa fiu m-as duce pina la dan sa reglam motoru impreuna(pemtru ca imi place si mie sa ma murdaresc),dar as face chestia asta doar ca sa ma plimb pina la cluj si eventual sa ii dau citeva beri pt multiplele sfaturi si explicatii dar pt un balans si supape tot in pipera e mai aproapce nu inteleg multi e ca in bucureti cel putin nu sunt multi mecanici care sa iti faca treaba decenta si dupa aia tot la pipera ajungi si platesti de doua ori.eu am intrebat de mai multe ori nu e un mecanic bun in bucuresti pt boxer.nu am primit decit un raspuns.dan.da el nu e in bucuresti.m-ati inteles gresit.eu nu laud pipera da nu e alta varianta decit regie proprie .habar nu aveti cite se intimpla prin alte ateliere de la pregatit motorete pt vinzare pina la pus tot felu de piese nasoale.eu asta am zis,ai garantie ,ai piese de origine,faci revizie ti se face ce recomanda producatoru.ca apar si hibe asta e.nu e germania da nici noi nu sintem nemti.eu unul fac in regie proprie tot ce pot pentru ca nu imi permit sa platesc un mecanic de orice fel fie bmw sau nea stelica si ma duc la ei pt ce e absolut necesar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

data viitoare cind vrei sa scri in germania scrie si de salariul de 1500 de ron al mecanicilor .daca careva de pe acest forum ar avea 1500 ron salariu nici macar nu ar avea bani de conexiune la internet

Si ce, asta e treaba noastra, a celor care platim service-ul la un service autorizat BMW? Ar trebui sa accept un serviciu de rahat pentru care platesc la fel de mult (sau aproape la fel de mult) ca in afara, doar pentru ca cei din conducerea AB nu-si respecta angajatii? Pe de alta parte ma indoiesc teribil ca aia sunt banii in mana ai unui mecanic care lucreaza acolo... fii serios.

 

nu e germania da nici noi nu sintem nemti.

Nu, dar platim cam la fel ca ei pentru motocicletele facute de ei. Prin urmare ar fi normal sa beneficiem de aceleasi drepturi si servicii de care beneficiaza si conationalii lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Sustin cele spuse de Linx;

2 Andrei Gras nu te ofensa asa, nu m-am gandit la tine cand am spus de manelisti si cei care mai viseaza la corectitudine; chiar puteai sa te vezi in categoria astalalta. Ma gandeam in mod deosebit la cei cu masini BMW. Ce sa ma mir, chiar eu am fost interpelat: "Ti-ai luat Beamweu!"

3 Voi cauta sa il contactez mai indeaproape pe cel cu GS 1200. Daca nu ma insel are nr. B 100 ADV

 

Pentru motorrad@bmw.de trebuie probe temeinice, nu merge cu am auzit... Deci toti cei patiti au prioritate!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Nu schimb subiectul (desi asta fac), dar am citit pe aici de filmele (sau mini-seriile TV,mai exact) Long Way Round si Long Way Down...care le aveti (eventual si traduse,dar nu neaparat..)? Cum le pot avea si eu? Cu Strong-ul nu le gasesc nicaieri...

Va multumesc anticipat! :makeout:

 

P.S. Salutari Luigi! Inca nu am plecat din tara, abia pe 22.07 decolez spre Anglia...Multa bafta! Si spor la treaba prin casa! :cheers:

Radu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Nu schimb subiectul (desi asta fac), dar am citit pe aici de filmele (sau mini-seriile TV,mai exact) Long Way Round si Long Way Down...care le aveti (eventual si traduse,dar nu neaparat..)? Cum le pot avea si eu? Cu Strong-ul nu le gasesc nicaieri...

Va multumesc anticipat! :makeout:

 

P.S. Salutari Luigi! Inca nu am plecat din tara, abia pe 22.07 decolez spre Anglia...Multa bafta! Si spor la treaba prin casa! :cheers:

Radu.

 

Le poti gasi pe You Toube. Sunt de buna calitate grafica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' un club national al cardanelor...

cand infiintam si noi?!

 

post-882-0-77468300-1341575333_thumb.png

 

Drumuri senine va doresc!

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Sa va spun la ce m-am gandit vazand ce a scris colegul apropo de un club al cardanelor ......

Cum ar fii pentru B . Auotomobile [ ma refer la management binenteles ] daca noi ne-am organiza [toti cei din Buc si din zonele apropieate , sau pt toti care i-si pot permite un drum pt asa ceva ] am anunta si o parte a presei care este lesinata dupa asemenea stirii si ne-am strange asa cam vreo 50 /60 de mobre am intra [caci avem accesul permis in incinta curti] si ne-am invarti asa prin curte vreo 20 min cu presa acolo ,normal ca se va lasa cu interviurii si cred cu o pozitie si din partea managementu-lui lor ,ce credetii este o idee cam extremista sau este ok....?

Atunci ne-am putea spune si noi parerea despre ce ni se pare noua ca nu este corect in relatia cu noi .

Weekend frumos si asfalt curat .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ca exemplu un coleg forumist(nu-i dau numele, daca citeste si considera necesar confirma el)si-a facut motorul la ei la un K1100LT, l-a costat cam 10.000 ron si cind a plecat cu mobra din service a constatat ca idiotii nu-i pusesera lichid de racire in instalatie!

Niciun gram!

Basca a durat reparatia citeva luni(iarna trecuta)si pe urma nu reuseau s-o mai porneasca..

Fii atent ce i-au cerut.."dom'le daca aveti dumneavoastra vreo cunostinta cu o mobra identica, sa o aduceti si sa comparam ce si cum"!!..adica s-o stricam si pe aia!!

Raspuns de reprezentanta!

 

Ai dreptate, nu au pus nici macar apa, eu nu am verificat din pacate si citeva zile am completat cu lichid pina s-a umplut, bine ca nu s-a calat. Apoi zgomotul din motor nu l-au indepartat, cred ca este un rulment de la arborele de echilibrare, vibreaza la plecarea de pe loc sau cind este subturata. Am patit multe la ei si am platit si mai mult dar nu aveam alta varianta la vremea aceea, iar reparatia motorului a durat mai mult de 1 an si zeci de drumuri.

Idea este ca poti face lucrari mari, importante si in alta parte si la preturi mai mici, dar un RK nu ai unde decit la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

 

Ma prezint si eu acestei comunitati iubitoare de BMW ( desi marturisesc ca nu sunt neaparat un fan BMW): sunt Paul, din Constanta, am categoria A din mai anul acesta si B-ul din 1990. Citesc acest topic si implicit acest forum de citeva luni bune si, desi nu intentionam initial sa-mi iau un touring ( cochetam cu ideea unui cruiser ), am ajuns prin amabilitatea lui Florian (Giv_32) caruia îi multumesc si pe aceasta cale ( multumesc Florian inca odata pentru ajutorul dat la achizitionarea mobrei , la sfirsitul lui iulie ma intorc din Munchen si trec sa te salut ), sa ma " pricopsesc" cu un R1150 RT din 2002 si 51500 km, plimbat prin Italia si intrat in tara via Nadlag.

Mai trebuie sa-i multumesc si lui Dan_Cata din Cluj pentru reglaje si service ( multumesc Dane pentru ajutor, din pacate nu pot ajunge la Bmw camp, sunt plecat din tara in acea perioada, poate la anul).

Nu am reusit sa fac prea multi km, abia circa 1000, dar se prevede o relatie pe termen lung.

Va doresc la toti asfalt uscat , fara nisip si sper sa ne vedem pe aleele patriei si nu numai!

 

Paul Ciudin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, sa-l sapanesti sanatos!

Este argintiu, luat din Nadlac, de la Victor? :rolleyes:

[/quote

 

 

Multumesc Gorg, I.u.v

 

Inca nu am facut nici o poza cu el, dar azi o sa rezolv problema asta. Da, este de la Viktor, din Nadlag.

Va salut de pe plaja, tocmai ce am iesit din apa, e prima baie de anul asta... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

 

Ma prezint si eu acestei comunitati iubitoare de BMW ( desi marturisesc ca nu sunt neaparat un fan BMW): sunt Paul, din Constanta, am categoria A din mai anul acesta si B-ul din 1990. Citesc acest topic si implicit acest forum de citeva luni bune si, desi nu intentionam initial sa-mi iau un touring ( cochetam cu ideea unui cruiser ), am ajuns prin amabilitatea lui Florian (Giv_32) caruia îi multumesc si pe aceasta cale ( multumesc Florian inca odata pentru ajutorul dat la achizitionarea mobrei , la sfirsitul lui iulie ma intorc din Munchen si trec sa te salut ), sa ma " pricopsesc" cu un R1150 RT din 2002 si 51500 km, plimbat prin Italia si intrat in tara via Nadlag.

Mai trebuie sa-i multumesc si lui Dan_Cata din Cluj pentru reglaje si service ( multumesc Dane pentru ajutor, din pacate nu pot ajunge la Bmw camp, sunt plecat din tara in acea perioada, poate la anul).

Nu am reusit sa fac prea multi km, abia circa 1000, dar se prevede o relatie pe termen lung.

Va doresc la toti asfalt uscat , fara nisip si sper sa ne vedem pe aleele patriei si nu numai!

 

Paul Ciudin

Faina moto ti-ai luat. Sa o folosesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

FRATILOR DEZASTRU ........

Ieri dimineata asa pe racoare am plecat la mare din pacate nu am mai ajuns decat pana la Medgidia acolo am ramas si a trebuit cu sa ma intorc inapoi cu motorul pe o platforma .Pe autostrada este adevarat am tinut-o cam pe 180/200 k/ora si era deja destul de cald [ 35 grade] am simntit de cateva orii ca motorul valseaja .am crezut ca este un inceput de pana fata ,opresc verific fata ,toate bune si cand verific spatele constat DEZASTRUL roata si grupul pline de ulei .

Normal ca la ficare drum cat de cat mai lung fac si eu o inspectie vizuoala ,nici urma de cava scurgeri sau mardarie pe grup .

Nu i-mi pot explica cum s-a putut produce asa ceva ,banuiesc ca este vorba de un simering ,dar si asa tot nu inteleg ,eu stiu ca un simering cand se duce incepe si el sa [supureze ]sa zic asa putin ,sa gasesti putina mizerie de la praf in conbinatie cu putin ulei nu asa parca a facut presiune in grup si a scuipat simeringul asa dintr-o data .

Mare suparare mi-am cam pierdut increderea in robustetea si mitul B M W -ului .

Voi ce credeti despre asa ceva ....a mai patit cineva asa ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Luigi m-am uitat destul de bine cred , curgea clar din grup , la modul constant nu asa o picatutra nu i-mi pot imagina cum a fost posibil sa se distruga simeringul asa dintr-o data si ce la distrus ca doar ala nu este in miscare ,dupa cum mai stiu si eu simeringurile au un arc elicoidal cel care asigara etansarea axului pe care este montat poate s-a rupt sau desfacut habar nu am din pacate mobra este acum la bavaria aclo am dus mobra direct cu platforma pe care am gasito in Medgidia ,nu va ma spun cate figurii din partea lor caci am ajuns sambata pe la ora 16 si draga doamne se terminase programul si nu mai erau mecanicii de la moto sa dam mobra jos de pe platforma si sa o lasam in curete,uite ca am ajuns la mana lor ce era sa mai fac .

Eu nu cred ca a avut vreo legatura viteza si temperatura de afara ,asta este voi vede luni sau sper sa ma lamureasca ei specialistii de ce s-a intanplat asa ceva ...........daca eram pe Transfagarasean caci traseul acele vroiam sa i-l facem in acest weekend cred ca era groasa de tot, de aceia nu prea mai cred ca as mai putea avea incredere acum 100/100 in marele BMW si in mitul ca este aproape indistructibil si ca japonezele sunt de rahat ,atunci de ce Dumnezeu mai dam atatia banii pe ele cand putem cumpara japoneze la jumatate de pret............nu stiu poate am gresit eu cu ceva ,poate ma lamuriti voi sa nu mai faca si altii aceiasi greseala ca mine .........pacat, nu este vb de niste banii de care o sa ma usureze bavaria ci de increderea de acum incolo pe ce ma urc .

Cam asta este povestea si inca o data daca nu am facut eu ce trebuia la capitolul intretinere sa i-mi spuna si mie cineva .

Numai de bine si fara asemenea intanplarii.

 

* Vorbim totusi de o mobra din 08/2008 an fab si cu 29ooo km la bord ,unic propietar in Germania si din acesti km 80% sunt facuti in afara nu frecata prin oras ............ :scratch:

Ce sa mai creada sau sa inteleaga cei cu modele mai vechi..................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

FRATILOR DEZASTRU ........

Ieri dimineata asa pe racoare am plecat la mare din pacate nu am mai ajuns decat pana la Medgidia acolo am ramas si a trebuit cu sa ma intorc inapoi cu motorul pe o platforma .Pe autostrada este adevarat am tinut-o cam pe 180/200 k/ora si era deja destul de cald [ 35 grade] am simntit de cateva orii ca motorul valseaja .am crezut ca este un inceput de pana fata ,opresc verific fata ,toate bune si cand verific spatele constat DEZASTRUL roata si grupul pline de ulei .

Normal ca la ficare drum cat de cat mai lung fac si eu o inspectie vizuoala ,nici urma de cava scurgeri sau mardarie pe grup .

Nu i-mi pot explica cum s-a putut produce asa ceva ,banuiesc ca este vorba de un simering ,dar si asa tot nu inteleg ,eu stiu ca un simering cand se duce incepe si el sa [supureze ]sa zic asa putin ,sa gasesti putina mizerie de la praf in conbinatie cu putin ulei nu asa parca a facut presiune in grup si a scuipat simeringul asa dintr-o data .

Mare suparare mi-am cam pierdut increderea in robustetea si mitul B M W -ului .

Voi ce credeti despre asa ceva ....a mai patit cineva asa ceva ?

Ca ideie:ca la 1200 e altfel pe spate dar la 1100 are supapa de supraplin.tibi fostul mecanic de la ab mi -a zis sa ii pun 200 ml la grup si 800 la cutie.cu toate ca nu are pompa de ulei nici cutia nici grupul,ungerea facindu-se prin balbotaj eu odata am pus 250 la grup.rezultatul a fost ca apisat afara cei 50 ml,deci probalil ca tot se face vreun fel de presiune .la 1200 nu stiu cum e dar verifica cine si cit ulei ti-a pus.zic si eu.daca a pus la vreun service poate ai factura cu ce au facutiiar tu verifica in care cit zice sa pui.imi pare rau pt ce ai patit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei la grup nu umblat nimeni ,anul trecut am adus motorul, cand am ajuns in tara aveam cam 17000km .

Eu pana acum am fost pe principiul sa iau un motor mai nou sau o masina si normal sa platesc pt asta dar sa nu am asemenea probleme...........repet eu chiar aveam planuit sa plec in weekend pe Trasfagaresean cu ce aduceam eu motorul de exemplu de la Balea lac ........ok nu mai vreau sa zic nimic pana maine sa vad ce o sa spuna cei de la bavaria .

O zi buna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...