VOIKUNEN Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 Proaspat posesor de R 1200 RT. Buy back cu Montauk-ul (armasar regretat, de vita nobila). Regele a murit, traiasca regele (:. Un milion de jucarele pe el (la adulti se numesc accesorii (. Brava dumitale, Fanele! Asteptam cu interes prezentarea monstrului si invitatia la o plimare. Pacat ca s-a stricat vremea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 Salutare tuturor posesorilor de BMW. Mi-am vandut de curand motocicleta si ma tot gandesc ce sa imi iau la primavara. Din mai multe motive m-am hotarat sa schimb tipul de motor, asa ca m-am orientat catre o motocicleta de oras. Imi place enorm K 1200 R, si cum arata si ce poate sa faca. Problema este ca nu stiu cum voi sta pe ea. Ma refer la pozitie (eu am 1,90 m), dar si la comportamentul pe sosea (eu merg 90% din timp in oras). Ca stil de condus, eu cand merg cu motorul sunt relativ calm, mai mult imi place sa stiu cati cai putere am la dispozitie decat sa-i folosesc efectiv. S-a dat cineva asa ceva? Impresii, sfaturi, pareri pro si contra, toate mi-ar fi de folos. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 19, 2006 Admin Share Postat Decembrie 19, 2006 (editat) Salut.. Eu am un R1100RT pe care l-am cumparat dintr-un singur motiv:CONFORTUL! Am si chopper,si vitezana,dar mi-am dorit altceva,sa nu am treaba cu vint,ploaie in mers,etc.. Ai sa stai bine pe ea,este o motocicleta touring excelenta,eu am 184 cm,cunosc pe cineva care are 1.88 si nu are probleme. Si in oras te descurci bine,eu merg si cu coburii laterali pe ea si nu am probleme,este adevarat,atunci cind ma strecor printre sirurile e masini o fac cu atentie.. Eu am ramas surprins de cit este de manevrabila,iar afara pe viraje o apleci pina-i polizezi capacele cilindrilor.. De ce nu incerci sa-ti iei daca iti permite buzunarul un R1150RT? Este adevarat,este mult mai carenata decit ce vrei tu,dar si mult mai confortabila.K-ul este o idee mai "fluid",mai spre sport touring.. Oricum,desi este prima oara cind ma dau pe boxere,nu as schimba RT-ul cu nimic altceva acum. Poate cu o Honda Goldwing,dar deja aia este alta mincare de peste.. Sanatate Luigi Vicol Editat Decembrie 19, 2006 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin Postat Decembrie 19, 2006 Share Postat Decembrie 19, 2006 (editat) Salutare tuturor posesorilor de BMW. Mi-am vandut de curand motocicleta si ma tot gandesc ce sa imi iau la primavara. Din mai multe motive m-am hotarat sa schimb tipul de motor, asa ca m-am orientat catre o motocicleta de oras. Imi place enorm K 1200 R, si cum arata si ce poate sa faca. Problema este ca nu stiu cum voi sta pe ea. Ma refer la pozitie (eu am 1,90 m), dar si la comportamentul pe sosea (eu merg 90% din timp in oras). Ca stil de condus, eu cand merg cu motorul sunt relativ calm, mai mult imi place sa stiu cati cai putere am la dispozitie decat sa-i folosesc efectiv. S-a dat cineva asa ceva? Impresii, sfaturi, pareri pro si contra, toate mi-ar fi de folos. Multumesc anticipat. Sensei, K 1200 R este varianta naked a K1200S, cu cateva mici modificari: rapoarte mai scurte ale cutiei de viteze, ghidon inaltat, o nesemnificativa diferenta de putere. Tinand cont de aceste lucruri, pot sa-ti spun cate ceva despre cum se comporta S-ul: -motorul este puternic, cuplul mare, nu trebuie turata mult pentru a face o depasire rapida -pozitia de pilotaj destul de comoda -este confortabil, sistem de suspensii reglabile absolut fenomenal -franele sunt putin cam brutale, dar foarte eficiente datorita sistemului partial integral + ABS -desi ma plimb foarte putin in oras, am observat ca nu este foarte manevrabila datorita ampatamentului mare. In orice caz, nu este varianta ideala cu care sa te strecori prin aglomeratie. Comportamentul la drum lung este o combinatie dintre un touring si o supersportiva, cu un confort decent si o protectie foarte buna la vant datorita carenajului complet. Editat Decembrie 19, 2006 de Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Va multumesc pentru raspunsuri. @Luigi: M-am gandit mult la un touring. Din pacate nu prea l-as folosi. La iesirile in afara Bucurestiului mi-e greu sa renunt la masina, odata pentru ca sunt cam comod, apoi pentru ca de cele mai multe ori ies cu familia (2 adulti si, in curand, 2 copii). Sa iau un touring pentru a-l folosi doar de 2-3 ori pe an, cand as evada din oras fara copii, e mai mare pacatul. In schimb merg mult prin Bucuresti. Motivul principal: placerea mersului pe doua roti. Motivul secundar: evitarea aglomeratiei. In alta ordine de idei, K 1200 R este altceva decat R 1100 RT. Este naked si are motor cu 4 cilindri in linie. Se preteaza mult mai bine la mersul prin oras decat "tancul" pe care il conduci tu. @Calin: Multumesc pentru comentariul tau, este exact ce imi doream. Ma mai framanta o intrebare: motocicleta poate fi condusa si "linistit"? Adica daca vrei sa mergi lejer, intr-o zi frumoasa, poti sa o faci, sau cei 163 de cai se strunesc numai sportiv? Atasez si o poza cu K 1200 R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 20, 2006 Autor Share Postat Decembrie 20, 2006 (editat) Va multumesc pentru raspunsuri. @Luigi: M-am gandit mult la un touring. Din pacate nu prea l-as folosi. La iesirile in afara Bucurestiului mi-e greu sa renunt la masina, odata pentru ca sunt cam comod, apoi pentru ca de cele mai multe ori ies cu familia (2 adulti si, in curand, 2 copii). Sa iau un touring pentru a-l folosi doar de 2-3 ori pe an, cand as evada din oras fara copii, e mai mare pacatul. In schimb merg mult prin Bucuresti. Motivul principal: placerea mersului pe doua roti. Motivul secundar: evitarea aglomeratiei. In alta ordine de idei, K 1200 R este altceva decat R 1100 RT. Este naked si are motor cu 4 cilindri in linie. Se preteaza mult mai bine la mersul prin oras decat "tancul" pe care il conduci tu. @Calin: Multumesc pentru comentariul tau, este exact ce imi doream. Ma mai framanta o intrebare: motocicleta poate fi condusa si "linistit"? Adica daca vrei sa mergi lejer, intr-o zi frumoasa, poti sa o faci, sau cei 163 de cai se strunesc numai sportiv? Atasez si o poza cu K 1200 R. Eu iti recomand F800 s sau st. E mult mai bun in oras dar poti si sa iesi cu ea. Si este mult mai recomandabil pt oras decat K 1200 R. Uita si o poza Editat Decembrie 20, 2006 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Daca ar fi sa-mi iau o mobra noua si nu m-as grabi exagerat de mult, m-as uita cu siguranta si la K 1200 R Sport. Evident nu pot sa vorbesc din experienta (desi mi-as dori) Ar fi ceva intre K 1200 R si K 1200 GT. Niste link-uri cu poze sunt ceva mai in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 @Calin: Multumesc pentru comentariul tau, este exact ce imi doream. Ma mai framanta o intrebare: motocicleta poate fi condusa si "linistit"? Adica daca vrei sa mergi lejer, intr-o zi frumoasa, poti sa o faci, sau cei 163 de cai se strunesc numai sportiv? Poti sa mergi cu ea linistit fara nici o problema. Desi este foarte puternica, nu are un comportament exploziv, care sa te ia pe nepregatite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carla_ro_b Postat Decembrie 22, 2006 Share Postat Decembrie 22, 2006 (editat) stie cineva daca in RO se aduc si altfel de sei de BMW decat cele de serie? Editat Decembrie 22, 2006 de carla_ro_b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 22, 2006 Admin Share Postat Decembrie 22, 2006 Nu,din ce stiu eu,dar poti comanda la Corbin in SUA,platesti cu card si ti le trimit prin posta.. Dar n-ai vrea sa stii ce preturi au astiia de la Corbin.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carla_ro_b Postat Decembrie 22, 2006 Share Postat Decembrie 22, 2006 (editat) La Corbin e aprox 500 saua din piele si vreo 350 spatarul. Problema e ca nu iti dau protectia de ploaie la sa fiindca ei zic ca nu ai nevoie. Dupa multa documentare am vazut ca totusi ai nevoie de asa ceva. Deci nu pretul e mare ci riscul sa arunci banii dupa. Din pacate ei ne-au trimis la o reprezentanta din Europa care e din Italia dar nu le are pe stoc si dureaza parca vreo 2 luni sa le aduca. Noi am gasit unii care fac niste sei super cum le vrea sufletelul tau (la culori, forma,etc) dar trebuie sa le trimiti baza de la sea in Germania si sa ramai fara.... cand vremea e asa frumoasa Oricum trebuie sa gasim o solutie fiindca la drumuri lungi te omoara saua aia dupa 6-700 de km, iar daca stai si mai multe zile pe ea... Daca auziti ceva va rog dati un semn. Multumesc anticipat 06, 08:14 AM FW190's Avatar FW190 FW190 is offline Idling Join Date: Mar 2006 Location: Rutherfordton, NC USA Posts: 7 Rich's Custom Motorcycle Seats I was in Seattle today, long ways from my home in North Carolina. My son graduated Divers Institute. He told me about a custom bike seat maker that he had met so I stopped by. 2 hours later I have a custom seat for my K12 in production for me. Rich sat me on a K12 with a seat without a cover, made marks for where and how I set cut and test and repeated a couple of times and viola the seat is shaped to my behind. He added a little width to it to get rid of hot spots, narrowed the front so I can flat foot it when I use the high position and finally dished it out so I won't be riding on the jewels anymore. It also feels like I am sitting in the bike rather than on top of it. It will be finished off in leather and I opted for the carbon fiber insert. I paid Rich $200.00 bucks deposit. It will arrive in NC next week sometime via UPS and I will send my stock seat back to him. Rich is a nice guy with a nice shop, very proffesional. $500.00 for the seat I got. The coolest thing about the whole experience was that he has a good relationship with some of the local dealers and I went and picked up a K12 from the local dealer rode it over and used it for fitment. All this in two hours. http://www.richscustomseats.com/ __________________ I've already got a low reving V-Twin to cruise around on. Hey , at least it will cut my grass! sendpm.gif Reply With Quote Quick reply to this message Cam asa stau lucrurile prin alte parti.... Editat Decembrie 22, 2006 de carla_ro_b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 24, 2006 Admin Share Postat Decembrie 24, 2006 Andreea,pai spune-ne si noua despre pontul din Germania,eventual poate cumpar o sa de pe ebay si le-o trimit sa mi-o prelucreze.. Cit costa,cit dureaza,alea/alea.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 Daca auziti ceva va rog dati un semn. Multumesc anticipat Am trecut si eu prin faza asta cu seile si dupa citeva saptamini de cautari si de mailuri pe la tot felul de producatori, majoritatea din america, am ajuns la asta: http://www.shapefitting.com/category.aspx?categoryID=54 Desi am fost neincrezator la inceput, am zis ca merita riscul mai ales ca e mult mai ieftina decit o sea.Parca am dat vreo 150euro, varianta medie. Am luat numai pentru mine intr-o prima faza, acu tre sa comand si pentru nevasta, m-a amenintat ca o ia ea pe a mea.. Am facut si peste 1000km pe zi si nu ma mai durea fundul.In schimb m-am obisnuit atit de tare cu ea ca daca nu o am, in 50 km deja incep sa ma fitii pe sea! Succes. Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 28, 2006 Admin Share Postat Decembrie 28, 2006 Interesant.. Eventual lasa un numar de telefon,ceva,am sa te sun sa cer niste detalii despre ea.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 Pentru cei interesati de parbrize confectionate artizanal pt. F650 mai vechi de 2000 contactati-ma la 0722646373 dupa 15 01 2007. Mai multe detalii si poze la :Ce pot face doua maini dibace (Coltul enduristilor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Salut. De curind ma bate gindul sa achizitionez si eu un BMW K 100 LT din 1989. Imi puteti da mai multe detalii si pareri despre aceasta motocicleta. Se merita sa achizitionezi o astfel de motocicleta. PS Trebuie sa luati in calcul ca nu dispun de suficienti bani pentru achizitionarea unei motociclete mai noi si implicit mai scumpe. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 motocicleta bmw=mecedesul motocicletelor=REGELE SOSELELOR!!daca e ok trebuie sa-l rogi pe cel de sus sa-ti dea zile multe ca sa poti sa-l uzezi pana la casare!!!bafta si te asteptam!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 evident ca se merita vezi numa, daca poti, sa fie modelul cu 16valve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 Din cite stiu eu BMW K 100 LT, 1989 are motorul cu 8 valve. Sau nu stiu eu bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Ianuarie 8, 2007 Share Postat Ianuarie 8, 2007 (editat) da, eu ramasesem pe K100RS... doar la asta au pus 4 valve, la K100LT l-au lasat asa si doar K1100 l-au facut cu 4 valve Editat Ianuarie 8, 2007 de raulus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Ianuarie 8, 2007 Share Postat Ianuarie 8, 2007 Si totusi ceva pareri despre motocicleta. Lucruri la care trebuie sa fii atent in momentul achizitionarii, ceva sfaturi utile? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 In ce bani e acest motor? Acesta e un aspect foarte important! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 ...ca poate iti da Brandu' unul belea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 vand valize laterale originale(35 lt.)pt bmw k100rs si f650st-pret 300 euro(cumparate in 2005 de laaut.bavaria) suporti prindere valize laterale pt f650st valiza spate givi-40 litri placute frana fata Goldfren pt k100rs- 4 buc(sunt identice cu cele de pe spate)/10 ron/buc placute spate brembo pt f650st-1 set/ 50 ron filtru ulei original pt k100rs pt cei interesati: dansileva@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 ba sa stii ca la varianta 4valve nu sunt identice fata cu spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.