celebris3 Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Chiar ca am muncit degeaba, ca pentru 20E era mai eleganta solutia cu acel adaptor... Nu stiu germana, dar din ce imi traduce Googu se potriveste la bricheta mica, corect? ...chiar se merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Automobile Bavaria Moto Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 (editat) La Automobile Bavaria puteti gasi adaptoare bricheta, USB. http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/adaptoare-bricheta/ Editat Februarie 18, 2015 de Automobile Bavaria Moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Chiar ca am muncit degeaba, ca pentru 20E era mai eleganta solutia cu acel adaptor... Ai si varianta asta, cu cablu ca sa tii ceva la incarcat in tankbag de exemplu, direct cu mufa BMW la capat: http://www.amazon.de/BAAS-bike-parts-Tankrucksack-Kabel-lang/dp/B00QVWJ59S/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1424249539&sr=8-3&keywords=usb+steckdose+bmw+motorrad Sau asa ceva, de montat permanent eventual pe ghidon, rezisten la apa, si ai ambele tipuri de prize: http://www.amazon.de/Einbau-Steckdose-Zigarettenanz%C3%BCnder-Wasserdicht-Kabel/dp/B00FIWJFB0/ref=sr_1_fkmr2_1?ie=UTF8&qid=1424250052&sr=8-1-fkmr2&keywords=usb+wasserdicht+steckdose+bmw+motorrad Sau asa o mufa usb (rezistenta la apa), tot pt montaj permanent, unde vrei tu: http://www.amazon.de/CARCHET%C2%AE-Steckdose-Sicherung-Einbaubuchse-Motorrad/dp/B00JFT9SU0/ref=sr_1_fkmr2_2?ie=UTF8&qid=1424250128&sr=8-2-fkmr2&keywords=usb+wasserdicht+steckdose+bmw+motorrad O alta varianta practica si simpla insa mi se pare sai un powerbank de min. 5000 mah de exemplu, pe care il incarci seara acasa sau la cazare. Vazusem de exemplu unele la o promotie la OMV. Si asta il folosesti oriunde, nu numai la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 azi am terminat de confectionat suportul de ventilatoare pt radiator ulei, merge brici. cand se face cald fac proba in oras. » Post actualizat in 16 Feb 2015 15:44 . 12V/1,7W cred ca puterea e foarte mica cele doua au 3,4W (un bec de pozitie are 5W) in general pe moto ventilatoarele au undeva intre 15-20W ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Noroc ca am dat un ochi pe aici, tocmai ma pregateam sa sparg si eu bordul sa pun un usb. Bravo pentru baietii destepti care dau informatii mai mult decat folositoare. Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Stie cineva unde pot face o diagnoza, sau are cineva un GS-911 in Brasov sau imprejurimi? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 cu lupa de H1 cu schimbare de faza si pozitie demna » Post actualizat in 23 Feb 2015 18:4012V/1,7W cred ca puterea e foarte mica cele doua au 3,4W (un bec de pozitie are 5W) in general pe moto ventilatoarele au undeva intre 15-20W ! Salut, e radiator mic de ulei, e suficient, un ventilator scoate 60 metri cub pe ora (3000 rpm). in total 120 metri cubi pe ora, pe mine ma intereseaza e sa nu creasca temperatura la stop/trafic infernal. alea de 15-20W e pt radiator de apa si e mare radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 buna ziua, sunt un nou posesor de r1150rt, am luat-o pe la sfarsitul lui noiembrie de la Oradea, a fost a userului pierrooradea. Intretinuta, cu o gramada de optiuni pe ea, care pentru mine , care mai mersesem doar pe Suzuki sv650, au reprezentat ideea de nava spatiala. Datorita conditiilor meteo , nu am reusit sa fac mai mult de 1300 km, cu tot cu drumul de la Oradea la Galati, asa ca nu prea am ce sa spun despre e, decat ca este super ok la confort si ciclistica, desi initial m-a speriat. eu am 1,74 si cand am vazut-o , nu mai eram asa convins ca este pentru mine.dar s-a rezolvat cu o sea joasa, care mie sincer nu mi se pare ca ia prea mult din confort.ce-I drept pe cea originala nu am mers, pentru ca as ajunge doar cu varful ghetelor jos. acum mi-am comandat Motul p5100 15w50 si filtrul de ulei Hiflo hf163 .din ce am citit pe net, am inteles ca bmw-urile consuma ulei , cantitatea variind intre 100-500 ml la 1000km. este adevarat? ce imi mai recomandati sa verific si eventual sa schimb la inceput de sezon... mentionez ca filtrul de aer este K&N, se poate curate si refolosii si am mai luat deja ulei pentru transmisie si cardan Comma 75w90 GL5, pe care urmeaza sa il si schimb . o alta chestier pe care nu reusesc sa o inteleg, este cea legata de incarcarea bateriei. cu acelasi redresor auto, bacteria de la sv650 este incarcata full, a pornit ieri dupa 3 luni de stat in garaj neincalzit, la a doua cheie, in schimb bateria de le bmw , oricat as tine-o la incarcat, nu se incarca mai mult de jumatate.nivelul de electrolit din baterie e ok. sunt redresoare special pentru baterii moto de bmw? multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 inca un SVist devenit BMWist. succes cu noua tancheta si drumuri bune... nu ma pricep la Boxere dari sigur vei primi o gramada de sfaturi pertinente, sunt multi uameni pe aici care se pricep... uelcome 2 da club p.s. fain motorul, il stiu de pe vremea cand ma batea gandu' sa-l iau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 intrucat am avut noroc de o sotie intelegatoare si indulgenta, am pastrat si SV-ul am avut intentia sa-l dau , dar la ce sume mi s-au oferit pe el, am considerat ca e pacat... SV650 mi se pare ideala pentru drumuri scurte si oras, spre deosebire de BMW care este strict destinat drumurilor de Vama si ture mai lungi...si sper sa am parte de cat mai multe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Salut Biluța, Felicitări! să schimbi bacteria cu una nouă și pe gel, nu pe acid pe care o are acum că aia e terminată. (bănuiesc) nu există redresoare "speciale" pt BMW. numai bine PS: salut Jon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) buna ziua, sunt un nou posesor de r1150rt, am luat-o pe la sfarsitul lui noiembrie de la Oradea, a fost a userului pierrooradea. Intretinuta, cu o gramada de optiuni pe ea, care pentru mine , care mai mersesem doar pe Suzuki sv650, au reprezentat ideea de nava spatiala. Datorita conditiilor meteo , nu am reusit sa fac mai mult de 1300 km, cu tot cu drumul de la Oradea la Galati, asa ca nu prea am ce sa spun despre e, decat ca este super ok la confort si ciclistica, desi initial m-a speriat. eu am 1,74 si cand am vazut-o , nu mai eram asa convins ca este pentru mine.dar s-a rezolvat cu o sea joasa, care mie sincer nu mi se pare ca ia prea mult din confort.ce-I drept pe cea originala nu am mers, pentru ca as ajunge doar cu varful ghetelor jos. acum mi-am comandat Motul p5100 15w50 si filtrul de ulei Hiflo hf163 .din ce am citit pe net, am inteles ca bmw-urile consuma ulei , cantitatea variind intre 100-500 ml la 1000km. este adevarat? ce imi mai recomandati sa verific si eventual sa schimb la inceput de sezon... mentionez ca filtrul de aer este K&N, se poate curate si refolosii si am mai luat deja ulei pentru transmisie si cardan Comma 75w90 GL5, pe care urmeaza sa il si schimb . o alta chestier pe care nu reusesc sa o inteleg, este cea legata de incarcarea bateriei. cu acelasi redresor auto, bacteria de la sv650 este incarcata full, a pornit ieri dupa 3 luni de stat in garaj neincalzit, la a doua cheie, in schimb bateria de le bmw , oricat as tine-o la incarcat, nu se incarca mai mult de jumatate.nivelul de electrolit din baterie e ok. sunt redresoare special pentru baterii moto de bmw? multumesc anticipat pentru raspunsuri. Salut, Cunsoc motocicleta. Era Piero si la mine cu ea( schimburi de lichide, tester, etc). Ca si ulei iti recomand obligatoriu MINERAL si 20W50. Asa sunt boxerele( racit cu lei si aer) consuma ulei. Ce pot sa-ti spun ca a fost schimbat anul trecut conducta frana spate, lichidul de frana, reglat tachetii si sincronizat. Asta era facuta de mine. Dupa cum stiu a schimbat Piero si rulmentii din grup si senzorul Hall. Bateria iti recomand sa schimbi si sa pui una de fabrica( cu gel de 19 Ah). Editat Februarie 25, 2015 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 "recomand obligatoriu MINERAL si 20W50" ? Imi poti spune de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Februarie 25, 2015 Autor Share Postat Februarie 25, 2015 "recomand obligatoriu MINERAL si 20W50" ? Imi poti spune de ce? Da. Recomand 20W50 fiindca e un motor racit cu ulei+aer si se subtieaza mai greu deca un ulei de vascozitate mai mica. Discutand cu mai multi mecanici BMW din strainatate am aflat ca uleiuirle sintetice sunt consumate mai cu pofta de boxere decat cele minerale. Iar la cele mai vechi este posibil( R 1100) ca aditivii din uleiurile sintetice sa atace simeringurile- fapt confirmat de mai multi posesori de R 1100. Cu toata stima daca cumva am gresit va invit sa ma corectati. P.S Uleiul special dezvoltat de Castrol pt boxere este Castrol ActEvo 20W50 MINERAL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Recomand 20W50 fiindca e un motor racit cu ulei+aer si se subtieaza mai greu deca un ulei de vascozitate mai mica. Discutand cu mai multi mecanici BMW din strainatate am aflat ca uleiuirle sintetice sunt consumate mai cu pofta de boxere decat cele minerale. Iar la cele mai vechi este posibil( R 1100) ca aditivii din uleiurile sintetice sa atace simeringurile- fapt confirmat de mai multi posesori de R 1100. Parerea mea: referitor la partea cu vascozitate/consum nu pot sa contrazic; eu am pus in boxerele mele (1100 si 1200 dohc) doar castrol Power1/GPS 10w40 (semisintetic) si nu pot compara cu mineral. Insa la mine consumul avea clar legatura cu felul in care mergeam; turat (spre rosu) pe pasuri sau tare pe autostrada, clar consuma. In rest, mai deloc. Deci nu stiu daca sintetic/mineral era problema. Dar nici cei care puneau mineral nu se puteau lauda ca nu le consuma. Tind insa sa cred ca un ulei mai modern (cu aditivii aferenti) nu putea dauna cumva motorului, atata timp cat este recomandat de producatorul motocicletei. Si nu vad de ce mi-ar fi recomandat service-ul BMW in mod constant ceva ce dauneaza motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Discutia cu uleiul nu se termina niciodata, fiecare cum i se pare, spre ex: la Bavaria mi-au pus 20W50 la k-uri, cind am facut revizia la ei, apoi am pus 10w40, asa ca merg de mult doar pe asta: http://www.uleidemotor.com/ulei-de-motor-1-semisintetice-5/produs-mobil-super-5000-10w-40-synthetic-blend-72.html la care am adaugat prima data si un aditiv, a scazut consumul si zgomotul simtitor, la masina (e36, 316i) schimb la 10.000 iar la moto la 8.000 pentru ca este mai turata si merge mai calda http://www.uleidemotor.com/aditivi-9-tratamente-de-motor-prolong-47/produs-prolong-tratament-de-motor-cu-afmt-plus-134.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Vizez sa cumpar un k1200s, l-am si gasit. Unde pot face o verificare tehnica completa sa stiu cum se prezinta mai indeaproape? Va rog sa dati detalii daca le aveti: unde sa fac asta, cam cat dureaza, cu cat timp inainte ar trebui sa ma programez, cat costa uzual asa ceva (estimativ), daca fac si estimari de costuri pentru remedierea problemelor daca sunt gasite? Cei de la bavaria pot spune ce s-a facut pentru o anumita serie de sasiu (in cazul ca a trecut printr-o reprezentanta oficiala romaneasca sau din afara)? Aici pot intra reviziile curente dar si actiunile oficiale de recall-service bmw? Multumesc si hai cu vremea buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Daca ai bani te duci la Bavaria, dar nimeni nu-ti garanteaza un moto folosit, chiar daca ii fac o constatare, este un risc asumat. Daca ai un mecanic agreat, te duci la el, sa verifice lucrurile obisnuite: compresia, zgomote (lant, tacheti, rulmenti, etc.), schimbi toate uleiurile, lichidele, consumabilele si dai gaz, apoi mai vezi ce pica, cam asa merge cu sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Informatia legata de ActEvo nu mai este de actualitate de foarte mult timp. In acest moment uleiul recomandat de catre BMW pentru toate boxerele, pana la K50, este 15W50, semisintetic, culmea cu aditiv JASO MA2. Asa ca, din punctul meu de vedere, alegerea unui ulei mineral poate avea doar ratiuni economice. Nu vad de ce sa se foloseasca un asa ulei, eventual si 10000 km, cand pe piata sunt variante mult mai bune, mai potrivite. 15W50 de o calitate cat mai buna, sintetic, mi se pare alegerea potrivita. Simeringurile nu vor fi atacate de un ulei sintetic. Spre exemplu, simeringurile de supapa care sunt folosite la R1100 R sunt folosite si la S1000 RR.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Daca ai bani te duci la Bavaria, dar nimeni nu-ti garanteaza un moto folosit, chiar daca ii fac o constatare, este un risc asumat. Daca ai un mecanic agreat, te duci la el, sa verifice lucrurile obisnuite: compresia, zgomote (lant, tacheti, rulmenti, etc.), schimbi toate uleiurile, lichidele, consumabilele si dai gaz, apoi mai vezi ce pica, cam asa merge cu sh. Imi dau seama ca nu da nimeni garantie la un motor folosit. Nici nu cer asta. Eu vreau doar sa-mi spuna situatia lui in momentul in care il duc la verificare. Adica starea prezenta, nu situatia lui peste 1-2 ani. Am in vedere schimbarea lichidelor, e de bun simt. Banuiesc ca doar bavaria ar putea spune ce actiuni / recalluri s-au facut pe ea. Bavaria moto e doar in bucuresti? Multumesc pentru sprijin pana acum. Daca sunt si alti useri cu pareri/idei ii astept cu maxim interes. Editat Februarie 25, 2015 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 buna ziua, sunt un nou posesor de r1150rt, am luat-o pe la sfarsitul lui noiembrie de la Oradea, a fost a userului pierrooradea. Intretinuta, cu o gramada de optiuni pe ea, care pentru mine , care mai mersesem doar pe Suzuki sv650, au reprezentat ideea de nava spatiala. Datorita conditiilor meteo , nu am reusit sa fac mai mult de 1300 km, cu tot cu drumul de la Oradea la Galati, asa ca nu prea am ce sa spun despre e, decat ca este super ok la confort si ciclistica, desi initial m-a speriat. eu am 1,74 si cand am vazut-o , nu mai eram asa convins ca este pentru mine.dar s-a rezolvat cu o sea joasa, care mie sincer nu mi se pare ca ia prea mult din confort.ce-I drept pe cea originala nu am mers, pentru ca as ajunge doar cu varful ghetelor jos. acum mi-am comandat Motul p5100 15w50 si filtrul de ulei Hiflo hf163 .din ce am citit pe net, am inteles ca bmw-urile consuma ulei , cantitatea variind intre 100-500 ml la 1000km. este adevarat? ce imi mai recomandati sa verific si eventual sa schimb la inceput de sezon... mentionez ca filtrul de aer este K&N, se poate curate si refolosii si am mai luat deja ulei pentru transmisie si cardan Comma 75w90 GL5, pe care urmeaza sa il si schimb . o alta chestier pe care nu reusesc sa o inteleg, este cea legata de incarcarea bateriei. cu acelasi redresor auto, bacteria de la sv650 este incarcata full, a pornit ieri dupa 3 luni de stat in garaj neincalzit, la a doua cheie, in schimb bateria de le bmw , oricat as tine-o la incarcat, nu se incarca mai mult de jumatate.nivelul de electrolit din baterie e ok. sunt redresoare special pentru baterii moto de bmw? multumesc anticipat pentru raspunsuri. te salut, oloiu` in grup este schimbat inainte cu vre-o tare 1.000 km sa iei tu motorul, nu trebuie schimbat ... parerea mea, da tu faci cum crezi filtrul K&N a fost curatat tot inainte sa o iei tu...da aia se face usor deci daca-ti place sa bibilesti baga mare acumulatorul din pacate nu mai este in garantie, a fost montat in 03.09.2012 tocmai am verificat factura si garantia...2 ani recomand sa incarci acumulatorul cu redresor pt auto, o sa ai o surpriza, hardughia aia are 18 Amperi, am patit-o cu redresorul pt moto si era sa cumpar alta vezi ca lichidele de frana si ambreiaj is schimbate inainte cu cateva saptamani sa iei moto, asa ca nu te stresa cu ele sa ne zici cum e acumulatorul dupa ce-l pui pe un redresor de auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail.dobrescu Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 salut, incepand de ieri sunt noul posesor al unui bmw f800st, extrem de incantat si fericit.. mai mult detalii in sectiunea dedicata: /index.php?/topic/696387-bmw-f800-r-s-st-gt/page-2 ma bucur sa va cunosc si sper sa i intalnesc pe cat mai multi personale. mihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 26, 2015 Admin Share Postat Februarie 26, 2015 Bravo, sa te bucuri de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) Salut, domnilor! 1. Stie cineva ceva corespondente intre asa ceva de la auto, respectiv Golf4,Fabia etc... si pipele cu bobine de la motocicletele boxer? 2. Are cineva de vanzare o fisa-bobina de inductie pentru motocicletele boxer twin -spark? Multumesc. Editat Februarie 26, 2015 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Asa ca, din punctul meu de vedere, alegerea unui ulei mineral poate avea doar ratiuni economice. Asta este si parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.